RECENZE: Když Parsonsovy postavy dohání minulost

Přestože lze thrillery anglického spisovatele Tonyho Parsonse ze série s detektivem Maxem Wolfem číst samostatně tak, jak jsou vydávány, u novinky Posedlost, která vyšla letos u nás a před dvěma lety ve Velké Británii, se vyplatí znát vývoj hlavní postavy.
12.08.2021 08:15 |

Osobnosti: Max Max (146 článků)

I kabelku můžete vybírat podle typu postavy

Podle typu postavy, který vám příroda nadělila do vínku, si můžete vybírat nejen oblečení – což je taková klasika – , ale i kabelku. Nejvěrnější společnice žen, bez které většina z nás ráno nevykročí z domu, totiž může naší postavě nejen přilepšit, ale i uškodit. Chcete-li si udělat radost novou kabelkou, pak jste tu správně! V dnešním článku si společně prozradíme, jak vybírat kabelku podle typu postavy, na co si dát pozor, čeho si všímat a na jaký model vsadit, aby vaší postavě prokázal tu nejlepší službu. Kabelka podle typu postavy Vysoká, nízká, baculatá, tenká, s širšími boky nebo útlými rameny – každá z nás má nějakou postavu. Příroda to má s námi pěkně vymyšleno a nadělí nám takový typ postavy – ať už to bude hruška, jablko, trojúhelník, obdélník nebo chlapecky typ postavy – , který k nám jde nejlépe. Proto bychom se za sebe neměli stydět a s pomocí oblečení nebo doplňků naše přednosti zvýraznit a nedokonalosti naopak skrýt. Takže jak na to?! Máte plnější tvary? Pokud jste žena – jak se říká – krev a mléko, můžete si fandit, protože právě tuhle postavu muži milují. A říkejte si, co chcete. Je to tak. S plnějšími tvary, za které se rozhodně nemusíte stydět, je dobré vsadit na větší kabelky, za které se budete moci schovat. Ideální jsou velké plážové tašky, klidně s nějakým pestrým a dobře viditelným motivem. Jste vysoká? Vysoké ženy by ve svém vlastní zájmu neměly nosit kabelky přes rameno, které by jim ještě více přidaly na délce, i když to vůbec nepotřebují. Vysokým ženám naopak můžeme doporučit buď kabelky přes rameno, které jsou elegantní a pohodlně se nosí, nebo velice moderní batůžky na záda. V kožené variantě vypadají super, tak jim zkuste dát šanci. A co nízké ženy? A teď se dostáváme k opaku, tedy k nízkým ženám, ke kterým... Čtěte více Příspěvek I kabelku můžete vybírat podle typu postavy pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
20.08.2017 20:15 |

Jak si vybrat džíny podle postavy

Pokud máte problém s džíny, protože vám žádné nesedí a v žádných se necítíte ani pohodlně, ani přitažlivě, pak vám radíme jediné: vybrat džíny podle postavy! Jedině tak se vám podaří vybrat takové kalhoty, které vaší postavě padnou jako ulité a především jí zalichotí. Jenže jak na to?! Pokud přemýšlíte, jak vybrat džíny podle postavy, pak jste tu správně. Právě na tohle téma se dnes společně podíváme a prostřednictvím následujících řádků vám poradíme, jak si džíny vybrat. Uvidíte, že s námi to bude hračka! Pojďte si vybrat džíny podle postavy! Cílem každé ženy je vypadat dobře a to za jakékoli situace. Džíny patří do základní sestavy, která by se měla objevit v šatníku každé ženy, proto je určitě dobré vědět, jak si je správně vybrat. Jen dobře padnoucí džíny zalichotí postavě a vyzdvihnou vaše přednosti. Pojďme si tedy říci, jak správně na to! Džíny pro postavu typu hruška Máte postavu typu hruška, která se vyznačuje silnějším zadečkem a výraznými boky? Tato postava je u mužů velice oblíbená, i když si ženy myslí opak. A jaké džíny se hodí pro tento typ postavy? Doporučit můžeme slim džíny s vysokým pasem, které budou slušet vašim hubeným nohám a zároveň opticky zeštíhlí boky. Džíny pro postavu typu jablko Postavu typu jablíčko poznáte podle širokých boků, výraznějšího středu těla a naopak štíhlýma nohama. Tato postava je asi nejrozšířenější a vybrat pro ni padnoucí džíny není jen tak. My vám radíme vydat se cestou kalhot s elastickým pasem, které si pohrají s větším bříškem a alespoň na pohled má pár centimetrů uberou. Rozhodně si kupujte tmavé džíny, které celkově opticky zeštíhlují. Džíny pro postavu typu kluk Chlapecká postava není u žen oblíbená, protože postrádá typické ženské křivky. Nemusíte se ale stydět, protože pokud se vám podaří vybrat dobře padnoucí džíny, pak vám ani klučičí postava... Čtěte více Příspěvek Jak si vybrat džíny podle postavy pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
13.08.2017 08:05 |

Doktoři z Počátků: Otu Kováře dohání minulost

Doktoři z Počátků si u diváků během prázdnin získali velkou oblibu a zařadili se mezi nejúspěšnější seriály současnosti. I během podzimu se diváci budou moci těšit na své oblíbené postavy. Některé dožene minulost, u jiných se bude dramaticky vyvíjet budoucnost a dějem zamíchá i několik nových postav.
01.08.2013 16:45 |

Sobotka odmítl vládu s komunisty. Dohání je vlastní minulost, prohlásil

Jedním z důvodů, proč ČSSD odmítá vládní spolupráci s KSČM, je zkušenost ze společných koalic v krajích. V debatě FTV Prima to dnes řekl předseda sociální demokracie Bohuslav Sobotka. Regionální koalice podle něj řeší více totalitní minulost KSČM než současné problémy krajů. Vládu by podobná koalice poškodila, uvedl. Po volbách je však podle něj možná jednobarevná vláda ČSSD s podporou komunistů.
17.03.2013 18:05 |

Osobnosti: Bohuslav Sobotka (9576 článků)

Těhotnou Meghan dohnala nedávná minulost: Obvinění z teroru a šikany!

Dny před odvysíláním očekávaného rozhovoru s Oprah Winfreyovou (67) dohání Meghan Markleovou (39) skandální minulost. Podle zdrojů z okolí královské rodiny vévodkyně v minulosti šikanovala a vyštvala dva své zaměstnance. Vzniklý oheň na střeše se jejich právník snažil uhasit olejem; z falešných příběhů rovnou obvinil Buckinghamský palác.
03.03.2021 20:05 |

Jsou animované filmy a postavy vaše parketa? Otestujte své znalosti v novém kvízu!

Po úspěchu kvízu Animované postavy můžete otestovat své znalosti v jeho pokračování. Zjistěte jak dobře znáte animované postavy a filmy v novém kvízu Animované postavy 2, který je sice o poznání složitější než první díl, ale o to zajímavější! Kdo dá plný počet bodů?
03.12.2016 12:20 |

Okamurův Úsvit na jihu Čech dohání ODS, zemanovci neprošli

Také v Jihočeském kraji se těší silné podpoře ČSSD, které zvažuje dát hlas nejvíc lidí (31 procent). V regionu ale boduje i hnutí ANO Andreje Babiše, které se umístilo s 20 procenty na druhém místě, a Úsvit přímé demokracie senátora Tomia Okamury, jenž ze šestého místa s jedenácti procenty dohání pátou ODS (12,5 procenta).
09.10.2013 22:05 |

Osobnosti: Andrej Babiš (24013 článků)

To je něco: Schulz dohání Merkelovou v průzkumech

Německá odnož serveru The Local varuje německou kancléřku Angelu Merkelovou: Pozor, v předvolebních průzkumech vás dohání vrcholný představitel Evropské unie Martin Schulz. Strana Angely Merkelové je však stále nejpopulárnější partají.
09.12.2016 21:10 |

Osobnosti: Angela Merkelová (2811 článků) , Martin Schulz (240 článků)

Jan Ziegler: Gratuluji Špotákové ke zlatu, Rusko stále dohání dopingová aféra

Podvádět se nemá a pravda stejně vyjde najevo. O tom se přesvědčila oštěpařka Barbora Špotáková, která dodatečně zvítězila na mistrovství světa v Tegu. Rusy stále dohání státem podporovaný doping.
15.09.2018 09:45 |

Osobnosti: Barbora Špotáková (344 článků)

Manželka syna Diany Ross je potřetí těhotná: Mladší sestra Jessicy Simpson ji v počtu dětí dohání

Zpěvačka Ashley Simpson Ross (35), která je mladší sestrou zpěvačky Jessicy Simpson  (39) , oznámila, že je potřetí těhotná. V počtu dětí už tak svoji sestru dohání, té se třetí potomek narodil loni v březnu.
01.05.2020 11:20 |

Osobnosti: Jessica Simpson (160 článků) , Diana Ross (28 článků) , Jessica Ross (2 články) , Jessica Jessica (210 článků)

Jak obléct postavu typu jablko?

Silnější horní polovina těla, větší poprsí, nevýrazný pas a štíhlé nohy – to jsou znaky typické pro postavu typu jablko, které se rovněž někdy přezdívá postava do písmene „O“. Máte-li takový typ postavy, pak si určitě často lámete hlavu nad tím, jak se obléknout tak, aby vám to slušelo a nevypadala jste jako chodící kulička. Nebo pořádná koule. Kdo má postavy typu jablko, ten se mnohdy za své baculaté tvary stydí. Tento typ postavy má sklon k celulitidě, což není příjemná věc. I s touto postavou se ale můžete obléknout stylově. Poradíme vám, jak na to! Jak obléct postavu typu jablko Možná se za svou postavu stydíte, i když vlastně vůbec nemusíte. Vaší největší předností jsou větší ňadra, která jsou největší ženskou zbraní. Proto je hrdě ukažte světu, když už je máte, přece je nebudete schovávat. Snažte se vybírat volný horní díl Pro vaší postavu typu jablko jsou nejlepší volbou volné a vzdušné halenky, tuniky a trička. Zbytečně se netrapte v upnutých modelech. Bát se nemusíte hlubších výstřihů, se svým poprsím si to rozhodně můžete dovolit. Úzké kalhoty vyhoďte Pro postavu typu jablko jsou typické štíhlé nohy, na které je většina žen pyšná a hrdá. I přes tento fakt ale nespoléhejte na příliš úzké kalhoty. Protože máte širší pas, zbytečně byste na něho upozornily a to by vám nepomohlo. Naopak vyhledejte rozšířený typ kalhot. I šaty si můžete dovolit Pokud jste si mysleli, že díky své postavě nemůžete nosit šaty, jste na omylu. Nosit je totiž můžete a to klidně s grácií! Jak? Stačí, když si vyberete správný model. Tím jsou vzdušné a rozevláté maxi šaty, kterými zamaskujete problematické partie. Příspěvek Jak obléct postavu typu jablko? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
20.03.2017 15:25 |

Oblečení podle typu postav

Není na světě žena, která by občas neřešila svoji postavu. Většinou tato krizová situace nastane, když vybíráte nějaký nový kousek oblečení, a přestože se vám moc líbí, prostě vám nepadne. Každá jsme jiná a nesluší nám vždycky to, co se nám líbí na kolegyni nebo na celebritách. Ženské postavy v zásadě dělíme na čtyři základní tvary, i když každá ze skupin má pak ješttě další nuance. Pojďme si tyto čtyři typy představit včetně oblečení, které jim sluší a lichotí. Přesýpací hodiny Typ postavy s útlým pasem jsou velmi šťastné dámy, jimž sluší v podstatě všechno. Mohou si obléknout šaty různých střihů, volné i vypasované, štíhlý pás mohou odhalit v krátkém topu, i sukně jim sluší všech tvarů a délek. Stejně široký mají i výběr kalhot, velice sexy ale působí ve vypasovaných slim džínách. Hruška Ženy s útlými rameny a menším hrudníkem, za to s širokými boky, mají už poněkud omezenější výběr. Pokud jde o šaty nebo tpoy, volte takové, co odvážně odhalují ramena a mají hlubší výstřih, sukně by měly být splývavé, bez volánků a rozhodně ne pouzdrové. Pokud jde o kalhoty, volte s rozšířenými nohavicemi v dolní části, u riflí se uvádí typ bootcut. Mírné rozšíření spodní části vyrovnává šířku boků a opticky prodlužuje nohy. Jablko Typ postavy, jejíž problematickou částí je oblast břicha, vyžaduje trochu návrhářského umění. Odpoutat pozornost od kulatého břicha může dobrý asymetrický střih, řasení v přední partii, hlavně však volte volné splývavé kousky bez zvýrazněného pasu. Dáma “jablíčko” se štíhlýma nahama může upoutat pozornost v slim džínách nebo dokonce legínách s delší tunikou nebo kadriganem. Vhodné je také vrstvení oděvů. Obdélník Ženy s poněkud hranatým trupem, bez typického zvýraznění pasu, by měly vybírat oděvy s přepásáním, aby se oblast pasu přece jen zvýraznila. Pokud jde o dámu vysokou a štíhlou, bude úžasně sexy v kratších... Čtěte více Příspěvek Oblečení podle typu postav pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
02.05.2018 02:00 |

Nová kniha spojuje minulost a současnost České Lípy

Nová kniha Českolipské skoky časem, která právě vychází, ukazuje prostřednictvím srovnávacích fotografií na minulost města České Lípy. Na dědictví těch, co zde žili a pracovali před námi. A tuto minulost konfrontuje s přítomností.
02.12.2015 17:26 |

Topolánek prý vlétl do prezidentského klání jako vichřice

Mirek Topolánek před pár dny vstoupil do souboje o Hrad a podle Ondřeje Leinerta z MF Dnes bude patřit k výrazným tvářím. Jenže má svou minulost. Minulost, kterou mu nikdo neodpáře, minulost, s níž se prezidentem může stát jen těžko.
10.11.2017 11:35 |

Osobnosti: Mirek Topolánek (2370 článků)

Další rána pro Jiřího Pomeje: Když bojoval o život, odsoudili ho!

Zatímco s rakovinou bojující Jiří Pomeje (53) od konce prosince leží v nemocnici a bojuje o život, dohání ho minulost! Kvůli jednomu z dluhů, který vznikl během natáčení filmu Andělská tvář, měl ve čtvrtek dokonce soud! Ten v jeho nepřítomnosti rozhodl a uložil mu zaplatit půl milionu korun!
07.01.2018 05:05 |

Osobnosti: Jiří Pomeje (1775 článků)

Jak vypadat skvěle? Pomůže cvičení

Toužíte po tom, vypadat opět dokonale? Vše závisí hlavně na kráse vaší postavy. Prvním krokem k její dokonalosti je změna vaší životosprávy. Roli hrají hlavně zdravá jídla a správný jídelníček. Ten je však jenom polovinou úspěchu. Zapomínat nesmíte ani na pohyb. I ten jde ruku v ruce s hubnutím, stejně jako má skvělý vliv na formování vaší postavy. Cvičit dnes můžete i doma. Pokud hledáte vhodnou pomůcku, objednejte si hrazdu. Je ideální volbou, pokud chcete cvičit právě s hmotností vašeho těla. Navíc může být skutečně multifunkční pomůckou, díky které procvičíte nejenom ruce, ale i celou horní část těla, stejně jako břišní svaly. Na jaké další cvičební pomůcky nezapomínat? Hrazda však nemusí být nutně jedinou možností, jakou jenom můžete zvolit. Je i celá řada dalších, které vás zcela určitě nezklamou. V tomto směru nabízíme činky, které by měly být také nezbytnou součástí vaší domácí posilovny. Sortiment je v tomto směru více než široký a tak můžete vsadit třeba na možnosti, kam patří: Činky klasické – jednoručky. Činky na aerobik a zumbu. Kettlebell a Vinbell. Jednotlivé varianty samozřejmě nemusí primárně sloužit jenom k tomu, abyste posílila své ruce. Jsou vhodné i k tomu, abyste zvýšila celkovou zátěž třeba na nohy, pokud na ně zaměřujete různé cviky ve formě výpadů. K efektivnímu spalování pomůže běh Výše uvedené je určitě dokonalou cestou k formování vaší postavy. Pokud však chcete hlavně spalovat tuky, není lepší možnosti, než je běh. Navíc jde o aktivitu poměrně nenáročnou na různé pomůcky a potřeby. Co k němu potřebujete? Základem je jenom funkční oblečení a chybět nesmí také elegantní boty. I ty sportovní dnes mohou vypadat dobře a mohou ladit s vaším celkovým outfitem. Co dále by však měly splňovat? Určitě se zaměřte na jejich pohodlnost a na to, aby vás při běhu nikde netlačily. Příspěvek Jak vypadat skvěle? Pomůže cvičení pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
31.07.2015 08:36 |

3 postavy ze seriálu Ulice, které zaručeně mají malé nádobíčko! A my vám řekneme proč

GLOSA: Nekonečný seriál Ulice je plný pořádných chlapů, na které si ženské postavy brousí už léta zuby a stále je nemůžou klofnout. Pak tu ale máme odvrácenou stránku. Tohle jsou tři postavy seriálu, které mají malý penis a vy to ani netušíte, ačkoli byste měli.
15.11.2017 15:40 |

3 nejotravnější postavy v Ulici: Ufňukaný nevěrník Maléř, frigidní Květa a Anička v přechodu

Nekonečným seriálem Ulice prošly už stovky českých herců a někteří v něm hrají dodnes. Diváci si postupem času některé postavy oblíbili a dalším nemohou přijít na jméno. Sympatie u různých postav se ale liší tím, jak se jejich dějová linka vyvíjí. Typickým příkladem je Lumír Nykl, který se proměnil z laciného gangstera z herny v rozumného otce a spravedlivého chlápka. Pojďme se nyní podívat na 3 postavy Ulice, které jsou v poslední době nesnesitelné.
22.10.2020 15:46 |

Osobnosti: Lumír Nykl (54 článků)

Neviditelný Stan Walker ze seriálu Will & Grace – jaké další notoricky známé postavy jste vlastně nikdy neviděli?