Recenze: Spiroglyphics jsou nové omalovánky pro dospělé: Z čar vykukuje David Bowie nebo Eiffelovka

Omalovánky pro dospělé jsou už out, teď letí spiroglyphics! Tuhle novou relaxační zábavu pro dospělé vymyslel americký designér Thomas Pavitte a stala se okamžitým hitem. Stačí vám jen obyčejná fixa a spousta času.
13.10.2018 13:40 |

Osobnosti: David Bowie (209 článků)

Dupačky pro dospělé – šílenost nebo nový trend?

Dupačky pro dospělé se stále častěji objevují ve výlohách módních obchodů, kde upoutávají pozornost čím dál většího počtu lidí. Zatímco pro někoho je tento kus oblečení připomínající módu pro miminka naprostá šílenost, jiný si jej pro jeho maximální pohodlí a příjemné teplíčko zkrátka nemůže vynachválit. Jeden kus overalu, který je nejčastěji vyrobený z heboučké bavlny nebo hřejivého flanelu, je jasným důkazem toho, že dupačky rozhodně nemusí nosit jen nemluvňata! Možná jste i vy o dupačkách pro dospělé okrajově zaslechli nebo je letmým okem zahlédli ve výloze jednoho z obchodu s oblečením, ale do jejich pořízení jste se pro jejich extravagantnost ještě neodhodlali. Není to náhodou škoda? Zapomeňte na předsudky a nebojte se vyzkoušet jejich pohodlí! Dupačky pro dospělé, aneb pohodlná domácí móda Jsou originální, výjimečné, vesele barevné a maximálně pohodlné! Dupačky pro dospělé si zkrátka musíte zamilovat a to doslova na první pohled. Vyrábí se v mnoha provedeních jak pro ženy, tak i pro muže. Jestliže si stále lámete hlavu nad tím, co nosit na doma, abyste se cítili dobře a pohodlně, pak již není nad čím váhat – sáhněte do dupačkách! Jakmile si je jednou oblečete, už nikdy je nebudete chtít sundat! Dupačky nikde netlačí, nezařezávají se a je v nich příjemné teplíčko. V dupačkách i do společnosti? Našli byste v sobě dostatek odvahy obléci si dupačky pro dospělé a vyrazit s nimi do ulic vašeho města? Je pravda, že na tuhle šílenost by si troufl opravdu jen málokdo. Ovšem pokud toužíte po pozornosti a chcete být středem zájmu, pak vklouzněte do pohodlných dupaček a hrdě si vykročte ven. S největší pravděpodobností vzbudíte rozruch, ale stejně jako se budou bavit lidé sledující váš šílený nápad, se vy můžete bavit sledováním jejich udivených obličejů. Trend vhodný na hory Milujete zimní sporty? Vyrážíte každoročně na hory – ať už s rodinou,... Čtěte více Příspěvek Dupačky pro dospělé – šílenost nebo nový trend? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
26.06.2016 16:20 |

Recenze: Relaxace se sovami, omalovánky pro dospělé fungují!

Omalovánky pro dospělé se staly fenoménem posledních měsíců, patří mezi nejprodávanější knihy. Na pultech knihkupectví si vyberou příznivci romantických vzorů, květin, zvířat i fantasy postav. Proč tomu tak je? Nejspíš proto, že opravdu fungují. Při vybarvování skutečně relaxujete, vrátíte se do dětství, užijete si potěšení z výběru odstínů a barev.
06.04.2016 10:00 |

Knižním bestsellerům vládnou omalovánky

Knižním bestsellerům letos vládnou antistresové omalovánky. Přestože psychologové o terapeutické metodě soustředění se na konkrétní motorickou činnost vědí už dávno, antistresové omalovánky zažívají obrovský boom.
18.12.2015 12:50 |

Výtvarnice připravila omalovánky pro dospělé. Jsou plné penisů (FOTO)

Výtvarnice Ella Cotton je nadšená z módy posledních let, kdy se do vymalovávání mandal a jiných obrázků pouštějí hromadně i dospělí. Dovolilo jí to popustit uzdu vlastní fantazii a připravit omalovánky určené právě dospělým. Letos k Vánocům připravila unikátní knihu Cocktastic! Colourful Cocks. Jak název napovídá, dají se v ní vyhotovit pestrobarevné penisy, pyje a lingamy.
23.11.2016 15:00 |

Barvičky připravit a hlavně nepřetahovat! Kdo měl v dětství rád omalovánky, určitě ocení tenhle nový hit internetu!

Taky jste si jako malí rádi vybarvovali? A nechtěli byste si to po letech zase zkusit? Ne, nezbláznili jsme se – na internetu se totiž momentálně těší obrovské popularitě takzvané omalovánky pro dospělé.
25.05.2014 21:11 |

Omalovánky zklidňují i léčí: 5 problémů, s nimiž vám pomůžou

V Česku prudce stoupla spotřeba pastelek. Může za to obliba antistresových omalovánek pro dospělé. Proč se Češi vracejí do dětských let a vybarvují omalovánky? Pomáhají jim relaxovat.
20.05.2016 06:05 |

Antistresové omalovánky dávají smysl, říká psycholog Jiří Jelen

Cítíte se děsně, každý vás štve a nejradši byste někam zalezli? Zřejmě za to může stres. Jak se ho ale nejlépe zbavit? Zkuste antistresové omalovánky. Že vybarvování obrázků není jen dětská zábava, ale může být užitečné i pro dospělé, ví ostatně i odborníci.
29.05.2016 12:15 |

RECENZE: Suede jsou jako děti Davida Bowieho

Nedávno zemřel zpěvák a skladatel David Bowie. V pátek vyšlo nové album britské skupiny Suede, sedmé v její diskografii. Formace, která své roky slávy žila v devadesátých letech v éře britpopu, v roce 2003 skončila a sedm let poté se na scénu vrátila, jím Bowiemu vzdala hold. Pokud chcete vědět, co Bowie znamenal pro britskou scénu, poslouchejte album Night Thoughts.
27.01.2016 13:40 |

Osobnosti: David Bowie (209 článků)

RECENZE: Bowieho odklon od rocku, více jazzu a rozloučení

V pátek 8. ledna, v den svých devětašedesátých narozenin, vydal David Bowie nové studiové album Blackstar. Jeho základy byly položeny už v roce 2014, kdy se setkal se svým dlouholetým spolupracovníkem, skladatelem a producentem Tonym Viscontim a bubeníkem Zackem Alfordem. Bowie se pak na nějaký čas stáhl do ústraní, aby mohl na písních pro novinku v klidu pracovat.
12.01.2016 11:55 |

Osobnosti: David Bowie (209 článků)

Zoo Liberec: Nové omalovánky ukazují dětem, jak chránit mořské želvy

Co mořské želvy ohrožuje, v jakém prostředí se jim nejlépe žije a jak od sebe rozeznat jednotlivé druhy? I toto se mohou dozvědět děti z nové publikace „Mořské želvy – maluj, lušti, pomáhej“. Ta chce představit krásu želv, ale zejména poukázat na ohrožení těchto starobylých tvorů a také naučit děti i jejich rodiče, jak je mohou chránit. Omalovánky budou dostupné nejenom v Čechách, ale i přímo v Indonésii a jiných zemích, kde mořské želvy žijí.
19.02.2018 13:15 |

David Bowie vydá "naprosto bláznivé" album. Ovlivnily ho německé kapely Kraftwerk a Can

Britský zpěvák David Bowie vydá na začátku příštího roku po třech letech nové album, které ponese název Blackstar. Deska se dostane do prodeje 8. ledna v den hudebníkových 69. narozenin, uvedl britský deník The Daily Telegraph. Celkem sedm nových písní bylo nahráno v New Yorku a jsou prý "naprosto bláznivé". Deník The Times uvedl, že album ovlivnily německé kapely Kraftwerk a Can. Titulní singl bude představen 19. listopadu. Je prý dlouhý deset minut a obsahuje gregoriánský chorál, soulovou část, elektronické beaty a Bowieho unikátní vokály, popsal britský list. Ihned po zveřejnění informace o vydání alba zaplavili Bowieho fanoušci sociální sítě svými nadšenými reakcemi.
26.10.2015 09:45 |

Osobnosti: David Bowie (209 článků)

David Beckham: Bradku jsem měl kvůli Bradu Pittovi

Sám je vzorem pro miliony lidí po celém světě, ale i David Beckham se občas opičí. A to po nikom menším než je David Beckham se občas opičí. A to po nikom menším než je David Beckham se občas opičí. A to po nikom menším než je David Beckham se občas opičí. A to po nikom menším než je David Beckham se občas opičí. A to po nikom menším než je David Beckham se občas opičí. A to po nikom menším než je David Beckham se občas opičí. A to po nikom menším než je David Beckham se občas opičí. A to po nikom menším než je Brad Pitt . Slavný fotbalista teď přiznal, že si zkoušel nechat narůst bradku právě jako hollywoodský idol. Brad ji má jen kvůli nové roli, ale i tak mu sluší. Ovšem David si ve vousech připadal divně.
19.11.2009 14:15 |

Osobnosti: Brad Pitt (1678 článků) , David Beckham (1034 článků)

Kristus nebo antikrist? David Bowie jako Ježíš provokuje církev v novém videu

Pokud pro zhlédnutí nového videa The Next Day potřebujete něco víc než jméno David Bowie, tohle vás určitě přesvědčí. Video vzbudilo kritiku u americké Katolické ligy, a když se něco nelíbí jim, můžete čekat dobrou zábavu.
15.05.2013 12:10 |

Osobnosti: David Bowie (209 článků) , Ježíš Kristus (67 článků)

David Bowie chystá muzikál

Britský hudebník a příležitostný herec David Bowie chystá na Broadwayi uvedení muzikálu inspirovaného sci-fi filmem Muž, který spadl na Zemi, v němž si před lety zahrál hlavní roli. Podle webových stránek deníku The New York Times bude dílo obsahovat nové Bowieho písně, sám rockový veterán se však na prknech neobjeví.
03.04.2015 15:41 |

Osobnosti: David Bowie (209 článků)

David Bowie vydává Blackstar. Které jeho album máte nejraději?

David Bowie, který je považován za průkopníka nových hudebních trendů, vydává 8. ledna své nové album s názvem Blackstar. Jak bude úspěšné ukáže až čas. Jeho starší tvorbu si ale můžeme připomenout již nyní. Které album máte nejraději vy?
08.01.2016 11:41 |

Osobnosti: David Bowie (209 článků)

David Bowie podlehl rakovině

Jeden z největších inovátorů populární hudby, zpěvák a skladatel David Bowie podlehl rakovině jen krátce poté, co mu v pátek, v den 69. narozenin vyšlo nové album Blackstar. Televizi SkyNews to v pondělí sdělil Bowieho vydavatel. Smutnou zprávu pak potvrdil na sociálních sítích jeho syn.
11.01.2016 08:10 |

Osobnosti: David Bowie (209 článků)

Omalovánky pro chlapy: Zapomeňte na kytičky! Spoře oděné kočky vás zabaví na hodiny!

Poslední dobou zažívají na našem trhu boom takzvané antistresové omalovánky. Jenže ty svými motivy cílí spíše na ženy. Málokterý chlap popadne pastelky a vymaluje kytičky nebo mandaly.
06.01.2016 22:05 |

Na cenu Mercury byl navržen i veterán David Bowie

Rockový veterán David Bowie byl navržen na hudební cenu Mercury, která se uděluje za nejlepší britské nebo irské album roku. Bowieho album The Next day je podle bookmakerů favoritem – společně s AM sheffieldských rockerů Arctic Monkeys.
12.09.2013 15:35 |

Osobnosti: David Bowie (209 článků)

Tenhle extravagantní umělec se stal nejlépe oblékaným Britem. Sledujte jeho 10 nejšílenějších kreací

Zpěvák "David Bowie":http://www.extra.cz/tema/david-bowie-1 (66) se stal nejlépe oblékaným Britem všech dob. V anketě se mu podařilo porazit i takové postavy dějin, jako byla například královna Alžběta I., která skončila na druhém místě, nebo vévodkyně z Devonshiru Georgiana Cavendish, která se podle ankety měsíčníku BBC History Magazine dostala na třetí místo.
20.10.2013 13:50 |

Osobnosti: Alžběta I. (2 články)