Článek

Zatočte s únavou hravě a zdravě

 
Letos byla zima dlouhá a nástup léta naopak rychlý. Náš organizmus je vyčerpaný a zatížený toxiny. V důsledku toho jsme unavení a zesláblí. Co udělat proto, abychom se zase cítili fit? Máme pro vás několik tipů.
01.07.2019 12:12 |

podobné články

Podobné články

4 tipy jak připravit zdravé snídaně

 
Máte rádi zdravé snídaně? V tom případě jste tady správně! My totiž víme, že snídaně je nejdůležitějším jídlem dne a že jej rozhodně není radno podceňovat. A když už snídat, tak nejen chutně, ale vydatně a zdravě. Jenže jak na to?! Připravit si zdravou snídani, která vás nejen zasytí, ale zároveň vám zachutná a především vás nastartuje do nového dne, není tak složité, jak si možná myslíte. V dnešním článku vám poradíme, jak na to. Připravte si zdravé snídaně snadno a rychle Co si představíte pod pojmem zdravé snídaně? Podle nás je to chutné jídlo, které prospívá našemu zdraví, dodá našemu tělu potřebné živiny a přitom jej zbytečně nezatíží. Tip první: ovoce po ránu v neomezeném množství Ovoce je známé tím, že obsahuje cukr. Proto se nedoporučuje ke konzumaci v odpoledních hodinách, kdežto po ránu si jej můžete dopřát prakticky neomezené množství. Právě proto je ovoce ideální volbou právě na snídani, protože vám dodá cukr potřebný pro nastartování organismu a dodání energie. Ovoce si můžete dát samotné, skvělé je jako přísada do vloček, kaší nebo müssli. Tip druhý: zelenina je trefa do černého Největší výhodou zeleniny je skutečnost, že neobsahuje žádné kalorie. Co to pro vás znamená? Že jí můžete jíst neomezené množství kdykoli během dne. Na snídani je zelenina ideální volbou, opět jí můžete jíst syrovou zkrátka jen tak, můžete si ji dát jako přílohu k pečivu. Tip třetí: ovesné kaše všeho druhu Zkusili jste někdy ovesnou kaši? Ne? V tom případě nevíte, o co se připravujte!I ovesnou kaši zařazujeme mezi zdravé snídaně, proto se jich určitě nemusíte bát. Ovesnou kaši si můžete dochutit a oživit čímkoli dle vlastní chuti. Nabízí se například ovoce, lžička medu nebo třeba rozinky. Tip čtvrtý: a co třeba smoothie? Mezi naše tipy na zdravé snídaně rozhodně musíme zařadit i smoothie, která jsou na... Čtěte více Příspěvek 4 tipy jak připravit zdravé snídaně pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
27.09.2017 08:45 |

podobné články

Užitečné tipy pro zdravé spaní

 
Zdravé spaní je pro každého z nás velice důležité. Uvědomte si, že spánkem strávíte třetinu vašeho života a jen kvalitní spaní vám dokáže zajistit dostatek energie a psychické i fyzické pohody. Pokud se dobře nevyspíte, probudíte se do nového dne bez nálady, budete rozmrzelí a protivní, což se negativně projeví jak v osobním, tak i kariérním životě. Chcete-li si dopřát skutečně zdravé spaní, pak byste měli vědět, jak tohoto stavu docílit. Důležitost spánku rozhodně není radno podcenit. Mnoho lidí svůj spánek šidí, nespí tolik hodin, kolik jejich tělo potřebuje nebo naopak spí v prostředí, které na jejich spánek negativně působí nebo jej dokonce ruší. V dnešním článku vám přinášíme několik tipů pro zdravé spaní, které byste si určitě neměli nechat ujít! Užitečné tipy pro zdravé spaní, aneb jak se vyspat dorůžova? Možná patříte k lidem, kteří se rádi vyspí a rádi si dopřejí dostatek hodin klidného a ničím nerušeného spánku. Jenže i přes veškerou snahu se vám ne vždy podaří spát celou noc, často se budíte, ráno se probouzíte vyšťavení a bez elánu do jakýchkoli aktivit. A to je špatně! Proto jsme pro vás připravili několik tipů pro zdravé spaní, po kterém nehrozí, že byste se ráno probudili bez úsměvu od ucha k uchu! Tip první: opravdu kvalitní matrace Možná vám to bude znít jako klišé, ale kvalitní matrace je pro zdravý spánek naprostý základ. V současné době můžete vybírat ze skutečně pestrého množství výrobků, mezi nimiž si každý dokáže najít to pravé ořechové. Velice oblíbené jsou matrace z paměťové pěny, které jsou známé pro svou schopnost dokonale se přizpůsobit lidskému tělu. Další alternativou jsou matrace z líné pěny vyrobené ze směsi PUR a HR pěny, které disponují perfektní tepelnou roztažností, která působí proti vzniku proleženin. Jistotou, u které nemůžete sáhnout vedle, jsou zdravotní matrace, které jsou sice drahé, ale... Čtěte více Příspěvek Užitečné tipy pro zdravé spaní pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
04.08.2016 05:00 |

podobné články

Skvělé recepty na zdravé snídaně

 
Zdravé snídaně jsou nejlepším začátkem nového dne. Odborníci se shodují na tom, že snídaně je nejdůležitějším jídlem a rozhodně není na místě ji vědomě vynechávat nebo se na tomto jídle šidit. Ba naopak byste si měli dát záležet, aby vaše snídaně byla nejen zdravá, ale i vydatná a chuťově vynikající. Pod pojmem zdravá snídaně si každý z nás představí něco jiného. Někdo si vybaví spoustu ovoce, jiný zase ovesnou kaši se lžičkou medu, jiný cereální pečivo a k tomu třeba cottage. Možností a variací na zdravé snídaně je přitom mnohem, mnohem, mnohem více. I my vám v dnešním článku přinášíme zajímavou inspiraci! Tipy na zdravé snídaně Nebudeme vám zde vypisovat důvody, proč je snídaně tak důležitá a proč byste na ni neměli zapomínat. Pakliže patříte k lidem, kteří první jídlo dne vynechávají nebo mu nepřikládají takovou váhu, jakou by si zasloužilo, pak pro vás může být dnešní článek nejen inspirací, ale i motivací k tomu, proč svůj postoj ke snídani změnit. Podívejte se na následující videa, ve kterých najdete tipy na zdravé snídaně, které nejen dobře vypadají, ale dodají vám potřebnou energii a ke všemu skvěle chutnají. Tak se pojďte inspirovat!   Příspěvek Skvělé recepty na zdravé snídaně pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
04.09.2017 20:30 |

podobné články

Tipy na zdravé mlsání

 
Ačkoli se snažíte žít zdravě, stravujete se podle přísných návyků a pečlivě sledujete každý přibraný gram, určitě i vás tu a tam přepadne neovladatelná chuť na něco sladkého. Snažíte se touze zahřešit si na sladkém odolat, ale potřeba je natolik silná, že zpravidla tento váš vnitřní souboj prohráváte, dopřejte si nějakou kalorickou bombu a poté s výčitkami svědomí lezete na váhu plní obav, kolik následků to na vás zanechalo. Sladké ke svému životu potřebujeme všichni. Zatímco někdo více, jiný méně. Proč si tedy čas od času nezamlsat bez výčitek? Připravili jsme pro vás několik tipů na zdravé mlsání, díky kterému zaženete chutě na sladké dobroty a své podlehnutí si následně nebudete muset vyčítat! Zdravé mlsání, aneb dobroty bez výčitek! 1. Jablečný pudinkový dort Potřebujete: 750 g jablek 2 hrníčky vody 100-150 g cukru 2 vanilkové pudinky 1 vanilkový cukr piškoty šlehačku citronovou šťávu Postup: Jablka oloupejte a nastrouhejte. Poté je s cukrem a hrníčkem vody rozvařte na kaši. Ve druhém hrníčku vody rozmíchejte vanilkové pudinky, vlijte je do jablečné kaše a nechte projít varem. Podle chuti přidejte citronovou šťávu. Část jablečné kaše nalijte do dortové formy, naskládejte na ní piškoty, zalijte další částí jablečné kaše – tento proces opakujte 2x. Jablečný dezert poté uložte do lednice, kde jej nechte ztuhnout nejlépe do druhého dne. Následně jej vyklopte dnem vzhůru a ozdobte šlehačkou. 2. Minisušenky s mrkví Potřebujete: 40 g ovesných vloček 50 g mrkve 40 g hladké mouky 20 g tuku 1 lžičku nízkokalorického sladidla Postup: Mrkev oloupejte a nastrouhejte najemno. Ovesné vločky pomocí mixéru rozmixujte do jemna. Poté ze všech ingrediencí vypracujte těsto, které rozdělte na cca 20-25 kousků. Z těch poté udělejte kuličky a z nich následně placky. Plech vyložte pečicím papírem, naskládejte na něj připravené mrkvové placky a pečte při 200°C cca 8 minut. 3. Citronové želé... Čtěte více Příspěvek Tipy na zdravé mlsání pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
12.07.2016 04:40 |

podobné články

Zatočte s bolestí zad: Tohle cvičení zvládnete i za počítačem!

 
Bolí vás záda, nebo za krkem? Nevadí! Přečtěte si následující rady, zatočte s bolestí a na konci našeho článku si účinně zacvičte! Uvídíte, že se hned budete cítit o poznání lépe.
20.03.2012 11:40 |

podobné články

Zatočte s jarní únavou! Poradíme, jak na to!

 
Máte také problém s tím, že se cítíte unavení, nic vás nebaví a jste naprosto bez nálady? To se o vás pokouší jarní únava. Poradíme, jak se jí zbavit!
08.03.2014 06:15 |

podobné články

Jak na velikonoční úklid? Dřív, než vysajete prach, zatočte s únavou i bacily detoxikací organismu!

 
Na internetu najdete tunu návodů jak na velikonoční úklid, ale jen málo z nich vám prozradí, kde na něj vůbec vzít po dlouhé zimě energii. Zvýšený výskyt slunečních paprsků již sice zahnal největší chmury, ale stejně leckteré z nás trápí zaneřáděné a unavené tělo. Ještě než vysajete prach ze zašlých koberců, zkuste podobnou věc udělat se svým tělem, a vyžeňte z něj škodlivé toxiny. Jak na účinný detox organismu? Odpovědí může být mladý ječmen. Průměrná západní strava je poměrně kyselá. Zvýšený obsah kyselin v těle je spojen s výskytem mnoha závažných chorob. Mladý ječmen alkalizuje váš organismus, a je tak užitečný pro optimální práci vašich buněk. Skutečný přínos mladého ječmene je ten, že obsahuje optimální kombinaci účinných látek. Odborníci na výživu uvádí, že ječmen nabízí více bílkovin než hovězí svíčková, sedmkrát více vitamínu C než pomerančová šťáva a 11krát více vápníku než mléko. Vyzkoušejte osvěžující a zdraví podporující zelený „super“ nápoj!
07.04.2014 07:05 |

podobné články

Vyvážená večeře, která nezruinuje peněženku: Základem je správný výběr potravin

 
Nápadů na zdravé večeře na internetu kolují stovky, ale co je vlastně to zdravé a správné? Jsou to těstoviny zapečené s brokolicí nebo rohlík s pomazánkou a zeleninou? Obě jídla se tváří zdravě a vyjdou i na málo korun, ale jak má vyvážená večeře skutečně vypadat? Máme pro vás pár tipů, jak zdravě zasytit organismus, aniž byste se museli vydat ze všech peněz.
08.10.2016 11:45 |

podobné články

9 zaručených tipů, jak bojovat s únavou

 
Myslíte si, že s únavou nejde nic dělat? Omyl! Přestaňte být pasivní. Vyčerpání se totiž můžete docela dobře zbavit.
24.10.2011 15:50 |

podobné články

Krainovou ničí mateřství: Max a Bruno jsou na výchovu nároční, padám únavou!

 
Modelka Simona Krainová (40) se, co se týče dětí, asi nemůže rozhodnout. Nejdřív říká, že by s klidem s manželem Karlem Vágnerem (39) adoptovali dalších 10 děti, pak naříká, že po dni s vlastními dětmi padá únavou.
22.08.2013 05:10 |

podobné články

Osobnosti: Simona Krainová (1971 článků) , Karel Vágner (414 článků) , Karl Simon (178 článků)

Krainovou ničí mateřství: Max a Bruno jsou na výchovu nároční, padám únavou!

 
Modelka Simona Krainová (40) se, co se týče dětí, asi nemůže rozhodnout. Nejdřív říká, že by s klidem s manželem Karlem Vágnerem (39) adoptovali dalších 10 děti, pak naříká, že po dni s vlastními dětmi padá únavou.
22.08.2013 11:35 |

podobné články

Osobnosti: Simona Krainová (1971 článků) , Karel Vágner (414 článků) , Karl Simon (178 článků)

Třetina Čechů trpí depresemi, zvýšenou únavou a hrozí jim vyhoření

 
Češi na tom nejsou z hlediska psychiky příliš dobře. Třetina trpí depresemi, zvýšenou únavou a cítí riziko vyhoření. Ukázal to výzkum psychiatrické kliniky 1. lékařské fakulty Univerzity Karlovy a agentury STEM/MARK mezi tisícovkou pracujících Čechů a Češek od 25 do 65 let.
30.04.2015 15:46 |

podobné články

Česko hoří! Hasiči bojují s ohněm, vedrem a únavou dnem i nocí...

 
Tropické počasí vysouší Česko, pole i lesy spalují požáry. Hasiči bojují s ohněm prakticky ve dne v noci, vyrovnávají se s obrovskou únavou. Vždyť jen za červenec vyjížděli k 2621 požárům.
09.08.2015 05:15 |

podobné články

Jak bojovat s únavou a se stresem za volantem?

 
Nejen vozidlu, se kterým cestujeme na dovolenou, musíme stoprocentně věřit. Proto se před každou cestou doporučuje nechat auto prohlédnout v autoservisu. Stejnou pozornost si zaslouží i řidič, který se během jízdy musí poprat s únavou, horkem, nudou a stresem. Ne nadarmo se říká, že základem bezpečné cesty je hlavně spokojený řidič.
24.05.2016 10:15 |

podobné články

Plodková, Zach a Piškula: StarDance je ničí! Padají únavou a bolestmi

 
Padají únavou a bolestí, snaží se z posledních sil. Tak se cítí Jana Plodková (35), Zdeněk Piškula (18) nebo Roman Zach (43). StarDance jim dává tak zabrat, že při trénincích končí často polomrtví na zemi a chtějí prý umřít.
03.12.2016 21:15 |

podobné články

Osobnosti: Roman Zach (69 článků) , Jana Plodková (169 článků) , Zdeněk Piškula (133 článků)

Tolik bílých lidí, jsem z nich unavená. Trpím rasovou únavou z jejich agrese, napsala pracovnice univerzity

 
Americká knihovnice April Hathcocková z New Yorku si na svém osobním blogu postěžovala na syndrom „rasové únavy“. To je podle ní „existující psychický, fyzický a emoční stav“, který se příslušníkům nebělošského původu dostavuje, pokud stráví příliš mnoho času ve společnosti bílé většiny. Hathcocková „rasovou únavou“ podle svých slov trpí od doby, kdy se zúčastnila každoroční konference amerických knihovníků.
19.07.2017 11:20 |

podobné články

George Clooney o dětech: Únavou brečím čtyřikrát denně

 
Herec George Clooney s rodičovstvím nespěchal. Ačkoliv prý tušil, že se jednou stane otcem, dceru Ellu a syna Alexandera mu porodila manželka Amal (39) až v jeho šestapadesáti letech. Nyní poprvé přiznal, že únavou pláče čtyřikrát denně.
27.06.2016 13:05 |

podobné články

Osobnosti: Ryan Reynolds (170 článků) , Blake Lively (95 článků)

Únavou brečím i čtyřikrát denně, přiznal novopečený otec George Clooney

 
Herec George Clooney si na rodičovství skutečně počkal. Dceru Ellu a syna Alexandera – dvojvaječná dvojčata – mu porodila manželka Amal v jeho šestapadesáti letech. I mnohem mladší muže decimuje v prvních měsících života novorozence nespavost, Clooney má dvojnásobnou zátěž a navíc už není nejmladší. A tak krom neustálého nadšení ze svých dětí, které tlačí do médií, poprvé upřímně přiznal, že únavou pláče i čtyřikrát denně.
25.09.2017 10:30 |

podobné články

Osobnosti: George Clooney (776 článků)

5 tipů na lepší spánek

 
Snažíte se usnout, ale ne a ne zabrat? Od lékařů se dozvídáme, že nedostatek spánku je nezdravý, kromě toho nám nepřispívá na kráse. Ráno vstáváme unavení, rozespalí a hlavně podráždění. Naše tělo si potřebuje odpočinout a načerpat síly. Tady je pár tipů na lepší usínání a kvalitnější spánek. 1. Pomoc od přírody Bylinky jsou známé pro své uklidňující účinky, pomohou vám s uklidněním těla pro klidný spánek. Hravě zatočí s nespavostí i zimní únavou. Z bylinek vám může pomoci: dobromysl, meduňka, máta, kopretina řimbaba, třezalka, kozlík, mateřídouška, tužebník nebo třeba měsíček. Čaj z těchto bylinek vám kromě zdravého spánku a relaxace pomůže k pozitivnímu myšlení a příjemně tak zažene všechny vaše chmury a starosti, které vám nedají spát. 2. Starosti hoďte večer za hlavu Možná vás před spaním trápí myšlenky na povinnosti, které nesmíte druhý den zapomenout. Je důležité si před spaním nelámat hlavu starostmi. Dokonce ani sledování sociálních sítí těsně před usínáním nám příliš nepomáhá. Až se budete chystat do postele, v klidu si sedněte s knížkou, nebo se zamyslete nad zítřejšími povinnostmi a všechny je sepište na papír. Uvolníte tak prostor pro jiné, příjemnější myšlenky. 3. Pravidelný čas usínání Pokud vám to váš denní režim dovolí, vytvořte si rituál a choďte spát v přibližně stejný čas. Vaše tělo si tak zvykne na pravidelný rytmus. Kromě toho, že se vám bude večer usínat lépe a rychleji, každé ráno se vám bude dobře vstávat a budete se cítit více odpočatí. 4. Klid, tma a chlad Věřte, že lépe se vašemu tělu bude usínat ve tmavé, chladné místnosti. Před spaním byste měli vyvětrat, ať máte na spaní lepší, chladnější, ale především čerstvý vzduch. Klidnému spánku nepomáhá ani světlo, například záření obrazovky televize nebo mobilu. Pokud máte pocit, že se vám u běžící televize usíná lépe věřte, že to vašemu tělu akorát... Čtěte více Příspěvek 5 tipů na lepší spánek pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
05.12.2018 10:25 |

podobné články