Nejmenší z dinosaurů se dal strčit do krabičky od sirek

Dinosaury máme spojené s představou několikatunových gigantů. Do této skupiny živočichů však patřil i okřídlený tvoreček, který vážil pouhé dva gramy a létal.
13.03.2020 16:35 |

Hudební nástroje ze sirek: Na housle jich padlo 5348!

Neuvěřitelné! Jen ze sirek postavil 23 nejrůznějších hudebních nástrojů bývalý konstruktér, nyní důchodce a vynikající amatérský muzikant Jiří Bečvář (81) z Písku. Vyrábí je z pravých sušických sirek kdysi věhlasné, ovšem dnes už zaniklé firmy Solo.
22.03.2020 05:10 |

Nový český rekord: Betlém v krabičce od sirek

Na jaro zcela neobvyklým rekordem se zapsal do české knihy rekordů známý loštický řezbář Jaroslav Beneš. Před několika dny totiž dokončil betlém v krabičce od sirek, který byl oficiálně uznán jako nejmenší český vyřezávaný betlém.
29.04.2013 19:30 |

Osobnosti: Jára Nový (139 článků)

Nejmenší žena světa chce dělat velkou politiku, podporuje pravici

Osmnáctiletá Jyoti Amgeová z Indie je držitelkou titulu nejmenší žena světa. Přestože sní o kariéře herečky, dala se i na politiku. Je součástí volební kampaně pravicové strany v Indii. Další články k tématu: Nejvyšší modelka na světě se fotila s jednou z nejmenších VIDEO: Našel se nový nejmenší muž planety, je vysoký 60 centimetrů Nejmenší kulturista na světě si říká Romeo a hledá svou Julii Nejmenší žena na světě měří 69 centimetrů a je roztleskávačka Nejmenší žena světa je velká jako panenka a je z ní herečka
02.02.2012 14:25 |

Nejmenší muž světa je z Nepálu a nikdy neslyšel o Mount Everestu

Novým nejmenším mužem světa je dvaasedmdesátiletý Nepálec Čandra Bahádur Dangi. Měří 54,6 centimetru a váží 12 kilo. Osmnáctiletý Filipínec, který byl držitelem Guinessova rekordu necelý rok, měřil o 5,3 centimetru víc. Další články k tématu: VIDEO: Našel se nový nejmenší muž planety, je vysoký 60 centimetrů Nejmenší kulturista na světě si říká Romeo a hledá svou Julii Nejmenší žena světa chce dělat velkou politiku, podporuje pravici Nejmenší žena světa je velká jako panenka a je z ní herečka Nejmenší žena na světě měří 69 centimetrů a je roztleskávačka
27.02.2012 14:30 |

Nejmenší muž světa je z Nepálu a nikdy neslyšel o Mount Everestu

01.03.2012 14:41 |

VIDEO: Nejmenší muž světa navštívil Austrálii, převážně se nosí v batohu

Dvaasedmdesátiletý Nepálec Čandra Bahádur Dangi celý život snil o cestování po světě. Díky zápisu do Guinessovy knihy rekordů, podle které je nejmenším mužem na světě, se mu to podařilo. Vypravil se do Austrálie a nejvíc se těší na pláž, kterou uvidí poprvé v životě. Další články k tématu: Nejmenší muž světa je z Nepálu a nikdy neslyšel o Mount Everestu VIDEO: Našel se nový nejmenší muž planety, je vysoký 60 centimetrů Nejmenší muž světa dostal k osmnáctinám zápis do Guinnessovky VIDEO: Nový nejmenší muž na světě je vysoký 69 cm Zemřel nejmenší muž světa, bylo mu 21 let
14.05.2012 17:40 |

Dinosauří roboti vystřídají v O2 Aréně rockové dinosaury

Rockových dinosaurů už se v O2 (Sazka) Aréně v Praze vystřídalo dost a tentokrát chce české publikum zaujmout firma The Creature Production Company pomocí dinosaurů téměř opravdových. Monstrózní show s velkými chodícími replikami dinosaurů k nám dorazí v roce 2010.
28.05.2009 11:20 |

V každé krabičce sirek chybí až pět zápalek. TEST

V krabičce od zápalek chybí až pět sirek. Výrobce tak klienty šidí. Kuřáci mohou prodělat i tisíce korun.
07.05.2009 18:45 |

Děsivé video z nehody: Vlak rozmetal kamion jako krabičku od sirek!

Pro dobrotu, na žebrotu. Známé přísloví pasuje jako zadek na hrnec v případě otřesně vypadající nehody v Texasu, kde řidič kamionu zastavil na přejezdu a už se nemohl rozjet. A stihl ho krutý trest, jeho náklaďák byl vlakem rozmetán jak krabička od sirek!
11.10.2013 16:30 |

Zemřel lovec korupčníků Evžen Šírek: Chtěl sundat Františka Mrázka, odstavili ho

Lovec korupčníků, který vyšetřoval velké kauzy 90. let, mimo jiné kmotra Františka Mrázka či financování ODS a ČSSD. Tak proslul bývalý šéf Evžen Šírek (†50), který zemřel o Velikonocích po několikaletém boji s rakovinou.
31.03.2016 21:25 |

Osobnosti: František Mrázek (147 článků)

Pepa Rychtář hodlá svou Džambulku strčit do odmašťovny, aby se už srovnala

Co bude s "Ivetou Bartošovou":http://www.extra.cz/tema/iveta-bartosova (47) dál? Přesně tuto otázku si teď kladou všichni a eXtra.cz "přineslo pět možností, jak Iveta dopadne":http://www.extra.cz/co-bude-dal-s-dzambulkou-ctete-5-predpovedi-mozneho-osudu-zbidacene-bartosove. Zdá se, že hned v prvním věštění jsme se trefili, "Pepa Rychtář":http://www.extra.cz/tema/josef-rychtar (55) totiž opravdu hodlá zuboženou pěnici strčit za zdi léčebny.
14.07.2013 10:45 |

OBJEV: obří stopy dinosaurů. Až třicetimetroví "drobečci"

Stopy dinosaurů, které jsou staré až 150 milionů let, nalezli ve Francii. Patřili sauropodům, kteří měřili až 30 metrů.
07.10.2009 08:45 |

Mamuti by mohli znovu ožít díky experimentu z Jurského parku

Podle vědců není vyloučené, že by mamuti mohli znovu chodit po naší planetě. K jejich vzkříšení by mohl pomoci experiment z filmu Jurský park. Právě v tomto sci-fi thrilleru z roku 1993 biologové použili DNA vyhynulých dinosaurů a dokázali je znovu probudit k životu. Tento pokus je sice u opravdových dinosaurů nemožný, ale na tisíce let vyhynulé mamuty by údajně zafungovat mohl.
03.05.2010 09:35 |

Vědci našli v Utahu fosilie neznámých druhů býložravých dinosaurů

Fosilie dvou neznámých druhů rohatých dinosaurů příbuzných se známým triceratopsem objevili paleontologové v americkém státu Utah. Oba býložravé druhy obývaly tuto oblast koncem období křídy před 76 miliony let, napsala agentura AFP.
23.09.2010 11:05 |

Ženu otravuje řev dinosaurů! Stěžuje si u soudu

Řev dinosaurů obtěžuje jistou ženu z jihopolského městečka Zator. Její pozemek sousedí se zábavním parkem, v němž jsou vystaveny pohyblivé figury těchto prehistorických živočichů. Neobvyklý sousedský spor řeší soud v Krakově.
14.04.2011 17:50 |

Rozpuštěné Věci veřejné rehabilitují svět politických dinosaurů

Věci veřejné končí. Znamená to rehabilitaci světa politických dinosaurů, jimž vyhlásily před rokem a půl válku, ptá se na úvod svého komentáře v týdeníku Reflex Bohumil Pečinka. Připomíná, že oprávněné rozčilení na poměry vydávané za program se stalo pro VV mimořádně účinným ve chvíli, kdy dostalo tvář Radka Johna.
19.05.2011 11:20 |

Osobnosti: Radek John (2466 článků)

K vyhynutí mořských dinosaurů mohla přispět i kyselost oceánů

S novou teorií možné příčiny vyhynutí dinosaurů i dalších živočišných druhů v oceánech v důsledku dopadu asteroidu před více než 65 miliony let přišli vědci z univerzity v severošpanělské Zaragoze. Informoval o tom španělský list El Mundo.
02.01.2012 08:10 |

Nový živočišný druh v Indii: slizká háďátka z dob dinosaurů

Pohybují se v zemi severovýchodní Indie zcela nerušeně už od dob dinosaurů. Až doposud se stvoření úspěšně vyhýbala vědeckému světu a místní vesničané je mylně pokládali za jedovaté miniaturní hady. Ve skutečnosti jde však o zcela novou čeleď obojživelníků označenou jako chikilidae.
22.02.2012 16:40 |

Australský miliardář po Titaniku II. chystá park obřích dinosaurů

Excentrický australský miliardář Clive Palmer, který už staví přesnou repliku Titaniku, zveřejnil další ze svých plánů. Tentokrát chce vybudovat park obřích robotických dinosaurů, napsala agentura AFP.
31.03.2013 15:30 |