RECENZE: Album D. Y. K. je Dykův důkaz, že lze jít dál

Po desetiletém hudebním spojení s brněnským B-Side Bandem vykročil zpěvák a skladatel Vojtěch Dyk za dalším hlasem svého srdce. Spojil se s českým hudebníkem žijícím v New Yorku Ondřejem Pivcem, zpěvačkou Kennedy z Pivcovy kapely Kennedy Administration a společně s nimi si napsal písničky sobě na míru a podle chuti.
04.12.2019 16:15 |

Osobnosti: Vojtěch Dyk (775 článků) , Kennedy Kennedy (5 článků)

Jiří Baťa: Důkaz je pouhé slovo. Jiným ale musí stačit, že bylo vysloveno

Co je to a jaký význam má důkaz? Důkaz je zdůvodnění nebo dokázání pravdivosti nějakého jevu, vlastnosti nebo tvrzení, které je naprosto nezpochybnitelné. V matematice jde buď o dokazování pravdivosti matematických vět, nebo formální důkaz dosažený s použitím logických výroků. V oblasti práva je však důkaz prostředkem, jak zjistit faktickou skutečnost a podat o ní svědectví.
15.04.2018 09:25 |

Recenze: Vojtěch Dyk by mohl být Gottovým nástupcem, bohužel v estrádě nezná míru

Kdyby se Vojtěch Dyk věnoval zpěvu cílevědomě, mohl by být nástupcem Karla Gotta. Dykův včerejší koncert ale mírou komedianství vyzněl jako estráda.
04.11.2019 15:05 |

Osobnosti: Karel Gott (5294 článků) , Vojtěch Dyk (775 článků)

Mig 21 interview: Když album, tak Album

Mig 21  nikam nespěchají - na nové album s názvem Album čekali fanoušci dlouhých deset let.  "Původně jsme ho chtěli vydat až v roce 2016, takže vlastně vychází o dva roky dřív,"  říká v rozhovoru s obvyklou nadsázkou frontman Jirka Macháček. Album vychází 3. října, ve stejný den vyráží kapela na turné.
24.09.2014 17:15 |

Osobnosti: Jiří Macháček (262 článků)

Kamarád Vojty Dyka se prořekl a potvrdil: Vilhelmová je těhotná!

Zatímco Taťána Vilhelmová  (34) a její přítel Vojta Dyk  (27) ohledně hereččina požehnaného stavu stále mlží a doposud se k tomu nevyjádřili, Dykův blízký kamarád, zpěvák Ondřej Ruml  (31) , neudržel jazyk za zuby a udělal to za ně. Z toho mít Vojta asi radost opravdu nebude.
20.10.2012 16:30 |

Osobnosti: Vojtěch Dyk (775 článků) , Ondřej Ruml (191 článků)

Vilhelmová zavrhla svého otce: Nahradí ho Dykův tatínek?

Nastávající maminka Tatiana Vilhelmová (34) se svým tátou již několik let nemluví. Ale ztrátou otce a také dědečka svých děti, včetně miminka, které čeká s muzikantem Vojtou Dykem (27), netrpí. Má totiž skvělou budoucí tchyni i tchána!
04.04.2013 12:05 |

Osobnosti: Tatiana Vilhelmová (468 článků) , Vojtěch Dyk (775 článků)

05.04.2013 08:01 |

V létě budu fungovat jako babysitter, říká Vojta Dyk

Herečka Tatiana Vilhelmová, která v sobotu slaví pětatřicáté narozeniny, teprve před dvěma měsíci porodila syna Aloise, už se ale vrhá znovu do práce. Vojtěch Dyk v rozhovoru pro Český rozhlas Radiožurnál prozradil, že jeho drahá polovička bude točit v létě v Jeseníkách a on se bude starat o jejich syna. Další články k tématu: Vojta Dyk se stal otcem, Vilhelmová porodila syna Aloise OBRAZEM: Dykův skvělý koncert zapadl kvůli polibku s Ruppertem Chci, aby to byl Jirka, říká Dyk o dítěti, které čeká s Vilhelmovou VIDEO: Vojta Dyk převlékl bigband do plavek. Na turné zve od chlouby Brna AUDIO+VIDEO: Vojta Dyk načetl Haškovy povídky o zvířatech Dyk musí doma věšet prádlo, Prachař vynáší odpadky a háčkuje OBRAZEM: Vilhelmová s Dykem pařili pod dohledem Vojty Kotka na stole
13.07.2013 00:50 |

Osobnosti: Vojtěch Kotek (307 článků) , Tatiana Vilhelmová (468 článků) , Vojtěch Dyk (775 článků) , Jiří Vojta (90 článků) , Jiří Vojta (90 článků)

Vstupenka do Hollywoodu? Dykův kšeft s Depardieuem!

České Brdy hostí hollywoodské hvězdy. Bond girl Denise Richards (46) natáčí nový film, ve kterém se objeví hvězda Gérard Depardieu, ale také například Vojta Dyk.
10.10.2017 12:05 |

Osobnosti: Denise Richards (72 článků) , Gérard Depardieu (180 článků) , Vojtěch Dyk (775 článků)

Viktore, drž se... Dykův boj o život nenechal nikoho chladným! Co se stalo?

Nešťastný pád Viktora Dyka (49) nenechal nikoho chladným. Zpěvák a bývalý manžel Ivany Jirešové (40) byl po těžkém úrazu ihned převezen na jednotku intenzivní péče do nemocnice, kde byl uveden do umělého spánku a bojuje o život. Lidé mu na jeho Facebooku začali vyjadřovat velké a povzbudivé emoce.
14.02.2018 14:45 |

Osobnosti: Viktor Dyk (130 článků) , Ivana Jirešová (376 článků) , Viktor Dyk (130 článků)

Předejděte zklamání z dovolené. Přečtěte si recenze a prožijte dovolenou snů

Vysněnou dovolenou, na kterou celý rok šetříte, může pokazit počasí. To člověk jen stěží ovlivní, dalším věcem v podobě špinavého pokoje, špatného jídla a nefungující klimatizace lze ale předejít. V dnešním článku vám poradíme, jak si koupit zájezd snů a užít si pár dní volna na dokonalém místě po všech stránkách. Už se nemůžete dočkat toho, až si konečně odpočinete na lehátku na pláži, dáte si drink a zaplavete v moři? Vyspíte se v pohodlném hotelovém lůžku a po ránu si zaplavete v bazénu? Celý den si budete dopřávat chutné jídlo, dostatek ovoce a vychlazené limonády. Ano, představa je to krásná, avšak dokonalou dovolenou může cokoliv pokazit. Hotelový bazén bude špinavý, jídlo nepoživatelné, moře plné řas a lehátek sotva pro třetinu hostů. Během chvilky se tak z dovolené snů, může stát pár dní hrůzy. Jak tomu předejít? Recenzemi! Fotografie i popis v katalogu mohou klamat. Uživatelské recenze nikoliv Tištěné i online katalogy nabízí vždy jen to nejlepší. Překrásné fotografie, popis plný lákadel. Avšak realita je mnohdy odlišná, a to nejen v tom, že moře je méně modré a tráva je méně zelená. Pokoje mohou být špinavé, personál nepříjemný, okolí rušné, klimatizace nefungující. A vám zbudou jen oči pro pláč. Předejít velkému zklamání z letní dovolené můžete tím, že si přečtete recenze hotelů a díky ostatním hostům zjistíte, zda hotel a služby stojí za to či nikoliv. V uživatelských recenzích si obvykle lidé neberou servítky, a tak se můžete dočíst skutečnou realitu. Čím víc hvězdiček, tím lépe. V Egyptě volte hotel minimálně s pěti To, že je hotel ohodnocen, jako čtyřhvězdičkový nezaručuje, že vás čeká luxusní dovolená. Především hotely v Egyptě vás mohou nemile překvapit. V Afrických zemích se vyplatí vybírat z hotelů, které mají pět hvězd a špatně neuděláte ani s šestihvězdičkovým komplexem. Ano, čtete správně. Nejen v Egyptě, ale i třeba v Tunisku a v Turecku se můžete setkat i s šesti hvězdami. Také ty... Čtěte více Příspěvek Předejděte zklamání z dovolené. Přečtěte si recenze a prožijte dovolenou snů pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
23.06.2018 16:25 |

Soukromé video lze použít jako důkaz přestupku, rozhodl Nejvyšší soud

Spornou otázkou použitelnosti kamerových záznamů pořízených soukromými subjekty v přestupkovém řízení alespoň částečně rozřešil Nejvyšší správní soud (NSS). Podle jeho verdiktu video jako důkaz použít lze, závisí ale také na okolnostech vzniku nahrávky.
22.12.2011 13:15 |

Vydal album a zemřel. David Bowie podlehl rakovině

Zpěvák David Bowie oslavil 8. ledna narozeniny, vydal své poslední album a navždy odešel. Britskému hudebníkovi bylo v pátek devětašedesát a k výročí si nadělil osmadvacáté studiové album. Vydal ho v den svého narození k velké radosti svých skalních fanoušků. Jmenuje se Blackstar a má jazzový nádech, jaký úspěch bude mít album u fanoušků se už bohužel nikdy nedozví. Krátce po vydání svého alba podlehl rakovině.
11.01.2016 12:10 |

Osobnosti: David Bowie (236 článků)

Taylor Swift má Grammy za album 1989. Lidé zuří kvůli vystoupení Adele

Album americké zpěvačky Taylor Swift nazvané 1989 získalo na ceremoniálu v Los Angeles hudební cenu Grammy pro nejlepší album roku. Nahrávkou roku se stala skladba Uptown Funk od anglického hudebníka a producenta Marka Ronsona a amerického zpěváka Bruna Marse. Favoritem letošního ročníku byl rapper Kendrick Lamar, který byl nominován v 11 kategoriích. Nakonec získal pět trofejí, včetně té za nejlepší rapové album.
16.02.2016 07:40 |

Osobnosti: Mark Ronson (9 článků) , Taylor Swift (305 článků) , Kendrick Lamar (42 článků)

Exkluzivně: Ivetina platná závěť a manželská smlouva jsou u Rychtáře! Podívejte se na klíčový důkaz!

"Josef Rychtář":http://www.extra.cz/tema/josef-rychtar (56) skutečně v listopadu navštívil s "Ivetou Bartošovou":http://www.extra.cz/tema/iveta-bartosova-zpevacka (†48) notářku, u které stvrdili "manželskou smlouvu":http://www.extra.cz/tema/predmanzelska-smlouva a Iveta nechala ověřit svou "závěť":http://www.extra.cz/dalsi-zvrat-v-kauze-iveta-martucci-ma-zavet-bartosove-a-jde-pry-o-miliony, tedy vše zjevně proběhlo tak, jak Rychtář tvrdil od chvíle, co hrabě "Domenico Martucci":http://www.extra.cz/tema/domenico-martucci (37) včera vytasil "údajný důkaz o původní závěti zpěvačky":http://www.extra.cz/exkluzivne-mame-posledni-telefonat-bartosove-dukaz-ktery-znamena-v-cele-kauze-zasadni-obrat, kterou prý "schovala u něj v knihovně":http://www.extra.cz/nocni-zvrat-v-kauze-iveta-mame-zhave-lejstro-martucii-tasil-dalsi-protizavet-valka-testamentu-jaka-tu-nebyla!
03.06.2014 15:05 |

Dopadli stejně jako Kramný! Soud neměl ani jeden přímý důkaz, přesto je poslal za mříže

Ani jeden přímý důkaz, ani přiznání, a přesto skončili za katrem. Soud při čtvrtečním stání poslal za mřížované dveře Petra Kramného (37), aniž by v rukou měl jediný důkaz, který by ho přímo usvědčil z vraždy manželky Moniky Kramné a dcerky Klárky. Ovšem, toto není jediný případ, kdy soudu stačily nepřímé důkazy. Podobných případů je v historii české justice celá řada!
09.01.2016 09:20 |

Karel Januška: Policejní stát?

V předcházející úvaze jsem se obracel na pracovníky vysokých škol, zda je jim lhostejné, že naše soudy neuznávají základní důkaz matematiky, důkaz sporem, který je v právní vědě nazýván důkaz opaku (z opaku, opakem).
31.10.2017 14:45 |

Will.i.am nahrál hvězdné album. Poslechněte si!

Will.i.am, frontman The Black Eyed Peas, vydává 22. dubna sólové album s názvem "#willpower". Aby navnadil fanoušky, dal celé album k dispozici na svůj Youtube kanál.
23.04.2013 14:20 |

RECENZE: S Tomem Odellem v baru vyšší cenové skupiny

Dvaadvacetiletý britský zpěvák a pianista Tom Odell to na začátku umělecké dráhy nemá lehké. Jeho debutové album Long Way Down sice vyšplhalo na první místo ostrovní hitparády a fanynek má požehnaně, hudební kritici si ale cestu k jeho písničkám nacházejí hůře. Britský odborný magazín NME mu dokonce dal za album nula bodů z deseti možných.
16.11.2013 09:31 |

Osobnosti: Tom Odell (20 článků)

Medik radí - 7. díl - Prohlídka mrtvoly na místě činu

A je to tu. Očekávaný další díl "Medik radí". Dnešní díl se bude zabývat tématem, pro laiky docela morbidním, nýbrž pro mě převelice zajímavým - a to ohledaní mrtvoly a potvrzení smrti. Ja to tedy je? Jak lékař pozná, že člověk je mrtvý? Co vše musí dále provést? Dozvíte se níže:) Když je lékař přivolán na místo činu, musí nejprve zjistit, zda je člověk živý, nebo zda je již skutečně mrtev. Pokud dotyčný žije, musí lékař hned udělat vše pro jeho záchranu. Ale i v tomto případě je nutné, aby si lékař dobře všiml polohy zraněného a též polohy předmětů, které by mohly se smrtí souviset. Pokud má lékař podezření, že již smrt nastala, musí toto skutečně prověřit. Důkaz smrti je v některých případech obtížný. Jednoznačný důkaz může pochopitelně podat encefalograf (EEG), který však nebývá vždy k dispozici. Co se týče elektrokardiografu (EKG), měření je nutné opakovat několikrát po sobě a výsledky nemusí být vždy jednoznačné.V každém případě je nutné zjistit, zda ustal tep a vyzkoušet reakci zornic (ta ovšem také nemusí být jednoznačnou známkou smrti). Proto se také používá tzv. Tonelliho příznak . Ten spočívá v tom, že pokud se stiskne oko dvěma prsty, je zornice oválná, pokud třemi je trojhranná. Tento příznak se objevuje již několik okamžiků po smrti a trvá asi 2 hodiny. Nevýhodou ovšem je, že tato deformace se neprojevuje u utopenců nebo v případě očního zákalu. Zrovna tak u oběšených ještě dlouho po smrti nedochází k deformaci zornic. Poměrně jednoduchou zkoušku k potvrzení smrti navrhl Balthazar. Jeho metoda spočívá v tom, že éter vstříknutý pod kůži se vstřebá, pokud je v těle ještě jiskra života. Pokud je člověk mrtev, po vytažení jehly vytryskne éter zpět. Pro provedení této zkoušky plně stačí 1–2 ml éteru, který lze pro lepší názornost obarvit eosinem. Pokud již lékař dospěl k závěru, že dotyčný je skutečně mrtvý, zjistí: a) Jaká je teplota těla – povětšinou se měří v rektu teploměrem. b) Zda jsou vyvinuty posmrtné skvrny (jak jsou umístěny a jakou mají barvu). c) Zda je již vyvinuta posmrtná ztuhlost. d) Zda jsou viditelné známky nějakého poranění. e) Zda se již neprojevují známky hniloby. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
04.08.2009 09:40 |