Recenze: V Labyrintu se můžete ztratit kvůli filmu. Dostupný je 3 v 1

Útěk, Spáleniště, Vražedná léčba. První tři díly se rozhodlo nakladatelství Yoli vydat nejen samostatně, ale také jako parádní „bichli“. Příběh Thomase, Teresy a dalších obyvatelů Labyrintu ve stylu populárních Hunger Games ale stojí za to přečíst, ne jen vidět. Rozdílů je totiž celá řada.
22.12.2015 08:35 |

RECENZE: Labyrintu zatím chybí detektivka

Po Ďáblově lsti, Ztracené bráně a Santiniho jazyku přichází režisér Jiří Strach s dalším televizním příběhem, v kterém rozvíjí mysteriózní téma. V sedmidílném Labyrintu hledají kriminalisté vraha, který zřejmě našel inspiraci ve středověkém mučení.
01.09.2015 15:15 |

Osobnosti: Jiří Strach (164 článků)

Filmový Labyrint Lucie Vondráčkové

Zcela novou hereckou podobu ukazuje v Labyrintu, prvním českém filmu tohoto roku, zpěvačka a herečka Lucie Vondráčková: už žádná snowboarďačka ani muzikálová hvězdička Kvasky, ale hlavní hrdinka thrilleru, který scenárista a režisér Tomáš Houška situoval do labyrintu pražských podzemních chodeb.
06.01.2012 13:20 |

Osobnosti: Lucie Vondráčková (1139 článků) , Tomáš Houška (4 články)

Předejděte zklamání z dovolené. Přečtěte si recenze a prožijte dovolenou snů

Vysněnou dovolenou, na kterou celý rok šetříte, může pokazit počasí. To člověk jen stěží ovlivní, dalším věcem v podobě špinavého pokoje, špatného jídla a nefungující klimatizace lze ale předejít. V dnešním článku vám poradíme, jak si koupit zájezd snů a užít si pár dní volna na dokonalém místě po všech stránkách. Už se nemůžete dočkat toho, až si konečně odpočinete na lehátku na pláži, dáte si drink a zaplavete v moři? Vyspíte se v pohodlném hotelovém lůžku a po ránu si zaplavete v bazénu? Celý den si budete dopřávat chutné jídlo, dostatek ovoce a vychlazené limonády. Ano, představa je to krásná, avšak dokonalou dovolenou může cokoliv pokazit. Hotelový bazén bude špinavý, jídlo nepoživatelné, moře plné řas a lehátek sotva pro třetinu hostů. Během chvilky se tak z dovolené snů, může stát pár dní hrůzy. Jak tomu předejít? Recenzemi! Fotografie i popis v katalogu mohou klamat. Uživatelské recenze nikoliv Tištěné i online katalogy nabízí vždy jen to nejlepší. Překrásné fotografie, popis plný lákadel. Avšak realita je mnohdy odlišná, a to nejen v tom, že moře je méně modré a tráva je méně zelená. Pokoje mohou být špinavé, personál nepříjemný, okolí rušné, klimatizace nefungující. A vám zbudou jen oči pro pláč. Předejít velkému zklamání z letní dovolené můžete tím, že si přečtete recenze hotelů a díky ostatním hostům zjistíte, zda hotel a služby stojí za to či nikoliv. V uživatelských recenzích si obvykle lidé neberou servítky, a tak se můžete dočíst skutečnou realitu. Čím víc hvězdiček, tím lépe. V Egyptě volte hotel minimálně s pěti To, že je hotel ohodnocen, jako čtyřhvězdičkový nezaručuje, že vás čeká luxusní dovolená. Především hotely v Egyptě vás mohou nemile překvapit. V Afrických zemích se vyplatí vybírat z hotelů, které mají pět hvězd a špatně neuděláte ani s šestihvězdičkovým komplexem. Ano, čtete správně. Nejen v Egyptě, ale i třeba v Tunisku a v Turecku se můžete setkat i s šesti hvězdami. Také ty... Čtěte více Příspěvek Předejděte zklamání z dovolené. Přečtěte si recenze a prožijte dovolenou snů pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
23.06.2018 16:25 |

Tipy na týden: Oslava narozenin labyrintů nebo salsa

Zatímco děti posadíte na kolo či pošlete bojovat s Minotaurem do labyrintu, sami vyzkoušejte plážovou házenou, pétanque nebo se rozvlňte v rytmu salsy. Lákají vás snad více kovářská vystoupení a s nimi spojený dostatek jídla a pití? Proč ne, následující prázdninový víkend je možné obojí.
05.07.2012 05:50 |