RECENZE: Malá lež. Orgie emocí, jídla a cest ke kořenům

Podle skutečného příběhu své babičky, s láskou přezdívané Nai-Nai, natočila čínská rodačka Lulu Wangová film Malá lež. Je s nadšením přijímán prakticky všude, kam doputoval. Vřelé ohlasy měl už na festivalu Sundance, na němž byl uveden poprvé, představitelka hlavní role herečka Awkwafina (známá i jako raperka) dostala za roli mladé Billi Zlatý glóbus, film se stal jedním z nejlépe hodnocených snímků loňského roku.
21.05.2020 10:25 |

Osobnosti: Lulu Lulu (9 článků) , Lulu Lulu (3 články)

Filmové premiéry: Malá lež, Emma, Vysoká dívka, Pro Samu a V Mariině ráji

O rodinné soudržnosti, lásce i návratech ke kořenům je film Malá lež. Podle románu Jane Austenové vznikl další film: Emma. V poválečném Leningradě se odehrává silné drama Vysoká dívka. Z deníkových záznamů vznikl film Pro Samu, působivá obžaloba utrpení i emotivním příběhem o mateřské lásce. Charismatická kazatelka je hrdinkou estonsko-finského filmu V Mariině ráji.
21.05.2020 07:00 |

Osobnosti: Samu Samu (4 články) , Jane Jane (21 článků)

Magda Malá zažívá krizi ve vztahu a stěhuje se z luxusu do paneláku

Vztah zpěvačky a herečky Magdy Malé s Vladimírem Horákem prochází vážnou krizí. Ta prý začala už ve chvíli, kdy se jim narodila dcera Terezka. Do té doby spolu vychovávali dceru Magdalenu, kterou má Malá s kameramanem Alešem Matějkou. Další články k tématu: Zpěvačka Malá vyškrtla otce své dcery ze života i z rodného listu Dcera umí výšky jako Karel Gott, říká Magda Malá Zpěvačka Malá porodila holčičku, na sále ji uklidňoval zpěv Zpěvačka Malá truchlí, tragicky jí zemřel synovec Magda Malá čeká přírůstek do rodiny
04.02.2012 00:15 |

Osobnosti: Karel Gott (5699 článků) , Magda Malá (88 článků)

Zájem o hotová jídla z restaurací mezi Čechy roste. S rozvozem se přidal i Košík.cz

Zájem zákazníků o hlavní českou rozvozovou platformu jídla z restaurací Dáme jídlo je nyní vyšší o jednotky procent, zájem restaurací pak osminásobný. Lidé dávají kurýrům větší spropitné, sdělil v úterý ČTK výkonný ředitel firmy Filip Fingl. Firma stále nabírá kurýry, zájemců na tuto pozici je ale také více. Vláda zakázala kvůli koronaviru prodej jídla v restauracích, můžou tak nabízet pouze jídla s sebou nebo právě rozvozem.
24.03.2020 15:15 |

Dara Rolins: Chci vymezit pravidla péče o dceru bez emocí a afektu

Zpěvačka Dara Rolins nyní řeší spor s otcem své dcery Laury Matějem Homolou, který vyvolal muzikant svým úmyslem vzít čtyřletou holčičku na měsíc do Indie. Čtenářům Revue iDNES.cz Rolins napsala, že se chce s bývalým partnerem dohodnout v soukromí a bez negativních emocí. Další články k tématu: Dara Rolins na Bali relaxovala, slavila a přemýšlela o svatbě Dara Rolins se vlnila v rytmu a Rytmus to schytal od Michala Davida Soud kvůli nehodě Dary Rolins byl plný emocí, ale bez zpěvačky Společné bydlení a dítě s Patrikem? Proč ne, říká Dara Rolins Patrika miluji, ale mám v plánu ho porazit, říká Dara Rolins Pády a vzestupy roku: Rolins zažila obojí, Pomeje oproti Bartošové slavil
12.04.2012 08:20 |

Osobnosti: Dara Rolins (2523 článků) , Michal David (1476 článků) , Matěj Homola (341 článků)

Velký přehled emocí: Jak dlouho trvá vztek, žárlivost či ponížení?

Emoce jsou složité procesy, u nichž psychologové posuzují také intenzitu a dobru trvání. Tým z belgické Lovaně teď studoval především délku trávní jednotlivých emocí a došel k tomu, že z tohoto hlediska je nejdelší emocí smutek. Trvá až pět dní. Nejkratší jsou naopak hanba a znechucení, které trvají jen půl hodiny.
04.11.2014 14:00 |

Rozhodovat se na základě emocí v diplomatických vztazích je sebevražedné, vazalské a amatérské! Exposlankyně Nytrová hlasitě promluvila ke kauze Skripal

ROZHOVOR "Rozhodovat se na základě emocí a spekulací v oblasti diplomatických vztahů je sebevražedné, vazalské a svědčí o amatérismu zúčastněných aktérů. Bohužel běžní občané se prostřednictvím médií často nic jiného než lži, výmysly a spekulace nedozvědí. Politikům se tak otevírá velké pole působnosti pro šíření „svých pravd“, silných emocí a fám," uvádí v rozhovoru pro ParlamentníListy.cz bývalá poslankyně ČSSD Pavlína Nytrová.
08.04.2018 13:35 |

Detektor emocí odhalí lež, strach i nejistotu

Nový sofistikovaný systém kamer může odhalit lež jen tím, že sleduje náš obličej ve chvíli, kdy mluvíme.
25.09.2011 00:15 |

Klaus vydává pokračování Zápisků z cest

Prezidentu Václavu Klausovi v těchto dnech vychází další pokračování knižní podoby jeho Zápisků z cest, tentokrát pod názvem Zápisky z nových cest. O dojmy ze státnických cest se pravidelně dělil se čtenáři Práva a Novinek. Novinkám při této příležitosti odpověděl na pár otázek.
31.10.2012 09:30 |

Osobnosti: Václav Klaus (9869 článků)

Klaus dnes pokřtil svou novou knihu z cest. Prý je lepší než ta předchozí

Prezident Václav Klaus dnes novinářům představil další knihu, která shrnuje jeho poznámky ze zahraničních cest. Texty, které v minulých třech letech publikoval v deníku Právo a na serveru Novinky.cz, nyní vycházejí v knize Zápisky z nových cest. Prezident tak navázal na svou předchozí cestopisnou knihu Zápisky z cest.
01.11.2012 16:10 |

Osobnosti: Václav Klaus (9869 článků)

Ředitelství vodních cest ČR už všechny stavby realizuje jen s mezinárodním standardem smluv FIDIC

Ředitelství vodních cest ČR v rámci zakázek na stavby infrastruktury vodních cest kompletně přechází na smlouvy mezinárodního standardu FIDIC. Ministerstvo dopravy nyní schválilo obchodní podmínky tzv. zelené knihy FIDIC pro menší stavby vodních cest.
19.12.2018 19:30 |

Nejedlý: Forejt byl a je mým přítelem. Soupeření mezi námi? Blábol

Server HlídacíPes.org ve čtvrtek vyzpovídal Martina Nejedlého. Muž, který se pohybuje v prezidentově blízkosti, prozradil, že měl s bývalým vedoucím hradního protokolu Jindřichem Forejtem přátelské vztahy. V rozhovoru rovněž popřel, že by měl na Forejtově odstranění zájem. „Je to lež. Nejen lež, ale nehorázná lež,“ prohlásil Nejedlý.
08.12.2016 20:45 |

Rychtářův ROZSUDEK: JAK MLÁTIL ŽENU...a volal při tom Ivetě!

Lež, lež, lež! Slovo, které vdovec po Ivetě Bartošové (†48) použil mnohokrát v dokumentu zaslaném na krajský soud, když bojoval o obhájení osobního bankrotu. Jenže pravda je jinde. A ta teď vyšla najevo i o krvavém útoku Josefa Rychtáře (59) na jeho exmanželku Darinu Novou (59), u kterého byla nepřímo i tehdy ještě žijící zpěvačka.
26.01.2018 05:05 |

Osobnosti: Iveta Bartošová (6808 článků) , Josef Rychtář (1364 článků)

Battlefield 3 je největším grafickým skvostem současnosti

(Recenze) Dlouhá hodinová klání na síti, multiplayerové orgie, ty nejmodernější zbraně a vozidla – tak dosud vypadala uznávaná série Battlefield. Na třetí díl se čekalo jako na smilování. Přináší totiž moderní konflikt, multiplayer na PC až pro 64 hráčů, spousty režimů a hru pro jednoho hráče, která slibovala kvality těch nejlepších stříleček z první osoby. Tím nejžhavějším však na Battlefieldu 3 zůstává jeho vizuální podoba. Engine Frostbite 2 totiž ve hře předvádí ty největší grafické orgie současnosti.
16.11.2011 22:40 |

RECENZE: Cuarón a jeho vesmírné vizuální orgie

Režisér Alfonso Cuarón letos přichystal vizuální orgie. Jeho temný fantastický thriller Potomci lidí určitě navnadil řadu fanoušků, ale Gravitace je trochu jiný typ filmu. Asi první letošní hollywoodský snímek, o kterém se dá bez uzardění říci, že je ve více ohledech originální.
03.10.2013 10:55 |

Osobnosti: Alfonso Cuarón (14 článků)

Předejděte zklamání z dovolené. Přečtěte si recenze a prožijte dovolenou snů

Vysněnou dovolenou, na kterou celý rok šetříte, může pokazit počasí. To člověk jen stěží ovlivní, dalším věcem v podobě špinavého pokoje, špatného jídla a nefungující klimatizace lze ale předejít. V dnešním článku vám poradíme, jak si koupit zájezd snů a užít si pár dní volna na dokonalém místě po všech stránkách. Už se nemůžete dočkat toho, až si konečně odpočinete na lehátku na pláži, dáte si drink a zaplavete v moři? Vyspíte se v pohodlném hotelovém lůžku a po ránu si zaplavete v bazénu? Celý den si budete dopřávat chutné jídlo, dostatek ovoce a vychlazené limonády. Ano, představa je to krásná, avšak dokonalou dovolenou může cokoliv pokazit. Hotelový bazén bude špinavý, jídlo nepoživatelné, moře plné řas a lehátek sotva pro třetinu hostů. Během chvilky se tak z dovolené snů, může stát pár dní hrůzy. Jak tomu předejít? Recenzemi! Fotografie i popis v katalogu mohou klamat. Uživatelské recenze nikoliv Tištěné i online katalogy nabízí vždy jen to nejlepší. Překrásné fotografie, popis plný lákadel. Avšak realita je mnohdy odlišná, a to nejen v tom, že moře je méně modré a tráva je méně zelená. Pokoje mohou být špinavé, personál nepříjemný, okolí rušné, klimatizace nefungující. A vám zbudou jen oči pro pláč. Předejít velkému zklamání z letní dovolené můžete tím, že si přečtete recenze hotelů a díky ostatním hostům zjistíte, zda hotel a služby stojí za to či nikoliv. V uživatelských recenzích si obvykle lidé neberou servítky, a tak se můžete dočíst skutečnou realitu. Čím víc hvězdiček, tím lépe. V Egyptě volte hotel minimálně s pěti To, že je hotel ohodnocen, jako čtyřhvězdičkový nezaručuje, že vás čeká luxusní dovolená. Především hotely v Egyptě vás mohou nemile překvapit. V Afrických zemích se vyplatí vybírat z hotelů, které mají pět hvězd a špatně neuděláte ani s šestihvězdičkovým komplexem. Ano, čtete správně. Nejen v Egyptě, ale i třeba v Tunisku a v Turecku se můžete setkat i s šesti hvězdami. Také ty... Čtěte více Příspěvek Předejděte zklamání z dovolené. Přečtěte si recenze a prožijte dovolenou snů pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
23.06.2018 16:25 |

Halo 4 bude i přes všechny změny věrné kořenům série

Nové studio, nové zbraně, nepřátelé, multiplayer, vážnější kampaň a snad všechno ostatní, nač si vzpomenete. Halo 4 bude ve spoustě věcí jiné, ale přesto má být věrné kořenům série a pořád má vypadat a hlavně působit jako typické Halo. Vývojáři prozradili, že nezačínali úplně na zelené louce - vzali základ kódu z předchozího Halo a na tom vystavěli čtyřku....
21.12.2010 13:40 |

Osobnosti: Bohuslav Sobotka (9546 článků) , Petr Nečas (9320 článků)

Hašek chce ČSSD vrátit ke kořenům, odmítl Blairovu třetí cestu

Kandidát na post předsedy ČSSD Michal Hašek v pátek odpověděl na deset otázek, které uchazečům o nejvyšší post mezi oranžovými položila skupina významných intelektuálů. V dokumentu, který má Právo k dispozici, odmítl posun soc. dem. do politického středu ve stylu New Labour Tonyho Blaira. Volá po návratu ČSSD ke kořenům.
11.02.2011 14:05 |

Osobnosti: Tony Blair (96 článků) , Michal Hašek (2396 článků)

Mini se vrací ke kořenům

Značka Mini se chce s konceptem Zero vrátit ke kořenům legendárního automobilu. Mini Zero je menší než Mini One a váží pouhých 840 kilogramů...
30.04.2012 21:15 |

Osobnosti: Shimizu Michiya (41 článků)

Sting se v Ostravě vrátil ke kořenům. Jen on a skvělá kapela

VIDEO. Britský zpěvák Sting včera v Ostravě vystoupil jen s pětičlennou kapelou před téměř vyprodanou ČEZ Arénou. Program koncertu sestavil ze svých největších hitů. V rámci světového turné Back To Bass se vrací ke kořenům. Proto nepřivezl světelnou show, sbory a další efekty.
21.11.2012 14:56 |

Osobnosti: Sting (89 článků)