První věta je to trochu trapná, ale nemůžu si pomoct: mám rád pojišťovny. Jako instituci, která vám prodá sen, že až se něco stane, nebude to tak moc bolet. Jsem pojištěný u ING a Raiffky a jsem tomu rád. Ale reklamy pojišťoven, to je děs. Terorizovaly nás celá desetiletí. Pravda, bylo v naší krásné zemičce pár dobrých pokusů. Dodneška si pamatuju třeba Českou pojišťovnu – Chráníme vaše sny. Měli jste to rádi? Už to změnili. Pak Kooperativu - Pojišťovna pro život, jaký je. To nezměnili a je to fantastický slogan. Výhodou podobných sloganů je, že jsou imaginativní – každý si představí ty své sny, ten svůj život. Moc hezká kampaň byla také Pošli méďu ČSOB pojišťovny, ale to je tak všechno. Pojišťovnu Direct nezmiňuju, jednak nikdy nebyla v černých číslech, jednak nedávno skončila. Jinak je to, co si budeme nalhávat, nuda nuda, šeď šeď.