RECENZE: Vysoká hra se utápí sama v sobě

Dvojdílný televizní film Vysoká hra přináší atraktivní i závažné téma mocenských her a korupce v dynamickém a akčním obrazu. Detektivku v něm ale potápí klišé a sdělení tvůrce, že hlavním a těžko porazitelným pachatelem je ve skutečnosti mafiánský politický systém. Navíc to položí divákovi na stůl hotové a příliš brzy.
03.02.2020 09:50 |

Jak se naučit mít ráda sama sebe?

Velká spousta žen zapomíná mít ráda sama sebe. A to je velká škoda, protože na každém z nás je něco krásného, něco výjimečného a zkrátka něco, za co se můžeme mít rádi. Bohužel společnost na nás klade poměrně velké nároky. Neustále nám předhazuje určitý kult dokonalého vzhledu, za který považuje vyretušované hvězdy na titulních stranách časopisů. Přitom krása člověka je hodně individuální pojem, nemáme pravdu? A právě díky fotkám, na kterých pracují špičkový odborníci, nebo celebrity, jež na pohled působí dokonale, ale za jejich vzhledem stojí profesionální pomoc vizážistů a kadeřníku, nutí ženy dívat se samy na sebe kritickým okem nebo se snad dokonce nemít v lásce. Chcete mít ráda sama sebe? Mít ráda sama sebe by přitom měla být povinnost. Ať už je vám dvacet, pětatřicet nebo třeba padesát let, měli byste se naučit, jak přijmout sebe sama, jak na sobě vidět jen to nejlepší a jak se naučit mít ráda sama sebe. A to i přes skutečnost, že možná nezapadáte do měřítek společnosti, která to vidí jinak. Naučte se být k sobě laskavé Základem všeho, jakýmsi stavebním kamenem celého kouzla, jak se naučit mít ráda sama sebe, je být k sobě laskavé. Buďte laskavé ke svému tělu a nenuťte se do extrémních změn nebo proměn jen proto, abyste se přiblížili k některému z ideálů krásy. Je jich kolem nás spousta a není se tak čemu divit, že podvědomě toužíme být krásné jako naše české modelky, nebo stejně tak půvabné, jako americké herečky, jež na červených kobercích doslova září. Zkrášlování prospívá i na duši Chcete vědět, jak se naučíte mít rády samy sebe? Je to jednoduché: musíte se samy sobě líbit. Když se na sebe podíváte do zrcadla, měli byste být pyšné na to, co v jeho odrazu vidíte. A mít rád sám sebe znamená občas se i rozmazlovat,... Čtěte více Příspěvek Jak se naučit mít ráda sama sebe? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
20.11.2017 20:40 |

Francie se utápí v nejistotě. Rozhoduje o sobě i Evropě

Francie se utápí v nejistotě. Nejenže není jasné, kdo se stane příští hlavou státu, jisté není ani to, kteří dva kandidáti se o nejvyšší francouzskou ústavní pozici vůbec utkají. Původní favorité, Marine Le Penová z Národní fronty a Emmanuel Macron z hnutí Kupředu! ( En Marche !), těsně před hlasováním ztrácí půdu pod nohama. Do hry se naopak vrací starý známý, bývalý premiér François Fillon, a na extrémní levici nečekaně vyrostl Jean-Luc Mélenchon.
22.04.2017 10:05 |

Vysoká hra je veřejnoprávní "milionář". Diváky nezajímá

Nový soutěžní pořad České televize Vysoká hra, kde mohou soutěžící teoreticky vyhrát milión korun, působí jako vyšumělá veřejnoprávní napodobenina kdysi populárního "milionáře".
11.02.2011 11:15 |

Vysoká hra je propadák, výhru museli navýšit na 5 mil.

Soutěž Vysoká hra, kterou moderuje Petr Šiška (45), se dlouhodobě potýká s tak nízkou sledovaností, že se Česká televize rozhodla pro finančně náročné opatření!
27.04.2011 12:15 |

Osobnosti: Petr Šiška (38 článků)

Anna Fixová o novém seriálu Vysoká hra: Natáčení nebylo jednoduché

Herečka Anna Fixová (35) se divákům vryla do paměti především jako Monika Farská z nekonečného seriálu Ulice. Za pár dní ji uvidíme v úplně jiné roli – jako neohroženou novinářku v thrillerové minisérii Vysoká hra od režiséra Sametových vrahů Jiřího Svobody. Jejími hereckými partnery budou Richard Krajčo a Ondřej Vetchý. Vypadá to, že se máme na co těšit!
22.01.2020 10:26 |

Osobnosti: Richard Krajčo (309 článků) , Ondřej Vetchý (254 článků) , Anna Fixová (12 článků) , Jiří Svoboda (423 článků) , Jiří Svoboda (423 článků) , Monika Farská (6 článků) , Ondřej Svoboda (65 článků)

Vysoká hra Krajča se vyplatila! Rozdrtil dokonce i Škopkovou

Nedělní jedničkou televizní sledovanosti se stal první díl z minisérie Vysoká hra, v jejíž hlavní roli září zpěvák kapely Kryštof Richard Krajčo (42). S neuvěřitelným počtem 1,3 milionu diváků naprosto rozdrtil konkurenci, jakou byly oblíbená česká komedie, western nebo sci-fi.
27.01.2020 11:45 |

Osobnosti: Richard Krajčo (309 článků)

Vysoká hra se stala nedělním hitem: Kriminální thriller diváky rozdělil na dva tábory

Minisérie Vysoká hra se stala nedělní jedničkou ve sledovanosti, která diváky zaujala dokonce i víc než kultovní komedie Slunce, seno, jahody. Na kriminální thriller od režiséra Sametových vrahů mají však lidé rozporuplné názory. Zatímco podle některých jde o kvalitní podívanou, jiní tvrdí, že se především kvůli velkému množství postav úplně neorientují v ději.
28.01.2020 11:36 |

Vysoká hra čerpá ze zkušeností bývalého elitního vyšetřovatele

Dvoudílný televizní film Vysoká hra, který líčí rozbujelou korupci v české politice, vznikl na motivy románu Advokát. Jeho autorem je bývalý elitní policista Václav Láska, který vedl mimo jiné vyšetřování Viktora Koženého.
01.02.2020 09:51 |

Osobnosti: Viktor Kožený (106 článků)

Vysoká hra diváky nezklamala ani nenadchla: Největší kritika se snesla na Richarda Krajča

V neděli diváci sledovali druhý díl minisérie Vysoká hra. Názory diváků byly rozporuplné, avšak nejvíce se zaměřily na představitele hlavního hrdiny Richarda Krajča.
03.02.2020 13:41 |

Osobnosti: Richard Krajčo (309 článků)

Dagmar Havlová se stále utápí ve smutku: Havlova šála jí dává pocit ochrany

Dagmar Havlová (63) se stále utápí ve smutku! I pět let po smrti Václava Havla (†75) totiž prožívá téměř stejnou bolest jako v den jeho skonu. Aby byl stále s ní, nosí jeho věci a čichá k parfému, který kdysi používal!
13.10.2016 19:05 |

Osobnosti: Václav Havel (5581 článků) , Dagmar Havlová (1228 článků)

Soutěžte s Bleskem Křížovkami o balíček dvou knih od Fragmentu!

Erebos Hra, která zabíjí. Na knižním veletrhu ve Frankfurtu Erebos získal prestižní cenu za literaturu na základě rozhodnutí poroty složené z mladých čtenářů. Thriller, při kterém vám v žilách tuhne krev. Erebos je počítačová hra s přísnými pravidly. Toho, kdo je poruší, čeká krutý trest nebo smrt. Erebos ale dokáže splnit i ta nejtajnější přání. Spící město Vydejte se na dobrodružnou cestu do světa, kde všichni rodiče spí a kde začíná nemilosrdný boj o přežití dětí ve světě ostatních dospělých. Samotného autora příběh bavil, dokonce se občas o své hrdiny bál. A už teď píše pokračování s názvem Spící spravedlnost. Erebos - hra, která zabíjí. Na knižním veletrhu ve Frankfurtu Erebos získal prestižní cenu za literaturu na základě rozhodnutí poroty složené z mladých čtenářů. Thriller, při kterém vám v žilách tuhne krev. Erebos je počítačová hra s přísnými pravidly. Toho, kdo je poruší, čeká krutý trest nebo smrt. Erebos ale dokáže splnit i ta nejtajnější přání. Spící město - vydejte se na dobrodružnou cestu do světa, kde všichni rodiče spí a kde začíná nemilosrdný boj o přežití dětí ve světě ostatních dospělých. Samotného autora příběh bavil, dokonce se občas o své hrdiny bál. A už teď píše pokračování s názvem Spící spravedlnost.
07.12.2011 00:05 |

Vyšla hra Harry Potter: Hogwarts Mystery. Prožijte si školu čar a kouzel v Bradavicích

Očekávaná hra na motivy Harryho Pottera je ode dnešního dne k dispozici k bezplatnému stažení pro Android a iOS. Hra nese název Harry Potter: Hogwarts Mystery a hráčům nabízí možnost prožít si všech sedm školních let ve známé škole čar a kouzel v Bradavicích. Na platformě Android má hra již přes milion stažení a drží se jako číslo jedna mezi bezplatnými hrami.
04.05.2018 14:10 |

Osobnosti: Harry Potter (1404 článků)

Confrontation - recenze

Další fantasy říše se utápí v krvi. Temné síly povstaly a je na skupině hrdinů, aby dali věci do pořádku. Ach jo, kolikrát ještě budeme nuceni sledovat tuhle nudnou stafáž k obyčejnému klikání myší, kterému svorně říkáme akční RPG. Francouzská hra Confrontation se na to ale snaží jít od lesa. Tvůrci si řekli, že nepůjdou s davem a udělají RPG mlátičku trochu...
13.05.2012 13:45 |

Recenze: Duke Nukem se vrátil po 14 letech v plné síle

Původně byl vývoj nové střílečky Duke Nukem Forever oznámen už v dubnu 1997, ale roky plynuly a hra ne a ne vyjít. Práce na pokračování kultovního Duke Nukem 3D byly tak problematické a náročné, že hra vyšla až nyní. Po 14 letech prací se Duke Nukem Forever dostal do Guinessovy knihy rekordů, kde je zapsán jako nejdéle vyvíjená akční hra, která vyšla. Blesk.cz jí vyzkoušel a zjistil, že čekání stálo za to!
24.06.2011 07:20 |

Sleeping Dogs - recenze

Je to paradoxní. Před rokem a něco byl True Crime Hong Kong mrtvý. Na Activision byla hra příliš drahá a vývoj se táhnul. Nyní mám v ruce výsledek životodárné léčebné kůry, kterou hra prošla s přechodem pod Square Enix, kde jí krom jiného dali i nové jméno - Sleeping Dogs. A musím říci, že kdyby hra před rokem opravdu a nezvratně zemřela, byla by to nejenom zatracená...
22.08.2012 21:05 |

Vysoká škola celebrit přijde o oprávnění?! Soukromá univerzita UJAK má další problém

Soukromá vysoká škola, na které vystudovala řada celebrit, má opět problémy. Provalily se již loni, nyní to ale vypadá, že by mohly být ještě hlubší! UJAK dokonce může přijít o oprávnění působit dál jako vysoká škola! Alespoň to chce kvůli zjištěným pochybením a nedostatkům navrhnout akreditační komise.
04.02.2015 19:50 |

Ostravská Vysoká škola podnikání se spojila s pražskou školou

Ostravská Vysoká škola podnikání (VŠP) se spojila s pražskou Vysokou školou manažerské informatiky, ekonomiky a práva (VŠMIEP). Sloučení obou soukromých škol už schválila Akreditační komise ČR. Obě školy tak společně vytvoří novou vzdělávací instituci pod názvem Vysoká škola podnikání a práva, řekla dnes ČTK mluvčí ostravské školy Jana Dronská.
05.05.2015 13:05 |

Demi Moore na Vánoce sama: Utápí se v sebelítosti!

Americká herečka Demi Moore (49) tráví po dlouhé době Vánoce sama jak kůl v plotě! A jednoduché to očividně nemá. Místo aby se svými nejbližšími hodovala u slavnostní večeře, tráví konec roku na Havaji ve snaze zapomenout, že nějaké Vánoce existují.
28.12.2011 05:05 |

Osobnosti: Demi Moore (580 článků)

Na těhotnou dceru Karla Černocha (†64) se vykašlal přítel: Sama to nedávám, bojí se!