Zvláštní boj věčně vystrašené Pazderkové: S depresemi léčí i celou planetu

Konec plastům. A depresím! Herečka Iva Pazderková (38) se nedávno přiznala, že bojuje se silnými depresemi, kdy se bojí usnout, bojí se lidí a při každém podivném zvuku sebou škubne. S depresemi se rozhodla zatočit přispěním ke zlepšení života na planetě.
18.01.2019 11:50 |

Odmlčíme se, ale nekončíme, slibují Chinaski v novém pořadu Pazderkové

Kapela Chinaski si chce po létě dát pauzu. Nebude vystupovat, ale rozhodně nekončí. Muzikanti budou pracovat na nové desce, jak prozradili v nové show Ivy Pazderkové Káraoke.
14.06.2016 09:35 |

Panický strach Pazderkové: Bojí se i usnout. Co se s ní děje

Diagnóza panická ataka komplikuje Ivě Pazderkové (38) každou minutu života. Denně bojuje se strachem ze všeho, co ji obklopuje. I obyčejná procházka lesem je pro ni peklo.
09.01.2019 05:10 |

Okamura chce zvláštní ochranu seniorů, Kalousek navrhl zvláštní ochranu Okamury

Poslanec Tomio Okamura v úterý ve Sněmovně sklidil kritiku za svůj návrh zavést zvláštní ochranu seniorů. Prohlásil, že čím jsou lidé starší, tím jsou slabší, a připomněl, že zvláštní ochrana se vztahuje i na mladší 18 let. Miroslav Kalousek v reakci nadnesl, že by byl pro zabývat se zákonem o zvláštní ochraně Tomia Okamury.
10.12.2013 17:10 |

Osobnosti: Miroslav Kalousek (6847 článků) , Tomio Okamura (2270 článků)

Boj o Rudou planetu: Do roku 2030 letíme na Mars!

»Poletíme na Mars!« hlásá Rusko, které už začalo stavět raketu, jež na Rudou planetu odveze lidskou posádku. První cestu chtějí Rusové uskutečnit nejpozději do roku 2030! A stejný plán má i americká NASA. Kdo tento boj o Mars vyhraje?
03.05.2014 05:05 |

Romana Andělová: Přežila leukemii! Teď sama léčí děti. Smíchem!

Když bylo Romaně Andělové dvanáct let, onemocněla leukemií. Více než rok strávila v nemocnici, obklopena bolestí a všudypřítomnou smrtí. Tam si dívka vysnila kouzelnou planetu Bimbuli, kde žijí veselá zvířátka, jež zhola nic netrápí. Dnes 36letá Romana Andělová nad rakovinou nakonec vyhrála, ale na kouzelnou planetu nezapomněla ani v dospělosti.
03.05.2011 12:20 |

Boj herečky Jany Hlaváčové (75) s depresemi: Nová léčba!

Už tři roky bojuje s depresemi! Celou tu dobu je pod dohledem doktorů a bere léky. Každou chvíli přitom legenda českého filmu a divadla Jana Hlaváčová (75) slyší rady, co by jí ještě mohlo pomoci. Teď dostala typ na jihokorejskou léčbu.
20.01.2014 07:15 |

Osobnosti: Jana Hlaváčová (192 článků)

Basiková: Léčí se z depresí i se srdcem!

Zpěvačka Bára Basiková (47) se přiznala v jednom rozhovoru pro internetovou televizi, že se stále léčí s depresemi a bere prášky na srdce a vysoký tlak. To, že porodila vytouženého zdravého chlapečka v tomto věku jí o to více těší. Dokonce se přiznala, že by se nebránila čtvrtému dítěti!
14.07.2010 17:05 |

Osobnosti: Bára Basiková (595 článků)

Rakytník a jeho léčivé účinky

Bylinky si zaslouží své pevné místo, coby doplněk jakékoliv léčby či výtečná prevence. Jinak tomu není ani v případě rakytníku, kterého existuje 7 druhů. Nejčastěji se u nás lze setkat s Rakytníkem řešetlákovým – Hippophare rhamnojdes. Roste buďto v keřovité nebo stromové podobě a vyskytuje se po celé Evropě a Asii. Původem je však z Ruska. S velkou oblibou se pěstuje také na českých zahrádkách a vysazuje se rovněž kolem bytových jednotek. U některých druhů rakytníků se sbírají pouze listy, které se využívají na čaj. Jiné druhy naopak umožňují i sběr plodů ke konzumaci, prevenci a léčbě. Pravděpodobně vás bude zajímat, co obsahuje takový plod rakytníku. Věřte, že je toho skutečně mnoho. Plod rakytníku a jeho obsah Vitamín C, A, sk. vitamínů B, D, E, F, K Rutin (nezbytný pro zpevnění cév) Flavonoidy Pektin Třísloviny Stopové prvky Mastné nenasycené kyseliny Alkaloid hyppopheinu (působí proti depresím a nádorovým onemocněním) Co vše lze z rakytníku vyrobit? Olej Sirup Marmeláda Čaj Obklady Víno Likér Co vše rakytník léčí? Rakytník pomáhá léčit kožní onemocnění, jako je lupénka, atopický ekzém, akné nebo opruzeniny. Rovněž napomáhá rychlejšímu hojení ran a jizev. Výtečný je také u popálenin, omrzlin a proleženin. Vlasům dodává zdravý vzhled a lesk. Má protizánětlivé účinky a léčí sliznice. Trpíte-li na opary, afty a krvácivé dásně – sáhněte po rakytníku. Výtečným pomocníkem je u onemocnění štítné žlázy. Léčí gynekologické potíže, hemeroidy. Pomáhá i pacientům po chemoterapii a ozařování. V kosmetice se z něj připravují vonné olejíčky a krémy. V kuchyni jej využijete u přípravy marmelád, kompotů, čajů, likérů. Příspěvek Rakytník a jeho léčivé účinky pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
16.03.2016 13:10 |

Jim Carrey přiznal boj s depresemi. Už bývám někdy i šťastný, říká

Komika a hollywoodského herce Jima Carreyho (56) mnozí znají jako neúnavného baviče, co překypuje humorem. Herec nyní přiznal, že celé roky bojoval s depresemi. Psychické problémy jsou však podle něj už na ústupu, s čímž mu pomohla i láska k malování.
22.01.2018 14:25 |

Osobnosti: Jim Carrey (204 článků)

V JAR kvůli Krejčířovu případu zatkli policisty zvláštní jednotky

Jihoafrická policie dnes ráno zatkla dva příslušníky své zvláštní jednotky pro boj s organizovaným zločinem Hawks (Jestřábi) v souvislosti se stejným případem, kvůli kterému byl v pátek zatčen český podnikatel Radovan Krejčíř. Podle jihoafrických zpravodajských serverů to oznámil mluvčí zvláštní jednotky. Policie očekává ještě dnes další zatýkání v jejích řadách v souvislosti s Krejčířem. Toho vyšetřovatelé podezírají z pokusu o vraždu a z únosu, kterého se měl dopustit letos v červnu.
26.11.2013 13:12 |

Osobnosti: Radovan Krejčíř (735 článků)

Hvězda podobná Slunci pojídá svou planetu

Astronomové nalezli planetu, kterou pojídá blízká hvězda připomínající naše Slunce. Rozžhavené planetě nezbývá více než deset milionů let života.
24.05.2010 00:20 |

Jupiter obestírá záhada. Nejspíš pohltil velkou planetu

Největší planeta v naší Sluneční soustavě Jupiter je zřejmě kanibal. Podle vědců Jupiter kdysi pohltil blízkou planetu, která byla asi desetkrát větší než Země.
16.08.2010 06:15 |

Američtí vědci objevili nedaleko Země obyvatelnou planetu

Vědci z Kalifornské univerzity a washingtonského Institutu Carnegie ve středu oznámili, že objevili planetu asi velikosti Země, která by mohla být obyvatelná.
30.09.2010 04:50 |

Astronomové objevili první planetu mimo naši galaxii

Evropští astronomové objevili první planetu, která se nachází mimo naši galaxii Mléčnou dráhu. Píše o tom ve čtvrtek agentura AFP s odvoláním na vědecký list Science Express.
19.11.2010 03:15 |

Vědci objevili první planetu, která se zrodila v cizí galaxii

Astronomové objevili první planetu zrozenou mimo naši galaxii.
19.11.2010 10:50 |

Astronomové zřejmě objevili diamantovou planetu

Britsko-americký tým vědců objevil první planetu s ultravysokou koncentrací uhlíku. Terén této skalnaté planetky pravděpodobně tvoří diamanty nebo...
14.12.2010 10:25 |

Gravitační čočka ukázala nepředstavitelně vzdálenou planetu

Únorové kolo „České astrofotografie měsíce“ se zaměřilo hluboko do vesmíru. Autor vítězné fotografie, Alexander Kupčo, fotografoval ve směru souhvězdí Velké Medvědice zajímavý objekt, který nabízí pohled na nepředstavitelně vzdálenou planetu.
05.03.2011 09:40 |