Trumpova nevybíravá kritika: Do Mayové se pustil kvůli brexitu, koho dalšího si vzal na mušku?

Prezident Donald Trump během své návštěvy Velké Británie nešetří kritikou, jeho terčem se stala i jeho hostitelka premiérka Theresa Mayová, kterou strhal za brexitovou dohodu. Trumpovy nediplomatické výroky důrazně kritizují někteří britští politici i tamní tisk. Americký prezident se tento týden nepustil jen do Mayové, mluvil i o londýnském starostovi a migrantech. Na summitu NATO se trefoval do „slabé a závislé Evropy“.
13.07.2018 07:05 |

Osobnosti: Donald Trump (4251 článků) , Theresa Mayová (188 článků)

Ivanka Trumpová čeká druhé dítě, narodit se má na podzim

Dcera Češky a amerického miliardáře Ivanka Trumpová je 20 měsíců po porodu znovu těhotná. Zprávu o druhém dítěti prozradila na Twitteru. Další články k tématu: Ivanka Trumpová předvedla svou módu, sama ji ale nenavrhuje Babička Ivana Trumpová se obléká jako mladice, ale ukázala stará stehna Těhotná Trumpová pózovala jako sexy králíček, v létě porodí holčičku Ivanka Trumpová čeká první dítě Ivana Trumpová pózovala ve spodním prádle Rozvádím se, potvrdila čtvrtý nevydařený sňatek Trumpová Ivanka Trumpová si v neděli vzala dlouholetého přítele
12.04.2013 10:00 |

Osobnosti: Ivana Trump (273 článků) , Ivana Trump (162 článků)

Ivanka Trumpová předvedla svou módu, sama ji ale nenavrhuje

Ivanka Trumpová uspořádala v New Yorku svoji první módní přehlídku, kde představila poslední přírůstky ve svém obchodním impériu. Kolekce se prodává v obchodních domech a je o ni prý veliký zájem. Sama Trumpová se na návrzích podílí, ale pouze tím, že posílá obrázky z časopisů. Další články k tématu: Impérium miliardáře Trumpa se rozrostlo, dcera Ivanka porodila holčičku Babička Ivana Trumpová se obléká jako mladice, ale ukázala stará stehna Těhotná Trumpová pózovala jako sexy králíček, v létě porodí holčičku Ivanka Trumpová si v neděli vzala dlouholetého přítele
30.03.2012 15:20 |

Ivanka Trumpová: Doufám, že druhý porod bude rychlý jako ten první

Už brzy se Ivanka Trumpová stane podruhé matkou. S manželem čekají přírůstek do rodiny v polovině října. Dcera miliardáře Donalda Trumpa a jeho exmanželky Ivany stihla nafotit snímky, na nichž ukázala těhotenské břicho. Další články k tématu: Ivanka Trumpová čeká druhé dítě, narodit se má na podzim Ivanka Trumpová předvedla svou módu, sama ji ale nenavrhuje Těhotná Trumpová pózovala jako sexy králíček, v létě porodí holčičku Ivanka Trumpová čeká první dítě
01.10.2013 15:00 |

Osobnosti: Donald Trump (4251 článků) , Ivana Trump (162 článků)

Dvě stě dní do brexitu: Proti plánu Mayové jsou prý desítky spolustraníků

Nejméně 80 poslanců Konzervativní strany britské premiérky Theresy Mayové je připraveno hlasovat proti jejímu plánu na odchod Spojeného království z EU. V rozhovoru poskytnutém agentuře PA to v pondělí řekl bývalý první náměstek ministra pro brexit Steve Baker, který právě kvůli plánu svou funkci v červenci opustil. Do brexitu dnes zbývá 200 dní.
10.09.2018 17:10 |

Osobnosti: Steve Baker (2 články) , Theresa Mayová (188 článků) , Steve Baker (1 článek)

Na nové referendum o brexitu zapomeňte, vzkázal Britům mluvčí Mayové

Odchod Británie z Evropské unie se odehraje podle současného plánu premiérky Theresy Mayové. Jakékoli alternativní možnosti včetně nového referenda se konat nebudou, prohlásil její mluvčí. S navrhovaným způsobem brexitu přitom nesouhlasí řada britských poslanců i členové vlády. Kompromisní návrh  Justine Greeningové na vypsání nového referenda ale všichni shodně odmítají.
16.07.2018 14:25 |

Osobnosti: Theresa Mayová (188 článků)

Labouristé půjdou proti Mayové i brexitu. S jednou výjimkou

Labouristé nepodpoří v britském parlamentu žádný z vládních návrhů brexitu, který vychází z jednání na venkovském sídle premiérů v Chequers. Plán premiérky Theresy Mayové není jediný, který předseda nejsilnější opoziční strany Jeremy Corbyn odmítá. V případě jeho neschválení neposvětí ani přímý odchod Británie z EU bez jakékoli dohody. Ve svém projevu odmítl i nařčení své strany z antisemitismu, což měl vyvrátit svojí návštěvou Česka.
26.09.2018 16:20 |

Osobnosti: Theresa Mayová (188 článků)

Konec Mayové do Vánoc? Chtějí ho i její straníci. Bojí se ale nových voleb

Odpůrci britské premiérky Theresy Mayové v řadách její vlastní strany by chtěli, aby skončila do Vánoc. Nahradit by ji podle nich měl David Davis, ministr pro brexit. Informoval web deníku Independent. Většina členů ale konec Mayové nepodporuje, především ze strachu z nových parlamentních voleb. Ty červnové konzervativci sice vyhráli, ale ztratili parlamentní většinu. Mayová si přitom chtěla upevnit vyjednávací pozici pro brexit.
23.07.2017 18:05 |

Osobnosti: David Davis (13 článků) , Theresa Mayová (188 článků) , David Davis (11 článků)

Projev premiérky „zbořil“ komik. Mayové dal formulář s výpovědí, ochranka nikde

Projev britské premiérky Theresy Mayové měl ve středu ujistit spolustraníky i veřejnost o schopnosti oslabené političky bezpečně vyvést zemi z Evropské unie. Jenže místo jeho obsahu britská média i veřejnost řeší jediný okamžik. Chvíli, kdy komik Simon Brodkin alias Lee Nelson pronikl na pódium a předal Mayové dokument o propuštění z práce. Zatímco politici se ptají, jak mohl projít přes ochranku premiérky, komentátoři hovoří o symbolickém významu události pro političku s velmi nejistou budoucností.
05.10.2017 08:40 |

Osobnosti: Lee Nelson (2 články) , Nelson Lee (2 články) , Theresa Mayová (188 článků) , Nelson Lee (2 články) , Simon Brodkin (2 články)

Za řečnickým pultem si tentokrát „zatrsal“ Juncker, byl to výsměch Mayové?

Britská média si všímají kuriózního momentu ze začátku proslovu předsedy Evropské komise (EK) Jeana-Claudea Junckera k Evropskému výboru regionů. Šéf EK předvedl za řečnickým pultíkem krátký taneček připomínající nedávný nástup britské premiérky Theresy Mayové na pódium na závěr konference své Konzervativní strany. Mluvčí EK však odmítl, že by z Junckerovy strany šlo o vtip na účet Mayové.
09.10.2018 19:05 |

Osobnosti: Theresa Mayová (188 článků)

Nereálný chaos: Jak si Mayová představuje vztah EU a Británie po brexitu

Britská vláda vydala stostránkovou „bílou knihu“ o brexitu, ve které vysvětluje, jak si představuje vztah Velké Británie a členských státu Evropské unie po brexitu, který nabyde platnosti 29. března 2019. Británie se následně stane třetí zemí. V ideálním případu by mělo nastat přechodné období trvající až do konce roku 2020, kdyby v zemi přestaly platit unijní zákony a práva. „Bíla kniha“ oproti Evropské unii nezohledňuje možnost „tvrdého“ brexitu.
23.07.2018 06:30 |

Merkelová si prý utahovala v Davosu z Mayové. Historkou bavila i novináře

Německá kancléřka Angela Merkelová si na tajném setkání s tiskem během nedávného Světového ekonomického fóra v Davosu utahovala z britské premiérky Theresy Mayové a jejího kolovrátkového způsobu vyjednávání o obchodní dohodě s EU po brexitu. Přítomní novináři vybuchli smíchy, napsal na svém Facebooku uznávaný novinář Robert Preston z britské televize ITV.
30.01.2018 11:55 |

Osobnosti: Angela Merkelová (2351 článků) , Robert Preston (2 články) , Theresa Mayová (188 článků)

Šaráda Mayové, po které zastáncům brexitu nezbylo, než odstoupit. Profesor Tomský nám také vysvětlil, proč se premiérka smrtelně bojí muslimů

ROZHOVOR V poslední době se často mluví o politické situaci v Anglii. Nedávno tam odstoupili dva vlivní ministři, stále není jasné, jak dopadne brexit, do toho klesá popularita premiérky Mayové. Co se to děje v zemi, která bývala zdrojem stability? ParlamentníListy.cz oslovily profesora Alexandra Tomského, politologa obeznámeného s britskou politikou jako málokdo jiný.
14.07.2018 17:10 |

Nové referendum nebude za žádných okolností. Brexit podle premiérky platí

Plán vlády premiérky Theresy Mayové zveřejněný minulý týden je jediný způsob, jak dosáhnout dohody o odchodu Británie z Evropské unie, který bude v souladu s vládními cíli. Řekl to dnes mluvčí Mayové a zároveň vyloučil možnost uspořádat o brexitu nové referendum.
17.07.2018 07:05 |

Osobnosti: Theresa Mayová (188 článků)

Skotové řeší kvůli brexitu svoji nezávislosti. A Mayové hrozí předčasné volby

Skotská premiérka Nicola Sturgeonová dnes prohlásila, že po obdržení nového plánu Velké Británie, jak opustit Evropskou unii, zváží možné kroky ke skotské nezávislosti. Podle ní bude jasno na podzim. V té doby by se podle kuloárních informací mohly konat i předčasné volby do britského parlamentu. Někteří konzervativní poslanci jsou totiž připraveni vyjádřit kvůli současné podobě brexitu nedůvěru stávajícímu vládnímu kabinetu.
20.05.2018 17:20 |

Start brexitu může mít další zpoždění. Lordi schválili nový dodatek k zákonu

Sněmovna lordů jako horní komora britského parlamentu přijala další dodatek k návrhu zákona, který má vládě premiérky Theresy Mayové umožnit zahájení procesu vystoupení Británie z Evropské unie. Tedy brexit. Lordi nově požadují, aby britský parlament schvaloval i konečné dohody země s EU. Minulý týden také navzdory odporu konzervativní vlády schválila horní komora dodatek o garanci práv občanů EU po brexitu. Kabinet obě změny odmítá. Kvůli dodatkům se musí text vrátit do dolní komory a hrozí zpoždění zahájení jednání Britů s Bruselem.
07.03.2017 23:45 |

Ten Kiska je takový ňuňánek... Doktor Macek už se musí zoufalství evropských politiků smát

Někdejší místopředseda ODS Miroslav Macek si ve svém pravidelném glosování tentokrát vzal na mušku nejnovější průšvihy s imigranty a degeneraci Evropy, která nejen že se odmítá bránit, ale už se dokonce diví, že se někdo, v tomto případě britská vláda premiérky Mayové, bránit chce.
20.07.2016 12:50 |

Mexičtí zdravotníci při převozu upustili srdce!

Ostrá až nevybíravá kritika se snesla na hlavy mexických zdravotníků poté, co vyšlo najevo, že jim upadlo srdce chvatně přepravované k transplantaci. Informovala o tom dnes agentura AP.
12.01.2012 08:00 |

Doktor Macek o zemřelém europoslanci ČSSD: Bolševik, co chválil Stalina

Úmrtí Jiřího Havla, europoslance ČSSD, vyvolalo nejen soucitné výroky. Vzápětí se objevila i drsná kritika. Glosátor politického dění a bývalý politik doktor Miroslav Macek zveřejnil na svém stránce nevybíravá slova na Havlovu adresu a jeho působení na české politické scéně.
09.07.2012 10:20 |

Osobnosti: Jiří Havel (365 článků) , Jiří Havel (365 článků)

09.07.2012 10:25 |