NASA prý objevila důkaz paralelního vesmíru! Čas v něm běží pozpátku

Vědci možná v Antarktidě experimentálně narazili na důkaz toho, že při Velkém třesku vznikl společně s naším vesmírem ještě jeden paralelní, v němž všechno probíhá přesně naopak než v tom našem. S popisem bizarního fenoménu přišel vedoucí antarktického výzkumu Peter Gorham.
20.05.2020 10:05 |

Osobnosti: Peter Peter (56 článků)

NASA je prý v kontaktu s mimozemšťany!

Ve vesmíru nejsme sami, NASA prý brzy oznámí kontakt s inteligentními tvory. Aspoň to tvrdí hackerské hnutí Anonymous. Má prý důkaz v podobě tajného videa s jedním z šéfů NASA.
28.09.2017 12:05 |

Ve vesmíru nejsme sami! NASA komunikuje s mimozemšťany, tvrdí hackeři

Lidstvo již dlouho spekuluje, zda je možné, že Země je jediná planeta ve vesmíru, kde se vyvinul život. Teď se zdá, že bychom v té otázce mohli mít jasno už velmi brzy. Podle hackerského hnutí Anonymous je již dokonce jasné, že ve vesmíru jsou další inteligentní tvorové. NASA už s nimi již dokonce má komunikovat, o čemž prý svědčí tajné záběry jednoho z šéfů NASA.
27.06.2017 20:15 |

Filmové premiéry: Plážový povaleč a propad do paralelního světa

Nález městečka na školení dokonalých hraček, stále sjetý plážový povaleč a vagabund, propad do paralelního světa, starosti života v bohaté, průmyslově rozvinuté společnosti a mozaika příběhů ze století naší republiky. Tento týden přináší 5 filmových premiér.
01.07.2019 12:13 |

Mám důkaz, že NASA kryje existenci UFO, tvrdí Švýcar

O víkendu na internet nahrál jeden uživatel video záhadného objektu v těsné blízkosti Slunce, které pořídila solární sonda. Snímek okamžitě rozvířil debaty o existenci mimozemských civilizací. Jako podivnou shodou okolností navíc den po zpozorování objektu NASA nahlásila poruchu sondy. Zmíněný uživatel to neváhal označit za jasný důkaz, že NASA něco kryje.
12.05.2012 13:20 |

Berlínská panda děsila chovatele: Po výběhu chodila pozpátku, už se ví proč

Berlínská zoo řešila měsíce záhadu podivného vrtochu pandy, která ve svém výběhu často chodí pozpátku. Nyní se prý potvrdilo, že samička Meng-meng se naučila tímto způsobem vyvolávat pozitivní reakci u lidí.
22.12.2017 07:00 |

Návrat na planetu Zemi: NASA zveřejnila video z přistání rakety

Videí se startem raket do vesmírů je spousta, NASA ale nedávno zveřejnila klip, který ukazuje, jak se přistává z vesmíru na zem. NASA na projektu spolupracuje s americkou soukromou vesmírnou společností SpaceX vizionáře a miliardáře Elona Muska (44).
28.05.2016 19:30 |

Osobnosti: Elon Musk (120 článků)

Fenomenální nápad: Stovky lidí chodí pozpátku na Time Square

Představte si, že jste na jednom z nejlidnatějších míst na naší planetě - na Time Square v New Yorku. A najednou kolem vás začnou všichni lidé chodit pozpátku. Co si budete myslet? Budete přemýšlet, zda jste se nezbláznili? Přidáte se? Budete si říkat, že jste si neměli ráno dávat do čaje tolik toho rumu?
03.04.2013 11:05 |

Bowling hraje pozpátku, a stejně vás porazí

Shodit při bowlingu všechny kuželky jednou ranou není vždy úplně jednoduché. Natož když k nim člověk stojí zády. Američan Andrew Cowen je v tom však mistr a koncem března vytvořil nový světový rekord v bowlingu pozpátku, uvedl server The Huffington Post.
02.04.2014 15:20 |

Jiří Baťa: Důkaz je pouhé slovo. Jiným ale musí stačit, že bylo vysloveno

Co je to a jaký význam má důkaz? Důkaz je zdůvodnění nebo dokázání pravdivosti nějakého jevu, vlastnosti nebo tvrzení, které je naprosto nezpochybnitelné. V matematice jde buď o dokazování pravdivosti matematických vět, nebo formální důkaz dosažený s použitím logických výroků. V oblasti práva je však důkaz prostředkem, jak zjistit faktickou skutečnost a podat o ní svědectví.
15.04.2018 09:25 |

Milovník adrenalinu Tom Cruise: Plánuje natáčet s NASA ve vesmíru!

Americký herec Tom Cruise (57) si svou pověst akčního hrdiny hodlá prohloubit odvážným filmovým počinem: chystá se totiž natáčet rovnou ve vesmíru. Doopravdy ve vesmíru! Spolupracuje prý nejenom s NASA, ale také s vesmírnou firmou SpaceX, co patří slavnému podnikateli Elonu Muskovi (48).
12.05.2020 10:35 |

Osobnosti: Tom Cruise (966 článků) , Elon Musk (120 článků)

Vesmírný teleskop Kepler končí! NASA ho nedokáže rozhýbat

Dny, kdy vesmírný teleskop Kepler amerického Národního úřadu pro letectví a vesmír (NASA) pátral ve vesmíru po planetách, skončily. Informovali o tom ve čtvrtek činitelé NASA, podle nichž není možné opravit porouchaný mechanismus sloužící k nasměrování teleskopu na cíl, napsala v noci na dnešek agentura Reuters.
16.08.2013 08:05 |

Šestkrát byl ve vesmíru, dvakrát na Měsíci: Zemřel legendární astronaut NASA, zabil ho zápal plic

Ve věku 87 let zemřel americký astronaut John Young. V sobotu to na svém webu oznámil Národní úřad pro letectví a vesmír (NASA). Veterán, který dvakrát přistál na Měsíci, v pátek podlehl komplikacím zápalu plic. NASA Younga označila za svého nejzkušenějšího astronauta. Do kosmu se vypravil šestkrát a zúčastnil se programů Gemini, Apollo a letěl i s raketoplánem.
06.01.2018 22:15 |

Osobnosti: John Young (3 články) , John Young (2 články)

NASA pošle do vesmíru sperma

Lidé posílají do vesmíru nejpodivnější objekty. Někteří miliardáři třeba i auto, aby dokázali, jak jsou mocní, třebaže z praktického hlediska pro výzkum prostoru za hranicemi Země je to k ničemu. NASA teď ale hodlá podniknout přeci jen relevantnější výzkum, který by mohl pomoci pochopit, co se stane s lidmi, když vyrazí k Marsu. Vyšle tak do vesmíru lidské sperma.
23.04.2018 19:30 |

NASA objevila lebku na planetě Mars

Americký Národní úřad pro letectví a vesmír (NASA) zachytil na snímcích pořízených kosmickou sondou objekt připomínající lebku člověka. Vyplývá to ze snímku s vysokým rozlišením, který NASA zveřejnila ve čtvrtek.
11.06.2009 11:25 |

NASA prodloužila provoz raketoplánů

Americký Národní úřad pro letectví a vesmír (NASA) prodloužil provoz raketoplánů do roku 2011.  NASA původně hodlal ukončit provoz současné generace raketoplánů ještě letos v listopadu.
01.07.2010 19:01 |

Discovery dostal zelenou k poslednímu startu

Americká vesmírná agentura NASA povolila let raketoplánu Discovery. Bude to labutí píseň vesmírné lodi, která je v NASA nazývána "workhorse" (pracant, dříč), informuje NASA na svém webu.
26.10.2010 03:20 |

NASA: Gigantická kolize vrhne Slunce na jiné místo

Astronomové amerického Národního úřadu pro letectví a vesmír (NASA) předpověděli scénář gigantické kolize naší galaxie se sousední velkou mlhovinou v souhvězdí Andromedy, k níž má dojít za čtyři miliardy let. Nevyhnutelná srážka podle čtvrteční zprávy NASA vrhne Slunce na jiné místo Mléčné dráhy. Dobrou zprávou ale je, že Zemi samu kolize nezničí.
01.06.2012 10:50 |

NASA má vážné problémy: Vesmírný teleskop Kepler nelze zaměřit na cíl

Vesmírný teleskop Kepler amerického Národního úřadu pro letectví a vesmír (NASA) je ochromen technickou poruchou, která by mohla vést až k předčasnému ukončení jeho pátrací mise po obyvatelných planetách mimo sluneční soustavu. Závadu vykazuje nepostradatelný mechanismus, který slouží k nasměrování teleskopu na cíl, oznámil podle světových agentur šéf vědeckého týmu NASA John Grunsfeld.
16.05.2013 10:40 |