Obří asteroid se řítí k Zemi: Vědci varují před katastrofou, startuje důležitá mise

Do těsné blízkosti Země se tento týden dostane obrovský asteroid. Evropská kosmická agentura (ESA) varuje před možnou katastrofou, kterou by náraz vesmírného tělesa způsobil. Ve spolupráci s americkou NASA se proto rozjede speciální mise.
03.12.2019 22:25 |

K Zemi se řítí asteroid jako kamion: NASA si ho nevšimla! Máme se bát?

Dnes večer by se měl k naší planetě Zemi přiblížit asteroid, který vědci objevili teprve před šesti dny. NASA hovoří o tom, že by se mělo jednat o asteroid velikosti kamionu. Podle vědců jsou asteroidy nebezpečné, pokud se dostanou do vzdálenosti 7 403 000 km od Země. Asteroid, který byl objeven poměrně hodně pozdě, poletí rychlostí zhruba 37 800 km/h. Měli bychom se obávat nejhoršího?
03.01.2018 20:00 |

K Zemi míří obří asteroid. Je 50x větší než ten, co vyhubil dinosaury. A už je vidět okem

Je velký jako deset Českých republik nebo čtyři Velké Británie. Asteroid 4 Vesta, který se právě řítí k Zemi, by zvládl vyhubit veškerý život na naší planetě. Přece jen, asteroid, který vyhubil dinosaury, byl padesátkrát menší. Svět ale tentokrát přežije, americký Národní úřad pro kosmonautiku a letectví (NASA) vypočítal, že Vesta nás mine. Přesto jde o mimořádný zážitek, protože asteroid se přiblížil natolik, že ho je možné pozorovat pouhým okem.
29.06.2018 07:45 |

K Zemi se řítí obří asteroid! Vyplní se apokalyptické proroctví krvavého měsíce?

Americký Národní úřad pro letectví a vesmír (NASA) potvrdil, že k Zemi se řítí obrovský asteroid. Planetka proletí kolem Země v sobotu rychlostí asi 60 tisíc kilometrů za hodinu.
09.10.2015 18:35 |

Rusové varují: K Zemi se řítí velmi nebezpečný OBŘÍ ASTEROID!

Potenciálně nebezpečný asteroid, alespoň dvacetkrát větší než meteorit, který předloni zasáhl ruské město Čeljabinsk, se přiblíží k Zemi už 26. ledna.
07.01.2015 06:56 |

Zemi minul „nevypočitatelný asteroid“, přiblížit se mohl až k satelitům

Zemi s odstupem více než desetinásobku vzdálenosti mezi ní a Měsícem bezpečně minul asteroid 2013 TX68, který je pověstný svou nejistou trajektorií. Informovalo o tom Centrum pro planetky při Mezinárodní astronomické unii (IAU). Vědci do poslední chvíle neznali přesný čas největšího přiblížení a také nevěděli, do jaké blízkosti k Zemi se asteroid nakonec dostane. Nebylo totiž vyloučeno, že proletí níž než satelity na geostacionární dráze.
08.03.2016 12:00 |

Podle vědců Zemi zasáhne obří asteroid! Konec světa: 16. 3. 2880!

Na Zemi se řítí obří asteroid, který po dopadu úplně vyhubí lidskou rasu. Nemluvíme o filmu Armageddon, ale o skutečnosti! Podle astronomů z Tennessee konec světa přijde 16. 3. 2880! Ještě, že se toho nikdo z nás nedožije...
18.08.2014 05:10 |

K Zemi letí další obří asteroid! Přinese zkázu na Halloween?

Letošní Halloween si přichystal jedno opravdu strašidelné překvapení! K Zemi se totiž podle amerického Národního úřadu pro letectví a vesmír (NASA) řítí rychlostí 125 tisíc km/h další obří asteroid. A tentokrát bude mnohonásobně blíže...
20.10.2015 14:00 |

4 důvody, proč je snídaně důležitá

Ze všech stran na nás útočí reklamy prezentující sušenky pro dobrý start do nového dne, které si můžete dát k snídani a skvěle se tak připravit na celý den. I každé malé dítě ví, že snídaně je nejdůležitějším jídlem dne a s radostí vám o této povinnosti poreferuje – vždyť i jeho maminka každé ráno poučuje, že se musí pořádně nasnídat, aby mělo dostatek síly poprat se s dobrodružstvím! Proč je snídaně důležitá a proč bychom právě tohle jídlo neměli podceňovat? To si povíme v dnešním článku! Proč vlastně musíme snídat? Nejen reklamy v televizi, ale i v obchody nám dávají jasně najevo, že snídaně je jedno z mála jídel, na kterém bychom si měli dát obzvlášť záležet. Není se proto čemu divit, že si můžete pořídit tolik chutných pokrmů, které nám dodají energii i chuť postavit se čelem každodenním problémům, starostem v práci a povinnostem, které na nás číhají na každém kroku. Teď už se ale pojďme podívat, proč je snídaně důležitá a proč byste měli snídat ve velkém stylu! Proč je snídaně důležitá? Máme hned 4 důvody! Prozradíme vám, proč se je snídaně nejdůležitějším jídlem dne. Věřte, že si tohle označení vysloužila právem! Důvod první: Kdo snídá, je chytřejší! Vědci se jasně shodují na tom, že ten, kdo si ráno dopřál kvalitní a obsahově vydatnou snídani, prokázal daleko vyšší procentuální úspěšnost u paměťových či poznávacích testů nežli ten, který se na snídani jednoduše vykašlal. Důvod druhý: Nasnídejte se a hubněte! Zní to možná protichůdně, ale i tohle je pravda! Pokud si každé ráno najdete čas na pořádnou snídani, pak budete daleko štíhlejší nežli ti, kteří své ráno nastartují například jen hrníčkem silné kávy. Je dokázáno, že kdo ráno snídá, ten se celkově stravuje mnohem zdravěji nežli ten, kdo snídani podceňuje. Důvod třetí: Dopřejte si snídani a přestaňte kouřit!... Čtěte více Příspěvek 4 důvody, proč je snídaně důležitá pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
27.09.2016 18:10 |

Do Země zřejmě udeří obří asteroid a vyhladí na ní život: Víme, kdy přesně!

K zemi se řítí obří asteroid, po jehož srážce dojde ke katastrofickým událostem, změně klimatu a zániku většiny živých organismů. To není šíření poplašné zprávy, to je vědecká prognóza. Ovšem všichni současní lidé a desítky generací po nich můžou zůstat klidné. Ke srážce nedojde dříve než v roce 2880.
20.08.2014 12:00 |

Blíží se konec světa? Na Halloween se k Zemi řítí obří asteroid!

NASA vydala závažné prohlášení. Podle něho nás o letošním Halloweenu těsně mine obří asteroid.
21.10.2015 18:50 |

Šprýmaři vypustili falešný tweet: Na Francii se řítí asteroid

Uživatele internetové sítě twitter se o víkendu snažili znepokojit šprýmaři, kteří oznámili, že na Francii se řítí "zabijácký asteroid".
15.02.2016 21:45 |

Pozor! K Zemi se řítí obří asteroid. Hrozí katastrofa...

Automatický robotický dalekohled na Kavkazu objevil obrovský asteroid, který znepokojil vědce napříč světem. Ukazuje se, že těleso by v budoucnu mohlo změnit dráhu tak, že by se srazilo se Zemí. A to by byla katastrofa.
04.11.2014 12:05 |

Hawking měl pravdu: Na Zemi se řítí SMRTÍCÍ ASTEROID a nejde zastavit!

Děsivá předpověď Stephena Hawkinga se začíná naplňovat. K Zemi se blíží obří asteroid a podle NASA ho nelze zastavit. Téměř jistě přitom může zničit planetu.
16.03.2018 12:20 |

Osobnosti: Stephen Hawking (105 článků)

Vědci v pohotovosti: K Zemi se blíží obří asteroid!

Jmenuje se sice něžně – Florence, ale je chladný jako kámen. Doslova! Jedná se totiž o obří asteroid, který 1. září mine Zemi. A jeho míry nejsou vůbec mírné – v průměru má totiž 5 kilometrů! S rozlohou 20 000 km² je tak 2x větší než třeba Václavské náměstí v Praze.
21.08.2017 05:15 |

Britští vědci varují před apokalypsou: Na Zemi se řítí asteroidové tsunami! V ohrožení je i Česko

Zemi čeká asteroidové tsunami! Z vesmíru se k nám řítí tělesa, která mohou zabít až stovky tisíc lidí na celém světě a dokonce i vymazat celé státy z mapy! Před apokalypsou, jež je jak vystřižená z katastrofického filmu Drtivý dopad, varují britští astronomové. A v ohrožení je podle nich i Česko!
02.07.2015 05:16 |

Obří asteroid těsně minul zemi

Tak to bylo o fous. Zemi v noci na dnešek minul obří asteroid, přiblížil se k nám na vzdálenost 0,85 vzdálenosti Měsíce. Posledních 35 let nebylo žádné vesmírné těleso Zemi tak blízko.
09.11.2011 19:45 |

Obří asteorid míří k Zemi: Vědci už znají přesné datum konce všeho živého!

18.08.2014 10:55 |

Tak to bylo těsné: Zemi minul vánoční asteroid

Kolem Země ve čtvrtek odpoledne SEČ proletěl asteroid o délce zhruba dvou kilometrů. Těleso, které dostalo díky načasování přezdívku vánoční asteroid, se dostalo do vzdálenosti 28krát větší, než je Země od Měsíce.
24.12.2015 16:05 |

To bylo o fous... Kolem Země prolétl masivní asteroid

Masivní asteroid dosahující v průměru téměř dvou kilometrů, prolétl včera kolem planety Země. Informovala o tom NASA s tím, že vesmírné těleso se drželo v uctivé vzdálenosti a nepředstavovalo žádnou hrozbu pro život na planetě. Kdyby se ale s naší Zemí asteroid těchto rozměrů srazil, rovnalo by se to detonaci několika stovek jaderných bomb najednou a vedlo ke globální katastrofě a vymírání druhů i zániku civilizace.
09.09.2016 11:05 |