Vesmírný turista z Japonska rozdává peníze, na Twitteru pobláznil miliony lidí

Podle magazínu Forbes je Maezawa 18. nejbohatším Japoncem, jeho majetek se odhaduje na necelé tři miliardy dolarů.
08.01.2019 16:55 |

07.01.2019 10:45 |

07.01.2019 15:50 |

07.01.2019 20:50 |

08.01.2019 01:50 |

08.01.2019 06:55 |

08.01.2019 11:55 |

Další vesmírný turista zrušil let na ISS

Na Mezinárodní vesmírnou stanici (ISS) se v září nepodívá nejen britská sopranistka Sarah Brightmanová, ale ani vesmírný turista z Japonska Satoši Takamacu, který byl jejím náhradníkem. Místo Japonce poletí kosmonaut z Kazachstánu.
22.06.2015 13:01 |

První český vesmírný turista možná už příští rok

První český turista se možná podívá do vesmíru už příští rok, vše bude záviset na úspěšném dokončení testů rakety.
14.05.2010 12:55 |

Hertl je NINJA! Český hokejový zázrak pobláznil Ameriku

Teenage Mutant Ninja Hertl, to je nová přezdívka nové české hokejové superstar Tomáše Hertla (19), který v noci na středu svými čtyřmi góly pobláznil Ameriku.
09.10.2013 14:40 |

Miliardář chce spasit Česko a rozdává peníze: Ptali jste se na chatu

Matematik Karel Janeček je mladý výstřední miliardář, který chce spasit Česko. Vynalezl počítačový program, který za něj vydělává peníze na burze. Tady zbohatl, ale peníze si nenechává. Investuje do boje s korupcí, peníze dokonce rozdává. Na vaše otázky odpovídal na chatu Blesk.cz.
16.10.2012 16:20 |

Osobnosti: Karel Janeček (382 článků)

Buchty peče jen tak! A rozdává je sousedům! Manažerka Zuzana: Je to rovnováha mezi duševní a fyzickou prací

Manažerka Zuzana z Karlína začala během pandemie podobně jako spousta dalších Čechů péct. Zuzka se místo pečení populárního chleba pustila do buchet a koláčů a hlavně, nepeče je pro sebe, ale rozdává sousedům! Platit za ně nechce, ale ráda přijme barterem přísady na pečení nebo třeba papírové pytlíky, ve kterých buchty rozdává. Založila si i Facebookovou stránku Kancelářská myš peče, kde si zájemci mohou buchty zarezervovat.
18.02.2021 20:15 |

Čecha v Gruzii zasypala lavina: Vyhrabali ho záchranáři, další turista je nezvěstný

Štěstí v neštěstí měl český turista, jehož v zimním středisku v Gruzii zasypala lavina. Záchranářům se ho podařilo vyprostit jen s lehčími zraněními. Další turista je ale nezvěstný a záchranářům se ho nedaří najít.
11.02.2020 10:15 |

Turista se zřítil z vrcholu nejvyšší hory: Když ho našla horská služba, nevěřila vlastním očím

Náročnou práci měla ve středu odpoledne horská služba v Nízkých Tatrách. Šlo totiž o život. Slovenský turista spadl ze severní stěny nejvyšší hory tohoto pohoří, Ďumbieru. Hledání zraněného bylo o to složitější, že vše komplikovalo počasí. Foukal silný vítr a byla slabá viditelnost. Nakonec se ukázalo, že i přes pád z velké výšky měl turista zachované životní funkce. Horská služba to považuje doslova za zázrak.
29.01.2021 17:40 |

Stanici ISS ohrožuje vesmírný odpad

Mezinárodní vesmírnou stanici ISS na oběžné dráze ohrožuje vesmírný odpad a její dráhu budou možná muset letoví dispečeři upravit. Podle zprávy agentury Interfax hrozí, že ISS narazí do úlomku, který na oběžné dráze zůstal po zaniklé čínské družici.
23.07.2010 15:15 |

Vesmírný objev: Země má svůj prstenec z antihmoty

Vesmírný modul PAMELA objevil ve Van Allenových radiačních pásech antiprotony, které se tam zachytily působením magnetického pole Země.
18.08.2011 00:40 |

Planeta celá z diamantů! Astronomové objevili vesmírný zázrak

Diamanty jsou jedna z nejdražších věcí na Zemi. Pokud by se podařilo nějak dostat na nový vesmírný objev, šla by jejich cena proklatě rychle dolů…
31.08.2011 00:25 |

NASA má vážné problémy: Vesmírný teleskop Kepler nelze zaměřit na cíl

Vesmírný teleskop Kepler amerického Národního úřadu pro letectví a vesmír (NASA) je ochromen technickou poruchou, která by mohla vést až k předčasnému ukončení jeho pátrací mise po obyvatelných planetách mimo sluneční soustavu. Závadu vykazuje nepostradatelný mechanismus, který slouží k nasměrování teleskopu na cíl, oznámil podle světových agentur šéf vědeckého týmu NASA John Grunsfeld.
16.05.2013 10:40 |

Vesmírný teleskop Kepler končí! NASA ho nedokáže rozhýbat

Dny, kdy vesmírný teleskop Kepler amerického Národního úřadu pro letectví a vesmír (NASA) pátral ve vesmíru po planetách, skončily. Informovali o tom ve čtvrtek činitelé NASA, podle nichž není možné opravit porouchaný mechanismus sloužící k nasměrování teleskopu na cíl, napsala v noci na dnešek agentura Reuters.
16.08.2013 08:05 |

Nejvíce nominací na ceny BAFTA má vesmírný thriller Gravitace

Nejvíce nominací na letošní britské filmové ceny BAFTA získal vesmírný thriller Gravitace s 11 želízky v ohni. Deset nominací mají kriminální drama Špinavý trik a historický snímek 12 let v řetězech. Držitele těchto prestižních cen v jednotlivých kategoriích vyhlásí 16. února v Londýně.
08.01.2014 13:15 |