Šermování světelným mečem v předaleké galaxii: Recenze Star Wars Jedi: Fallen Order

Kdysi dávno v jedné předaleké galaxii se odehrál jeden výjimečný příběh, který patří k tomu nejlepšímu z Hvězdných válek. Star Wars Jedi: Fallen Order je totiž povedenou videohrou, která mapuje osud rytíře Jedi Cala Kestise, který se po čistce schovává před Impériem, ale po použití Síly je odhalen a musí se vesmírné tyranii postavit.
16.01.2020 11:05 |

Star Wars šílenství: Pořiďte si sprchu s hlavou Darth Vadera nebo „hvězdné“ lodičky

Ve vesmíru začíná opět válka! Ano, již sedmý díl filmové série Star Wars míří do kin. V České republice premiéra už proběhla dnes o půlnoci. Hvězdné bláznovství ovládlo naprosto celý svět. Regály obchodů po světě plní „Star Wars“ výrobky. Pořídit si můžete náplast Star Wars, řasenku Star Wars, nebo dokonce Star Wars lodičky! Podívejte se do galerie, co všechno „vesmírného“ můžete koupit svým blízkým pod stromeček!
16.12.2015 23:05 |

Osobnosti: Darth Vader (73 článků)

Se světelným mečem mě učí mistr bojových umění, říká Daisy Ridley, hlavní hrdinka Star Wars

Daisy Ridley, která si zahrála hlavní roli ve filmu Star Wars: Síla se probouzí (2015), zveřejnila na svém Instagramu krátké video, v němž předvádí bojové pohyby s tyčí, která bude ve filmu nahrazena světelným mečem. Ridley se zhostí role postavy Rey i v dalším díle vesmírné ságy a záběr dává napovědět, že v něm bude mít více soubojů. Na videu se objevuje i kaskadér Liang Yang, s kterým herečka trénuje. Ridley pod příspěvek na Instagramu napsala, že ji učí skvělý mistr bojových umění a že celý tým kaskadérů je "neuvěřitelný". V dalších rolích se objeví například Benicio Del Toro nebo Laura Dern. Česká premiéra snímku je naplánovaná na 14. prosince 2017.
29.04.2016 12:00 |

Osobnosti: Laura Dern (10 článků) , Daisy Ridley (31 článků) , Yang Yang (19 článků)

Filmová recenze Rogue One: Star Wars Story: Slabá hudba, fajn efekty a nic pro nováčky

V roce 1977 natočil režisér George Lucas film Star Wars, který se okamžitě stal legendárním a ovlivnil celý filmový průmysl. Následně vznikla další dvě pokračování a v roce 1999 se Lucas ke Star Wars vrátil a natočil další trilogii, která dějově předcházela původním filmům. Nakonec Lucas prodal licenci společnosti Disney za pohádkovou cenu a minulý rok tak vstoupil do kin další film s označením Epizoda VII: Síla se probouzí. Do českých kin v těchto dnech přichází další film s názvem Rogue One: Star Wars Story. Jak do celé ságy zapadá tento snímek? Potěší skalní fanoušky Star Wars a řekne něco těm, kteří byli tímto fenoménem dosud nedotčeni?
15.12.2016 08:50 |

Osobnosti: George Lucas (47 článků)

Star Wars 1313 vás zatáhne do světa, kam slunce nevidí

Není Star Wars, jako Star Wars. Chystaná hra s podtitulem 1313 to dokazuje, protože by i dle proklamací tvůrců ráda nabídla něco trošinku jiného, než bychom od této značky čekali. Žádné sithovské a jediovské mindfucky nebo cestování napříč galaxií. Star Wars 1313 vás v kůži bounty huntera(-rů) pěkně šoupne do stejnojmenného podzemního podlaží na planetě Coruscant...
19.12.2010 10:00 |

Nechť vás provází kostičková síla! Recenze LEGO Star Wars: The Force Awakens

Kdysi dávno v jedné předaleké galaxii se odehrála neobyčejná dobrodružství, v nichž se proti sobě utkali ti největší hrdinové z vesmíru s jeho nejkrutějšími padouchy. My jejich osudy viděli nejenom v kině jako jednu z nejlepších filmových sci-fi ság, ale zároveň jsme si je mohli zahrát. A to dokonce v kostičkové podobě. Nyní je tu konečně i LEGO Star Wars: The Force Awakens.
13.07.2016 18:15 |

5 filmů ze světa Star Wars, které k nám dorazí v budoucnu

Jenom pár měsíců po posledních Hvězdných válkách se do jejich světa opět vracíme. Tento týden má totiž premiéru Solo: A Star Wars Story, který popisuje mládí slavného hrdiny, ztělesněného v původní trilogii Harrisonem Fordem. Co dalšího nás ale ze světa jedné předaleké galaxie čeká v budoucnu? Na rozdíl od bratrských marvelovek nemají Star Wars filmy ještě dopředu známé kvanta nových filmů - důvod jsou i kreativní komplikace s novými bijáky spojené.
25.05.2018 11:30 |

Osobnosti: Harrison Ford (151 článků)

Světová premiéra Star Wars: Poslední z Jediů: Temná síla vtrhla do kin!

Kdysi dávno v jedné předaleké galaxii… S těmito slovy vtrhla včera už poosmé do kin nejslavnější sci-fi sága Hvězdné války. Nejnovější díl má název Star Wars: Poslední z Jediů. Svou premiéru si odbyl v Los Angeles.
10.12.2017 18:00 |

Nové video ze Star Wars: Síla se probouzí. Více Hana Sola, Reyi a lodi Falcon

Nový půlminutový spot k filmu Star Wars: Síla se probouzí odhaluje dosud neviděné záběry. Fanoušci tak mohou vidět více Reyi (Daisy Ridley) na planetě Jakku, lodi Falcon a také nové záběry na Hana Sola (Harrison Ford) na zatím neznámé planetě, která je pokryta sněhem. Poprvé také slyšíme hlas herečky Lupity Nyong’o, která ve voice-overu tajemně promlouvá o tom, že tytéž oči pozná v různých lidech. Film zrežíroval J. J. Abrams podle scénáře, který sepsal společně s Lawrencem Kasdanem (Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediho) a Michaelem Arndtem (Hunger Games: Vražedná pomsta). Star Wars: Síla se probouzí dorazí do českých kin 17. prosince.
10.11.2015 09:25 |

Osobnosti: Michael Arndt (2 články)

Daisy Ridley ze Star Wars: Hlavní postava z Rogue One není matka Rey

Britská herečka Daisy Ridley v rozhovoru pro stanici MTV vyvrátila spekulace ohledně rodičů postavy Rey, kterou hrála ve filmu Star Wars: Síla se probouzí (2015). Po zveřejnění traileru k snímku Rogue One: Star Wars Story, který filmu dějově předchází, začali fanoušci spekulovat, že hlavní postava Jyn Erso by mohla být matkou Rey. Herečka však prohlásila: "Jenom proto, že je bílá a má hnědé vlasy, nemusí hned být mou matkou." Dodala, že podle ní není důležité, kdo jsou rodiče Rey nebo Finna, protože "je skvělé, že jsou odnikud a najdou svoje místo". Herečka právě natáčí Epizodu VIII, která dorazí do kin v prosinci 2017. Rogue One: Star Wars Story má premiéru letos 15. prosince.
13.04.2016 13:30 |

Osobnosti: Daisy Ridley (31 článků)

Princové William a Harry navštíví Luka Skywalkera. V Londýně se právě natáčí nové Star Wars

Britští princové navštíví filmová studia Pinewood nedaleko Londýna, kde se právě natáčí osmá epizoda Star Wars. Po lokacích je provede Daisy Ridley, která v sáze ztvárňuje postavu jménem Rey. Princové se setkají s Markem Hamillem, který hraje Luka Skywalkera, a také s režisérem Epizody VIII Rianem Johnsonem. Kensingtonský palác na Twitteru uvedl, že návštěva bude uznáním britského kreativního talentu, který obohacuje produkci filmu. Do kin snímek dorazí v prosinci 2017. O rok dříve však diváci zhlédnou jiný film z univerza Star Wars, který se také točil v Pinewoodských studiích, a to Rogue One: Star Wars Story, který se časově odehrává před Epizodou IV - Novou nadějí.
18.04.2016 16:35 |

Osobnosti: Mark Hamill (16 článků) , Rian Johnson (14 článků) , Daisy Ridley (31 článků)

Disney není spokojený s novými Star Wars. V létě se budou kvůli "odlehčení příběhu" přetáčet

Film Rogue One: Star Wars Story, který se má dějově odehrávat před Epizodou IV - Novou nadějí, čeká v létě přetáčení některých scén. Podle serveru Hollywood Reporter byl film promítnut šéfům studia Disney a připadal jim atmosférou odlišný od Star Wars ságy. Cílem přetáček, které začnou v půlce června, bude celkové "odlehčení nálady, příběhu a obnovení zábavného ducha dobrodružství". Snímek bude vyprávět o tom, jak rebelové získali plány Hvězdy smrti. Režisérem filmu je Gareth Edwards (Godzilla), hlavní roli ztvární Felicity Jones, ve vedlejších se objeví Forest Whitaker, Donnie Yen nebo Diego Luna. Do kin Rogue One: Star Wars Story dorazí v prosinci 2016.
01.06.2016 15:35 |

Osobnosti: Forest Whitaker (23 článků) , Diego Luna (3 články) , Donnie Yen (2 články) , Gareth Edwards (27 článků) , Felicity Jones (6 článků) , Gareth Edwards (26 článků) , Star Jones (12 článků)

V Disneylandu vzniká obří park ze světa Star Wars. Nabídne i pilotování lodi Millenium Falcon

Společnost Disney zveřejnila první obrazový návrh Star Wars zábavního parku, který vznikne v kalifornském Disneylandu. Atrakce budou rozmístěné na 5,6 hektaru a jedná se o největší rozšíření parku za posledních 60 let. Na návštěvníky bude čekat legendární loď Millenium Falcon, kterou budou moci pilotovat. Návrh zahrnuje také velkou vodní plochu, tržiště, budovy a přistávací plochy. Výstavba začala letos v dubnu, dokončení zatím nebylo oznámeno. Web The Verge připomíná, že je na každý rok naplánován nový film ze světa Star Wars, což parku zajistí ještě větší zájem. Nejbližší premiéru má snímek Rogue One: Star Wars Story, který dorazí do českých kin 15. prosince.
13.07.2016 08:50 |

Star Wars se dočkají dalšího seriálu. Půjde o prequel k Rogue One, kde se opět objeví Diego Luna

Star Wars neboli česky Hvězdné války jsou stále ve světě popkultury obrovskou ždímačkou peněz. I když komerčně poslední snímek Solo: Star Wars Story neuspěl, což znamenalo stopku všem dalším filmovým spin-offům, chystají se na nás další projekty. Půjde o seriály na nové streamovací službě Disney+. Nově oznámeným je prequel k Rogue One: Star Wars Story, který je sám o sobě prequelem.
09.11.2018 16:05 |

Osobnosti: Diego Luna (3 články) , Luna Star (1 článek)

Temné straně musíme čelit, hlásá nová upoutávka na Star Wars: Síla se probouzí

Televizní spot k Star Wars: Síla se probouzí zveřejněný na facebookovém profilu Hvězdných válek nabízí několik nových akčních záběrů. Vidíme poprvé Hana Sola (Harrison Ford), jak vystřeluje z blasteru. Střílí i Rey (Daisy Ridley), která míří na záporáka Kyla Rena (Adam Driver), jenž ránu vykryje svým světelným mečem. Finn (John Boyega) prohlásí, že před nepřáteli je třeba utéct, na to mu Rey odhodlaným hlasem odpoví "We must face them. Fight Them," což v překladu znamená "Musíme jim čelit. Bojovat s nimi." Film režíruje J. J. Abrams. Premiéra je naplánována na 17. prosince.
27.11.2015 16:55 |

Osobnosti: Rey Solo (1 článek)

Kylo Ren ze Star Wars se vzteká. Převlékl se za technika a zjistil, že ho podřízení neuznávají

V americké zábavní show The Saturday Night Live se objevil skeč zaměřený na Kyla Rena, který je novým záporákem ve filmu Star Wars: Síla se probouzí. Jeho představitel Adam Driver se na videu převlékl za technika Matta a inkognito se vydal za posádkou základny Starkiller, aby zjistil, co si o něm myslí. Nápad vychází z pořadu Undercover Boss, v němž se šéfové firem vydávají maskovaní mezi své zaměstnance, aby zjistili, co vylepšit, koho ocenit. Matt zjišťuje, že Kylovi posádka příliš nefandí, začne si však vážit jejich odborných znalostí. Podobně jako ve filmu se rozčílí a hodí svým světelným mečem nebo použije Sílu ke škrcení.
19.01.2016 08:00 |

Osobnosti: Adam Driver (6 článků)

Sexuální poradna: Přítelkyně drží v ruce raději světelný meč než můj penis!

Šílenství kolem nových Star Wars s čtvrteční premiérou nové epizody vrcholí. A byť se to nemusí hned na první pohled zdát, Hvězdné války ovlivňují i sexuální život lidí. Své o tom ví zoufalý David, jehož přítelkyně propadla fenoménu kultovní sci-fi ságy natolik, že si začala hrát se světelným mečem, převlékat se jako rytířka Jedi a na jeho »světelný meč« a sex nemá vůbec čas.
17.12.2015 10:30 |

Zuckerbergova dcera jako Jedi! Zakladatel Facebooku podlehl šílenství Star Wars

Šílenství jménem Star Wars postihlo i zakladatele Facebooku Marka Zuckerberga (31). Zuckerberg v den premiéry nového dílu kultovní ságy oblékl svou novorozenou dcerku Maximu jako mocného Jedi!
18.12.2015 09:15 |

Osobnosti: Mark Zuckerberg (195 článků)

Zemřel Jason Wingreen. Jeho hlasem mluvil Boba Fett ze Star Wars

Americký herec Jason Wingreen, jehož hlasem promluvil Boba Fett ze Star Wars, zemřel. Bylo mu 95 let. Informaci o jeho smrti zveřejnil americký časopis The Hollywood Reporter s odkazem na jeho syna Neda. Původně divadelní herec si rovněž zahrál v mnoha televizních seriálech - All in the Family, The Twilight Zone, Star Trek, Kojak nebo The Untouchables. Nejvíce se ale proslavil díky roli ve filmu Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder. „Myslím, že celá moje práce na téhle roli, včetně pozdravu a rozloučení, mi nezabrala víc než deset minut času,“ řekl o své roli Wingreen v rozhovoru pro televizní stanici CBS. Jako Boba Fett totiž promluvil v pouhých čtyřech replikách.
05.01.2016 10:05 |

Osobnosti: Jason Wingreen (1 článek)

Kristýnka měla v Motole návštěvu z Hvězdných válek. Petr si zkusil světelný meč

Malá Kristýnka (4) byla poprvé hospitalizována v nemocnici. Její maminka Markéta se bála, jak to bude holčička snášet, ale ukázalo se, že její dcera vše snáší dobře. Petr je o něco starší než Kristýnka a v nemocnici si dělal hlavně domácí úkoly. Oba překvapila návštěva z předaleké galaxie, díky které si mohl Petr vyzkoušet, jaké je to bojovat se světelným mečem.
05.04.2018 17:30 |