Vědci objevili cenný papyrus a tvrdí: Ježíš měl manželku!

Ježíš Kristus byl ženatý! S tímto tvrzením přišli američtí vědci, kterým se do rukou dostal starověký papyrus. Na fragmentu o velikosti 8 x 4 centimetry se podle nich píše: „Ježíš jim řekl: Moje žena...“
20.09.2012 09:10 |

Osobnosti: Ježíš Kristus (64 článků)

Ježíš byl ženatý, odhaluje papyrus ze čtvrtého století

V několika větách Ježíš užívá spojení „má žena“.
19.09.2012 10:00 |

Dva tisíce let vymývání mozků fiktivní zrůdou jménem Ježíš. S odporem jsem si přečetl ten „Nový zákon“ a zjistil jsem... Performer Kohout přeje k Velikonocům

KOHOUTA DO KOUTA Performer Milan Kohout proslul mimo jiné svou akcí, když rozléval své sperma v polském kostele. Nyní tvrdí, že jej k tomu ponoukl Ježíš. Činí tak v rámci svého velikonočního pozdravu čtenářům, ve kterém rozebral dějiny „tisíciletého vymývání mozků“ od „fiktivní postavy jménem Ježíš“ po současného papeže, pokrytecky se předvádějícího s nebohými uprchlíky.
27.03.2016 07:35 |

Do voleb chtěla jít i strana Ježíš je Pán, její jediný kandidát ale odstoupil

V květnových volbách do Sněmovny se bude letos o poslanecké mandáty ucházet 26 stran a hnutí. Vyškrtnuta byla jediná strana s neobvyklým názvem "Ježíš je Pán. Nechme se vést Duchem Svatým a ať Ježíš je naším Pánem, www.jezisjepan.cz". Do voleb se přihlásila jen v Moravskoslezském kraji, kde ale byla její kandidátka odmítnuta.
09.04.2010 17:10 |

Ukřižovali ho a pak vstal z mrtvých... Jak to bylo se vzkříšením Ježíše ve skutečnosti? Tady je 5 vědeckých vysvětlení

Ježíš Nazaretský byl na Velký pátek ukřižován. Jeho tělo bylo dáno do hrobu. A třetího dne Ježíš vstal z mrtvých. Byl to zázrak? Křesťané věří, že Ježíš jako Syn Boží má vládu nad smrtí. Existují ale také vědecká vysvětlení.
14.04.2017 19:00 |

Byzantský katolický patriarchát: Bergoglio se stal pro nás ďáblem a hadem

Papež Bergoglio 4. 4. 2017 prohlásil, že Ježíš se pro nás stal ďáblem a hadem! Ne Ježíš Kristus, ale František Bergoglio se pro nás stal ďáblem – satanem. Ne Ježíš, ale Bergoglio se pro nás stal hadem. S hadí lstivostí nás chce uvrhnout do pekla.
22.04.2017 19:15 |

CÍRKEV se otřásá v základech: Historik má důkaz, že Ježíš měl bratra Jakuba

Americká televize CNN odvysílala reportáž s profesorem historie Benem Witheringtonem. Ten tvrdí, že je konec spekulacím o tom, zda měl Ježíš Nazaretský známý jako Kristus bratra. Podle něj ho měl a dokazuje to archeologický nález. Schránka na kosti obsahuje nápis: „Jakub, syn Josefův, bratr Ježíšův.“
13.03.2015 13:05 |

Osobnosti: Ježíš Kristus (64 článků)

Ježíš léčil lidi pomocí marihuany a pak skončil na kříži

O marihuaně sice není v bibli ani slovo, přesto se najdou vědci, kteří tvrdí, že Ježíš Kristus léčil lidi pomocí konopí.
14.04.2016 19:01 |

Osobnosti: Ježíš Kristus (64 článků)

Slavné Turínské plátno, do kterého zabalili Ježíše je podvrh: Tady je důkaz!

Vědci nepochybují o tom, že Turínské plátno je středověký podvrh. Katolická církev věří, že do něj byl po ukřižování zabalen samotný Ježíš Nazaretský. Jenže plátno – což dokazuje metoda odhadu stáří pomocí rozpadu izotopů uhlíku – je o mnoho staletí mladší než křesťanský Mesiáš. Nicméně, Ježíš měl být ukřižován na konstrukci tvaru T. Vědcům z Liverpoolu se však podařilo dokázat, že osoba zabalená do Turínského plátna byla ukřižována na konstrukci tvaru Y podle středověké metody.
07.04.2014 09:20 |

Našli jsme hřeby, kterými byl ukřižován Ježíš Kristus, tvrdí filmař

Filmový snímek "The Nails of the Cross", jehož autorem je režisér Simcha Jacobovici, rozhodně neprojde bez povšimnutí. Film by měl být výsledkem tříletého vědeckého zkoumání, během něhož byly představeny hřeby, jimiž měl být ukřižován Ježíš Kristus. Zatímco část lze označit za ryze empirická data, zbytek vyžaduje trochu víry a pořádný kus představivosti.
14.04.2011 11:50 |

Osobnosti: Ježíš Kristus (64 článků)

5 důvodů, proč chce Macura dostat Bartošovou do své sekty: Manipulace a ohrožování labilní zpěvačky, které nemají obdoby

"Zdeněk Macura":http://www.extra.cz/tema/zdenek-macura (39), který už několik měsíců intenzivně žije pouze pro Ivetu Bartošovou (47), se konečně dočkal okamžiku, kdy může rozehrát svůj part "ochránce a spasitele":http://www.extra.cz/vime-prvni-rychtar-prave-podava-trestni-oznameni-na-macuru-neuverite-za-co-mame-podrobnosti. I když Macura tvrdí, že jeho úmysly jsou čistší než křišťál a jde mu jen o dobro Ivety, před časem založil politickou stranu Ježíš je Pán, s podtitulkem Nechme se vést Duchem Svatým a ať je Ježíš naším Pánem. Podle Blesk.cz Macura tvrdí, že jde o nenáboženský projekt, což ale musel říct jen při velké horečce.
11.07.2013 14:15 |

Osobnosti: Iveta Bartošová (6722 článků)

Čeští vědci objevili novou sloučeninu, nazvali ji bambusuril

Vědci z brněnské Masarykovy univerzity objevili zcela novou sloučeninu, která může najít široké uplatnění ve zdravotnictví, farmaceutickém i potravinářském průmyslu. Sloučeninu, která v přírodě dosud neexistovala, umějí vědci připravit i ve větším množství. Masarykova univerzita podala žádost o její patentovou ochranu.
11.03.2010 11:50 |

Skutečná Šifra mistra Leonarda: Pokrevní potomci Ježíše Krista budí rozruch v církvi

Filmový thriller z roku 2006 Šifra mistra Leonarda (na náměty spisovatele Dana Browna) je založen na tom, že Ježíš z Nazaretu měl ženu a potomky a současná katolická církev se to snaží utajit. Měl Ježíš Kristus děti? A co by to pro církev znamenalo?
09.03.2018 20:30 |

Osobnosti: Ježíš Kristus (64 článků)

Archeologové objevili nový druh člověka. Měl mozek jako pomeranč

Vědci oznámili, že v jižní Africe objevili nový druh člověka. Pojmenovali jej homo naledi, podle jeskyně, kde byl nalezen. Naledi v překladu znamená hvězda. Podle zkamenělých pozůstatků vědci zjistili, že nově objevený druh měl mozek velikosti pomeranče a své mrtvé pohřbíval rituálním způsobem.
11.09.2015 10:04 |

Rada bude v Liberci bojovat o záchranu i o svou reputaci

Na reprezentační lavičce shořel jako dlouho sušený egyptský papyrus. Teď je Petr Rada zpět ve fotbalovém kolotoči a chce všem dokázat, že pořád umí trénovat.
27.10.2010 14:20 |

Osobnosti: Petr Rada (191 článků)

V novém komiksu o Asterixovi a Obelixovi dělají modří ptáci "tweet, tweet"

V knihkupectvích po celém světě včetně Česka se od čtvrtka začíná nabízet už 36. díl komiksu o oblíbených galských hrdinech Asterixovi a Obelixovi s názvem Caesarův papyrus. O nová dobrodružství Asterixe a Obelixe se postaral jako u předchozího svazku Asterix u Piktů před třemi lety nový tým tvůrců Jean-Yves Ferri a Didier Conrad. Zatímco v Česku bude náklad deset tisíc kusů, ve Francii je to kolem dvou milionů.
22.10.2015 16:00 |

Aniho papyrus, svitek z knihy mrtvých, vystavují v Ostravě: Je unikátnější než originál!

Dům knihy Knihcentrum v Ostravě vystaví od úterý kopii Aniho papyru. Ten je součástí takzvané Egyptské knihy mrtvých.  Originál je uložen v Britském muzeu v Londýně.
12.02.2018 13:15 |

Tak ale lidi! Přestaňte jíst ty rostliny. Bolí je to, tvrdí vědci

Tohle je vážná věc! A tvrdí to i američtí vědci. A "američtí vědci mají vždycky pravdu":http://www.extra.cz/konecne-potvrzeno-vedci-prokazali-ze-majitele-kocek-jsou-mnohem-inteligentnejsi-nez-majitele-psu, víme?
18.11.2014 12:56 |

Ježíš byl hermafrodit, tvrdí britská teoložka

píše, že nikdo na světě nemůže jednoznačně vyloučit, že byl Ježíš oboupohlavní jedinec s mužskými i ženskými genitáliemi.
02.03.2012 13:25 |

Na hřbitově se v pařezu zjevil Ježíš

Irové z Belfastu se chlubí velikou raritou. Na městském hřbitově se prý na kmenu poraženého stromu zjevil Ježíš. Tvrdí to místní, kteří video pořízené na místě umístili na internet. Informuje o tom server U TV.
13.08.2012 09:00 |