Uznávaný vědec Hawking tvrdí, že naše planeta brzy zanikne. Přečtěte si, kdy to bude!

Stephen Hawking (71) je britský populární vědec, který se celý život zabývá dekódováním vesmíru a studiem černých děr. Křehký muž, jemuž ale slouží již jen pár svalů na obličeji, si dokázal vydobýt velkou reputaci a většinou platí, že co řekne, to je pravda.
12.04.2013 22:30 |

Osobnosti: Stephen Hawking (99 článků)

Na Facebook konečně dorazila inteligence. Svou stránku si založil slavný vědec Stephen Hawking!

"Planeta Země možná skutečně jednoho dne zanikne":http://www.extra.cz/uznavany-vedec-hawking-tvrdi-ze-nase-planeta-brzy-zanikne-prectete-si-kdy-to-bude, ale Facebook je aspoň prozatím zachráněn. Svou stránku si na něm konečně založil nejproslulejší vědec současnosti, Brit "Stephen Hawking":http://www.extra.cz/tema/stephen-hawking (72).
27.10.2014 10:15 |

Osobnosti: Stephen Hawking (99 článků)

Geniální vědec Stephen Hawking přišel s velkou hrozbou: Naše planeta zanikne! Chcete vědět, kdy ke katastrofě dojde?

Stephen Hawking varuje lidstvo před zánikem naší planety Země. Vědec je toho názoru, že nám zbývá už něco okolo 1000 let a pak naše planeta zcela zanikne. Prý bychom si měli začít vážnost tohoto problému uvědomovat a vytvářet kolonie pro život na jiných planetách.
19.11.2016 14:35 |

Stephen Hawking: Ví, jak navštívit minulost i budoucnost

Cestování časem nemusí být jen prvek ve sci-fi filmech! Nejznámější vědec současnosti, britský fyzik Stephen Hawking (68), totiž tvrdí, že to je možné i ve skutečnosti. Hawking přišel se třemi teoriemi, jak cestování v čase uskutečnit.
09.05.2010 08:55 |

Osobnosti: Stephen Hawking (99 článků)

Světoznámý vědec Stephen Hawking vyslovil po Brexitu temné varování. Musíme prý přehodnotit přístup k této skutečnosti, jinak bude hodně zle

Geniální vědec Stephen Hawking se na webu The Guardian vyjádřil k událostem, které vedly k Brexitu a budou mít nedozírné dopady na budoucnost planety. Čekají nás krušné časy a je třeba se naučit podělit se o naše bohatství a jeden s druhým. A hlavně si znovu určit, co takové bohatství vlastně představuje.
29.07.2016 17:35 |

Stephen Hawking? Nástupce Newtona a Einsteina

Možná jsou na světě lepší vědci a větší myslitelé, žádný z nich však není takovým fenoménem, jako britský astrofyzik Stephen Hawking . Vědec, který proslul svými poznatky o vzniku vesmíru, o velkém třesku a černých dírách, bývá někdy označován za nástupce Isaaka Newtona a Alberta Einsteina. V jednadvaceti letech mu lékaři dávali dva roky života, navzdory jejich prognózám však Stephen Hawking oslaví 8. ledna 70. narozeniny.
07.01.2012 00:20 |

Osobnosti: Albert Einstein (72 článků) , Stephen Hawking (99 článků)

Nemocný vědec Hawking je pro právo vážně nemocných na eutanazii

Světově proslulý britský astrofyzik a matematik Stephen Hawking podporuje názor, že smrtelně a nevyléčitelně nemocní lidé by měli mít právo na eutanazii, tedy asistované ukončení svého života. Těžce postižený jednasedmdesátiletý vědec, který se kvůli dlouholeté chorobě nemůže hýbat, nicméně podle agentury Reuters zdůraznil, že podobná praxe musí mít bezpečnostní rámec.
19.09.2013 15:05 |

Osobnosti: Stephen Hawking (99 článků)

Mimozemšťané budou kolonizovat Zemi, varuje Hawking. „Skončíme jako indiáni“

Setkání s mimozemskou civilizací by mohlo mít fatální důsledky pro lidstvo. V novém dokumentu to naznačil uznávaný vědec Stephen Hawking. Podle něj by návštěva mimozemšťanů mohla skončit podobně jako setkání Evropanů s původními obyvateli Ameriky, kolonizací. Informoval britský deník Daily Mail.
24.09.2016 11:25 |

Osobnosti: Stephen Hawking (99 článků)

Svět se řítí z kopce. A nejde jenom o migranty. Slavný fyzik Hawking upozorňuje na ještě větší nebezpečí

Nepříliš optimisticky se o naší budoucnosti rozepsal světově uznávaný vědec Stephen Hawking. Obává se, že jsme v nejnebezpečnějším bodu. Uvedl to v eseji pro The Guardian, o níž nyní informuje server Echo24.cz.
19.02.2017 17:15 |

Osobnosti: Stephen Hawking (99 článků)

Geniální fyzik Stephen Hawking poslal mrazivý vzkaz: Jste barbaři, které vyhladí mimozemšťané

Britský teoretický fyzik profesor Stephen Hawking je považován za jednoho z největších géniů dnešní doby. V pátek 8. ledna oslavil čtyřiasedmdesáté narozeniny, takže mu popřát přišli i mnohé světové deníky. Ty zajímalo, co si myslí o dnešním světě a co lidstvu předpovídá. Hawking příliš pozitivní nebyl. Lidi označil za barbary ničící planetu, na což do tisíce let doplatí. Pokud je tedy dříve nevyhubí mimozemské civilizace. Zhoubou pro nás může být také umělá inteligence.
11.01.2016 12:05 |

Hawking o migraci: Lidé hledají „nirvánu z Instagramu“. Můžeme zničit Zemi

Máme technologii na to zničit vlastní planetu, zatím ji ale neumíme natrvalo opustit. A největším problémem současného světa je migrace, která živí politický populismus. To si myslí superstar teoretické fyziky Steven Hawking, Brit, který trpí stejnou nemocí, na kterou zemřel Stanislav Gross. Hawking to napsal v článku publikovaném v deníku The Guardian.
19.02.2017 16:55 |

Osobnosti: Stanislav Gross (723 článků)

Zemřel Stephen Hawking. Nejslavnějšímu fyzikovi světa bylo 76 let

Světoznámý britský fyzik Stephen Hawking byl již dlouho ochrnutý. Trpěl neurodegenerativní chorobou. Zemřel ve věku 76 let. Hawking obohatil svět o svoje poznatky o vzniku vesmíru, o velkém třesku a černých dírách. Svými znalostmi vzdělával veřejnost a jeho práce byla ceněná.
14.03.2018 07:50 |

Osobnosti: Stephen Hawking (99 článků)

Zemřel Hawking, jedna z největších vědeckých celebrit v dějinách

Světoznámý britský fyzik Stephen Hawking, který byl kvůli neurodegenerativní chorobě ochrnutý, ve středu ve věku 76 let zemřel. Oznámila to Hawkingova rodina. Hawking, který byl považován za nástupce Isaaka Newtona a Alberta Einsteina, svými poznatky o vzniku vesmíru, o velkém třesku a černých dírách výrazně přispěl k rozvoji lidského poznání.
14.03.2018 08:30 |

Osobnosti: Albert Einstein (72 článků) , Stephen Hawking (99 článků)

Petr Lukeš: Poslední soud! Máte odvahu podívat se pravdě do tváře?

Vše co je hmotné jednou vzniklo a jednou zanikne. To je fakt, se kterým nejde hnout. To je fakt, který je třeba mít na vědomí a počítat s ním, protože žijeme ve hmotném světě, co znamená, že všechno to hmotné kolem nás jednou nevyhnutelně zanikne. Rostliny, zvířata, lidé, ale také naše planeta, sluneční soustava i celý viditelný vesmír.
20.04.2018 21:45 |

Geniální Stephen Hawking: Největší hrozbou pro lidstvo je blbost

Profesor Stephen Hawking patří mezi nejlepší fyziky dneška. Geniální vědec má ale velké přesahy do různých oborů a nezřídka se vyjadřuje také k futurologickým předpovědím. Opakovaně varuje před umělou inteligencí, poněvadž podle něj roboti nebudou chápat naše zájmy. Ale přesto je podle britského vědce největší hrozbou krom znečištění přírody především lidská blbost.
30.06.2016 11:05 |

Zemřel Stephen Hawking, jeden z nejvýznamnějších vědců všech dob

Geniální vědec Stephen Hawking, který na svém velmi nemocném těle nosil jednu z nejchytřejších hlav, jakou kdy lidstvo poznalo zemřel v anglickém Cambridge. Ve 21 letech si po lékařském vyšetření vyslechl drsnou diagnózu - neléčitelné postupné ochrnutí nervového systému, které do dvou let ukončí smrt. Ta ale přišla až o 53 let později.
14.03.2018 08:55 |

Vědci spočítali, že Planeta 9 existuje

Pluto zřejmě skutečně není poslední planetou Sluneční soustavy. Za tímto tělesem, které někteří astrofyzikové zpochybňují jako skutečnou planetu, se prý nachází další objekt. Nikdo ho zatím nepozoroval a jeho existence byla vždy pouze teoretická. Loni přitom vědci oznámili, že výpočty ale byly chybné a Planeta 9 neexistuje. Jenže teď přišli madridští vědci s novými výpočty a tvrdí, že nějaká planeta za Plutem bude.
18.07.2017 18:30 |

Geniální vědec Stephen Hawking umírá!

Geniální britský astrofyzik Stephen Hawking (67, IQ 192) bojuje od dětství s ochrnutím a je zvyklý snášet bolest. Nyní je ale hospitalizován v nemocnici a umírá.
22.04.2009 15:09 |

Hawking utěšuje fanynky One Direction: V jiném vesmíru se nerozpadli

Vědec Stephen Hawking (73) na konferenci v Sydney ukázal, že mu nechybí smysl pro humor. Moderátor mu položil diváckou otázku, jaký vliv na kosmologii má odchod Zayna Malika z kapely One Direction. Fyzik, který komunikuje přes řečový syntetizátor, byl potěšen, že se dočkal smysluplné otázky.
27.04.2015 15:15 |

Osobnosti: Stephen Hawking (99 článků) , Zayn Malik (109 článků)

Světoznámý fyzik Stephen Hawking: Černé díry jsou bránou do jiného vesmíru

Stephen Hawking (73), špičkový britský vědec světového kalibru, překvapil na konferenci ve Švédsku. Podle něj jsou černé díry možná bránou do jiného vesmíru.
26.08.2015 18:20 |