Recenze: Hra na oliheň a o důstojnost. Sledovaností může překonat vše na Netflixu

Seriál, kde zadlužení lidé zápasí o život v sérii podivných dětských her, je o něco elegantnější než hloubavý.
08.10.2021 17:15 |

„Hra na oliheň“ boří rekordy: Jihokorejský seriál je největším úspěchem na Netflixu od úplného začátku

Pokud se podíváme na světovou top desítku nejlepších celosvětových seriálů, se dozvíme, že netflixový originál „Hra na oliheň“ bylo v prvním měsíci na Netflixu sledováno častěji než jakýkoliv jiný seriál. Podle počtů se dá dokonce říct, že je to nejúspěšnější seriál všech dob.
14.10.2021 17:30 |

Seriál Hra na oliheň mi přinesl 20 milionů fanoušků, říká modelka o první roli

Modelka Čung Hojeon (27) je hvězdou nového seriálu Hra na oliheň. Korejská „vyvražďovačka“ ve stylu Hunger Games se stala historicky nejsledovanějším seriálem z produkce Netflixu. Herečka díky hlavní ženské roli i hereckému výkonu získala krátce po zveřejnění série miliony fanoušků z celého světa.
08.08.2011 13:50 |

Osobnosti: David Beckham (1118 článků)

Hra na oliheň porazila všechno: Z Jung Ho-yeon je totální hvězda

Kdo by byl řekl, že se nejsledovanějším seriálem Netflixu všech dob se stane jihokorejská Hra na oliheň? V angličtině se jí říká Squid Game a je celosvětovým megahitem. Že jste o ní ještě neslyšeli? Představte si, že můžete získat asi 850 milionů korun, když vyhrajete jednoduchou dětskou hru. Snadné? Herečka Jung Ho-yeon (27) by mohla vyprávět...
16.10.2021 19:45 |

Cukr, káva, limonáda za miliony: Hra na oliheň válcuje Netflix

Devítidílný seriál Hra na oliheň vypustil Netflix do éteru 17. září a již během několika dní si zneklidňující drama podmanilo široké publikum. Stojí krvavé dětské hrátky za to?
04.10.2021 15:30 |

4 rady jak překonat strach z řízení

Závěrečné zkoušky v autoškole máte již dávno za sebou, řidičský průkaz nosíte v dokladech a ačkoli jste podle papírů způsobilá řidička, při pohledu na auto a představě, že musíte řídit, se vám zvedá žaludek, kolena připomínají rosol, čelo se orosí potem a srdce začne tlouct nepředstavitelnou rychlostí. Již několik týdnů či dokonce měsíců se ptáte sama sebe, jak překonat strach z řízení. Když už jste se učila na zkoušky a zvládla jste i technickou stránku věci, pak by byla škoda, kdyby vaše vynaložené úsilí ve finále přišlo vniveč. Věřte nebo ne, ale s otázkou jak překonat strach z řízení, si nepohráváte jen vy. Je mezi námi hodně lidí, kteří mají z řízení strach, děsí je představa hustého provozu a nejvíce se bojí ostatních řidičů, kteří ne vždy dokážou respektovat začátečnickou snahu. I přes obavy ale víte, že řídit potřebujete, aby vám auto nestálo ladem skladem v garáži nebo zaparkované před domem. Jak tedy překonat strach z řízení? Na to se teď společně s námi můžete podívat! Víte, jak překonat strach z řízení? My ano! Možná jste se nad touto otázkou zamýšleli už několikrát, ale ještě se vám nepodařilo přijít alespoň na jedno rozumné řešení. Cesta autem pro vás představuje noční můru a kdo ví, možná jste si do auta nesedli od té doby, co jste z něho vystoupili po dokončení závěrečné zkoušky. Nebojte se, my vám s vaším strachem pomůžeme. Máme totiž několik rad, které vám poradí, jak se zbavit strachu sednout za volant! Rada první: Jezděte v klidném provozu Pokud se bojíte řízení automobilu, nevrhejte se ihned do náročného provozu. Spousta aut kolem vás by vám na jistotě rozhodně nepřidala, nemluvě o neintuitivních řidičích, kteří zkrátka nedokážou pochopit, že se někdo bojí – bohužel i tací jsou mezi námi. Trénovat můžete na poklidných cestičkách nebo můžete vyzkoušet jízdu o... Čtěte více Příspěvek 4 rady jak překonat strach z řízení pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
22.11.2016 06:20 |

3 tipy jak překonat podzimní únavu

Ve chvílích, kdy za okny panuje pochmurné počasí, dny jsou najednou kratší a sluníčko už se ukáže jen občas pociťuje spousta z nás podzimní únavu. Najednou se nemohou přinutit do jakékoli aktivity, postrádají energii i elán a jejich život tak začne ovládat lenost. Na podzim je únava či deprese typická. Jestliže i vy máte pocit, že se vám do ničeho nechce, nic vás nebaví, zničeho se nemůžete radovat a do všeho se musíte doslova nutit, pak si přečtěte náš dnešní článek  ve kterém vám poradíme tři tipy jak překonat podzimní únavu. 3 tipy jak překonat podzimní únavu Spánek pohladí na těle i na duši Spánek je pro náš život nesmírně důležitý  a rozhodně bychom se neměli v tomto ohledu šidit. Odborníci o osmi hodinách spánku denně rozhodně nemluví jen tak. Zvláště na podzim bychom si spánku měli dopřát dostatek. Chcete-li překonat podzimní únavu, poslouchejte dobře vaše tělo, které vám posílá jasné signály, zda má spánku dostatek nebo zda by ještě potřeboval spánkový nášup. Kdo se chce dobře vyspat, měl by si k tomuto účelu zajistit vhodné prostředí, kdy záleží nejen na vhodné matraci, ale i na atmosféře panující v ložnici. Uvidíte, že dostatečně odpočatí nakopete únavě zadek! Nebojte se společnosti Na podzimní únavu skvěle platí, pokud na ni nejste sami. Pokud se necítíte dobře, nesnažte se být sami a místo toho buďte co možná nejvíce času s rodinou či s přáteli. Přátelé si můžete pozvat k sobě domů nebo můžete vyrazit do společnosti. S rodinou se nebojte trávit čas sledováním televize, povídáním si o zážitcích z uplynulého dne nebo hraním společenských her. Nenechte podzimní únavu, aby ovládala váš společenský život, neboť má velmi nemilou vlastnost nutit vás stranit se okolí a vyhýbat se sociálním kontaktům a komunikaci. Dopřejte si masáž S podzimní únavou vám může pomoci i profesionální masáž, při které... Čtěte více Příspěvek 3 tipy jak překonat podzimní únavu pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
13.10.2016 06:30 |

Vzniklo nové Sdružení pro měření sledovanosti

Minulý týden se uskutečnila ustavující valná hromada Sdružení pro měření sledovanosti (SPMS), na které se jeho zakládající členové – TV Nova, lídr trhu v televizní sledovanosti a jednička na trhu televizní reklamy, a mediální agentura Médea, největší mediální agentura v České republice, dohodly na vypsání výběrového řízení na realizátora měření sledovanosti televize metodou TV metrů (PEM).
18.06.2012 11:55 |

ATO: Dvojí měření sledovanosti televizí by poškodilo mediální trh

Dvojí měření sledovanosti televizí, ke kterému se v Česku schyluje, by podle Asociace televizních organizací (ATO) poškodilo mediální trh. ČTK to dnes sdělila jednatelka asociace Vlasta Roškotová. Sdružení pro měření sledovanosti, jehož vznik v uplynulých dnech iniciovala televize Nova, vyhlásilo výběrové řízení na provozovatele elektronického měření sledovanosti televizního vysílání. Konkurenčním televizím se to nelíbí.
19.06.2012 19:20 |

Oběť covidu: Důstojnost. Doktor Nielsen na půdě Senátu bránil Čechy. Generál Šándor zmrazil popisem praxe v ČT. Dorazil to jménem Skripal

„Lidská důstojnost je základní hodnotou právního státu a lze ji omezit jen v naprosto krajních případech,“ řekl právník Tomáš Nielsen. Vystihl tak hlavní výtky vůči pandemickým opatřením, které zaznívaly na kulatém stole v Senátu. Důstojnost a práva jednotlivce prý šly v těchto časech zcela stranou.
25.08.2021 18:45 |

Nejlepší seriály na českém Netflixu: Lucifer vládne všem. Co je na něm tak skvělého?

Čeští uživatelé Netflixu mají už dlouhodobě v oblibě seriál Lucifer. Ten pojednává o pánovi pekel, který se z nudy přestěhoval do Los Angeles a otevřel si noční klub. Pak mu ale do cesty vstoupila půvabná vyšetřovatelka... Koncem srpna vyšla 5. série a fanoušci nyní čekají na finální šestou. Co je na seriálu Lucifer tak skvělého, že panuje českému Netflixu?
08.09.2020 22:20 |

Nejhorších deset seriálů na Netflixu: 1. díl

Netflix má velký úspěch s vlastními filmy i televizními seriály, ať už „Domek z karet“, „Orange Is The New Black“ či „Stranger Things“. Ale ne každá originální show Netflixu byla geniální. Netflix dokonce tak často šlápl vedle, že se můžete těšit hned na tři články s nejhoršími seriály na Netflixu.
17.10.2021 15:25 |

Vidělo ji 111 milionů lidí. Ze Hry na oliheň se stal nejoblíbenější seriál Netflixu

Vzrostl kvůli ní zájem o korejštinu i sladkost zvanou dalgona. Videotéka čelí žalobě od jihokorejského poskytovatele internetu.
13.10.2021 18:15 |

Za rekordní sledovaností Zaklínače se skrývá finta Netflixu

Společnost Netflix uvedla, že seriál Zaklínač sledovalo v prvních čtyřech týdnech 76 miliónů předplatitelů. To by mohlo znamenat nejúspěšnější nástup seriálu v dějinách Netflixu.
22.01.2020 10:05 |

Recenze: Srdcervoucí dokument vrací Amy Winehouse důstojnost

Dokument režiséra Asifa Kapadii narušuje klišovitý mediální obraz Amy Winehouse a vrací jedné z nejtalentovanějších zpěvaček své doby důstojnost, píše v recenzi Jan Gregor.
04.08.2015 10:20 |

Osobnosti: Amy Winehouse (414 článků)

Český humor diváky láká, Nova Cinema už přepisuje historii

Filmový kanál Nova Cinema si získává stále větší oblibu u diváků a díky tomu dosahuje mimořádných výkonů v podílu na sledovanosti. V sobotu 11. června 2011 se v prime time stala v cílové skupině D 15-54 po TV Nova druhou nejsledovanější komerční TV stanicí s podílem na sledovanosti 12,88 %. Společně s hlavním kanálem Nova tak dosáhly podílu na sledovanosti 47,69 % v D 15-54.
13.06.2011 16:40 |

Sledovanost Novy dál klesá, přesto loni dominovala

Nejsledovanější tuzemskou televizí loni zůstala TV Nova. Dominantní postavení ve sledovanosti si drží dlouhodobě, i když její podíl neustále klesá. Loňský podíl Novy na celodenní sledovanosti ve skupině lidí starších 15 let činil 29,13 procenta, což bylo meziročně o 3,79 procentního bodu méně. Podíl na sledovanosti klesl také ČT1, naopak vzrostl u Primy a TV Barrandov. Vyplývá to z údajů zveřejněných na webu Asociace televizních organizací (ATO).
05.01.2012 16:50 |

Do nového měření sledovanosti jde s Novou mediální agentura Médea

Dvojí měření sledovanosti, které změní 15 let staré pořádky na televizním trhu, nepodporuje jen televize Nova, která už iniciovala tendr na nová data pod hlavičkou nově založeného Sdružení pro měření sledovanosti. „Již nyní v něm nejsme sami. Naším partnerem je největší mediální agentura v zemi Médea,“ prohlásil generální ředitel Novy Jan Andruško v rozhovoru pro časopis Týden.
18.06.2012 13:25 |

TV Nova zakládajícím členem nového Sdružení pro měření sledovanosti

TV Nova se stala zakládajícím členem Sdružení pro měření sledovanosti (SPMS), které vzniká jako platforma pro měření sledovanosti otevřená všem hráčům na trhu televizní reklamy, včetně televizních médií, mediálních agentur a zadavatelů televizní reklamy.
19.06.2012 09:25 |

Do tendru na měření sledovanosti organizovaného Novou a Médeou se přihlásily dvě firmy

Do tendru na provozovatele elektronického měření sledovanosti televizního vysílání v České republice, které organizuje Sdružení pro měření sledovanosti (SPMS), se přihlásily dvě firmy. Informoval o tom ředitel komunikace a PR Novy Josef Koukolíček. Server Mediaguru.cz píše, že tendru se zúčastní agentury AC Nielsen a GfK Czech.
09.09.2012 20:00 |