Recenze: V Artemis pokračování Marťana nečekejte, Weir vás ale uchvátí novým dobrodružství z vesmíru

Andy Weir před pár lety svět sci-fi zcela ovládl svou prvotinou Marťan. Není tak divu, že jeho další knihu všichni očekávali s ohromným napětí. Weir rozhodně nepředvedl v nové knize takovou "bombu", i Artemis si ale zaslouží čestné místo na výsluní.
13.06.2018 17:50 |

Soutěžte s Blesk Křížovky o 10 balíčků tyčinek Margot Artemis

Deset výherců, kteří správně v předem stanoveném výherním pořadí odpoví na soutěžní otázku v hrací době získají každý 1 balíček Margot Artemis
03.08.2011 00:15 |

Hrajte s Bleskem Křížovkami o 5 letních balíčků Margot Artemis!

Užijte si letní pohodu s tyčinkou Margot Artemis. Oblíbená tyčinka je jedinečným spojením dvou barevných vrstev a dvou chutí zalitých v lahodné mléčně čokoládě. Typická rumovo-kokosová chuť Margot je doplněná šťavnatou vrstvou s punčovou příchutí. Zakousněte se do Margot a nechte se přenést do vysněného ráje pod palmami s výhledem na slunce zapadající nad mořem. Odpovězte na jednoduchou soutěžní otázku a získejte plážovou chladící tašku, kvalitní osušku a sluneční brýle.
01.08.2012 00:15 |

Gabriel Artemis: Pohádky – kniha o Západu bez akademické a politické korektnosti

Roli vypravěče pohádek na sebe ve své nové knize vzal český autor Gabriel Artemis. Podobné pohádky nejsou v současném mediálním prostoru příliš slyšet! Pohádky, které naše politická a akademická korektnost i vžité stereotypy odsuzují do zapomnění.
15.12.2014 11:01 |

Krasobruslař Weir už nežije v hříchu. Vzal si přítele Viktora

Americký krasobruslař Johny Weir uzavřel manželství se svým přítelem Viktorem Voronovem.
03.01.2012 20:30 |

Krasobruslař Weir se vrací k závodění, myslí na OH v Soči

Americký krasobruslař Johnny Weir se vrací k závodění, myslí na start na olympijských hrách v roce 2014, které se uskuteční v ruském Soči.
20.01.2012 12:20 |

Osobnosti: Johnny Weir (4 články)

Nejšílenější pánská módní kreace, jakou dnes uvidíte: Krasobruslař Johnny Weir dorazil na večírek v převleku za Barbie!

Takže řekněme si to otevřeně. Johnny Weir (29) je gay a nestydí se za to, ostatně proč by taky měl. Navíc je to umělec a kreativec a velmi nadaný sportovec. Pokud se občas díváte na zimní sporty, měli byste o něm totiž už dávno slyšet.
28.08.2013 22:45 |

Osobnosti: Johnny Weir (4 články)

Myší dobrodružství i potřetí uchvátí dokonalým a napínavým příběhem

Myší hlídka, příběhy z pera Davida Petersena (40), patří mezi to nejlepší, na co lze v komiksovém světě narazit. Ačkoliv zvířecí hrdinové odrážející lidské povahy patří k často využívaným modelům, u těchto knih uchvátí. Přenášejí čtenáře do dávných časů a dovolí mu prožít napínavé příběhy, nyní už potřetí.
02.08.2017 11:05 |

Osobnosti: David Petersen (3 články)

Soutěžte s Bleskem pro ženy o balíčky k filmu Tintinova dobrodružství!

Paramount Pictures a Columbia Pictures představují film ve formátu 3D motion capture „ Tintinovo dobrodružství: Tajemství jednorožce“ v režii Stevena Spielberga, ve kterém se představí Jamie Bell („Billy Elliot“, „Odpor“) jako Tintin, neohrožený mladý reportér, jehož neúnavné hledání dobrého příběhu ho dovede do světa velkého dobrodružství a Daniel Craig („Quantum of Solace“, „Odpor“) jako zločinec Red Rackham. Film, který je natočen podle série knih Tintinova dobrodružství od autora jménem Hergé, produkují Steven Spielberg, Peter Jackson a Kathleen Kennedy.
17.10.2011 00:10 |

Osobnosti: Steven Spielberg (144 článků) , Jamie Bell (6 článků) , Daniel Craig (320 článků) , Peter Jackson (57 článků) , Kathleen Kennedy (2 články) , Jamie Bell (6 článků) , Jamie Kennedy (3 články)

Do Guinnessovky se dá dostat i díky Homerovi Simpsonovi! Nevěříte?

Nečekejte žádného Homera Simpsona obřích rozměrů v podobě sochy nebo k snědku, sedmadvacetiletý Lee Weir se do Guinnessovy knihy rekordů dostal díky své ruce. Konkrétně kvůli jednačtyřiceti tetováním této animované postavičky, které si fanatik do Simpsonů v uplynulých letech nechal po celé paži vytvořit.
23.07.2014 14:00 |

Osobnosti: Homer Simpson (90 článků)

Justin Bieber poletí do vesmíru, za letenku dal miliony

Idol teenagerů Justin Bieber se připojí k hvězdám jako Leonardo DiCaprio nebo Ashton Kutcher, kteří si zaplatili letenku do vesmíru se společností Virgin Galactic. Na svém twitterovém účtu to oznámil majitel kosmické cestovky Richard Branson. Další články k tématu: Turistická vesmírná loď SpaceShipTwo poprvé zažehla raketové motory Letenku za miliony korun si koupilo už 500 zájemců o let do vesmíru Pamela z kultovního seriálu Dallas poletí do vesmíru
07.06.2013 12:50 |

Osobnosti: Ashton Kutcher (445 článků) , Richard Branson (95 článků) , Justin Bieber (1400 článků)

Proč a jak vám pomůže pravidelný pohyb?

Pravidelný pohyb by měl být nedílnou součástí života každého z nás, bez ohledu na pohlaví nebo věkovou skupinu. Bohužel stále větší procento lidí od jakékoli fyzické aktivity upouští, protože jsou zlenivělí a zhýčkaní současnou dobou – drtivá většina lidí má auto, kterým se všude dopraví, místo schodů používáme eskalátory nebo výtahy a velkou část volného času prosedíme za počítačem nebo před televizí. Dříve byl pravidelný pohyb jakousi samozřejmostí. Nejen v přírodě, ale i v uličkách města jsme mohli vídat běžce, lidé pracovali na polích, obstarávali svůj pozemek, trávili s dětmi čas na čerstvém vzduchu. Pod pravidelným pohybem si nemusíte nutně představit pouze cvičení a mučení sebe sama v posilovně, je to jakákoli aktivita, při které rozhýbete tělo. Pravidelný pohyb je radost, nikoli nutnost Budete-li k pravidelnému pohybu přistupovat jako k povinnosti, která vás nebaví a naopak vás nudí, nikdy se pro něj dostatečně nenadchnete. My vás nechceme nutit do několika hodin týdně strávených za dveřmi fitness centra, nebudeme po vás chtít pořízení permanentky do bazénu ani vás nezlákáme k vytvoření domácí posilovny. Místo toho vám řekneme, proč je pro vás a vaše zdraví pravidelný pohyb důležitý a proč byste jej ze svého života neměli vynechávat. V čem vám pravidelný pohyb pomůže? Pravidelná fyzická aktivita, ať už bude jakákoli, má na vaše zdraví výrazný a především pozitivní vliv. Mezi největší kladné stránky a výhody pravidelného pohybu patří následující: spalování nadbytečné energie stimulace krevního oběhu posilování srdce čištění plic prokrvení pokožky zvýšení pružnosti šlach vyplavování endorfinů neboli hormonů štěstí podpoření lymfatického systému Budete se cítit lépe Začnete-li se pravidelně hýbat, nejenže tak zvýšíte svou fyzickou kondici, ale navíc můžete i zhubnout – a to je určitě velkým lákadlem pro mnohé z vás. Nečekejte překotné výsledky do několika dní, zvláště v případě, pokud jste až do dnešního dne zaujímali roli pecivála a pohyb... Čtěte více Příspěvek Proč a jak vám pomůže pravidelný pohyb? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
08.02.2017 09:25 |

Nebaví vás dovolená u moře? Alpy vás v létě uchvátí svou krásou!

Nechcete trávit hodiny v letadle při cestě k moři? Nebaví vás pasivní dovolená u moře? Nemáte rádi horké počasí? Pak je dovolená v Alpách přesně to pravé pro vás.
09.06.2014 00:10 |

Revoluční novinka ze světa povlečení uchvátí i vás!

Myslíte si, že už vás dnes nic nepřekvapí? Ze všech stran se na vás valí „převratné novinky“ a vy už máte pocit, že už všechno znáte? Možná je přeci jen novinka, která vás dokáže překvapit. Bambusové povlečení!
07.11.2014 08:00 |

Pár dobrých rad pro letní krásu

Léto tu opravdu bude co nevidět! Ošklivé měsíce jsou naštěstí za námi a my se tak můžeme těšit na horké léto. Proto jsme se rozhodli zpříjemnit vám čekání článkem, do kterého jsme ukryli pár dobrých rad pro letní krásu. Jestliže si letošní léto chcete užít opravdu na maximum, určitě vám naše rady pro letní krásu přijdou vhod. Tak už na nic nečekejte a pojďme si je prozradit! Tipy pro letní krásu Léto právem patří mezi nejoblíbenější roční období, troufneme si dokonce tvrdit, že ho mají lidé ze všech ročních období nejraději. Léto je totiž příslibem příjemných teplot, hřejivých slunečních paprsků, nebe bez jediného mráčku a dovolených. Zamyslete se nad šatníkem Do začátku léta ještě pár dní zbývá, proto rozhodně na nic nečekejte a zamyslete se nad obsahem vašeho šatníku. Buďte před horkými měsíci o krok napřed a vybavte se tím správným oblečením! Chybět vám nesmí vzdušné šaty, pohodlný overal a stylové sandálky. Dejte si detox Jaké by to byly tipy  pro letní krásu, pokud bychom mezi ně nezařadili i tip na rychlé snížení hmotnosti. Zdravou cestou může být detox organismu. Ten je sice spojován s jarem, ale rozhodně nic nezkazíte, pokud na něho vsadíte i teď. Očistná kůra zbaví vaše tělo nejen usazených škodlivin, ale i pár centimetrů. A která žena by takovou příležitost odmítla. Hladké oholení V létě nejraději nosíme krátké svršky, ať už to jsou šaty, sukně či kraťasy. Mezi naše tipy pro letní krásu tedy zařazujeme i hladké oholení, které je především u žen v letních měsících nepsanou nutností. Hladkého oholení můžete dosáhnout vícero způsoby a záleží tedy pouze na vás, pro který se rozhodnete. Jako první zmíníme oholení žiletkou, které vám skutečně poskytne pocit hladké kůže, ale pouze na pár hodin. Lepší avšak mnohem bolestivější variantou je oholení pomocí epilátoru nebo za pomoci voskových pásků. V... Čtěte více Příspěvek Pár dobrých rad pro letní krásu pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
04.06.2017 18:25 |

Sammyho dobrodružství: Konečně poučný animovaný film

Čerstvá kinopremiéra: Chytrý animovaný film pro děti, který sleduje dobrodružství malého želváka při jeho putování napříč oceány, je plný ponaučení, a, mimo jiné, i akcentuje přístupným způsobem ekologii. Jmenuje se Sammyho dobrodružství, v českých kinech ho můžete vidět od čtvrtka a atraktivní pro ty nejmenší i jejich rodičovský doprovod je i fakt, že film promítají ve 3D!
13.09.2010 02:50 |

Ranní cviky, které vás postaví na nohy

Vstáváte každé ráno rozmrzelí, bez energie, cítíte se unavení a nemáte na nic náladu? Postrádáte onu potřebnou hnací sílu, která by vás po ránu dokonale nastartovala? Pak vyzkoušejte naše ranní cviky, které vás postaví na nohy. Nikdo po vás nechce, abyste hned po probuzení běhali trasu dlouhou několik kilometrů, ještě před začátkem pracovní směny pospíchali do fitka nebo plavali dlouhé tratě v bazénu. Máme pro vás osvědčené ranní cviky, které vaše tělo rozehřejí, nabudí organismus a skvěle vás nastartují do nového dne. Ranní cviky, které vás postaví na nohy Ještě než začnete namítat, že po ránu rozhodně nemáte času na rozdávání a nedokážete se tak najít chvilku na provedení našich cviků, dovolíme si vás uklidnit: naše ranní cviky vám zaberou jen několik málo minut. Předklony Postavte se a jednou nohou vykročte vpřed, druhou zase vzad. Nohu, kterou jste vykročili vpřed, mírně pokrčte a zadní naopak propněte. Ruce dejte před sebe s rovnými zády se předklánějte vpřed, dokud se rukama nedotknete země. Kliky Kliky známe všichni, možná jste k nim měli ve škole odpor, ale věřte, že vás po ránu dokážou skvěle nabudit. Pamatujte, že u provádění tohoto cviku musíte tělo udržet rovné a zpevněné, jinak nedosáhnete kýžených výsledků a spíše si ublížíte. Dřepy Dřepy snad ani netřeba dlouze představovat. Jedná se o rychlý a účinný cvik, který zvládnete za pár minut. U dřepů mějte nohy rozkročené na šíři vašich ramen, ruce před sebou a vždy jděte tak nízko, dokud se pánev nedostane do úrovně kolen. Kočičí hřbet Mezi ranní cviky pro nabuzení zařazujeme i dobře známý kočičí hřbet, který slouží především k protažení těla. A to po ránu taky není na škodu. Při tomto cviku klečíte, dlaněmi se opíráte o zem. Nejdříve se prohnete v zádech a bradu vystrčíte vpřed, poté hlavu zabalíte pod sebe a vykulíte záda. Příspěvek Ranní cviky, které vás postaví na nohy pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
20.06.2017 06:40 |

Předejděte zklamání z dovolené. Přečtěte si recenze a prožijte dovolenou snů

Vysněnou dovolenou, na kterou celý rok šetříte, může pokazit počasí. To člověk jen stěží ovlivní, dalším věcem v podobě špinavého pokoje, špatného jídla a nefungující klimatizace lze ale předejít. V dnešním článku vám poradíme, jak si koupit zájezd snů a užít si pár dní volna na dokonalém místě po všech stránkách. Už se nemůžete dočkat toho, až si konečně odpočinete na lehátku na pláži, dáte si drink a zaplavete v moři? Vyspíte se v pohodlném hotelovém lůžku a po ránu si zaplavete v bazénu? Celý den si budete dopřávat chutné jídlo, dostatek ovoce a vychlazené limonády. Ano, představa je to krásná, avšak dokonalou dovolenou může cokoliv pokazit. Hotelový bazén bude špinavý, jídlo nepoživatelné, moře plné řas a lehátek sotva pro třetinu hostů. Během chvilky se tak z dovolené snů, může stát pár dní hrůzy. Jak tomu předejít? Recenzemi! Fotografie i popis v katalogu mohou klamat. Uživatelské recenze nikoliv Tištěné i online katalogy nabízí vždy jen to nejlepší. Překrásné fotografie, popis plný lákadel. Avšak realita je mnohdy odlišná, a to nejen v tom, že moře je méně modré a tráva je méně zelená. Pokoje mohou být špinavé, personál nepříjemný, okolí rušné, klimatizace nefungující. A vám zbudou jen oči pro pláč. Předejít velkému zklamání z letní dovolené můžete tím, že si přečtete recenze hotelů a díky ostatním hostům zjistíte, zda hotel a služby stojí za to či nikoliv. V uživatelských recenzích si obvykle lidé neberou servítky, a tak se můžete dočíst skutečnou realitu. Čím víc hvězdiček, tím lépe. V Egyptě volte hotel minimálně s pěti To, že je hotel ohodnocen, jako čtyřhvězdičkový nezaručuje, že vás čeká luxusní dovolená. Především hotely v Egyptě vás mohou nemile překvapit. V Afrických zemích se vyplatí vybírat z hotelů, které mají pět hvězd a špatně neuděláte ani s šestihvězdičkovým komplexem. Ano, čtete správně. Nejen v Egyptě, ale i třeba v Tunisku a v Turecku se můžete setkat i s šesti hvězdami. Také ty... Čtěte více Příspěvek Předejděte zklamání z dovolené. Přečtěte si recenze a prožijte dovolenou snů pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
23.06.2018 16:25 |

RECENZE: Hrdina Marťana je jako figurka v počítačové hře

Román Marťan je příběhem o lidské nezdolnosti. Hlavní hrdina, astronaut Mark Watney, je jedním z prvních lidí, kteří navštívili Mars, a dost dobře bude možná i prvním člověkem, který tam zemře. Uvízl v prašné bouři a jeho posádka odletěla v domnění, že je mrtvý. Watney musí přežít, dává do toho všechno a čeká, než ho někdo zachrání.
26.02.2015 09:01 |

Recenze: Ridley Scott udělal z Marťana vesmírného MacGyvera a natočil konečně dobré sci-fi

Režisér Ridley Scott se po třech letech vrací do žánru sci-fi, aby si napravil reputaci po rozporuplných reakcích na poslední snímek Prometheus, ve kterém se pokoušel znovu nastartovat dnes už klasickou filmovou sérii o Vetřelci. Drama Marťan režisérovi tentokrát opravdu sedlo. Natočil první povedený film po letech.
01.10.2015 09:50 |

Osobnosti: Ridley Scott (84 článků)