Recenze: S kuchařkou The Green Kitchen si uvaříte „zeleně“ a zaručeně chutně

Spojí-li se blogeři, které zároveň baví zdravě a chutně vařit, snad to ani nemůže dopadnout jinak, než dokonale. A tak i v Česku můžeme zkoušet recepty, které ze Stockholmu oslnily celý svět.
14.11.2018 17:05 |

Zpěvák Green Day nastoupil po zuřivém výstupu na koncertu do léčebny

Zpěvák skupiny Green Day Billie Joe Armstrong se na posledním koncertě v Las Vegas choval jako šílenec. Nadával pořadatelům a roztřískal kytaru. O dva dny později nastoupil do léčebny, aby se zbavil závislosti na návykových látkách. Další články k tématu: Zpěváka Green Day vyhodili z letadla, měl moc spuštěné kalhoty Raz, dva, tři! Green Day rozjíždějí albovou trilogii Zpěvák Green Day si na Broadwayi zahraje drogového dealera RECENZE: Green Day pod ruským kolem zvládli zábavu i kýč
24.09.2012 09:40 |

Osobnosti: Billie Joe Armstrong (6 článků) , Joe Armstrong (25 článků) , Green Day (65 článků)

5 tipů, jak být krásná bez čekání! Vyzkoušejte fenomén Spirulina a Green Coffee!

Postava jak z hollywoodského filmu pro vás nemusí být už jen sci-fi představou. Svezte se na zelené vlně a krásné tělo získejte opravdu snadno. Zapojte do hubnutí green coffee i spirulinu a sledujte překvapivé výsledky! Zbavujte se kil příjemně a účinně s vláknitou sinicí spirulinou a s magickou green coffee. Využijte i vy přírodní zelené síly a získejte postavu, na kterou budete hrdí.
24.11.2014 08:05 |

Centrum Chodov zahájí provoz nové restaurační zóny Grand Kitchen celotýdenním Food Festivalem

Na slavnostní otevření rozšířené a relokované restaurační zóny s názvem Grand Kitchen, které se uskuteční 29. března, naváže Centrum Chodov pětidenním Food Festivalem s bohatým doprovodným programem. Návštěvníci centra se mohou těšit nejen na ochutnávky pokrmů ze zdejších restaurací, ale také na zábavná flash-mob taneční vystoupení či živý hudební doprovod. Dále v tomto týdnu odstartují unikátní animace, které se budou konat pravidelně každý měsíc. Patří mezi ně série stand-upů s názvem Unexpected Comedy nebo dětské Unexpected Kids Show.
27.03.2017 11:00 |

ŠKODA testuje elektrickou Octavii Green E Line

S deseti elektromobily Octavia Green E Line od tohoto okamžiku testuje Škoda elektrický pohon vozů v každodenním provozu. Octavia Green E Line je prvním čistě elektricky poháněným vozem české automobilky. Cílem zkušebního provozu je získání praktických uživatelských zkušeností s elektrickým pohonem v běžném silničním provozu. „Octavia Green E Line dokazuje naši technologickou kompetenci na poli [...]
16.01.2012 09:45 |

Hollywoodské studio nechce, abyste viděli na plakátu prsa herečky Evy Green! Přesto se pojďme podívat!

"Eva Green":http://www.extra.cz/tema/eva-green (33) hraje v nadcházející adaptaci komiksu Sin City: Dáma, pro kterou se zabíjí, dámu, pro kterou se zabíjí. Hollywoodské studio Dimension, které za filmem stojí, tedy vymyslelo senzační plakáty, které mají nalákat do kin, a na jednom z nich Eva Green stojí v průhledném župánku a skoro tam "můžete vidět její luxusní poprsí":http://www.extra.cz/sexy-pin-up-holky-lascivni-blondynky-a-rajcovni-cernovlaska-vam-nedaji-spat.
30.05.2014 19:41 |

Osobnosti: Eva Green (33 článků)

Jak hubnou světové top celebrity? Je to snadné! Ověřený a účinný recept na hubnutí zde!

Postava jak z hollywoodského filmu pro vás nemusí být už jen sci-fi představou. Ke krásnému tělu se můžete dopracovat za pomoci green coffe, tzv. zelené kávy, která se stala naprostým hitem a láme prodejní rekordy. Celebrity jako Demi Moore, Katy Perry či Jennifer Lopez na ni nedají dopustit a dopřávají si ji ve značné míře, aby udržely svoji postavu stále dokonalou. Využijte i vy mocné síly green coffe a získejte postavu, o kterou by se přetahovali nejen hollywoodští kameramani. Získejte díky green coffee postavu, na kterou budete hrdí a zkuste žít jako pravá celebrita.
21.10.2014 12:05 |

Osobnosti: Jennifer Lopez (762 článků) , Demi Moore (575 článků) , Katy Perry (578 článků) , Perry Lopez (4 články) , Perry Moore (2 články)

Sladké a chutné lívance 3x jinak

Lívance má rád snad každý. Určitě i vy máte svůj recept, na kterém si vždycky pochutná celá rodina. Sladké lívance se dají připravit na vícero způsobů, pokud vám tedy došly nápady, určitě si nenechte ujít dnešní článek, ve kterém vám přinášíme hned 3 lahodné recepty, po kterých se budete olizovat až za ušima. Lívance nejsou na přípravu až tak složité a ačkoli se jedná o pokrm z kynutého těsta, zvládne jej i naprostý laik či člověk, který v kuchyni stojí úplně poprvé. Chutné lívance 3x jinak – jdete s námi do toho? 1. Lívance z ovesných vloček Potřebujete: 1 l mléka 1 vejce 250 g hladké mouky 1 kostku droždí 250 g ovesných vloček 1 lžičku cukru 200 g marmelády olej na smažení Postup: Část mléka ohřejte, přidejte do něho lžíci mouky, lžičku cukru a rozdrobené droždí. Nechte vzejít kvásek. V jiné misce si rozmixujte zbytek mléka s moukou a vejcem. Přidejte ovesné vločky a kvásek. Těsto důkladně promíchejte, nechte 30 minut odpočinout a smažte na rozumném množství oleje. Nakonec potřete marmeládou dle chuti. 2. Lívance z celozrnné mouky Potřebujete: 370 ml celozrnné mouky 370 g hladké mouky 1 balení prášku do pečiva 1-2 lžičky skořice špetku soli 620 ml mléka 50 g másla 30 ml javorového sirupu 2 ks jablek 3 ks vajec Postup: V misce si rozmíchejte předem prosetou mouku, kypřící prášek do pečiva, špetku soli a skořici. V jiné misce si rozšlehejte vejce s mlékem, rozpuštěným máslem a sirupem. Přijdete suché přísady a nastrouhaná jablka. Pečte na rozumném množství másla do zlatova. 3. Lívance z kokosového mléka Potřebujete: 170 ml kokosového mléka 130 ml mléka 30 g másla 200 g polohrubé mouky 2 lžíce cukru 1 lžičku kypřícího prášku do pečiva špetku soli 2 ks vajec olej na smažení Postup: V misce promíchejte mouku, kypřící prášek, cukr... Čtěte více Příspěvek Sladké a chutné lívance 3x jinak pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
26.06.2015 09:01 |

Zhubnout můžete z XXL na L za pár měsíců! Bez problémů s revolučním nápojem ze zelené kávy!

Také vy dokážete během tří měsíců shodit neskutečných 19 kilo a tím zhubnout o celé dvě konfekční velikosti! Můžete zkubnout více jak 6 kilo měsíčně, protože Green Coffe Plus Shake - unikátní dietní nápoj ze zelené kávy vás zasytí, donutí dodržovat pitný režim a báječně chutná i bez přidaného cukru. V kombinaci s detoxikací těla může být koktejl ze zelené kávy vaší tajnou zbraní!
24.03.2014 08:05 |

7 tipů na dárky, kterými ženě vánoce zaručeně zkazíte

Myslíte si, že vysavačem nebo kuchařkou pod stromečkem vaší ženu mile překvapíte a ona tak ocení vaší snahu ji domácí práce ulehčit? Omyl! Blesk.cz vám přináší hitparádu sedmi nejhorších vánočních dárků, které vaši partnerce vánoční svátky zaručeně otráví.
15.12.2010 05:10 |

Green Coffee zeštíhlující tobolky fungují! Zhubněte do plavek 5 kg měsíčně!

Nejste spokojeni se svou postavou? A chcete ještě do léta shodit pár kilo? Pořád máte šanci! Ideální volbou je pro vás Green Coffee. Po dvou měsících užívání se naší zákaznici podařilo zhubnout 9 kg. Revoluční nápoj Green Coffee spolehlivě zažene pocit hladu a dodá vám potřebné živiny. Také jsme pro vás připravili skvělé tipy na hladkou pleť bez vrásek, abyste se zase cítily krásné. Když se cítíte skvěle, poznají to i lidé kolem vás!
18.05.2014 08:35 |

Kapela Green Day se po sedmi letech vrací do Prahy. V lednu představí nové album

Na koncertu 22. ledna v pražské Tipsport Aréně představí americká kapela Green Day v pořadí dvanácté studiové album s názvem Revolution Radio. Kolekce dvanácti písní vyjde 7. října. "Svět samozřejmě ztratil svoji kolektivní povahu... a já, Mike a Tré jsme také ztracené duše. Deska Revolution Radio se stane tím důvodem, aby se všechny ztracené duše daly dohromady...tančily spolu...zpívaly spolu... a především našly jedna druhou. Na tomto poselství byli a jsou Green Day od začátku založeni," uvedl frontman Billie Joe Armstrong. Jako předkapela vystoupí během evropské části turné ska-punková kapela The Interrupters.
13.09.2016 12:00 |

Osobnosti: Joe Armstrong (25 článků) , Green Day (65 článků) , Mike Day (17 článků) , Mike Armstrong (17 článků) , Mike Day (17 článků)

Na koncertu 22. ledna v pražské Tipsport Aréně představí americká kapela Green Day v pořadí dvanácté studiové album s názvem Revolution Radio. Kolekce dvanácti písní vyjde 7. října. "Svět samozřejmě ztratil svoji kolektivní povahu... a já, Mike a Tré jsme také ztracené duše. Deska Revolution Radio se stane tím důvodem, aby se všechny ztracené duše daly dohromady, tančily spolu, zpívaly spolu... a především našly jedna druhou. Na tomto poselství byli a jsou Green Day od začátku založeni," uvedl frontman Billie Joe Armstrong. Jako předkapela vystoupí během evropské části turné ska-punková kapela The Interrupters.
13.09.2016 17:00 |

13.09.2016 22:00 |

14.09.2016 03:05 |