Výzkum argentinských vědců: Záření wifi sítě poškozuje spermie!

Bezdrátové wifi připojení k internetu používáme nejčastěji o notebooků, ale dnes je naprosto běžné i u tabletů a chytrých telefonů. Tým argentinských vědců, vedený doktorem Conradem Avendanem, nyní podrobil záření z wifi sítě testům, jejichž výsledky se nebudou líbit zejména těm mužům, kteří plánují založit rodinu. Wifi síť totiž může vážně poškodit spermie!
30.11.2011 00:05 |

Kvalitní spermie za 800 korun. Studenti vymysleli boxerky, které chrání genitálie proti záření

Němečtí studenti přišli na trh s inovativním spodním prádlem, které má částečně vyřešit problém s mužskou impotencí. Reagují tak na závěry izraelského výzkumu, který určil jako jedno z rizik pro kvalitní spermie nebezpečné záření z mobilních telefonů. Pánské spodní prádlo je obohacené o vlákna stříbra, které mají záření odrážet. Odborníci i tak varují, že není dobré nosit mobilní telefony po kapsách v blízkosti genitálií.
08.03.2016 10:00 |

Spodní prádlo ochrání spermie před 99,9 procenty veškerého záření

Nejen kvůli nezdravému životnímu stylu klesá prudce počet zdravých spermií v ejakulátu mladých mužů žijících na Západě. Podle vědců za to mohou také vlivy z vnějšího prostředí a mezi nimi nejvíce záření. Joseph Perkins ze Spojeného království se tak pokusil vyvinout spodní prádlo, které by mužům pomohlo varlata držet v bezpečí bez jakéhokoli záření. Jeho Wireless Armour je prý spodním prádlem skutečných hřebců a hrdinů.
14.08.2015 16:00 |

Studie: WiFi ničí mozek a poškozuje plodnost

Elektromagnetické záření, které vyzařují nejen mobilní telefony, ale také osobní počítače a bezdrátové WiFi adaptéry podle švédské studie významně škodí lidskému tělu.
01.12.2010 01:00 |

ÚOOÚ: Upozornění k wifi-trackingu

Wifi-tracking je sledování zařízení (mobil, notebook, tablet apod.) s aktivním bezdrátovým připojením, při kterém dochází ke sbírání např. lokalizačních dat uživatele tohoto zařízení provozovatelem wifi sítě.
06.08.2016 12:10 |

Honsová o zákeřném UV záření: V kolik chytnete bronz a kdy je to o puchýře?

Zkratku UV záření slyšel v souvislosti s opalování nebo nákupem slunečních brýlí zřejmě každý. Jedná o elektromagnetické záření s určitou vlnovou délkou, které slunce přirozeně vyzařuje. Jeho vliv na lidský organismus přitom není nezanedbatelný. Více vám UV záření přiblíží meteoroložka Dagmar Honsová.
28.05.2017 06:00 |

Osobnosti: Dagmar Honsová (752 článků)

Blesky produkují radioaktivní záření! Hrozí nám nebezpečí?

Japonští vědci jako první popsali při bouřce vznik radioaktivního záření a déšť antihmoty. Ačkoli to může znít děsivě, protože gama záření je při určité intenzitě smrtící, lidé se blesků bát nemusejí. Tedy ne více než dosud. Krom toho, že jsou nebezpečné vysokým napětím, ostatní záření produkované tímto výbojem je pro zdraví člověka neškodné.
29.11.2017 17:30 |

V Praze se připojíte na internet v tramvaji!

Internet zdarma přes WiFi v kavárně nebo restauraci je v dnešní době vcelku běžný. Bohužel při cestování MHD prozatím chybí. Pražský Dopravní podnik vypouští na trať zkušebně jednu zmodernizovanou tramvaj, která bude nabízet free WiFi a další technické vymoženosti. Pokud se projekt osvědčí, přibydou další tramvaje s WiFi.
29.03.2011 11:20 |

Řeřicha vysetá vedle wifi routeru umírá, zjistily školačky z Dánska

Středoškolská odborná činnost nemusí být jen nevinnou hrou bez vědeckého přínosu. Dánským školačkám se podařilo ověřit si, jak je to s údajnou „neškodlivostí“ wifi signálu. Pěstovaly řeřichu u routeru, kde je signál nejsilnější. A výsledek byl jasný. Semena už po dvanácti dnech působení wifi signálu neklíčila. A naklíčené rostlinky umíraly.
22.12.2013 10:47 |

Vánoční světýlka oslabují signál wifi

Chcete se ochránit před škodlivým zářením z wifi? Tak se obalte vánočními světýlky. Právě řetězy vánočního osvětlení totiž můžou oslabovat signál wifi. A pokud má někdo problémy v čase adventu a Vánoc s bezdrátovým připojením, může být viníkem právě elektromagnetické pole, které se kolem světelných řetězů tvoří.
02.12.2015 19:05 |

NOVÁ APLIKACE: Potřebujete wifi teď hned? Můžete ji mít!

Spousta z nás je pořád online na internetu a nedokážeme si představit, že by nás od internetu někdo odstřihl. Většinou máme internet v mobilu, ale co se stane, když nám přestanou fungovat data? Jsme hodně nervózní a okamžitě hledáme místo, kde se můžeme připojit na wifi. To se nám mnohdy jen tak nepodaří. Tomu je ale teď konec! Na wifi se totiž můžete připojit, kdykoliv budete chtít.
03.03.2016 08:30 |

V lanovce na Petřín bude wifi: Prahu připojení vyjde na 2,3 milionu

Nejen ve stanicích metra, ale i v lanovce na Petřín si zanedlouho užijí cestující připojení na wifi. Společnost Simac Technik ČR vybrali pražští radní jako realizátora služby. Město wifi v lanovce vyjde na 2,3 milionu korun.
03.10.2017 11:45 |

Průzkum: Firmy a domácnosti dávají v připojení k internetu přednost WiFi před xDSL

WiFi je nejpoužívanější technologií, prostřednictvím které se domácnosti i firmy v České republice připojují k internetu. Podle aktuálně zveřejněné výroční zprávy Českého telekomunikačního úřadu za rok 2017 je v ČR téměř 1,2 milionu bezdrátových přípojek, což představuje podíl přes 44 % ze všech fixních technologií. WiFi tak poráží připojení prostřednictvím xDSL (s 34 % uživatelů) a kabelové televize (s 22 % uživatelů).
14.05.2018 11:10 |

Další záhada vyřešena: Vědci odhalili původ vesmírného záření

Skupině vědců spojených s Observatoří Pierra Augera v Argentině, s nimiž spolupracují i čeští badatelé, se podařilo najít odpověď na otázku o původu kosmického záření. Nad tímto problémem si odborníci lámali hlavu od 60. let 20. století, kdy byla potvrzena existence částic kosmického záření. Díky výpočtům a experimentům na observatoři se ukázalo, že částice mají původ mimo naši galaxii.
22.09.2017 10:40 |

FNUSA-ICRC pořádá historicky první setkání zahraničních vědců žijících v Brně

Mobilita – svět v pohybu. To je ústředním tématem letošního ročníku celoevropské iniciativy Noci vědců, která má za cíl propagovat vědu, výzkum a techniku. Přestože většina institucí v Česku pořádá populárně-naučné akce s cílem přiblížit laické veřejnosti práci vědců, Mezinárodní centrum klinického výzkumu Fakultní nemocnice u sv. Anny v Brně (FNUSA-ICRC) letošní akci pojalo jinak. Uspořádá Noc vědců pro vědce, tedy historicky první setkání zahraničních vědců a výzkumníků, kteří pracují v Brně.
06.10.2017 11:45 |

Ben Affleck má zázračné spermie, tvrdí jeho manželka Jennifer Garner

Ben Affleck (40) má prý zázračné spermie. A děsí se jich jeho manželka Jennifer Garner (40). Ta už mu porodila tři děti, přičemž otěhotněla ihned poté, co se o to s manželem pokusili. Hollywoodský herec by možná chtěl mít další děti, ona už by si se třemi potomky vystačila, obává se však, že Benovy zázračné spermie opět neomylně zasáhnou její vajíčko.
27.09.2012 22:15 |

Osobnosti: Ben Affleck (244 článků) , Jennifer Garner (100 článků)

Vědci našli spermie staré 50 milionů let. Patří příbuzným žížal

Mezinárodní vědecký tým objevil na Antarktidě ve zkamenělém kokonu opaskovce spermie staré 50 milionů let. V žebříčku nejstarších dochovaných semen tak nahradili spermie chvostoskoka, které jsou staré "jen" 40 milionů let.
19.07.2015 18:51 |

Proč mají octomilky větší spermie než sloni?

Myslíte si, že čím větší zvíře, tím má větší spermie? Chyba lávky, platí tu naopak nepřímá úměra. A navíc, ne všechny spermie mají tvar pulce.
26.11.2015 17:35 |

Pánové pozor na výběr spodního prádla! Volnější trenky značí kvalitnější spermie

Andrologové dlouhodobě varují muže, aby se vyhnuli jakémukoli přehřívání varlat během dne. Jedním z nejčastějších příčin zvýšené teploty v šourku, kvůli které dochází k narušení tvorby spermií, je příliš upnuté spodní prádlo. Výzkum vědců z Harvardovy univerzity poprvé prokázal, že muži nosící volné trenýrky mají kvalitnější spermie a mají jich více v ejakulátu než muži nosící slipy a upnuté boxerky.
10.08.2018 21:30 |

Britský dýdžej je alergický na Wi-Fi záření

Alergii může dnes člověk získat kdykoli a na cokoli. Bohužel některé bizarní mohou život pěkně ztrpčit. Své o tom ví dýdžej Steve Miller, jenž získal alergii na WiFi záření. To přitom dnes zahlcuje lidské prostory ve stále větší míře. Vlny šířící bezdrátový internet pokrývají nejen bary, ale už i ulice, nádraží, letiště, hotely a celá města. A hudebníkovi z hrabství Cornwall působí vážné zdravotní potíže.
24.07.2009 16:05 |