RECENZE: Prostě se jen koukám, nic víc

Činohra pražského Národního divadla uvedla hru britské dramatičky Caryl Churchillové Láska a informace na Nové scéně, která se čím dál víc profiluje jako jeviště soudobé dramatiky.
08.02.2016 12:25 |

Předejděte zklamání z dovolené. Přečtěte si recenze a prožijte dovolenou snů

Vysněnou dovolenou, na kterou celý rok šetříte, může pokazit počasí. To člověk jen stěží ovlivní, dalším věcem v podobě špinavého pokoje, špatného jídla a nefungující klimatizace lze ale předejít. V dnešním článku vám poradíme, jak si koupit zájezd snů a užít si pár dní volna na dokonalém místě po všech stránkách. Už se nemůžete dočkat toho, až si konečně odpočinete na lehátku na pláži, dáte si drink a zaplavete v moři? Vyspíte se v pohodlném hotelovém lůžku a po ránu si zaplavete v bazénu? Celý den si budete dopřávat chutné jídlo, dostatek ovoce a vychlazené limonády. Ano, představa je to krásná, avšak dokonalou dovolenou může cokoliv pokazit. Hotelový bazén bude špinavý, jídlo nepoživatelné, moře plné řas a lehátek sotva pro třetinu hostů. Během chvilky se tak z dovolené snů, může stát pár dní hrůzy. Jak tomu předejít? Recenzemi! Fotografie i popis v katalogu mohou klamat. Uživatelské recenze nikoliv Tištěné i online katalogy nabízí vždy jen to nejlepší. Překrásné fotografie, popis plný lákadel. Avšak realita je mnohdy odlišná, a to nejen v tom, že moře je méně modré a tráva je méně zelená. Pokoje mohou být špinavé, personál nepříjemný, okolí rušné, klimatizace nefungující. A vám zbudou jen oči pro pláč. Předejít velkému zklamání z letní dovolené můžete tím, že si přečtete recenze hotelů a díky ostatním hostům zjistíte, zda hotel a služby stojí za to či nikoliv. V uživatelských recenzích si obvykle lidé neberou servítky, a tak se můžete dočíst skutečnou realitu. Čím víc hvězdiček, tím lépe. V Egyptě volte hotel minimálně s pěti To, že je hotel ohodnocen, jako čtyřhvězdičkový nezaručuje, že vás čeká luxusní dovolená. Především hotely v Egyptě vás mohou nemile překvapit. V Afrických zemích se vyplatí vybírat z hotelů, které mají pět hvězd a špatně neuděláte ani s šestihvězdičkovým komplexem. Ano, čtete správně. Nejen v Egyptě, ale i třeba v Tunisku a v Turecku se můžete setkat i s šesti hvězdami. Také ty... Čtěte více Příspěvek Předejděte zklamání z dovolené. Přečtěte si recenze a prožijte dovolenou snů pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
23.06.2018 16:25 |

Jiří Nouza (TOP 09): Prostě nic nezařídí, prostě nic neřídí a prostě neplní sliby…

KOMENTÁŘ PRO PARLAMENTNÍ LISTY Několik slov k trvající klinické smrti pražské vládní koalice. Jak všichni vidí, jedná se o slepenec, který nikdy nefungoval, nefunguje a fungovat nebude. Při komentování a hodnocení sporů, probíhajících uvnitř koalice, se bohužel zapomíná na věc nejdůležitější. Současná Rada naše město „prostě“ neřídí a nikdy neřídila, nicméně do posledního červnového jednání zastupitelstva alespoň dělala, že něco dělá.
03.09.2015 15:31 |

Tom Cruise natočí Mission Impossible 4

Třikrát a dost herci Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Mission Impossible . Sám se počtvrté zhostí role neohroženého Ethana Hunta. Do kin by měl snímek vstoupit v květnu 2011 a na produkci se bude podílet také J. J. Abrams .
12.02.2010 18:30 |

Osobnosti: Tom Cruise (911 článků)

Machálková o expartnerovi, který bojuje s rakovinou: Koukám na něj jako na zázrak

Ve svém nabitém programu, kdy hraje ve dvou muzikálech a zkouší na StarDance, si Leona Machálková  (48) udělala čas na to, aby navštívila vernisáž výstavy svého expartnera Bořka Šípka.  " Byla to náhoda, ale dnes jsem ani nemusela nic rušit, jen jsem trénovala tanec a teď jsme s Arturem tady," řekla nám Leona.
07.10.2015 13:55 |

Osobnosti: Leona Machálková (442 článků) , Bořek Šípek (280 článků)

Abstinující kráska Šárka Ullrichová je znovu zamilovaná

Herečka Šárka Ullrichová  (36) po úspěšném léčení abstinuje. Přesto dokáže s kamarády a kolegy na večírku vydržet až do rána. "Tak do jedné jim ještě rozumím. Koukám na ně, jak třeba tančí na stole a říkám si, že já to dávala daleko víc," přiznala Super.cz na párty seriálu Ulice.
22.06.2011 14:35 |

Osobnosti: Šárka Ullrichová (57 článků)

Na rodiče jsem byl v soutěži moc mírný!

Fyzické týrání, neposkytnutí první ústavu! Takto vzpomínal včera v soutěži Nic než pravda na své dětství Gustav Kočovský (18) a přesto nyní tvrdí: „Když zpětně koukám na pořad, byl jsem na rodiče příliš mírný.“
19.05.2009 06:30 |

Teď nemám nic, koukám do blba, říká Kocáb

Kvůli tomu, že Strana zelených přestala podporovat vládu Jana Fischera, musel kabinet opustit i ministr Kocáb. Teď toho lituje.
14.04.2010 10:25 |

Osobnosti: Jan Fischer (1746 článků)

Exkluzivní rozhovor se synem Martina Dejdara: Rád se koukám, jak tátu zabíjí

Syn herce Martina Dejdara  (46) Matěj svému otci nic nepřeje. Redakci Super.cz se podařilo získat exkluzivní záznamy z natáčení filmu o filmu chystaného trháku Hranaři , ve kterém se malý Dejdar svěřuje, proč se rád chodí koukat na natáčení filmu. A je to opravdu síla.
05.09.2011 09:15 |

Osobnosti: Martin Dejdar (441 článků)

Čas vyřazení zbytečností z vaší šatní skříně!

My ženy jsme při každé příležitosti přesvědčené, že nemáme nic vhodného na sebe. Stává se vám to také, že otevřete šatní skříň, mimochodem nacpanou k prasknutí, a bezradně přemýšlíte, co si vzít n tu důležitou schůzku? Je čas na velkou šatní inventuru. Většina z nás schovává ve skříni “poklady”, které už mají pomalu historickou hodnotu, ale my je z nějakého důvodu nenosíme – protože jsme ztloustly, nesluší nám barva, střih nám příliš nelichotí. Jenže pokud budeme mít skříň plnou věcí, které nenosíme, kam uklidit oblečení nové? Pravidla velkého úklidu šatníku Existuje několik spolehlivých pravidel, jimiž byste se měla při vyklízení šatníku řídit. Dejte si na hromádku věci, které jste na sobě neměla víc než rok. U každého kousku si zjistěte důvod, proč ho nenosíte, jestli proto, že se vám ve skutečnosti nelíbí, nesluší vám, nebo jste na něj prostě jen zapomněla. Jestliže je v nemilosti, okamžitě pryč s ním. Další hromádka je z věcí obnošených, zapraných, cuckatých, vybledlých, prostě takových, co už se hodí tak do garáže, kterou stejně nemáte. Těch se zbavte nemilosrdně, i kdyby to mělo být tričko, v němž jste se seznámila s láskou vašeho života. Teď už byste ho v něm určitě nesbalila. Máte takových kousků, k nimž vás váže nostalgie víc? Přestože z módy vyšly před hromadou let a nikdy do nich nezhubnete? Je čas se s nimi rozloučit! Na šatník je skvělá metoda KonMari Si jste se už setkala s filozofií královny úklidu, Japonky Marie Kondo. V případě inventury v šatníku a vytvoření si přehledu o tom, co můžete nosit a co už je pasé, je její rada následující: nejdříve si udělejte “bordel”, který následně uklidíte – jednou pro vždy. Dejte všechny vaše oděvy na jednu hromadu a začněte třídit. jediné pravidlo pro selekci oblečení je vaše srdce. U každého kousku, který vezmete do... Čtěte více Příspěvek Čas vyřazení zbytečností z vaší šatní skříně! pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
22.01.2018 22:20 |

Jak reagovat na stres v práci

Ve většině případů je asi pravda to, že do práce chodíme hlavně proto, abychom zlepšili životní úroveň sobě i své rodině. Jestliže ovšem v zaměstnání zažíváme neustálý stres, je dobré zhodnotit, jestli není čas na změnu. Dlouhodobý stres je škodlivý, to už je dlouho známé. Na pracovišti navíc snižuje váš výkon, takže by vám navíc mohla hrozit výpověď. Pokud i vy jste v zaměstnání neustále pod tlakem, zkuste některý z našich tipů. Jestliže nic nepomůže, opravdu raději zvažte odchod někam, kde se vám bude pracovat lépe. Myslete pozitivně Když vás přepadne pocit, že začíná jít do tuhého, že nestíháte nebo vás stresující některý z kolegů, nenechte se vykolejil a zachovejte si pozitivní myšlenky. Pochválit se za to, co už jste stihli udělat a soustřeďte se na zbytek. Nepřemýšlejte nad tím, „co by, kdyby“, jen se snažte poctivě zvládnout úkol. Pokud je důvodem velkého stresu některý z kolegů, zkuste ho prostě ignorovat. Nejspíš na vás útočí  protože je sám nejistý a možná i neschopný, tak se snaží odvést pozornost od sebe na vás. Pomůže také problému čelit, tak se ho prostě zeptejte, s čím mu můžete pomocí. Buď vaši nabídku přijme a o pomoc si řekne  nebo vás aspoň přestane obtěžovat  protože mu bude trapně. Když vás stresuje šéf Pokud tlak vychází z vedoucích pozic, zkuste se nejprve zamyslet, jestli skutečně neděláte chyby, na něž vás upozorňují. V takovém případě se zaměřte na nápravu. Možná je váš šéf jen tak trochu rýpal a rádoby vtipálek se zvláštním smyslem pro humor a ani netuší, jak špatné pracovní prostředí vám tím vytváří. Opět první řada zní: zkuste to ignorovat. Prostě vypněte a nevnímejte ho. Jestli to nejde vydržet, promluvte si s ním. Rozumný manažer přijme konstruktivní kritiku, s hloupým se pracovat v klidu nedá.     Příspěvek Jak reagovat na stres v práci pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
01.05.2018 13:45 |

Lidl? To skončí řezáním hlav, bojí se známý hudebník

„Umazáváním křížů to začíná a uřezáváním hlav to končí! Ať se na jednání Lidlu koukám z jakéhokoli úhlu, vychází mi z toho akt sprostého účelového jednání, které je plivnutím do tváře nejen Řekům, ale křesťanské kultuře obecně. I když v byznysu, ve kterém Lidl podniká, jde samozřejmě jen o peníze...,“ říká k letáku obchodního řetězce Lidl, který odmazal z fotky řeckého chrámu kříž, zpěvák, baskytarista, člen skupiny ByPass a legendárního Pražského výběru Vilém Čok. Pro ParlamentníListy.cz ale kromě toho sdělil i to, co si myslí o konání německé kancléřky: „Pokud Angela Merkelová obhájí svůj mandát, bude to pro mě důkaz neschopnosti německého národa postavit se vládní klice!“
05.09.2017 12:30 |

Osobnosti: Angela Merkelová (2313 článků) , Vilém Čok (96 článků)

Lidl? To skončí řezáním hlav, míní známý hudebník

07.09.2017 10:20 |

Koukám, že náš rozhovor povedeme v duchu prohlášení majitele novin Babiše! Chovanec se vytočil při interview s redaktorem

Statutární místopředseda ČSSD Milan Chovanec má za to, že straně může jako předseda z krize pomoci jen on. Prohlásil to v rozhovoru pro páteční MF Dnes. Deník je toho času uložen ve svěřenském fondu premiéra Andreje Babiše (ANO) a Chovanec se v jednu chvíli rozzlobil na reportéra, že ho tlačí do odpovědí, které by vyhovovaly právě Babišovi.
02.02.2018 07:45 |

Osobnosti: Andrej Babiš (14027 článků) , Milan Chovanec (1405 článků)

Ariana a Raven: Žiju s přítelem v cizině a nedokážu se sbalit a říct sbohem

Milá Ariano a Ravene, čtu vaši rubriku již pravidelně, koukám, že vám sem píše kdekdo... Vaše názory na lásku, vztahy a vůbec na život jsou zajímavé, neotřelé, občas s vámi nesouhlasím, ale to je věc názoru a zřejmě nejspíš i zkušeností. Každopádně by mě zajímal názor na moji současnou situaci.
29.04.2009 09:30 |

Zdeněk Škromach přiznal: Koukám se na porno!

Marihuanu nekouří, do bordelu prý nechodí, ale na porno se dívá. Nezvykle otevřeně se v internetové televizi Stream rozpovídal místopředseda ČSSD Zdeněk Škromach.
11.11.2009 05:10 |

Osobnosti: Zdeněk Škromach (586 článků)

Vanessa Paradis: Koukám na všechny Johnnyho filmy

Herečka Vanessa Paradis je Johnnymu Deppovi nejen oddanou partnerkou, ale také oddanou fanynkou. Francouzská kráska totiž sleduje každičký Johnnyho film. A podle jejího názoru to pomáhá také jejich vztahu.
03.07.2010 13:05 |

Osobnosti: Johnny Depp (734 článků) , Vanessa Paradis (142 článků)

George Clooney - Koukám, jak ten čas letí

Populární herec George Clooney (49) stále patří mezi nejobdivovanější muže Hollywoodu, ale padesátka mu nezadržitelně klepe na dveře.
15.07.2010 12:11 |

Osobnosti: George Clooney (755 článků)

Koukám a na zahradě sedí opice. A jí kedlubnu!

Makakové červenolící Shimpi a Tatik, kteří před časem uprchli z olomoucké zoo, se na svobodě chovají jako protřelí zločinci. Přepadají zahrádky a kradou zeleninu. V posledních dnech se pohybovali v okolí Těšíkova, kde se je podařilo vyfotografovat pohotovému čtenáři Blesku Zdeňkovi Lounovi (70).
23.08.2010 08:36 |

Těhotné Maxové syn pomáhá s charitou!

Syn modelky Terezy Maxové (39) šlape své mamince na paty. Desetiletý Tobias by z fleku mohl pracovat v charitě stejně jako Maxová. „Vypadá jako malý uličník, ale je to nesmírně talentovaný a šikovný kluk, někdy koukám, jak je rozumný,“ smála se Maxová, která je v šestém měsíci těhotenství, a přesto se ani na chvíli nezastaví. „Cítím se skvěle, ono se to ve dvou lépe táhne,“ smála se Maxová, kterou Blesk zastihl na charitativní akci pro děti z dětských domovů. Tentokrát ale do práce zapojila i syna, který své mamince jako by z oka vypadl.
21.06.2011 14:25 |

Osobnosti: Tereza Maxová (418 článků)