Článek

Usměvavému Zdendovi (3) se rozpadaly svaly: Stal se zázrak! Život mu zachránil lékařský objev

 
Do věčně vysmátého tříletého kluka byste to nikdy neřekli, ale Zdenda - jak se blonďáček jmenuje - trpí vážným a poměrně vzácným nervově-svalovým onemocněním. V jednu chvíli se už jeho rodiče báli, že bude muset být chlapec připojen na plicní ventilaci, od toho ho ale zachránil revoluční lék Spinraza. Díky němu se jeho stav hodně zlepšil, přesto ale pořád potřebuje pomoc a tu můžete poskytnout i vy.
01.07.2019 12:07 |

podobné články

Podobné články

Jak zpevnit ochablé břišní svaly

 
Krásně ploché bříško je tajným snem snad každé ženy, která se nechce stydět za povolené partie, jenž se nevzhledně přelévají přes lem džín a vytváří tam dojem, že se dotyčná nehlídá v jídle a nekontrolovatelně se přejídá. Jak zpevnit ochablé břišní svaly, které nás nutí nosit volnější kousky oblečení? Na to se můžete společně s námi podívat v dnešním článku! Také toužíte po pevném bříšku, které budete moci v létě hrdě vystavovat v plavkách? Pak jste na správném místě! Poradíme vám, jak zpevnit ochablé břišní svaly a získat tak postavičku jako lusk, o které se vám až do dnešního dne ani nezdálo. Jdeme na to! Jak zpevnit ochablé břišní svaly? Bříško patří mezi nejproblémovější partie, které nedají spát nejedné ženě či dívce. Nezáleží na tom, zda vaše bříško vypadá špatně vlivem porodu, přejídání se o loňských Vánocích nebo jste zkrátka zakulacená od přírody. S našimi cviky si k pevnějšímu bříšku může dopomoci každý – stačí jen chtít a mít dostatek pevné vůle, abyste to nevzdali po prvních dnech! Co funguje na jednotlivé břišní svaly? Břišní partie se skládají z několika svalů. Najdeme zde svaly přímé, šikmé i hluboké, přičemž přímé a šikmé svaly se ještě dělí na spodní a horní. Chcete-li mít krásné bříško rovné jako prkno, pak je zapotřebí posilovat všechny jeho partie. Nestačí se zaměřit pouze na přímé břišní svaly, neboť v takovém případě ty šikmé začnou zaostávat a výsledek nebude tak efektivní. Kdo chce mít ploché bříško, ten se mu musí věnovat jako celku. Jak? To vám poradíme v následujících řádcích! Co platí na jednotlivé břišní partie: 1. Přímé břišní svalstvo: horní: cviky cílené na pohyb trupu směrem k bokům dolní: cviky cílené na pohyb bojů směrem k hrudníku 2. Šikmé břišní svalstvo: horní: cviky cílené na pohyb ramene směrem k protilehlému boku dolní: cviky cílené a... Čtěte více Příspěvek Jak zpevnit ochablé břišní svaly pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
19.09.2016 06:00 |

podobné články

Jak zpevnit ochablé břišní svaly

 
Jen málokterá žena je spokojená se svou postavou. Některá je nešťastná, protože má silnější stehna. Další se trápí pro zadeček, na kterém se jí dělá nechvalně známá pomerančová kůže. Nejproblematičtější postavou je však jednoznačně bříško, které trápí většinu žen a dívek. Ptáte-li se, jak zpevnit ochablé břišní svaly, pak jste tu správně! Možností, jak zpevnit ochablé břišní svaly, je několik. My vám v dnešním článku ukážeme cviky, s jejichž pomocí to hravě zvládnete i doma! Jak zpevnit ochablé břišní svaly Podívejte se na cviky, které vám pomohou zpevnit vaše ochablé bříško. Budete-li pečliví a svědomití, můžete cvičit i doma, aniž byste museli chodit do posilovny. Teď už na nic nečekejme a pojďme se podívat, jak zpevnit ochablé břišní svaly. Příspěvek Jak zpevnit ochablé břišní svaly pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
04.09.2017 20:30 |

podobné články

Co může být příčinou povislých břišních svalů?

 
S estetickým problémem v podobě povislých břišních svalů se potýká nejedna žena. Nejčastěji tohle téma řešíme po porodu, kdy se bříško odmítá vrátit do své původní podoby, což zpravidla trvá cca 2 měsíce. Především maminky, které byly před těhotenstvím hubené a měly ploché bříško, dokáže jeho povislá a vypouklá podoba znepokojit. Nejenže to nevypadá pěkně, ale nejedna žena by nám potvrdila, že se jí někdo v okolí dokonce ptal, zda-li není znovu v očekávání?! Nemluvě o tom, že povislé břišní svaly žádné ženě na sebevědomí zrovna dvakrát nepřidají… Příčiny povislých břišních svalů Důvodu pro vznik povislých břišních svalů je hned několik. V první řadě je to určitě těhotenství, které pro ženské tělo představuje ohromnou zátěž a je spojováno s velkými změnami, které se zkrátka musí někde projevit. Miminko uvnitř maminčina bříška vyvíjí velký tlak, což způsobuje rozestup svalů, to samé platí v případě, kdy maminka čeká miminek více. Další příčinou je nesprávné namáhání svalů po porodu. Mnoho maminek se chce co možná nejdříve vrátit do takového stavu, v jakém byly před otěhotněním: chtějí vážit méně, chtějí mít menší bříško, chtějí zhubnout boky atd. Z tohoto důvodu hodně cvičí, ale bohužel si k tomu vybírají cviky v podobě sklapovaček nebo sedů-lehů, které nesprávným způsobem namáhají a zatěžují svaly, jež na to nedokážou vhodně reagovat. Diastáza přímých břišních svalů Diastáza neboli rozestup přímých břišních svalů zná mnoho žen. Jen někdy jí trpí i muži, ale stává se to zřídka. Jestli jí máte i vy můžete zjistit doma samy a to tak, že se položíte na záda, pokrčíte nohy a povolíte břicho. Potom začnete zvedat hlavu, díky čemuž se svaly začnou stahovat a v tu chvíli si mezi svaly položte prsty, jimiž se snažte nahmatat otvor mezi svaly. Pokud bude rozestup na 2-3 prsty, je to v pořádku, protože po porodu je rozestup... Čtěte více Příspěvek Co může být příčinou povislých břišních svalů? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
28.11.2017 08:55 |

podobné články

VIDEO: Fenka zachránila své štěně před utopením v bazénu

 
Dojemná scénka se naskytla majiteli fenky zlatého retrívra. Ta se vrhla do bazénu za svým štěnětem, které se nemohlo dostat ven z vody. Když viděla, že mu nemůže pomoci z bazénu, vylezla ven a vytáhla ho svými zuby. Další články k tématu: Pes zachránil v Kanadě malého chlapce před rozzuřenou pumou Pes zachránil postiženou, kočku už z ohně nedostal Pes zachránil celou rodinu, vzbudil je, když začala hořet střecha Pes ukousl svému pánovi palec u nohy. A zachránil mu život Tříletý hoch přečkal noc v polských hvozdech, zachránil ho věrný pes
10.04.2012 14:20 |

podobné články

Kulturista pije MATEŘSKÉ mléko, aby mu lépe rostly svaly (VIDEO)

 
Dvaatřicetiletý Danny Davidson z Essexu se už přes deset let věnuje kulturistice. Denně tráví několik hodin v posilovně a trápí svaly na strojích a s činkami. Aby mu však svaly rostly lépe, začal pít mateřské mléko. Kupuje ho na internetu a tvrdí, že je plné růstového hormonu a díky tomu má svaly pevnější a vyrýsovanější.
31.07.2015 14:00 |

podobné články

Chcete cvičit s výsledky? Víme, jak na to!

 
Dali jste si novoroční předsevzetí, že zhubnete pár kilogramů, zpevníte si svaly, prostě slíbili jste si, že začnete cvičit? Možná jste se do toho hned prvního ledna pustili, ale výsledky se nedostavují, takže ztrácíte chuť a trpělivost pokračovat. Možná jste nezvolili to správné cvičení. Pohyb při hubnutí není samoúčelný, nejde jen o spalování kalorií. Musíte si zvolit takovou pohybovou aktivitu, která bude posilovat vaše svaly. Tak, jak vám porostou svaly, pomůžou vám rychleji pálit energii s podkožního tuku. Které cvičení je vhodné pro úplné začátečníky Jestli jste se většinu dosavadního života nehýbali, nemůžete teď začít ostrým kruhovým tréninkem. Začněte zvolna, přiměřeně vašim možnostem. Nejlépe je začít běhat nebo rychlejší chůzí. Tyto dva nejpřirozenější lidské pohyby vám kupodivu pomůžou hubnout nejlépe. Jestli si zvolíte chůzi, pořiďte si trekingové hole. Díky nim zapojíte do pohybu svaly celého těla, takže je budete během chůze úžasně posilovat. S aerobním cvičením začněte až později S vyšší nadváhou a bez fyzičky se do kardio cvičení zatím nepouštějte, věnujte se raději jen posilování. Postupně, jak se vám bude zlepšovat kondice i výdrž, můžete začít kombinovat posilování s aerobním cvičením. Jedním z populárních způsobů je například zumba Uvědomte si, že aerobní cvičení je efektivní až po půl hodině, je tedy opravdu potřebná velká výdrž, abyste měli výsledky. Jako začátečník asi 30 minut ostrého cvičení těžkko zvládnete. Proč je důležité vybrat si správný pohyb Aby bylo cvičení účinné, musí se provádět technicky správně a především dostatečně dlouho. Začít naostro, bez předchozí přípravy, vám místo úspěchů může naopak přivodit zdravotní potíže. Navíc si budete připadat nešikovní, rychle se unavíte a začnete ztrácet trpělivost. Kdo by také chtěl být stále za neúspěšného nešiku bez kondice? Dejte si reálný cíl, jen docela malý, takový, jehož splnění vás nastartuje k těm větším. A oceňte se za každý i ten nejmenší pokrok. Příspěvek Chcete cvičit s výsledky? Víme, jak na to! pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
14.01.2018 22:05 |

podobné články

Jak cvičit Kegelovy cviky

 
Kegelovy cviky  dokážou u žen docílit zvýšení vzrušivosti, vaginální lubrikace a snadnějšího dosažení orgasmu. Také umí zabránit inkontinenci, stačí jen pravidelné cvičení. Arnold Kegel tyto cviky vyvinul už v roce 1948, přesto dodnes nebyly překonány nějakou účinnější metodou.  Také je cvičíte? Pokud ne, přečtěte si, proč byste měli začít. Proč procvičovat pánevní dno Důležitost pánevního dna v našem těle si málokdy uvědomujeme, takže důsledné cvičení provádí hlavně ti, kdo už nějaký ten problém mají. Přitom i v tomto případě je prevence mnohem efektivnější než odstranění konkrétních potíží. Posílené svalstvo pánevní  napomáhá správnému držení těla a ovlivňuje vzhled bříška. Bohužel řada žen má tyto svaly ochablé, hlavně v důsledku těhotenství a porodu, po němž nenastalo zdravotní cvičení ke stažení dělohy a zpevnění pánve. Ochabnutí způsobuje také sedavé zaměstnání a hormonální změny v přechodu. Tomu všemu se ale dokážete vyvarovat, stačí jen začít s Kegelovými cviky. Kegelovy cviky – co a jak cvičit Cviky jsou založeny na  aktivním napínání poševního svalu. Americký gynekolog Kegel toto cvičení ze začátku doporučoval zejména ženám trpícím inkontinencí a sexuálními problémy. Dnes už víme, že cvičení má mnohem větší přínos. Pro správné zapojování svalů je nezbytné uvědomit si, kde se svaly nacházejí a naučit se je vnímat.  Pokuste se o stah konečníku a pochvy, nebo zkuste vnímat poševní svaly při zastavování proudu moči. Toto jednoduché cvičení je ideální provádět po ránu, ale cvičit můžete kdykoliv během dne. Pokaždé, když si vzpomenete, zkuste opakovaně zatínat a povolovat svaly pánevního dna v průběhu močení. Nacvičujte stahy konečníku a pochvy izolovaně od stahů hýžďových či břišních.Ty se zpočátku při cvičení mohou „nechtěně“ zapojit, pro výsledný efekt je to ale nežádoucí. Tento problém vyřeší opakování cvičení a uvědomování si jednotlivých svalů. Příspěvek Jak cvičit Kegelovy cviky pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
08.07.2018 17:10 |

podobné články

Osobnosti: Tom Arnold (4 články)

Zdendovi na vozíku se podepsali Klaus, Bohdalová i Jackson

 
Doma má už skoro dva tisíce autogramů. Sbírat mu pomáhá celá rodina.
06.12.2009 17:00 |

podobné články

Poznáte tuto tvářičku? Poznamenal ji složitý vztah s otcem, spadla do těžkých drog a chtěla skončit se životem

 
Tomuto usměvavému andílkovi život přichystal drsné karty. Z holčičky vyrostla žena, která se již v raném věku stala slavnou ikonou náctiletých fanoušků. V té době se ale setkala s drogami, které bohužel vyzkoušela a spadla až na úplné dno.
18.08.2012 11:20 |

podobné články

Vánoční zázrak před 99 lety. Těsnohlídek začal tradici: Lidušku (1) zachránil před zmrznutím!

 
Vánoční stromečky na náměstích bereme jako samozřejmost. Na počátku tradice byl ale vánoční zázrak! Rudolf Těsnohlídek (†45) pod stromem našel polonahé batole (1)! Holčičku zachránil a pojmenoval ji Liduška. Jako pomoc chudým pak založil tradici vánočních stromů.
23.12.2018 08:55 |

podobné články

Osobnosti: Rudolf Těsnohlídek (7 článků)

Pohodová Helen Mirren se klidně přivinula a vyfotila se zarostlým bezdomovcem

 
Herečka Helen Mirren (66) je zkrátka pohodářka. Do rozpaků ji neuvedl ani neznámý bezdomovec, kterému se podařilo dostat do její blízkosti ve středu v New Yorku, když se chystala na předávání cen National Board of Review Awards. Herečka se k usměvavému a zarostlému muži s magnetofonem na krku přivinula, vyfotila se s ním a dokonce mu cosi pošeptala do ucha.
13.01.2012 07:25 |

podobné články

Osobnosti: Helen Mirren (148 článků)

Smutné přiznání Justina Biebera: Jsem nešťastný

 
Justin Bieber  (18) poprvé přiznal, že se necítí být šťastný. Věčně usměvavému a rozjařenému kanadskému zpěvákovi vzala vítr z plachet herečka Selena Gomez, když mu dala kopačky. Osmnáctiletý idol popové scény se teď prý cítí smutně a nachází se v nepříjemné fázi života.
27.01.2013 14:30 |

podobné články

Osobnosti: Selena Gomez (421 článků) , Justin Bieber (1497 článků)

Pětiletý Rumun má svaly jako kulturista, hrozí mu však zhroucení páteře

 
Pětiletý Rumun Giuliano Stroe má takové svaly, jaké by mu mohla většina dospělých jen závidět. Zvedá činky, chodí po rukou, dělá zdvihy a miluje potlesk. I to je důvod, proč malý Giuliano chodí se svým otcem stále posilovat. Nyní byl zapsán do Guinnessovy knihy rekordů jako nejsilnější dítě na světě. Lékaři se nyní přou o to, zda silné svaly vydrží jeho dětská páteř.
30.10.2009 18:55 |

podobné články

Zatrénujte si s expanderem 4. díl

 
V poslední části našeho seriálu budeme procvičovat hlavně břišní a hýžďové svaly. Pokud cvičení budete provádět pravidelně, budete v těle tyto svaly cítit. To je známka toho, že posilování provádíte dobře a že svaly se ...
15.04.2011 10:10 |

podobné články

Místo posilovny lopata: Daniel Mrózek nabírá svaly na stavbě!

 
Zpěvák Daniel Mrózek (20) zvolil netypický způsob, jak nabrat svaly! Místo, aby zamířil do posilovny jako spousta jiných, začal pracovat na stavbě! Jsou v tom opravdu svaly, které chce účastník první řady Hlasu Československa nabrat, nebo úplně něco jiného? My to víme!
08.02.2014 11:25 |

podobné články

Osobnosti: Daniel Mrózek (37 článků)

»Padavky« mají silnější svaly než kulturisté zvedající tuny železa

 
Být bodybuilder a mít nafouknuté svaly jako balonky ještě neznamená, že má dotyčný sílu. Jeho svaly jsou dokonce slabší než ty, které nikdy činky nezvedaly. Zjistili to vědci z Manchesteru. Když se totiž přepočte síla svalu v množství jednoho gramu, hubeňouři a padavky před kulturisty a bodybuildery vítězí na plné čáře.
02.10.2015 19:00 |

podobné články

Jak provádět strečink před posilováním

 
Pojem strečink v sobě kombinuje zahřátí svalů pro pozdější výkon, cílené protažení celého těla a po tréninku pak uvolnění svalů pro lepší regeneraci. Jestliže ho provádíte pečlivě, udržíte své svalstvo pružné a odolné při jakékoliv zátěži. Díky strečinku minimalizujete případné natažení svalu či poranění úponů. Věnujte proto strečinku před každým cvičením (a před posilováním obzvlášť) dostatek času a nepodceňujte ho. Buďte ovšem opatrní a seznamte se nejprve se základními pravidly strečinku, abyste si z nevědomosti nezpůsobili spíš škodu než užitek. To, že strečink provádíte špatně, signalizuje bolest při provedení. Statický strečink Při posilování se obvykle dává přednost statickém strečinku, to znamená, že se tělo na posilování zahřívá pomalými plynulými pohyby. Organismus je třeba nejdříve připravit na přicházející zátěž, svaly je nutné pořádně prokrvit a citlivé šlachy zahřát a protáhnout. Samotný strečink, kdy se snažíme protáhnout  svaly, je na začátku tréninku nevhodný, před tréninkem je neprotahujeme, ale rozhýbáváme, aktivujeme. Pokud ho opravdu protáhnete, sval se uvolní, protože se cítí být po výkonu a očekává pasivitu. Snižuje se rychlost a síla jeho kontrakce, tělo tak není připravené na zátěž a jeho výkony se naopak zhoršují. Bezpečný strečink Držte se důležitých zásad, které se řídí principem, že se  začíná tím nejjjednodušším cvičením a postupně se přidává na složitosti. Naprosto zásadní podmínkou a ukazatelem správně provedeného strečinku je skutečnost, že vás nebolí. V případě pociťovaného odporu v určité pozici setrvejte několik vteřin a poté se vraťte do původní polohy. Po celou dobu si hlídejte své dýchání, dýchejte pravidelně a nezadržujte dech ani při vypětí. Strečink před posilováním je spíše taková lehké protažení a zahřátí po dobu asi 23 – 3 minut. Teprve až  potom je vaše tělo a svaly řádně připravené k vlastnímu posilování. Příspěvek Jak provádět strečink před posilováním pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
08.07.2018 17:10 |

podobné články

Oblíbené cviky na zadek

 
Léto poodhalilo naše pozadí a mnohá z nás se zařekla, že se svými povolenými hýžďovými svaly něco udělá. Protože jistě neexistuje žena, která by si nepřála mít sexy zadeček. Je nemožné určit ten nejlepší cvik na posílení hýždí, nicméně je pár dost efektivních, s nimiž brzy poznáte rozdíl. Důležitá je hlavně vytrvalost a důslednost, bez nich nebudete mít dobré výsledky nikdy v ničem, ani ve formování postavy. Jak tedy na pevný zadeček? Zanožování v kleku Při zanožování je potřeba intenzivně cítit svaly na zadku, nikoliv na zadní části stehen. Výchozí pozice je klek s rovnými zády a rukama položenýma na podložce v úrovni ramen. V této pozici zatneme hýžďové svaly a jednu nohu zanožíme, co nejvýš to jde, aniž bychom ji pokrčili. Efektivní varianta je z kalanetiky a spočívá v hmitání zanoženou nohöu v rozsahu nejvíc tak 10 cm. Potom nohu spustíme dolů a zanožíme druhou. Opakujeme nejméně 10x každou nohu. Po celou dobu se vědomě snažte držet napětí ve svalech. Zvedání pánve (můstek) Při zvedání pánve od podložky se využívá velmi vysoké aktivace hýžďových svalů. Je to jeden z mála cviků, který je zacílený opravdu na hýždě a během cvičení sami cítíte příjemné pálení ve svalech. Lehněte si na podložku, nohy pokrčte v kolenou s chodidly pevně položenými na zemi. Z této polohy zvedněte zadeček tak, aby nohy v kolenou svíraly přibližně pravý úhel a trup v pánvi byl rovný a zpevněný. Chvíli takto vydržte, pevný střed těla je při tomto cviku zásadní. Potom pomalu pokládejte pozadí zpět na podložku. Výpady Jednoduché a efektivní, tak by se daly nazvat výpady střídavě pravou a levou nohou. Při provedení je důležitá ideální délka kroku, ten by měl být tak dlouhý, aby kolena nepředčila špičky chodidel a byla zajištěná stabilita těla. Mírný sklon trupu vpřed umožní vyšší aktivaci svalů, druhým kolenem musíme... Čtěte více Příspěvek Oblíbené cviky na zadek pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
16.07.2018 10:05 |

podobné články

Lékařský zázrak: Žena donosila dítě po 19 potratech!

 
Sedmatřicetiletá Skotka Jo Short se smířila s krutou realitou a přijala fakt, že se nikdy nestane matkou. V průběhu 15 let totiž potratila devatenáctkrát. Po ztrátě všech nadějí ale přišel zázrak: narodila se jí holčička.
28.05.2013 13:05 |

podobné články