RECENZE: Zakázané uvolnění. Mužský humor oživuje dámské trio

Nová komedie režiséra Jana Hřebejka Zakázané uvolnění, která včera vstoupila do českých kin, je převedením stejnojmenné hry Petra Kolečka, určené pro tři herečky a klubové divadlo, kde se také s úspěchem hraje.
06.06.2014 08:45 |

Osobnosti: Jan Hřebejk (337 článků)

Blond kráska se ostříhala a slaví úspěch jako mužský model

Jednatřicetiletá Elliott Sailorsová z arizonského Tucsonu několik let působila jako modelka. Když však chtěla zůstat v průmyslu, kde už jsou pětadvacetileté manekýnky považovány za staré, musela zaujmout jinak. Nyní vystupuje jako mužský model a předvádí pánskou módu. Další články k tématu: Mužský model Andrej Pejic ve svatebních šatech zastínil další modelky Mužský model Pejic dělá reklamu na push-up podprsenku Rio představilo módu na pláž, v bikinách se poprvé ukázal transsexuál
19.10.2013 14:05 |

Osobnosti: Andrej Pejic (22 článků)

Hřebejk točil svatbu do komedie Zakázané uvolnění

Režisér Jan Hřebejk na přelomu července a srpna na Moravě natáčel svůj nový film Zakázané uvolnění. Hlavní lokací se stal Klub Bublina v Bohumíně na Ostravsku, obklopený parkem, ve kterém se usídlil i celý štáb. Středobodem konverzační a situační komedie na motivy úspěšné divadelní hry Petra Kolečka je svatba.
12.08.2013 08:50 |

Osobnosti: Jan Hřebejk (337 článků)

Filmové premiéry: Zakázané uvolnění, Na hraně zítřka, Hvězdy nám nepřály a Loft

Režisér Jan Hřebejk se po několika dramatech vrací opět ke komediálnímu žánru ve filmu Zakázané uvolnění. Tom Cruise zachraňuje svět ve sci-fi thrilleru Na hraně zítřka. Podle románu Johna Greena natočil režisér Josh Boone „nejvtipnější smutnou romanci“ Hvězdy nám nepřály. Loft je holandský důmyslně vystavěný detektivní thriller.
05.06.2014 07:10 |

Osobnosti: Tom Cruise (906 článků) , Jan Hřebejk (337 článků) , Josh Boone (2 články)

Zakázané uvolnění přichází do kin. Společnost Europe Easy Energy se stala jeho koproducentem

Ve středu 4. června od 19:30 hodin proběhla v pražském kině Lucerna slavnostní premiéra nové české komedie Jana Hřebejka Zakázané uvolnění. Europe Easy Energy stála u jejího zrodu a v roli koproducenta byla poprvé u vzniku celovečerního filmu.
05.06.2014 15:20 |

Osobnosti: Jan Hřebejk (337 článků)

Nová DVD: Nevinné lži, Zakázané uvolnění i Vampire Academy

Sérii České televize Nevinné lži, komedii Jana Hřebejka Zakázané uvolnění či americký film Vampire Academy najdete v novinkách na DVD.
21.10.2014 07:10 |

Osobnosti: Jan Hřebejk (337 článků)

Nová DVD: Detektiv Down, Zakázané uvolnění, Joe a Nevinné lži 4DVD

V koprodukci s Českou republikou natočil norský režisér Bård Breien (Kurz negativního myšlení) komedii Detektiv Down. Podle stejnojmenné divadelní hry Petra Kolečka natočil režisér Jan Hřebejk film Zakázané uvolnění. Nicolas Cage hraje bývalého trestance, nyní předáka dřevorubců na jihu USA ve filmu Joe. Motto „Každý má někdy důvod neříct pravdu” uvádí televizní sérii Nevinné lži.
28.10.2014 07:10 |

Osobnosti: Nicolas Cage (133 článků) , Jan Hřebejk (337 článků) , Petr Kolečko (15 článků) , Bård Breien (2 články)

Holki jsou už kompletně matkami, porodila i Nikola Šobichová

Dívčí trio Holki by se po čtvrtku mohlo symbolicky přejmenovat na trio "Matki". Po Radaně Labajové, jež je matkou už tři roky, a Kateřině Brzobohaté, která rodila minulý pátek, se miminka dočkala i Nikola Šobichová. Narodila se jí dcera. Další články k tématu: Brzobohatá ze skupiny Holki porodila o měsíc dřív dceru Anabel Dívčí trio Holki se promění v lehké děvy, natočí klip o hříchu Poznáváte ji? Radana ze skupiny Holki se nemění ani v mateřství
19.10.2012 14:55 |

Osobnosti: Leoš Mareš (2984 článků) , Jan Kraus (1022 článků) , Katka Brzobohatá (17 článků) , Nikola Šobichová (12 článků) , Radana Labajová (23 článků) , Petra Faltýnová (698 článků)

Na festivalu Colours of Ostrava vystoupí německé trio Moderat a zpěvačka Birdy

Německé elektronické trio Moderat a mladá britská zpěvačka Birdy, která v Česku vystoupí úplně poprvé, jsou první známější umělci, kteří zahrají příští rok na hudebním festivalu Colours of Ostrava. Ten proběhne 19. až 22. července v industriálním areálu Dolních Vítkovic. "Berlínské trio Moderat patří v současné době k největším senzacím nezávislé elektronické hudby," řekla ředitelka festivalu Zlata Holušová. Formace vznikla spojením dvou jmen německé elektronické scény. Jednak dvojice Modeselektor a sólového projektu Apparat. V roce 2009 hudebníci vydali první album a ve stejném roce jako předkapela vystoupili na koncertu kapely Radiohead v Praze.
10.11.2016 15:15 |

10.11.2016 20:15 |

11.11.2016 01:20 |