RECENZE: Naomi Wattsová jako Lady Diana z Wallesu. Láska – páska a nic víc

Představitelka titulní role princezny z Walesu a královny lidských duší, britská herečka Naomi Wattsová, udělala v přípravě na film Diana maximum, co se vůbec udělat dalo, aby nadřela opravdu precizně gesta, mimiku, držení těla, hlas, pohyby a vůbec vše, čím lze z vnějšího pohledu Dianu Spencerovou charakterizovat.
19.09.2013 16:00 |

Osobnosti: Naomi Watts (65 článků) , Diana Spencer (22 článků)

Jako vejce vejci: Naomi Wattsová ztvární princeznu Dianu

Je až s podivem, že životopisný film o tak výrazné osobnosti, jako byla princezna Diana, na sebe nechal tak dlouho čekat. Možná se čekalo na tu správnou herečku pro hlavní roli. Čekání se ale vyplatilo - Naomi Wattsová vypadá, jako by Lady Di z oka vypadla.
08.07.2012 21:40 |

Osobnosti: Naomi Watts (65 článků)

Jsem teď v procesu hojení, partnera nehledám, říká Naomi Wattsová

Herečka Naomi Wattsová (48) žila s partnerem Lievem Schreiberem (49) jedenáct let. Ani jejich dva synové je ale neudrželi pospolu a před časem oznámili, že jdou od sebe. Pro Naomi to byla velká rána a ještě teď léčí bolavé srdce.
29.05.2017 10:10 |

Osobnosti: Liev Schreiber (10 článků)

Naomi Wattsová je Lady Diana

Lady Diana, princezna z Walesu, královna lidských srdcí. Tak ji zná každý. Málokdo však zná Dianu jako ženu, která opustila Buckinghamský palác a královskou rodinu, aby naplnila dny novou chutí žít, charitativní prací a milostným vztahem, v jaký už nedoufala. Film Diana, který má ve čtvrtek premiéru, sleduje poslední dva roky jejího života.
19.09.2013 08:35 |

Osobnosti: Naomi Watts (65 článků)

Naomi Wattsová: Měla jsem s dětmi začít dřív

Herečka Naomi Wattsová (46) žije spokojeným rodinným životem. S hercem Lievem Schreiberem (47) má dva syny. Mrzí ji pouze to, že s rozením dětí nezačala dřív a nemá jich víc.
06.07.2012 13:35 |

Naomi Wattsová jako agentka Palmerová zazářila v Cannes

Angličanka Naomi Wattsová je jednou z nejobletovanějších hvězd letošního Cannes. Po hlavní roli v novince Woodyho Allena You Will Meet a Tall Dark Stranger se objevila jako hlavní postava amerického soutěžního filmu Fair Game režiséra Douga Limana.
21.05.2010 11:05 |

Osobnosti: Woody Allen (256 článků) , Naomi Watts (65 článků) , Doug Liman (30 článků)

Nejziskovější herečkou posledního roku byla Naomi Wattsová

LOS ANGELES (Famous) – Herečka Naomi Wattsová možná není nejlépe placenou hvězdou Hollywoodu, ovšem producenti ji ve svých filmech loni viděli moc rádi. Vydělala jim totiž podle magazínu Forbes nejvíce peněz. Neboli byla nejziskovější v poměru k tomu, co jí museli vyplatit na honorářích a co její snímky vydělaly v kinech.
14.10.2009 15:20 |

Osobnosti: Naomi Watts (65 článků)

Dvě verze Marilyn Monroe: legendu má hrát Naomi Wattsová i Michelle Williamsová

Dvě herečky mají příští rok ztvárnit Marilyn Monroe ve dvou různých filmech - Britka Naomi Wattsová (King Kong, Kruh) a o něco méně známá Američanka Michelle Williamsová.
24.05.2010 14:35 |

Osobnosti: Michelle Williams (58 článků) , Naomi Watts (65 článků) , Marilyn Monroe (411 článků) , Michelle Williams (58 článků) , King Kong (38 článků)

Naomi Wattsová: Jsem hrdá, kam jsem to dotáhla bez plastik

Herečka Naomi Wattsová (45) je prý pyšná, že je v Hollywoodu pro ni dostatek rolí, i když má pár vrásek a je starší. Na rozdíl od své kamarádky Nicole Kidmanové nepatří mezi zastánkyně plastických operací, i když občas nad vylepšením uvažuje.
09.08.2014 13:25 |

Lady Gaga už neskrývá milence, objímali se na ulici

Pětadvacetiletá Lady Gaga dlouho nechtěla potvrdit svůj vztah s hercem Taylorem Kinneym. Zpěvačka prý totiž nikdy nemluví o svém milostném životě. Pár si však patrně řekl, že je dost skrývání, a v Kalifornii si vyšli společně ven. Další články k tématu: Pořád jsem stejná, říká Lady Gaga bez make-upu Lady Gaga nezvládla kopyta na nohou a museli ji nosit Lady Gaga šokovala v Indii s mikrofonem ve tvaru mužského přirození Lady Gaga v Londýně: nejdřív dáma, pak bez kalhot Rady Lady Gaga na krásnou pleť: spousta orgasmů a špenát Lady Gaga oddá svou učitelku jógy s její přítelkyní OBRAZEM: Nejvíce vydělala Lady Gaga, za rok to bylo přes 1,5 miliardy Lady Gaga před půlnocí svrhne na Times Square „kouli času“
30.12.2011 09:30 |

Osobnosti: Lady Gaga (1333 článků)

Lady Gaga je tváří Versace, v reklamní kampani vypadá jako Donatella

Zpěvačka Lady Gaga není jen popová hvězda, ale také módní ikona, a toho se rozhodl využít módní dům Versace. Jeho majitelka Donatella Versace moc stála o to, aby tváří její příští kolekce byla právě Lady Gaga. A povedlo se. Další články k tématu: Chameleon Lady Gaga: dáma na koni a sexy sekretářka v Bílém domě RECENZE: Lady Gaga umí jen pop. Ale lehký, autorský a kvalitní VIDEO: Lady Gaga se vznesla, představila první létací oblek Na cenách YouTube vyhrál Eminem a Lady Gaga nasadila falešné zuby Nejsem konvenčně krásná a jsem s tím smířená, prohlašuje Lady Gaga Lady Gaga je zase ve formě, nasadila knír a obří chlupatou masku
13.12.2011 09:15 |

Osobnosti: Donatella Versace (81 článků) , Simona Krainová (1934 článků) , Karel Vágner (402 článků) , Jakub Vágner (301 článků)

Ostrov v Tichomoří chce koncert Lady Gaga, přišli by všichni obyvatelé

Jak přimět světovou hvězdu jako je Lady Gaga, aby vystoupila na malém korálovém ostrově? Tichomořský ostrov Niue přišel s netradiční nabídkou. Slibuje americké zpěvačce, že na jejím koncertě u nich nebude chybět ani jeden obyvatel, což mnoho zpěváků v životě nezažije. Další články k tématu: Na Lady Gaga se v Jižní Koreji smí od 18 let, mladším se vrací vstupné Lady Gaga láme rekordy, její nálady pravidelně sleduje 20 milionů lidí Lady Gaga už neskrývá milence, objímali se na ulici OBRAZEM: Nejvíce vydělala Lady Gaga, za rok to bylo přes 1,5 miliardy Lady Gaga oddá svou učitelku jógy s její přítelkyní OBRAZEM: Nejšílenější outfity Lady Gaga. Maso, igelit, ulítlé klobouky Rady Lady Gaga na krásnou pleť: spousta orgasmů a špenát
10.04.2012 11:20 |

Osobnosti: Lady Gaga (1333 článků)

ANKETA: Lady Gaga v šatech z masa. Které se vám líbí nejvíce?

Mezi nejkontroverznější módní kreace zpěvačky Lady Gaga patří její šaty z masa, které si oblékla na udílení cen MTV v roce 2010. Byly ze syrového hovězího a skončily v muzeu. Zpěvačka se v nich objevila také v kresleném seriálu a teď předvedla podobné, ovšem umělé šaty. Další články k tématu: OBRAZEM: Nejšílenější outfity Lady Gaga. Maso, igelit, ulítlé klobouky Lady Gaga oblékla děti do svých slavných modelů, maso nahradil potisk Lady Gaga inspiruje návrháře: hitem jsou řetízky ze „syrového masa“ Šaty z hovězího masa zpěvačky Lady Gaga půjdou do archivu Aféra Lady Gaga má pointu. Její šaty byly skutečně z masa Pod reflektory se Lady Gaga bude hemžit červy, varují ochránci zvířat OBRAZEM: Lady Gaga na Cenách MTV provokovala. Hovězím steakem na hlavě
15.05.2012 14:45 |

Osobnosti: Lady Gaga (1333 článků)

Deset dní před přehlídkou piju jenom džus, říká Naomi Campbellová

Supermodelka Naomi Campbellová se po několika letech opět aktivně vrátila na přehlídková mola. Aby předvedla dokonalé křivky, drží přísnou dietu a před přehlídkami toho moc nejí. Další články k tématu: Naomi Campbellová se o váhu nikdy nestarala, neměla na to čas Campbellová pořádala party pro přítele, nechyběly Herzigová s Kurkovou Oběť vlasové módy: Naomi Campbellová plešatí čím dál tím víc Naomi Campbellová neuhlídala výstřih a ukázala bradavku
23.05.2012 17:30 |

Osobnosti: Karel Gott (4888 článků) , Michal David (1396 článků) , Ivana Jirešová (364 článků)

Naomi Campbell zase vyvětrala svoji proplešlou kštici. Skončí nejagresivnější topmodelka s úplně holou hlavou?

"Naomi Campbell":http://www.extra.cz/tema/naomi-campbell (43) sice patří mezi topmodelky, které zářily v druhé polovině 90. let a stále patří mezi nejvyhledávanější ve svém oboru, nicméně víc než úspěchy na poli modelingu se už po mnoho let probírají její "agresivní sklony":http://www.extra.cz/pripomente-si-excesy-3-slavnych-topmodelek-drogova-kralovna-kate-neuroticka-naomi-a-psychopatka-karen. A možná právě za své chování musí teď Naomi pykat v podobě nevzhledných plošek na hlavě, kde jí chybí "vlasy":http://www.extra.cz/tema/vlasy.
14.02.2014 07:30 |

Osobnosti: Naomi Campbell (303 článků)

Wattsová se po jedenácti letech rozchází s mužem, se kterým má dvě děti

Herečka Naomi Wattsová (47) se se svým partnerem hercem Lievem Schreiberem (48) rozhodla, že už nechtějí dál jít stejnou cestou. Ačkoli spolu mají dvě děti, půjdou od sebe. Prý za jejich rozchodem není nikdo třetí.
27.09.2016 10:10 |

Osobnosti: Liev Schreiber (10 článků)

Lady Gaga je zase ve formě, nasadila knír a obří chlupatou masku

Nějaký čas to vypadala, že se Lady Gaga proměnila v člověka. Chodila v poměrně standardních kusech oblečení a až na vystavování prádla a pár kuriózních doplňků už na sebe ani příliš neupozorňovala. S novým albem je ale zpět i mimozemšťan. Další články k tématu: VIDEO: Do filmu Machete zabíjí si Lady Gaga oblékla vlčí kožešinu Lady Gaga: Kdybych byla sama sebou, ublížilo by mi to GLOSA: Lady Gaga na iTunes festivalu vyměnila paruky za prasečí masku Móda na cenách MTV: Dívenky si hrají na drsňačky, Lady Gaga ubrala Lady Gaga se prochází městem polonahá, propaguje tím své album Lady Gaga odložila bláznivé kostýmy a ukazuje se nahá
19.03.2011 12:35 |

Osobnosti: Věra Chytilová (125 článků)

Americká zpěvačka Lady Gaga připravila pro publikum na Novém Zélandu velkolepou výpravnou show, ale nakonec na to doplatila. Skončila s otřesem mozku, když ji jeden z tanečníků nechtěně pustil na hlavu kůl, který odstraňoval z pódia. Další články k tématu: VIDEO: Lady Gaga se při vystoupení svalila pod piano VIDEO: Lady Gaga opět na kolenou, svalila se na zem Lady Gaga nezvládla kopyta na nohou a museli ji nosit VIDEO: Lady Gaga nechtějí ani na Filipínách, protestují už dva dny Lady Gaga ohromila MTV. Ukázala zadek a pro ceny si dolezla na kolenou Lady Gaga šokovala v Indii s mikrofonem ve tvaru mužského přirození
11.06.2012 13:45 |

Osobnosti: Lady Gaga (1333 článků)

Lady Gaga se sama ostříhala a dopadlo to katastrofálně

Zpěvačka Lady Gaga je schopná si vzít jakoukoli paruku a na hlavě nosit třeba telefon. Tentokrát ale vzala do ruky holicí strojek a vyholila si část hlavy. Prý na památku matky fotografa Richardsona. Další články k tématu: Lady Gaga předvádí na obálce Vogue vyretušovanou postavu a blond afro VIDEO: Lady Gaga dostala při koncertu ránu kůlem do hlavy VIDEO: Lady Gaga nechtějí ani na Filipínách, protestují už dva dny ANKETA: Lady Gaga v šatech z masa. Které se vám líbí nejvíce? Kokain mi po střední škole nahrazoval přátele, přiznala Lady Gaga Lady GaGa se rozešla s přítelem, dala přednost turné
12.09.2012 13:40 |

Osobnosti: Lady Gaga (1333 článků)

Lady Gaga se prochází městem polonahá, propaguje tím své album

Poté, co natočila video na podporu metody Mariny Abramovičové úplně nahá, už asi nikoho nepřekvapí, že se zpěvačka moc neobléká, ani když vyráží do ulic města. Nejčastěji teď chodí jen v podprsence a minisukni. Občas ale i tu sukni nechá doma. Další články k tématu: Lady Gaga odložila bláznivé kostýmy a ukazuje se nahá Lady Gaga představí ještě letos Artpop. Zpívat bude i o mrtvé Dianě Lady Gaga se s přítelem nerozešla, naopak prý plánují svatbu Lady Gaga je po operaci na vozíčku, na pódium se vrátí asi za půl roku VIDEO: Rolling Stones slavili s Lady Gaga i Springsteenem Lady Gaga podcenila velikost plavek, proporce přetekly přes okraj Lady Gaga přibrala a tvrdí, že za to může její otec
13.08.2013 11:15 |

Osobnosti: Lady Gaga (1333 článků)