Vakcíny. Pokusy na lidech? Vražda lékaře-kritika. Na ty největší „ryby“ míří žaloba. Smetou ji v Haagu? Benjamin Kuras má informace

OBZOR BENJAMINA KURASE Santa Claus jako homosexuál nebo černoch? Spisovatel Benjamin Kuras upozorňuje na průzkum veřejného mínění v Británii, ze kterého vyšly pro mnohého konzervativního Čecha možná až neuvěřitelné výsledky. Zároveň se věnuje žalobě, kterou podala skupina světových osobností u mezinárodního trestního soudu v Haagu v souvislosti s vakcínami. A to kvůli podezření ze spáchání zločinu proti lidskosti podle Norimberského kodexu. O co jde konkrétně a na jaká známá jména žaloba míří? Dozvíte se.
02.01.2022 09:45 |

„Madonna vyk*uří, když zvolíš Hillary.“ Benjamin Kuras přednášel o mládeži a neomarxismu. Zničení národa, ovládnutí světa...

REPORTÁŽ Mezi studenty Vysoké školy ekonomické v Praze zavítal spisovatel Benjamin Kuras. Byl hostem v rámci předmětu nazvaného „Informace, dezinformace a propaganda“, který se vyučuje na Národohospodářské fakultě Vysoké školy ekonomické v Praze. Na přetřes přišly třeba americké prezidentské volby a související vulgarita nejen ze strany Donalda Trumpa, ale Kuras zkritizoval rovněž úpadek univerzitního prostředí v anglosaském světě. Došlo i na Putina a údajnou koluzi s Donaldem Trumpem a jeho prezidentskou kampaní. Kuras studenty varoval také před sílící radikální levicí a hrozbou cenzury svobodných médií pod rouškou boje proti „fake news“.
05.12.2018 20:35 |

Osobnosti: Donald Trump (5892 článků)

Benjamin Kuras: Močůvku na ilegály. Papežovo líbání muslimů je horší než zrada. Vraždění křesťanů. Notoričtí proislámští lháři. A pokud jde o Le Penovou a Okamuru…

ROZHOVOR Spisovatel Benjamin Kuras říká, že to, že v okamžiku, kdy probíhá genocida křesťanů muslimy na Blízkém východě, „dokáže hlava katolické církve líbat nohy ilegálně přišedších muslimů a přijímat muslimy do Vatikánu a zároveň ostentativně ignorovat perzekvované rodiny křesťanské svědčí o něčem možná horším než zrada“. Pud sebezáchovy ztrácí ale celý Západ a Benjamin Kuras o tom podává konkrétní důkazy.
29.11.2016 11:10 |

Eurexit. Vystoupení celé Evropy z EU, navrhuje Ben Kuras. Viděl totiž papír

OBZOR BENJAMINA KURASE Čili voliči jsou blbci a musíme je převychovat? Táže se publicista a spisovatel Benjamin Kuras nad dokumentem, který schválil Evropský parlament, podle kterého jsou občané EU „nedostatečně uvědomělí“, což je nutné změnit. „Takhle podobně blábolily závěrečné dokumenty sjezdů KSČ,“ konstatuje Kuras a navrhuje závažný krok: Vystoupení celé Evropy z Evropské unie a „nechat Brusel, ať si blábolí“. Ve svém pravidelném shrnutí světových aktualit se Kuras věnuje i otázce brexitu a aplikace vakcíny proti covidu-19.
10.12.2020 08:50 |

Benjamin Kuras: Odstěhujte migranty na ostrovy. Čechy převraceli z náboženství na druhé, takže nevěří ani islámu. Homosexuálové nám přispěli

ROZHOVOR Spisovatel Benjamin Kuras promluvil na téma nedávného průzkumu evropských nálad vůči jednotlivým náboženstvím a menšinám, uskutečněného nezávislou agenturou Pew Research Center. Průzkum vydává zajímavé svědectví o Češích. Jsme jednou z nejvíce islamofobních zemí Evropy, ani náš vztah k Židům není příliš vřelý. Na druhou stranu jsme velmi tolerantní vůči homosexuálům. Kuras, znalec islámu, vysvětluje příčiny českých nálad, které jsou v evropském kontextu velmi osobité.
31.10.2018 22:05 |

Profesor Drahoš si prý neoprávněně přivlastnil patent jiných vědců. Benjamin Kuras prostudoval spisy a přináší tyto velmi znepokojivé informace…

ROZHOVOR Spisovatel Benjamin Kuras, který kandiduje na Praze 4 proti Jiřímu Drahošovi, řekl, že se k němu dostala informace, že si profesor Drahoš neoprávněně přivlastnil patent jiných vědců. Oba patenty porovnával a zjistil, že „technická podobnost obou textů však byla dostatečně markantní, aby profesora Jakeše a jeho dva spolupracovníky přiměla žalobu podat“. Problém pro Drahoše je, že vědci podali patent dříve než on. Autory patentu prý ve skutečnosti byli mezinárodně proslulý profesor Petr Jakeš se spolupracovníky Michalem Burdou a Renatou Johnovou, kteří na tomto patentu při akademii pracovali.
03.10.2018 19:56 |

Osobnosti: Jiří Drahoš (1205 článků) , Petr Burda (8 článků)

Tommy Robinson? Benjamin Kuras předložil, o čem se u nás nemluví

Spisovatel Benjamin Kuras, který střídavě žije v České republice a ve Velké Británii se na serveru Neviditelný pes rozepsal o kauze pravicového aktivisty Tommyho Robinsona. K případu aktivisty sdělil informace, o kterých se v České republice příliš nemluví. Při té příležitosti tzv. sepsul britská i česká média.
12.06.2018 14:30 |

Přes noc tu můžeme mít sto tisíc imigrantů. Benjamin Kuras přináší velmi nehezké informace o profesoru Drahošovi. A nejde jenom o imigraci. A toto dodává o Šojdrové a 50 „sirotcích“

ROZHOVOR Spisoval a kandidát na senátora Benjamin Kuras promluvil o sankcích EU proti Maďarsku, migrační vlně, syrských „sirotcích“, o postoji Jiřího Drahoše k imigraci i jeho podivné kauze s patenty, proč se Drahoš bojí s ním jít do debaty, i o manipulacích České televize.
21.09.2018 04:50 |

Osobnosti: Jiří Drahoš (1205 článků)

Fanatičtí imámové řádí v Evropě už desítky let, ale nesmí se o tom mluvit. Spisovatel Kuras o tom řekl více a Drtinová jenom koukala

Za velkou chybu, která také mohla vést k radikalizaci v Evropě žijících muslimů, označil spisovatel Benjamin Kuras to, že byl do západních zemí umožněn vstup zahraničním imámům. Ti pocházeli většinou ze saúdskoarabských nebo pákistánských tvrdých škol. Kuras to uvedl v rozhovoru s novinářkou Danielou Drtinovou v internetové televizi DVtv.
20.11.2015 07:01 |

Osobnosti: Daniela Drtinová (369 článků)

Muslimští pedofilové prznící puberťačky. Stávají se z nás ovečky jdoucí na halal porážku. Spisovatel Kuras o terorismu v Manchesteru a o tom, jak otřesně to dnes vypadá v Anglii

ROZHOVOR Spisovatel Benjamin Kuras popisuje, jak to dnes vypadá v multikulturní islamizované Anglii. Bezpečně je už víceméně jen na venkově. Muslimských dětí se rodí několikanásobně víc než domorodých britských. Velká naděje na záchranu Británie před islamizací prý není. Ale Kuras říká, co bychom měli dělat v České republice, abychom nedopadli stejně.
23.05.2017 17:00 |

Toto nesmí zapadnout: Kuras před lidmi vážně varoval před islámem. A předčítal z projevu, o kterém se u nás neví

REPORTÁŽ O Evropě, která je ve smrtelném nebezpečí, diskutovali exposlanec Zdeněk Soukup a spisovatel Benjamin Kuras v kavárně Domu národnostních menšin v Praze. Představili zde i vznikající Platformu evropské civilizace navazující na práci platformy, kterou Soukup založil pro zákonodárce. „Jsem už dvacet let poctivý reportér sebevraždy západní civilizace, kde migrace a islamizace je jenom jedna zbraň, která ale začíná být smrtelná,“ prozradil na úvod Kuras. „Připadám si tady jako na vrchní palubě Titaniku. Všude kolem už se to všechno potápí, a tady se ještě nic neví,“ konstatoval.
29.01.2018 12:10 |

Spisovatel Kuras se zajímal o George Sorose a zjistil strašné věci. Plán na milion běženců do Evropy ročně, s Clintonovou už se chystalo jeho spuštění

Do křesla pro hosta v internetové televizi XTV.cz usedl spisovatel Benjamin Kuras, který v rozhovoru s Lubošem Xaverem Veselým tradičně nešetřil ostrými slovními náboji. Několik ran od něj dostal americký miliardář maďarského původu George Soros. Kuras ovšem nešetřil ani média, EU a Západ jako celek. Západní civilizace prý v podstatě páchá sebevraždu, když naslouchá lidem, jako je Soros.
25.05.2018 18:00 |

Osobnosti: George Soros (265 článků) , Luboš Veselý (634 článků)

Spisovatel Kuras kandiduje do Senátu proti Drahošovi: Chtějí zničit naši vlast a celou Evropu neomezenou kolonizací nevraživých cizinců. A Babiš mi napsal…

ROZHOVOR Konzervativní spisovatel Benjamin Kuras kandiduje do Senátu Parlamentu ČR v obvodu Praha 4 jako nezávislý kandidát s podporou Realistů. „Bydlím v Braníku, takže hájím zájmy Prahy 4, Česka a Evropy – v tomto pořadí… Každá civilizace má nějaký limit, kolik cizinců a jakým tempem stačí integrovat, aby stále zůstávala sama sebou a byla k užitku i těm příchozím. Západní Evropa už tento limit dávno překročila. Střední Evropa ji ještě může zachránit svou alergií na totalitní ideologie a praktiky, kterou získala ze dvou totalit zažitých na vlastní kůži ještě v živé paměti,“ říká Kuras.
26.07.2018 20:05 |

Hrozí zničení národa. Spisovatel Kuras přišel s vážnou výzvou a svědectvím

Konzervativní spisovatel Benjamin Kuras, který kandiduje do Senátu Parlamentu ČR v obvodu Praha 4 jako nezávislý kandidát s podporou Realistů, se pro server Neviditelný pes.cz rozepsal o pomalé sebevraždě západní civilizace. Spisovatel připomněl slova ruského spisovatele Solženicyna: „Chcete-li národ zničit, odeberte mu historickou paměť.“ A takovou ztrátu historické paměti podle Kurase můžeme dnes sledovat na každém kroku v každé západní zemi. „Válka iluzí proti realitě by se dala nazvat tato současná západní psychická porucha,“ říká Kuras.
28.08.2018 11:50 |

Muž z ANO přiznal, jak čelí cenzuře. Aby mu nikdo nenadával. A Kuras na TV Prima odhalil, co dělá internet

V pořadu televize Prima Bez cenzury proti sobě zasedli spisovatel Benjamin Kuras, který kandiduje do Senátu, poslanec Patrik Nacher (ANO) a psycholog Karel Humhal. Kuras pálil ostrými slovními náboji do neziskových organizací kvůli nahlašování závadného materiálu na Facebooku. Nacher dodal, že sám na sebe raději uplatňuje autocenzuru, aby nemohl být někde udán. Humhal varoval, že udání za nepohodlné názory vlastně nikdy nepřestalo být v Česku aktuální.
11.09.2018 12:15 |

Kuras se ostře pustil do soupeře Drahoše. A vy šíříte dezinformace, ozvalo se v reakci od profesora

Spisovatel Benjamin Kuras žijící střídavě ve Velké Británii a v Česku se rozhodl kandidovat do Senátu. Na Praze 4. Tady stojí proti profesorovi Jiřímu Drahošovi. A jak to tak v předvolebních kampaních bývá, v souboji o post senátora zaznívají ostré výroky. Kuras se do Drahoše pořádně obul. Ten si to však nenechal líbit a přešel do protiútoku...
12.09.2018 17:15 |

Osobnosti: Jiří Drahoš (1205 článků)

„Ohrožené“ skupiny: Ženy, gayové, osoby jiné pleti, imigranti, muslimové, atd. Ben Kuras natvrdo o tom, v co se proměnil dnešní svět

Spisovatel a publicista Benjamin Kuras v sobotu řečnil na Vlasteneckém setkání v Příčovech u Sedlčan, na téma dělení společnosti v západních zemích. „Skupiny ‚ohrožovaných‘ se stávají skupinami privilegovanými se zvláštními právy bez příslušných povinností – zatímco skupiny klasifikované jako neohrožované se dostávají do postavení méněcenných se zvláštnimi povinnostmi bez příslušných práv,“ přiblížil Kuras svůj termín „diverzitokracie“.
16.08.2020 11:40 |

Ben Kuras: Nadržení muslimové cítí vztek na ženy z Evropy. Výměna obyvatel už nejde zvrátit

OBZOR BENJAMINA KURASE Mladí, nadržení muslimové se často dopouštějí napadání žen, uvádí ve svém pravidelném shrnutí posledních událostí v ParlamentníchListech.cz publicista a spisovatel Benjamin Kuras. „Ale byla by sranda, kdyby policie zjistila, že té děvčici nafackovala banda mormonských kazatelů nebo ultraortodoxních rabínů,“ dodává k aktuálnímu případu z francouzského Alsaska. Kuras se též obecněji zamýšlí nad choulostivými rozměry soužití Evropanů a nově příchozích
01.10.2020 11:35 |

A všichni mlčí. Dokonce chválí. Ben Kuras o temném světě po covidu

OBZOR BENJAMINA KURASE Bohatne jen jedna země, a to Čína. Tak by se dal ve zkratce shrnout vývoj světové ekonomiky, stižené pandemií covid-19, všímá si publicista a spisovatel Benjamin Kuras. Číně se leccos toleruje, i ve Vatikánu. Něčí lidská práva jdou stranou, když je pro to dostatečná motivace. Vystřídá americký světový řád nová konstrukce pod patronátem Číny? Kuras si všímá i prezidentských voleb v USA, hovoří o švindlech v neprospěch Trumpa a neustálé zprávy o jisté výhře Bidena bere s klidem: „Odhaduju, že Trump vyhraje o víc než minule.“
29.10.2020 10:50 |

Střílet? Konečně. Ben Kuras a fakta o islámském teroru. Volby v USA? Možná poslední

OBZOR BENJAMINA KURASE Francouzská a německá policie dostaly povolení teroristy střílet na místě, kvituje publicista Benjamin Kuras. Nicméně v rámci svého pravidelného shrnutí událostí na ParlamentníchListech.cz navrhuje i další opatření, jak by se Evropa s terorismem měla vypořádat. Pokud jde o volby v USA, všímá si snah tvořit ,,černé listiny" stoupenců Donalda Trumpa, aby mohli být vedeni k ,,zodpovědnosti". ,,Republikánští optimisté věřící, že mají další šanci v příštích volbách a radící Trumpovi, aby to vzdal, možná zažijí nepříjemné zjištění, že americká demokracie těmito volbami skončila," varuje Kuras.
12.11.2020 08:51 |

Osobnosti: Donald Trump (5892 článků)