Probuzení jako z hororu: Ženě proletěl meteorit střechou až do postele!

Kanaďanka může děkovat své šťastné hvězdě, že ji ve spánku přímo do hlavy netrefil kus šutru, který spadl z nebe. Černě zbarvená hornina se jí zaryla přímo do polštáře vedle ní.
14.10.2021 09:30 |

Parašutistu těsně minul padající meteorit

Norskému parašutistovi Andersovi Helstrupovi se povedlo při seskoku natočit neuvěřitelný okamžik, kdy těsně kolem něj ve vzduchu proletěl padající meteorit. Podle odborníků je to poprvé v historii, kdy se meteorit podařilo zachytit ve fázi letu zvané dark flight (temný let), uvedl server The New York Daily News.
04.04.2014 16:10 |

VIDEO: Meteorit spadl do zubní ordinace

Lékaři v malé ordinaci v americkém státě Virginie se nestačili divit, když jim střechou proletěl meteorit.
21.01.2010 20:30 |

Moderní rozkládací postele – podle jakých kritérií vybírat?

Rozkládací postele ať už manželské či jednolůžkové, jsou velmi oblíbené do všech typů domácností. V jediném okamžiku vyřeší spánek i nedostatek prostoru, se kterým se potýkají převážně malometrážní byty. K jejím přednostem patří i rychlost rozložení, takže máme během okamžiku pro návštěvu připravený nocleh. Pokud bydlíme v rodinném domě nebo velkém bytě, je život mnohem snadnější. Ovšem co dělat, když prostoru není nazbyt? Pak nezbývá než najít jiné praktické řešení a zorganizovat své bydlení. Chytrý nábytek do malých interiérů Nábytek do malých interiérů může být nejen plně funkční, ale i elegantní. Chytrým způsobem se tak dá vyřešit bydlení v garsonce či malém bytě. Velmi často se využívá patrových postelí – palandy. Ovšem ne každý byt má k tomuto předpoklady. Pro pořízení palandy je vhodné mít i vysoké stropy. Bohužel vysoké stropy se v minulosti dělávaly převážně v cihlových zástavbách. V moderních bytech se s vysokými stropy setkáme jen zřídkakdy. Muselo se tedy vymyslet jiné praktické řešení, jak zorganizovat plochu na spaní navíc, včetně úložných prostor. Moderní rozkládací postele jsou praktickým a elegantním řešením. Stejně tak důležitou roli hrají malé sedací soupravy s úložným prostorem. Nábytek dnešní doby musí splňovat důležitá kritéria. Která to jsou? Kritéria na moderní rozkládací postele Při výběru takového nábytku, zvlášť u rozkládací postele je klíčová její role. Zda bude sloužit pouze jako sedací souprava k občasnému přespání nebo na ní budeme spát denně. V takovém případě se vyplatí investovat do masívu, který už něco vydrží. Postel by měla dále odpovídat prostorovým možnostem (počítáme s plochou po rozložení) a reprezentovat interiér a především náš vytříbený vkus. Zaměříme se nejen na barvu, ale i další použité materiály. Neméně důležitá je kvalitní matrace. To, že hledáme řešení na úsporu místa, neznamená, že slevíme z další kvality na úkor spánku. Příspěvek Moderní rozkládací postele – podle jakých kritérií vybírat? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
08.01.2017 08:45 |

Unikátní úspěch českých astronomů. Díky jejich výpočtu našli meteorit starý 4,5 miliardy let

Čeští astronomové patří k absolutní světové špičce ve vypočítávání dráhy padajících meteorů. Díky jejich výpočtům pak lze určit, kde by se mohly nacházet úlomky těchto kosmických těles, zvaných meteority. Takto přesně, jako v případě bolidu, který v březnu proletěl nad Horním Rakouskem, to však ještě nikdo nevypočítal. Hledači pak už mohli jít najisto, v dubnu se jim podařilo nalézt meteorit s úctyhodnou hmotností 1320 gramů, starý je jako samotná sluneční soustava. Objev je unikátní i díky tomu, že se Čechům podařilo vypočítat, odkud z vesmíru toto těleso přiletělo.
15.04.2016 15:10 |

Obří meteorit těsně minul Zemi: Vědci si ho všimli jen 24 hodin před průletem!

V neděli Zemi jen těsně minul meteorit velký jako desetipatrová budova. Letěl rychlostí 16 kilometrů za sekundu a vědci ho zaznamenali pouhých 24 hodin před tím, než proletěl okolo Země.
10.01.2017 11:00 |

Další jasně zářící meteorit vlétl do zemské atmosféry

V pátek prolétl nad Severní Amerikou velký jasně zářící meteorit. Vidět byl v úctyhodných 13 státech a dvou kanadských provinciích. Meteorit byl větší velikosti než obvykle a byl jasnější než Venuše.
23.03.2013 17:00 |

Neuvěřitelné video: Parašutistu při seskoku málem zabil METEORIT! VIDEO

Poprvé na světě natočili padající meteorit na video! Parašutistu při seskoku z letadla málem trefil, odborníci se shodují, že jde skutečně o meteorit.
04.04.2014 17:05 |

Záhada na Mladoboleslavsku: Před Matěje (17) spadl meteorit!

Meteorit, či obyčejný kámen? Na mladoboleslavskou hvězdárnu se obrátil Matěj Rejfek (17) z Ledců, kterému prý v neděli 17. července spadl před cestu meteorit!
29.07.2016 05:20 |

Chatku v Oslu zasáhl půlkilový meteorit. Jeho cena je deset milionů!

Více než půlkilogramový kus meteoritu proletěl střechou zahradní chatky v norském Oslo. Informuje o tom v pondělí agentura AFP.
12.03.2012 17:50 |

Umíte si představit děsivější probuzení? Přátelé mladíka k smrti vylekali

Tak takové probuzení by si nepřál nikdo z nás. Děsivou chvilku mladíkovi připravili nejspíš jeho přátelé nebo spolubydlící, když přes sebe hodili prostěradla a se svícemi v rukách čekali u jeho postele, až se probudí. Když se tak stalo, krve by se v něm nedořezal. Není divu, když to vypadá, že mu kolem postele stojí duchové nebo jiné přízraky.
02.12.2019 08:20 |

Střechou kůlny prolétl kámen. Byl to 4,5 miliardy let starý meteorit

Před půl rokem prorazil střechu kůlny v nizozemské vesničce zvláštní kámen. Nyní vědci oznámili, že jde o 4,5 miliardy let starý meteorit, jaký se v zemi najde jen jednou za tři dekády. Napsal to web RT News.
01.07.2017 19:45 |

Indonésan se stal přes noc boháčem: Střechou mu prolétl meteorit za desítky milionů!

Štěstí srovnatelné s výhrou v loterii měl mladý táta tří dětí z Indonésie. Výrobce rakví Josua Hutagalung si vydělal velké jmění prodejem meteoritu, který letos v srpnu prolétl jeho střechou jeho domu.
20.11.2020 17:55 |

První česká Barbie těsně po plastice osmiček přiznává: Po probuzení jsem halucinovala, plakala a zvracela

První česká Barbie Gabriel Jiráčková si nechala zvětšit své přírodní čtyřky na umělé osmičky. Na celou operaci se těšila, ale zároveň měla obavy hlavně z probuzení a uspávání. V současnosti už je po operaci a redakci eXtra.cz se svěřila, jak se cítila těsně po probuzení, jaké nepříjemné chvilky zažívala a co bude nyní následovat.
27.09.2017 16:20 |

Duhový meteorit prorazil střechu rodinného domku: Obsahuje látky vhodné pro vznik života?

Ženě vlétl střechou do domu rozžhavený kámen starý 4,5 miliardy let - pamatuje vznik sluneční soustavy. Pochází z meteorického roje, ze kterého dopadl až na zem jiný kus asteroidu v roce 1969. Doufá se, že by v novém meteoritu mohly být nalezeny proteiny.
28.08.2020 09:50 |

Čechům se podařil unikátní výpočet a objev meteoritu. Je starý jako sluneční soustava

Čeští astronomové patří k absolutní světové špičce ve vypočítávání dráhy padajících meteorů. Díky jejich výpočtům pak lze určit, kde by se mohly nacházet úlomky těchto kosmických těles, zvaných meteority. Takto přesně, jako v případě bolidu, který v březnu proletěl nad Horním Rakouskem, to však ještě nikdo nevypočítal. Hledači pak už mohli jít na jisto, v dubnu se jim podařilo nalézt meteorit s úctyhodnou hmotností 1320 gramů, starý je jako samotná sluneční soustava. Objev je unikátní i díky tomu, že se Čechům podařilo vypočítat, odkud z vesmíru toto těleso přiletělo.
15.04.2016 14:25 |

Muž proletěl úzkým skalním otvorem jako pták, ve speciální kombinéze s křídly

Touha lidí po létání je tak stará jako lidstvo samo. A nadšenců, kteří to chtějí zkusit, je stále dost. Jedním z nich je Američan Jeb Corliss. Ten v sobotu vyskočil ve své speciální kombinéze připomínající netopýří křídla z helikoptéry a bez dalších pomůcek proletěl úzkou skalní štěrbinou v čínských horách, uvedla agentura Reuters.
24.09.2011 15:55 |

Muž proletěl skalním otvorem jako pták, ve speciální kombinéze s křídly

24.09.2011 16:25 |

Orlosup proletěl Krkonošemi jako letoun stealth

Doslova jako neviditelný letoun stealth proletěl Krkonošemi orlosup bradatý (Gypaetus barbatus), jeden z nejvzácnějších a největších ptáků Evropy s rozpětím křídel až 2,5 metru. Dravec přistál u Martinovky nad Špindlerovým Mlýnem a jižně od polské Szklarské Poreby u Szrenického potoka.
14.08.2013 17:35 |

BASE jumper proletěl jako střela mezi skalami

Ruský BASE jumper Valerij Rozov si připsal na své konto další odvážný kousek. V Ingušsku skočil v létacím obleku wingsuit z hory a proletěl jako střela mezi dvěma skalními stěnami.
09.06.2015 18:01 |