Kadeřnice neodmyslitelně patří do života drtivé většiny žen. Zatímco některé ke své kadeřnici dochází pravidelně, jiné návštěvy střídají tak, jak jim zrovna vyjde čas. Tak či onak určitě i vy víte, že vlasy jsou naší vizitkou a je tedy o ně pečovat s láskou. Jenže ne vždy se vám kadeřnice trefí do noty. Do křesla sice usedáte s jasnou představou, co od paní s nůžkami a fénem za pasem očekáváte, ale výsledek je mnohdy úplně jiný. Místo toho, abyste ze salonu odcházeli s úsměvem od ucha k uchu, nemáte daleko k pláči. Jak je to možné?! Kadeřnice chtějí znát váš názor Už se vám někdy stalo, že jste přišli do kadeřnického studia s jasnou představou v hlavě, ale když jste z něho odcházeli, jen stěží jste ukrývali slzy, které se vám draly do očí? V tom případě bude někde chyba. Cílem každého kadeřníka je splnit zákazníkova přání a vyhovět jeho požadavkům, pokud je to vzhledem k jeho typu vlasů možné. Jestliže tedy máte zkušenosti s tím, že výsledek nebyl takový, jaký jste si ho v hlavě vysnili, pak bude kámen úrazu ve vaší komunikaci s kadeřnicí. Nemusíte celou dobu mlčet A teď ruku na srdce: také si sednete do křesla, necháte si kolem těla obtočit ochranný plášť, sdělíte kadeřnici vaše požadavky a po celou dobu pak jen zarytě mlčíte? V tom případě jsme právě odhalili první chybu, na které bude potřeba zapracovat. Spousta lidí si myslí, že do průběhu stříhání, barvení, prostříhávání a jiných kadeřnických úkonů nemohou mluvit nebo zasahovat, protože přeci ona kadeřnice ví nejlépe, co dělá. Jenže pak se nemůžete divit, když vám vlasy ustřihne o 5 centimetrů výše, než jste původně žádali, když jí nezastavíte a neřeknete jí, že byste sestřih chtěli o něco delší. Nebojte se tedy mluvit, radit se s kadeřnicí o postupu, případně jí...
Čtěte více
Příspěvek Co by měla vědět vaše kadeřnice pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení