Recenze: Let 305 vás přenese v čase. A rozhodně je výzvou i pro (ne)fanoušky žánru sci-fi

Nastupte na Let 305 a nechte se unést v čase na stránkách knihy, jejíž děj je schopný strhnout i ty, kdo nejsou skalními příznivci sci-fi. A. G. Riddle po úspěšné trilogii Tajemství původu zamířil dál.
23.05.2016 14:20 |

Halo Wars 2 recenze: Sci-fi nářez a komplexní strategie pro virtuální vojevůdce

Rozsáhlý svět sci-fi akce Halo expandoval i do vod jiných herních žánrů. Strategie v reálném čase (RTS) Halo Wars z roku 2009 byla zábavná, propracovaná, hezká – prostě parádní. Dlouho očekávané pokračování Halo Wars 2 to tak nebude mít lehké. Musí uspokojit hráče namlsané jedničkou. My ale hlásíme přímo z bojiště, že se to hře povedlo.
16.02.2017 09:10 |

Sedmdesátiletý Ind má po těle vytetovaných 305 státních vlajek

Ind Har Prakash své tělo v průběhu života ozdobil opravdu netradičními malůvkami. Celkem má na sobě téměř tři tisíce nejrůznějších obrázků, a to i úplně maličkých. Na co si však muž potrpí nejvíce, jsou barevné vlajky států, těch má na obličeji, krku, pažích, hrudi, břichu i nohou rovných 305.
27.04.2011 14:35 |

Zmar, zkáza a smrt. USA trápí smrtící bouře! Už 305 mrtvých!

Tragická bilance po sérii tornád na americkém jihovýchodě dosáhla 305 mrtvých. Informuje o tom v pátek agentura AFP.
28.04.2011 07:40 |

Tak zabíjí tornádo: 305 mrtvých! 10 000 zničených domů!

Už nejméně 305 lidí zabila tornáda, která se přehnala přes osm států USA. Nejvíce mrtvých – 204 – je hlášeno z Alabamy, z toho 36 z města Tuscaloosa, kde smršť smetla celé bloky domů. „Silnice jsou neprůjezdné, infrastruktura je v troskách,“ říká starosta Tuscaloosy Walter Maddox.
30.04.2011 12:15 |

Češi jsou dvakrát bohatší než Slováci. Každý má v průměru 305 tisíc

Češi za uplynulý rok zbohatli, a to téměř o 50 tisíc na osobu. V průměru tak na jednoho občana připadalo čisté bohatství 305 tisíc korun. Počítá se do něj jak movitý, tak nemovitý majetek mínus dluhy. Na Slovensku to bylo přitom jen 141 tisíc korun.
30.09.2015 15:30 |

Skluzavka ve výšce 305 metrů nabídne adrenalinový zážitek

Majitel třiasedmdesátipatrového mrakodrapu U.S. Bank Tower v Los Angeles, který patří mezi nejvyšší budovy v západní části Spojených států, nabídne milovníkům výšek neobyčejný zážitek. Od června se návštěvníci mrakodrapu totiž budou moci sklouznout na venkovní skleněné skluzavce, která povede ze 70. do 69. patra, asi 305 metrů nad zemí.
04.03.2016 11:20 |

Teroristé v mešitě zabili 305 lidí, mezi nimi i 27 dětí. Egypt je za to vybombardoval

Na 305 vzrostl počet mrtvých po pátečním teroristickém útoku na Sinajském poloostrově. Je mezi nimi 27 dětí. Zranění utrpělo 128 lidí, uvedla v sobotu egyptská státní tisková agentura MENA. Dosud úřady uváděly 235 obětí masakru a 109 zraněných.
25.11.2017 13:05 |

Česko – marihuanový ráj: Policie zabavila 1,1 tuny trávy a odhalila 305 pěstíren

„Já spíš myslím, že lidi tady málo hulej.“ Legendární slova Jiřího Macháčka ze Samotářů z roku 2000 při tomhle zjištění působí jako apel, který padl na úrodnou půdu. Česká mládež se v konzumaci této drogy objevuje pravidelně na vrcholu evropských žebříčků a činí se i policie. Národní protidrogová centrála (NPC) v loňském roce v Česku zabavila téměř 1,1 tuny marihuany a odhalila 305 pěstíren, což bylo rekordní množství za dobu existence speciálního policejního útvaru.
13.06.2018 19:05 |

Osobnosti: Jiří Macháček (223 článků)

Praha kovová: Pražané za první dva roky vytřídili 305 tun kovových obalů

Za dva roky, kdy jsou v pražských ulicích kontejnery na kovové obaly, lidé vytřídili 305 tun tohoto odpadu. Od začátku letošního roku do začátku srpna to bylo 141 tun odpadu, což je podobné číslo jako za celý loňský rok. V roce 2017 bylo recyklováno 144 tun kovového odpadu. Aktuálně je v hlavním městě 749 velkých kontejnerů o objemu 1100 litrů a 56 čtvrtinových nádob. První kontejnery na kovový odpad se v ulicích metropole objevily v srpnu 2016.
23.08.2018 17:25 |

Akta X se "vrací": Herečka Gillian Anderson alias Dana Sculyová bude psát sci-fi knížky

Herečka Gillian Anderson by si přála objevit se ještě aspoň jednou na plátnech kin v roli agentky Dany Sculyové. Zatímco další filmový příběh Akt X je ale nejistý, usedne k počítači a začne do něj ťukat příběhy pro čtenáře sci-fi žánru. Americká herečka uzavřela smlouvu s vydavatelstvím Simon and Schuster a napíše pro něj celou řadu sci-fi knížek.
20.01.2014 13:05 |

Osobnosti: Gillian Anderson (65 článků)

Akta X se "vrací": Herečka Gillian Anderson alias Dana Sculy bude psát sci-fi knížky

Herečka Gillian Anderson by si přála objevit se ještě aspoň jednou na plátnech kin v roli agentky Dany Sculy. Zatímco další filmový příběh Akt X je ale nejistý, usedne k počítači a začne do něj ťukat příběhy pro čtenáře sci-fi žánru. Americká herečka uzavřela smlouvu s vydavatelstvím Simon and Schuster a napíše pro něj celou řadu sci-fi knížek.
20.01.2014 22:00 |

Osobnosti: Gillian Anderson (65 článků)

České dobrodružné a sci-fi snímky, které stojí za to!

V nedávné době jsme si představili desítku nejlepších sci-fi snímků historie. Tento žánr však není cizí ani českým tvůrcům. Největším průkopníkem je bezpochyby skvělý režisér a animátor Karel Zeman, jehož dobrodružné / sci-fi filmy mu přinesly slávu a uznání po celém světě. Pojďme se podívat na deset oblíbených snímků tohoto žánru, nejen od Karla Zemana, ale i od dalších českých tvůrců.
27.05.2016 09:55 |

Osobnosti: Karel Zeman (291 článků)

Milujete moderní sci-fi filmy? Poznáte je podle fotek? Zkuste si to!

Patříte-li mezi velké fanoušky sci-fi filmů, pak byste si neměli nechat ujít připravený kvíz s názvem Moderní sci-fi. Kvíz obsahuje 20 obrázků z filmů a na vás je, poznat o které filmy se jedná. Na výběr je vždy ze 4 možností. Otestujte své znalosti!
16.05.2017 13:10 |

Halo 4 – nejlepší sci-fi střílečka široko daleko v celém vesmíru

(Recenze) Halo 4 je tím, čím byl film Expendables – Postradatelní pro Sylvestra Stalloneho a jeho bandu postarších kreatinových svalovců. Je restartem legendy, která (byť ne podle prodejů) kvalitou vyhasínala. Halo 4 je perfektní sci-fi střílečka, jež ničím nezklamala a vynáší celou sérii opět na špičku žánru.
15.11.2012 10:20 |

Recenze: Ridley Scott udělal z Marťana vesmírného MacGyvera a natočil konečně dobré sci-fi

Režisér Ridley Scott se po třech letech vrací do žánru sci-fi, aby si napravil reputaci po rozporuplných reakcích na poslední snímek Prometheus, ve kterém se pokoušel znovu nastartovat dnes už klasickou filmovou sérii o Vetřelci. Drama Marťan režisérovi tentokrát opravdu sedlo. Natočil první povedený film po letech.
01.10.2015 09:50 |

Osobnosti: Ridley Scott (84 článků)

4 nejlepší ženské romány

Vybrat romány, které by měly představovat vrchol literatury pro ženy, je práce nelehká a navíc nevděčná, protože vždycky půjde o subjektivní výběr a řada čtenářek to jistě vidí jinak. Dnešní téma tedy pojmu spíš jako mé nejoblíbenější ženské romány s nadějí, že se aspoň některé z vás trefím do vkusu. 1. Jana Eyrová Nebylo těžké vybrat tu pro mě úplně nejoblíbenější, protože tuto knihu mám ráda už od dětství. Nádherný romantický příběh z viktoriánské Anglie od jedné ze sester spisovatelek Charlotte Bronte. Je v ní všechno: trápení, láska, tragédie a nakonec nezbytný happy end. Uprostřed yorkshirských slatin a vřesovišť se odehrává silný příběh statečné dívky a její velké lásky. 2. Pýcha a předsudek U románů  anglických klasických spisovatelek bych mohla zůstat dlouho, protože navzdory tomu, že to ve své době neměly úplně lehké,dokázaly napsat krásné romány vypovídajícví o duchu doby. To se povedlo i Jane Austinové v jejím nejznámějším románu o zámožné středostavovské společnosti a jejich maloměšťáckých představách o morálce. Láska hlavní hrdinky k Marcu Darcymu se vepsala do paměti čtenářkám už na 200 let a pokud jste si vzpomněla na jméno shodné s láskou Bridget Jones, není to náhoda. 3. Ptáci v trní Silný příběh zakázané lásky mezi farmářkou a katolickým knězem byl před časem i zfilmován a v hlavní roli exceloval Richard Chamberlain. Od prvních řádků vás román přenese do Austrálie v době před 2.světovou válkou a strhne vás s sebou do příběhu i dějinných událostí následujících let. Překvapí vás, jak s mohou dostat do vzájemných konfliktů různé podoby lásky: mateřská, milenecká, láska k vlasti i k Bohu. Smutný a dojemný příběh od Colleen McCullough, při kterém nezůstanou oči suché. 4. Jih proti severu Přesně podle názoru, že všechny velké příběhy už byly napsány v minulosti a vše ostatní je jen jejich variacemi, zůstávám u klasiky, tentokrát americké.... Čtěte více Příspěvek 4 nejlepší ženské romány pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
01.04.2018 01:05 |

Osobnosti: Richard Chamberlain (4 články) , Bridget Jones (3 články) , Jane Jones (1 článek) , Jane Jones (1 článek) , Charlotte Jones (4 články) , Jan Smutný (12 článků)

Ranní cviky, které vás postaví na nohy

Vstáváte každé ráno rozmrzelí, bez energie, cítíte se unavení a nemáte na nic náladu? Postrádáte onu potřebnou hnací sílu, která by vás po ránu dokonale nastartovala? Pak vyzkoušejte naše ranní cviky, které vás postaví na nohy. Nikdo po vás nechce, abyste hned po probuzení běhali trasu dlouhou několik kilometrů, ještě před začátkem pracovní směny pospíchali do fitka nebo plavali dlouhé tratě v bazénu. Máme pro vás osvědčené ranní cviky, které vaše tělo rozehřejí, nabudí organismus a skvěle vás nastartují do nového dne. Ranní cviky, které vás postaví na nohy Ještě než začnete namítat, že po ránu rozhodně nemáte času na rozdávání a nedokážete se tak najít chvilku na provedení našich cviků, dovolíme si vás uklidnit: naše ranní cviky vám zaberou jen několik málo minut. Předklony Postavte se a jednou nohou vykročte vpřed, druhou zase vzad. Nohu, kterou jste vykročili vpřed, mírně pokrčte a zadní naopak propněte. Ruce dejte před sebe s rovnými zády se předklánějte vpřed, dokud se rukama nedotknete země. Kliky Kliky známe všichni, možná jste k nim měli ve škole odpor, ale věřte, že vás po ránu dokážou skvěle nabudit. Pamatujte, že u provádění tohoto cviku musíte tělo udržet rovné a zpevněné, jinak nedosáhnete kýžených výsledků a spíše si ublížíte. Dřepy Dřepy snad ani netřeba dlouze představovat. Jedná se o rychlý a účinný cvik, který zvládnete za pár minut. U dřepů mějte nohy rozkročené na šíři vašich ramen, ruce před sebou a vždy jděte tak nízko, dokud se pánev nedostane do úrovně kolen. Kočičí hřbet Mezi ranní cviky pro nabuzení zařazujeme i dobře známý kočičí hřbet, který slouží především k protažení těla. A to po ránu taky není na škodu. Při tomto cviku klečíte, dlaněmi se opíráte o zem. Nejdříve se prohnete v zádech a bradu vystrčíte vpřed, poté hlavu zabalíte pod sebe a vykulíte záda. Příspěvek Ranní cviky, které vás postaví na nohy pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
20.06.2017 06:40 |

Sci-fi řežba plná krve. Recenze Space Hulk: Deathwing Enhanced Edition

Vesmír sci-fi ságy Warhammer 40,000, která začala jako desková hra, je nesmírně rozsáhlý a čítá již bezpočet videoher, knih, a dokonce jeden animovaný film. Space Hulk: Deathwing Enhanced Edition pro PlayStation 4 je vylepšenou verzí týmové sci-fi akce, která vyšla pro PC před dvěma lety. Fandové si ji užijí, ale někdo jiný jen horko těžko.
08.08.2018 09:15 |

Jak se na pracovišti vyrovnat se šikanou od šéfa

Šikana od šéfa je nepříjemné, ale bohužel ne tak vzácné téma, od kterého se společnost distancuje. Nevhodné chování ze strany nadřízeného zažívají nejen ženy, ale i muži – ti se však s touto situací mnohdy dokážou poprat daleko lépe, nežli něžné pohlaví. Máte-li pocit, že si na vás váš šéf tzv. zasedl, dělá vám na pracovišti naschvály, případně vás zesměšňuje před ostatními kolegy, pak je na čase jednat. Pokud i vás potkala nepříjemná zkušenost v podobě šikanování od vašeho nadřízeného, pak určitě není na místě sedět s rukama založenýma v klíně a nic nedělat. Nejenže tak trpí vaše sebevědomí, ale zároveň dotyčnému dáváte jasno najevo, že má nad vámi moc. A to je špatně. Šikana od šéfa si vyžaduje radikální řešení. Jaké? To se dozvíte v dnešním článku! Šikana od šéfa – jak se s ní vyrovnat? Šikanuje vás šéf? Dává vám nepřiměřené množství úkolů, shazuje vás před ostatními, dělá vám naschvály, má nemístné poznámky nebo vás dokonce veřejně uráží? Pak si to rozhodně nenechte líbit! Poradíme vám, jak se k této situaci postavit. Otevřená debata Jestliže se vám chování vašeho nadřízeného nelíbí, pak mu to na rovinu řekněte. Jednejte s ním tak, jak on jedná s vámi. Pokud se k vám chová jako ke kusu hadru na koštěti, pak zde nemá co dělat jakákoli úcta. Nebojte se ukázat drápky a dejte jasně najevo, že s vámi takhle jednat nebude. Musíte mu ukázat, že si sami sebe vážíte a že se sebou nenecháte zametat. Je potřeba postavit se mu jako rovný rovnému. Odkažte se na vyšší místa Nepomohla otevřená debata tváří v tvář? Pak přistupte k dalšímu kroku a obraťte se na vyšší místa. Je-li nad vaším šéfem ještě někdo výše postavený, jděte za ním a přímo mu řekněte, co se u na vašem pracovišti děje. Doporučujeme mít před tímto... Čtěte více Příspěvek Jak se na pracovišti vyrovnat se šikanou od šéfa pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
27.07.2016 04:50 |