Recenze: Strhující kniha odhaluje tajemství několika životů Před pádem

Přežili jste katastrofu letadla? A proč právě vy? Dá se vypořádat s obří tragédií a žít dál jako před ní? A co se dělo „předtím“? Ne, nepředstavujeme psychologického průvodce, ale strhující knihu, která patří k nejlepším titulům závěru loňského roku.
23.02.2017 15:30 |

3 tajemství krásy, která musíte znát

Vidíme-li nádhernou ženu, která na nás působí dojmem, že je absolutně spokojená a nic jí nechybí, lámeme si hlavu nad tím, jaká jsou její tajemství krásy. Odjakživa se držíme představy, že krásné ženy taková tajemství mají, protože kdyby ne, vypadaly by asi tak nějak, jako my – obyčejné smrtelnice, jež mají dle svého názoru do dokonalého vzhledu hodně daleko… Možná i vy chcete znát ona tajemství krásy, díky kterým byste si mohla zvýšit sebevědomí, cítit se lépe ve vlastním těle, líbit se sama sobě a zároveň i lidem ve vašem okolí. Každá z nás chce být krásná a je jedno, zda zrovna vynáší pytel plný odpadků, nakupuje v obchodním centru, chystá se na pracovní pohovor nebo sedí doma na pohovce u oblíbeného seriálu. Pojďme si prozradit tajemství krásy Jak to sakra dělá? Je tak krásná, přímo dokonalá! Vypadá spokojeně, určitě musí mít nějaký fígl! Pokud i vám podobné fráze proběhnou hlavou ve chvíli, kdy spatříte krásnou ženu, pak jste tu správně. Teď společně s námi můžete odhalit tajemství, která stojí za dokonalým vzhledem žen, jež vídáme na ulici, v televizi nebo v módních časopisech. Jste připravené? Jdeme na to! Tajemství č. 1: Arašídy vám zajistí krásné a lesklé vlasy! Mít krásné vlasy, plné lesku, života a zdraví – no řekněme si, milé dámy, která z nás po tom netouží. Ne všem byla dána do vínku bohatá hříva, která i bez kdovíjaké péče vypadá dobře, má objem a nechybí jí lesk. Jestliže ani k vám nebyla příroda štědrá, ba přímo naopak, doporučujeme vám vsadit na arašídy. Ty jsou známé pro vysoký obsah vitamínů B a vlákniny, které vám zajistí bujné vlasy hýřící zdravím a krásou. Tajemství č. 2: Pevný zadeček díky špenátu? Zkuste to! Ačkoli se traduje, že se za pěkným a pevným ženským zadečkem otočí jen muži, není to vůbec... Čtěte více Příspěvek 3 tajemství krásy, která musíte znát pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
20.03.2017 03:15 |

Tajemství britské královské rodiny: Charles noc před svatbou s Dianou proplakal!

Nová kniha autorky Penny Junor odhaluje nečekaná tajemství. O tom, že vztah prince Charlese a princezny Diany nebyl pohádkový, už se ví leccos. Že ale princ strávil noc před svatbou v slzách, to se dosud veřejně nevědělo. Jak probíhala princova celoživotní láska ke Camille a jak vypadalo královské manželství za zdmi paláce?
24.06.2017 16:10 |

500 kilometrů v hodině! Ptačí muž přeletěl volným pádem vrcholky Alp

VIDEO. Švýcar Remo Laeng rychlostí až 500 kilometrů v hodině přeletěl ve speciálním obleku volným pádem jižní vrcholky švýcarských Alp. Laengův tým uvedl, že je to vůbec poprvé, co někdo volným pádem překonal toto horské pásmo.
18.03.2012 14:15 |

Tajemství Václava Havla: První fotky po narození i z kriminálu!

Nahatý blonďatý andělíček i dlouhovlasý vězeň. Kniha Havel odhaluje nejen tajemství Václava Havla (†75), ale také jeho fotografie z rodinného alba, které spatřily světlo světa až tři roky po jeho smrti. Takhle bývalého prezidenta určitě neznáte...
15.11.2014 12:10 |

Osobnosti: Václav Havel (4918 článků)

Recenze: Projezte se ke zdraví – kniha, která boří mýty o potravinách

Správné jídlo je ta nejlepší medicína! To je myšlenka, kterou razí kniha Floriana a Andrey Überallových. Pokud se už začínáte ztrácet v záplavě stravovacích trendů, pomůže vám kniha utřídit informace.
11.10.2017 14:30 |

Pininfarina Cambiano se znovu odhaluje

Již jsme vám ukázali první části konceptu sportovního elektromobilu, které Pinifarina odhaluje na své facebookové stránce. Premiéra byla údajně naplánována do Ženevy. Poslední zveřejněnou indicíí není další fotografie nýbrž teaser video, kde se poprvé odhaluje i zadní část této studie. Podle nás by mohlo jít o jeden z nejkrásnějších elektromobilů, které kdy spatřili světlo světa...
04.02.2012 12:40 |

Nejoblíbenější polohy při sexu

Jaké jsou nejoblíbenější polohy při sexu mladých párů a které patří mezi absolutní topku manželů po několika letech společného soužití? Jaké polohy preferují muži a jaké se řadí mezi vychvalované u něžného pohlaví? Sex neodmyslitelně patří do našich životů a právem se řadí mezi základní pilíře každého dobře fungujícího vztahu. Ačkoli ho k našemu životu potřebujeme, nesmí se z něho stát nepříjemná rutina, ke které budeme přistupovat spíše z povinnosti. Zpestření sexuálního života různorodými polohami může být ideálním řešením, jak do ložnice nepustit nudu. Pojďme se společně podívat na nejoblíbenější polohy při sexu – možná mezi nimi najdete inspiraci! Nejoblíbenější polohy při sexu se u mužů i žen hodně liší Co si budeme nalhávat – muži a ženy se v otázce sexuálních poloh velmi často rozchází. Zatímco ženy preferují takové polohy, u kterých si jsou se svou polovičkou velmi blízko a vidí jim do tváře, muži milují takové polohy, při kterých dochází k hlubokému průniku a tím pádem i vyšší rozkoši. Řadí se mezi nejoblíbenější polohy při sexu klasika nebo mají jasně navrch experimenty – co myslíte? 1.      Misionářská poloha Klasika všech klasik! Poloha na misionáře někomu připadá okoukaná a nudná, ovšem i přesto se právě v této poloze miluje nejvíce lidí. Preferují jí především ti, kteří vyžadují jak fyzický, tak i duševní kontakt – což je dáno tím, že si v této poloze vidí přímo do očí a mohou tak celý akt intimněji prožívat. 2.      Poloha na pejska Poloha zezadu je často přezdívána jako zvířecí, o čemž vypovídají i vlastnosti těch, kteří jí preferují – takoví lidé jsou hodně živočišní a smyslní. Ačkoli se traduje představa, že tuto polohu mají v oblibě především muži, i mezi ženami se najdou takové, které na ní nedají dopustit. 3.      Na koníčka Další velice oblíbená poloha a tentokrát jak ze strany muže, tak i ze strany ženy. Ženy v tomto případě získávají... Čtěte více Příspěvek Nejoblíbenější polohy při sexu pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
04.06.2016 03:50 |

Vyhrajte vstupenky na strhující show skupiny YAMATO – The Drummers Of Japan

Zapojte se do naší SMS soutěže o vstupenky na věhlasný soubor japonských bubeníků ve zcela nové, strhující show. Bubeníci objíždí svět již 10 let s tradičními japonskými bubny „Wadaiko“.
27.04.2009 10:58 |

STRHUJÍCÍ ZÁVĚR! Ve francouzském Superpoháru padlo 5 gólů za 5 minut! VIDEO

Lille vedlo nad Marseille ještě v 85. minutě 3:1, nakonec prohrálo 4:5. Vychutnejte si na videu strhující závěr zápasu.
28.07.2011 10:55 |

Markéta Procházková se stane sestrou Romana Vojtka! Muzikál Rocky míří do Prahy!

Strhující příběh podle legendárního filmu Rocky, o životní šanci Sylvestra Stallona uspět a osudové lásce Adrianě, míří do Prahy. Muzikál Rocky už v podstatě obletěl celý svět a nyní se představí i u nás v Čechách. Už na jaře 2017 se můžete těšit na strhující příběh, který inspiroval milióny lidí po celém světě.
05.11.2016 08:35 |

Osobnosti: Roman Vojtek (540 článků) , Markéta Procházková (75 článků)

Pár skvělých knižních tipů na léto

S letními měsíci přichází období dovolených a víkendů trávených u vody nebo na zahradním lehátku. A to je přesně ten čas na dobrou knížku. Přinášíme vám několik tipů na knihy, které by vám mohly krásné letní chvíle zpříjemnit. Příběhy velké lásky Možná jste povinnou školní četbu nesnášeli, mezi klasickými díly jsou ale i nádherné romány, které rozhodně stojí za přečtení. Jana Eyrová, Charlotte Brontë – Příběh osudové lásky v mládí odstrkované, přesto sebevědomé, statečné a ušlechtilé dívky, jež odchází od zámožného a milujícího muže, když zjišťuje, že jejímu sňatku s ním stojí v cestě velká překážka. Tuto knihu přečetly už miliony žen a dodnes má co říci. Na větrné hůrce, Emily Brontë – I další tip je od sester Brontëových, tentokrát od Emily. Strhující román z anglických vřesovišť je mistrně vylíčeným příběhem muže, který svůj život zasvětil pomstě. Jediná žena,díky níž by byl schopen žít jako normální lidská bytost, protože ji hluboce miluje, se provdá za jeho soka a za dramatických okolností umírá. To je spouštěčem fanatické potřeby se mstít. Příběhy s nádechem tajemna Romány pro ženy nemusí být jen “červená knihovna”, někdy jsou i dost napínavé. Kletba svitků, Barbara Wood – Když se objeví dva tisíce let staré svitky, během jejich překladu se u Bena Messera probudí vzpomínky na vlastní potlačovanou minulost, přísně ortodoxní výchovu a otce zavražděného v Majdanku. Dávné životní osudy se tak proplétají s přítomností, prastaré události ovlivňují děj současnosti. Angelologie, Danielle Trussoni – Andělé a lidé kdysi zplodili potomky.  Bylo to zlé plémě, které sám Bůh zatratil. Jenže oni stále žijí mezi námi, neobvykle vysocí, krásní a zločinní Nefilim, kteří se od počátku civilizace pohybovali v zákulisí historie a usilovali o opětovné získání své bývalé moci. Je nejvyšší čas je zastavit a musí to udělat právě Evangeline. Tento strhující příběh má i pokračování – Angelopolis. Příspěvek Pár skvělých knižních tipů na léto pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
01.07.2018 04:56 |

Osobnosti: Emily Brontë (1 článek) , Barbara Wood (1 článek) , Charlotte Brontë (1 článek) , Danielle Danielle (14 článků)

Recenze: Příliš krátký provaz je strhující thriller, který nebudete chtít odložit

Příliš krátký provaz je strhujícím politickým thrillerem, který sleduje příběh bývalého mariňáka a mimořádně schopného hackera Gibsona Vaughna. Kniha začíná v momentě, kdy uplynulo deset let od osudného dne, kdy beze stopy zmizela čtrnáctiletá dcera amerického senátora Lombarda, shodou okolností Gibsonova nejlepší kamarádka z dětství. Gibson se ponoří do vlastního pátrání a dospěje k velmi překvapivému závěru.
02.03.2017 09:40 |

Recenze: Pražská taxikářka nabízí poutavý retro výlet za koloritem metropole 80. let

Veksláci, lehké děvy, papaláši přejíždějící dlouhé vzdálenosti a svěřující se ze zadního sedadla bílé Volhy s transparentem „taxi“ na střeše. Nejen to je strhující, byť útlá, kniha Jaroslavy Klímové.
20.05.2018 08:35 |

Ukázka: Ach, ty Češky! Nezapomenutelné, a přesto zapomenuté ženy připomene kniha polského novináře

České ženy, česká historie a současnost očima významného polského žurnalisty – takový podtitul nese kniha významného polského novináře Mariusze Surosze. Jeho kniha Ach, ty Češky! vypráví o osudech několika slavných, ovšem často opomíjených žen z naší historie.
10.03.2017 15:10 |

Tajemství vlivné rodiny. Kennedy pobouřil otevřenou zpovědí

Rodinnou roztržku dnes vyvolala nová kniha Patricka Kennedyho, příslušníka slavného amerického rodu, který provázel Spojené státy politickými zvraty velké části 20. století. Memoáry nazvané výmluvně "Společný boj: Soukromá výprava do minulosti a budoucnosti duševních chorob a závislostí" je osobní zpovědí odhalující rodinná tajemství, o nichž se obvykle na veřejnosti nemluví. Kniha vyšla v USA v pondělí.
06.10.2015 21:16 |

Kniha Tajemství úplňků, napsaná žáky 5. A, bude pokřtěna v Zrcadlové kapli Klementina

Jaké sochy nalezneme v ulicích našeho hlavního města a jaké příběhy vypráví? Na výpravu po dvacítce pražských soch vás vezme nová kniha Tajemství úplňků. Nepůjde ale o pouhé povídání o sochách – nechte se vtáhnout do minulosti a mějte oči otevřené, protože jinak kletbu nezlomíte.
28.05.2018 15:20 |

Angelina bičovala Micka Jaggera, odhaluje autobigrafická kniha

Idylka Angeliny Jolie (35) a Brada Pitta (46) je narušena. Její temnou minulost a skandály odhaluje neautorizovaná biografie, která o hvězdné herečce právě vyšla. Kromě kapitol o anorexii a heroinu se dozvíme i to, že bičovala zpěváka Micka Jaggera!
03.08.2010 14:10 |

Osobnosti: Brad Pitt (1661 článků) , Angelina Jolie (2067 článků) , Mick Jagger (241 článků)

Recenze: Šepot vzdálených chvil si oblíbí milovníci romantiky

V Šepotu vzdálených chvil použila spisovatelka Kate Mortonová svůj osvědčený motiv. Hlavní hrdinka postupně odhaluje dramatickou minulost své matky. Ovšem zatímco v předchozí knize Tajemství letního odpoledne byl čtenář od počátku napnutý, jaká tajemství se v minulosti skrývají, děj Šepotu vzdálených chvil se rozjíždí pomalu a jaksi násilně.
07.01.2016 16:55 |

Miloši, kandiduj, dlužíš to těm lidem, řekla prý Ivana Zemanová před volbami. Nová kniha odhaluje o prezidentovi ještě mnohem více

Na pultech knihkupectví je už přes týden nová kniha, která mapuje prvních pět let prezidenta Miloše Zemana na Pražském hradě. Předmluvu do publikace napsala první dáma Ivana Zemanová. ParlamentníListy.cz vám novou knihu exkluzivně představují.
20.03.2018 16:40 |

Osobnosti: Miloš Zeman (21285 článků) , Ivana Zemanová (347 článků)