Článek

Legendární pekáč břišních svalů Wahlberga je pryč. Herec dramaticky tloustne

 
Během tří týdnů přibral Mark Wahlberg deset kilogramů a dalších deset ho ještě čeká.
04.05.2021 16:00 |

podobné články

Osobnosti: Mark Wahlberg (84 článků)
Podobné články

Co může být příčinou povislých břišních svalů?

 
S estetickým problémem v podobě povislých břišních svalů se potýká nejedna žena. Nejčastěji tohle téma řešíme po porodu, kdy se bříško odmítá vrátit do své původní podoby, což zpravidla trvá cca 2 měsíce. Především maminky, které byly před těhotenstvím hubené a měly ploché bříško, dokáže jeho povislá a vypouklá podoba znepokojit. Nejenže to nevypadá pěkně, ale nejedna žena by nám potvrdila, že se jí někdo v okolí dokonce ptal, zda-li není znovu v očekávání?! Nemluvě o tom, že povislé břišní svaly žádné ženě na sebevědomí zrovna dvakrát nepřidají… Příčiny povislých břišních svalů Důvodu pro vznik povislých břišních svalů je hned několik. V první řadě je to určitě těhotenství, které pro ženské tělo představuje ohromnou zátěž a je spojováno s velkými změnami, které se zkrátka musí někde projevit. Miminko uvnitř maminčina bříška vyvíjí velký tlak, což způsobuje rozestup svalů, to samé platí v případě, kdy maminka čeká miminek více. Další příčinou je nesprávné namáhání svalů po porodu. Mnoho maminek se chce co možná nejdříve vrátit do takového stavu, v jakém byly před otěhotněním: chtějí vážit méně, chtějí mít menší bříško, chtějí zhubnout boky atd. Z tohoto důvodu hodně cvičí, ale bohužel si k tomu vybírají cviky v podobě sklapovaček nebo sedů-lehů, které nesprávným způsobem namáhají a zatěžují svaly, jež na to nedokážou vhodně reagovat. Diastáza přímých břišních svalů Diastáza neboli rozestup přímých břišních svalů zná mnoho žen. Jen někdy jí trpí i muži, ale stává se to zřídka. Jestli jí máte i vy můžete zjistit doma samy a to tak, že se položíte na záda, pokrčíte nohy a povolíte břicho. Potom začnete zvedat hlavu, díky čemuž se svaly začnou stahovat a v tu chvíli si mezi svaly položte prsty, jimiž se snažte nahmatat otvor mezi svaly. Pokud bude rozestup na 2-3 prsty, je to v pořádku, protože po porodu je rozestup... Čtěte více Příspěvek Co může být příčinou povislých břišních svalů? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
28.11.2017 08:55 |

podobné články

Jak cvičit pilates

 
Pilates je metoda cvičení, které zlepšuje svalovou kontrolu, flexibilitu těla, sílu a dýchání. Je zaměřené na posílení svalů celého těla, zejména hlubokých břišních a zádových, včetně svalů pánevního dna. Za tímto cvičením stojí Joseph Hubertus Pilates, který sám dětství trpěl astmatem, křivicí a revmatickou horečkou. Rozhodl se tyto potíže překonat, proto díky studiu různých forem cvičení dospěl k efektivnímu programu spojujícímu prvky klasického rehabilitačního cvičení a východních metod, jako je jóga, tai-chi nebo chi-kung. Proč Pilates? Pilates je mimořádně efektivní cvičení, pokud se soustředíte na detaily a procítění pohybu. Tělo se postupně zpevní a získá novou stabilitu, záda se narovnají, nový způsob dýchání zajistí více kyslíku v plicích. Aktivizují se hluboké břišní svaly, které se běžnými technikami téměř nedají cvičit, výsledkem je pevné a ploché břicho. Mění se množství a rozložení podkožního tuku, klesá nadváha. Okolí na vás velmi brzy zaregistruje změnu, a to díky držení těla, ladné chůzi a celkové estetice vašich pohybů. Je to především proto, že při Pilates je kladen velký důraz na postupné uvědomování si pohybu vlastního těla. Začátky mohou být těžší, ale vyplatí se Metoda klade důraz na zpevnění hlubokých břišních svalů jako opory pro páteř, takže páteř je méně namáhána. Veškerý pohyb vychází ze stabilního středu – tzv. Powerhouse (centrum síly).  Charakteristická je přesnost provedení jednotlivých pohybů každého cviku, proto mohou mít mnohdy i nepatrné pohyby výrazně prospěšný účinek. Je velmi nutné se na provedení cviku soustředit a cvičit ho správně, klidně na úkor kvantity. Uvědomujte si práci svého těla v každé fázi pohybu, tělo a mysl spolu úzce spolupracují. Dalším úskalím pilates může být správné dýchání. Soulad dechu a pohybu zlepšuje krevní oběh a odstraňuje nadbytečné svalové napětí, je hodně důležité si správné dýchání osvojit. Příspěvek Jak cvičit pilates pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
01.08.2018 05:25 |

podobné články

Posilování břišních svalů s expanderem

 
Abychom komplexně zformovali celé tělo, je důležité nezapomenout na posilování břišních svalů. I když v průběhu cvičení s expanderem břišní svaly zabírají, aby udržely stabilitu těla, přesto je vhodné je procvičit pomocí samostatných cviků. Cvičte ...
14.03.2011 19:55 |

podobné články

Fitness video-trenink: Posilování břišních svalů

 
Tato série cvičení je zaměřená na posilování břišních svalů. Při cviku v ukázce Vám doporučujeme, abyste si pohlídali postavení pánve a hlavy....
31.07.2012 00:15 |

podobné články

Jak cvičit Kegelovy cviky

 
Kegelovy cviky  dokážou u žen docílit zvýšení vzrušivosti, vaginální lubrikace a snadnějšího dosažení orgasmu. Také umí zabránit inkontinenci, stačí jen pravidelné cvičení. Arnold Kegel tyto cviky vyvinul už v roce 1948, přesto dodnes nebyly překonány nějakou účinnější metodou.  Také je cvičíte? Pokud ne, přečtěte si, proč byste měli začít. Proč procvičovat pánevní dno Důležitost pánevního dna v našem těle si málokdy uvědomujeme, takže důsledné cvičení provádí hlavně ti, kdo už nějaký ten problém mají. Přitom i v tomto případě je prevence mnohem efektivnější než odstranění konkrétních potíží. Posílené svalstvo pánevní  napomáhá správnému držení těla a ovlivňuje vzhled bříška. Bohužel řada žen má tyto svaly ochablé, hlavně v důsledku těhotenství a porodu, po němž nenastalo zdravotní cvičení ke stažení dělohy a zpevnění pánve. Ochabnutí způsobuje také sedavé zaměstnání a hormonální změny v přechodu. Tomu všemu se ale dokážete vyvarovat, stačí jen začít s Kegelovými cviky. Kegelovy cviky – co a jak cvičit Cviky jsou založeny na  aktivním napínání poševního svalu. Americký gynekolog Kegel toto cvičení ze začátku doporučoval zejména ženám trpícím inkontinencí a sexuálními problémy. Dnes už víme, že cvičení má mnohem větší přínos. Pro správné zapojování svalů je nezbytné uvědomit si, kde se svaly nacházejí a naučit se je vnímat.  Pokuste se o stah konečníku a pochvy, nebo zkuste vnímat poševní svaly při zastavování proudu moči. Toto jednoduché cvičení je ideální provádět po ránu, ale cvičit můžete kdykoliv během dne. Pokaždé, když si vzpomenete, zkuste opakovaně zatínat a povolovat svaly pánevního dna v průběhu močení. Nacvičujte stahy konečníku a pochvy izolovaně od stahů hýžďových či břišních.Ty se zpočátku při cvičení mohou „nechtěně“ zapojit, pro výsledný efekt je to ale nežádoucí. Tento problém vyřeší opakování cvičení a uvědomování si jednotlivých svalů. Příspěvek Jak cvičit Kegelovy cviky pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
08.07.2018 17:10 |

podobné články

Osobnosti: Tom Arnold (4 články)

Kam zmizela jeho nabušená ramena? Z Marka Wahlberga je poloviční chlap

 
Hollywoodského fešáka Marka Wahlberga (42) už nejspíš omrzely role akčních hrdinů a po čtyřicítce změnil svou vizáž, aby dostal příležitost i v jiném žánru.
10.01.2014 08:45 |

podobné články

Osobnosti: Mark Wahlberg (84 článků)

Vendula Svobodová ve 43 letech vyhrnula tričko a ukázala holé bříško. Do třech měsíců chce mít pekáč buchet!

 
Prezidentka nadačního fondu Kapka naděje Vendula Svobodová ukázala ve 43 letech své bříško. Nezačala trpět exhibicionismem, udělala to kvůli charitě. Vendula uspořádala akci Pekáč buchet 2015. Ta spočívá v tom, že lidé, kteří přijmou výzvu, musí tři měsíce pracovat na svých břišních svalech.
17.04.2015 08:50 |

podobné články

Osobnosti: Vendula Svobodová (812 článků)

Tři měsíce tvrdě dřeli a tohle je výsledek: Vendula Svobodová s přítelem ukázali své pekáče buchet

 
Vendula Svobodová  (43) má docela odvahu, když ve svých letech ukázala bříško. A nejen ona. Kvůli charitativnímu projektu předvedl svůj pekáč buchet také její přítel Josef Pizinger. Jde o to, že prezidentka NF Kapka naděje se s partnerem připojila k charitativnímu projektu, který se právě jmenuje Pekáč buchet, a to znamenalo tři měsíce tvrdě pracovat na břišních svalech.
24.07.2015 11:30 |

podobné články

Osobnosti: Vendula Svobodová (812 článků) , Josef Svoboda (171 článků)

Ewa Farna tloustne a pak zase hubne pořád dokola! Je to pro ni životně důležité a všichni kolem ní to vědí. Ale ví to ona?

 
Ewa Farna hubne a tloustne pořád dokola. Když hubne, hodně se o ní píše. Když tloustne, píše se o ní ještě více. Ewy management má z výkyvů její hmotnosti obrovskou radost. Jestli je Ewa tlustá a nebo má kilogramy dole tak řeší hlavně ona. I když říká, že to vlastně vůbec neřeší.
11.06.2015 08:06 |

podobné články

Osobnosti: Ewa Farna (1319 článků)

Zánět srdečního svalu po vakcíně proti covidu: Čeští kardiologové řekli, zda se ho obávat

 
V souvislosti s mRNA vakcínami se v médiích objevily zprávy, že jedním z vedlejších účinků je zánět srdečního svalu. Naše ordinace se rozhodně neplní lidmi se zánětem srdečního svalu po očkování, ujišťují čeští kardiologové. Staví se proti fámám a zveličování, které podle nich brání proočkování, a nahrávají tak vzniku dalších mutací světově rozšířeného viru. Na druhou stranu uvádí, že tato reakce na očkování existuje. Jak to tedy je se zánětem srdečního svalu po očkování a máme se tohoto vedlejšího účinku obávat?
30.08.2021 05:10 |

podobné články

Nejlepší cviky na břicho

 
Krásné ploché bříško je snem snad každé ženy, bohužel ne všechny se pevným pupíkem můžeme chlubit. Zatímco někomu bylo vyrýsované břicho přírodou naděleno do vínku, jiný se pro něho musel dřít. A pak jsme tu i my – ženy a dívky, které mají kolem bříška nepěknou pneumatiku a chtějí se jí zbavit. Jenže jak? Pokud chcete krásné bříško, měli byste znát nejlepší cviky na břicho. Jejich důsledné dodržování vás možná bude stát nepříjemné chvilky spojené s bolestí, namožením svalů a mnohdy si i řeknete, že se na to můžete vykašlat. Pokud ale vydržíte a nevzdáte se, uvidíte po čase příjemné změny. A za ty všechna bolest, námaha a odhodlání určitě stojí! Vyzkoušejte nejlepší cviky na břicho a dosáhněte vysněné představy Krásného bříška nedosáhnete přes noc. Máte-li takové představy, rychle si je vyžeňte z hlavy. Pokud máte místo břicha pneumatiku a uložený tuk, pak určitě víte, že jste k němu taky nepřišli ze dne na den. Proto je logické, že se jen nemůžete zbavit jako mávnutím kouzelného proutku. Chce to vytrvalost, důslednost, pravidelnost a odhodlání. Vyzkoušejte nejlepší cviky na břicho, které jsme pro vás našli a ukryli do následujících řádků! Prkno Tento cvik slouží ke zpevnění hlubokých břišních svalů a nebudeme lhát, že může být na začátku hodně nepříjemný a značně bolestivý. Provádí se tak, že si lehnete na břicho, zvednete tělo na loktech a špičkách nohou a v této poloze budete tělem pohybovat směrem dopředu a dozadu. Pohyb nemusí být dlouhý, ale musíte dbát na pevná a rovná záda a vzpřímenou hlavu. Kolo Nene, určitě nemusíte jít ven, sednout na svůj bicykl a vyrazit do přírody na několika kilometrovou projížďku vražedným tempem. My máme na mysli cvik, který jízdu na kole imituje a provádí se v pohodlí domova. Jak na něj? Lehněte si na záda, ruce si položte na hrudník... Čtěte více Příspěvek Nejlepší cviky na břicho pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
08.02.2017 09:25 |

podobné články

Jak na pevné břicho a paže

 
To, co přes zimu příliš neřešíme, může být v letním období nepříjemný estetický problém. Řeč je o ochablých svalech v oblasti břicha a paží, ty se v plavkách příliš nevyjímají. Jestli chcete být na pláži sexy, je nezbytné zapracovat na zpevnění svalů právě v těchto nepřehlédnutelných partiích. Tyto cviky vám v tom zaručeně pomůžou. Na ruce zkuste kliky Zaručeně nejúčinějším cvikem k posílení rukou jsou kliky. Jestli necvičíte pravidelně a nejste trénované, začněte dámskými kliky a střídejte bicepsové, kdy jsou ruce od sebe a ramena jdou do strany a kliky tricepsové, kdy jsou ruce vodorovně vedle sebe zhruba na šířku hrudníku a jdou podél těla. Ve chvíli, kdy vaše ruce zesílí, můžete přejít na kliky klasické. Můžete také vyzkoušet těžší verzi s činkami: položte je na zem, udělejte vzpor a uchopte do rukou činky. Udělejte vždy jeden klik a poté zvedněte loket jedné ruky co nejvýše nad úroveň zad, ruce střídejte a opakujte. Přitahování k nohám či známé sklapovačky Na posílení břišního svalstva je  hodně účinným cvikem přitahování trupu k nohám. Lehněte si na podložku na záda, zvedněte nohy a skrčte je do pravého úhlu. Bedra přitlačte k podložce, naopak od ní odlepte ramena, natáhněte ruce a snažte se pomocí pomalých hmitů dostat hrudník co nejblíže k kolenům. Během cviků musíte cítit, že břišní svaly pracují. Že na posílení břišních svalů jsou skvělé takzvané sklapovačky, asi ví úplně každý. Jde o podobný cvik, jen hmitáme proti sobě trupem i nohama. I tady během cviku cítíme, jak se břišní svaly aktivují a pracují. Na zpevnění břicha, zadečku a vlastně celého těla jsou velmi účinné také dřepy. Rozkročte nohy na šířku pánve a plynulým pohybem skrčte nohy, kolena nesmí být dále než špičky. Denně udělejte alespoň 20-30 dřepů a výsledky se rychle dostaví. Náročnější variantou jsou dřepy s činkami, které vezmete do... Čtěte více Příspěvek Jak na pevné břicho a paže pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
01.07.2018 04:55 |

podobné články

Jak upéct kachnu

 
Řada hospodyněk si na pečení kachny netroufá, její příprava jim připadá složitá. S dnešními kuchyňskými spotřebiči je to ale záležitost tak jednoduchá, že dozlatova upečenou kachnu zvládne i kulinářský začátečník. Abyste si i vy upekli chutnou kachničku, stačí vám trouba s termostatem a dostatek času. Tajemství dokonalé pečínky totiž spočívá v pomalé přípravě. Pečená kachna není věda Na přípravu budete kromě kachny potřeboval asi lžičku soli, kmín a mouku na zahuštění výpeku. Můžete také přidat dvě nakyslá jablka, kterými vycpete dutinu po vnitřnostech. Ptáka pořádně osolte zvenku i zevnitř, posypejte kmínem a uložte do pekáče hřbetem dolů. Pekáč ničím nevymazávejte ani nepodlévejte, kachna se bude péct úplně nasucho. A přesto bude výsledek měkký a šťavnatý, stačí dodržet jedinou podmínku: pekáč přiklopte poklicí nebo pevně zakryjte alobalem a příští čtyři hodiny si trouby vůbec nevšímejte. Po celou dobu nechte kačku péct při 120°C, aniž byste nakoukli pod pokličku. Když je kachna upečená Po čtyřech hodinách vyndejte pekáč z trouby a odeberte tuk, který se z kachny vypekl. Slijte ho do nádobky, v níž ho uchováte v ledničce pro další použití. Do kastrůlku si slijte i zbývající výpek, z něj připravíte omáčku na přelití pečeně na talířích, stačí ji jen zahustit moukou rozkvedlanou v trošce vody a pořádně provařit. Kachnu nechte v pekáči, zvyšte teplotu trouby na 180°C a ještě půl hodinky odkrytou dopékejte, aby si byla kůžička pěkně křupavá a kachnička dozlatova. Pak už můžete servírovat. Pečená kachna se nejčastěji podává s červeným zelím a bramborovými knedlíky, můžete ale vyzkoušet i chlupaté nebo špekové knedlíky. Chybu neuděláte ani s kynutým knedlíkem a bílým zelím, i když t se víc hodí k vepřové pečeni. Pokud chcete něco opravdu exklusivního, zkuste do zelí přidat nastrouhané jablko a lžíci zavařených brusinek, jestli budete potřebovat zelí ještě přisladit, zkuste pro změnu med.   Příspěvek Jak upéct kachnu pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
14.12.2018 23:15 |

podobné články

Jak provádět strečink před posilováním

 
Pojem strečink v sobě kombinuje zahřátí svalů pro pozdější výkon, cílené protažení celého těla a po tréninku pak uvolnění svalů pro lepší regeneraci. Jestliže ho provádíte pečlivě, udržíte své svalstvo pružné a odolné při jakékoliv zátěži. Díky strečinku minimalizujete případné natažení svalu či poranění úponů. Věnujte proto strečinku před každým cvičením (a před posilováním obzvlášť) dostatek času a nepodceňujte ho. Buďte ovšem opatrní a seznamte se nejprve se základními pravidly strečinku, abyste si z nevědomosti nezpůsobili spíš škodu než užitek. To, že strečink provádíte špatně, signalizuje bolest při provedení. Statický strečink Při posilování se obvykle dává přednost statickém strečinku, to znamená, že se tělo na posilování zahřívá pomalými plynulými pohyby. Organismus je třeba nejdříve připravit na přicházející zátěž, svaly je nutné pořádně prokrvit a citlivé šlachy zahřát a protáhnout. Samotný strečink, kdy se snažíme protáhnout  svaly, je na začátku tréninku nevhodný, před tréninkem je neprotahujeme, ale rozhýbáváme, aktivujeme. Pokud ho opravdu protáhnete, sval se uvolní, protože se cítí být po výkonu a očekává pasivitu. Snižuje se rychlost a síla jeho kontrakce, tělo tak není připravené na zátěž a jeho výkony se naopak zhoršují. Bezpečný strečink Držte se důležitých zásad, které se řídí principem, že se  začíná tím nejjjednodušším cvičením a postupně se přidává na složitosti. Naprosto zásadní podmínkou a ukazatelem správně provedeného strečinku je skutečnost, že vás nebolí. V případě pociťovaného odporu v určité pozici setrvejte několik vteřin a poté se vraťte do původní polohy. Po celou dobu si hlídejte své dýchání, dýchejte pravidelně a nezadržujte dech ani při vypětí. Strečink před posilováním je spíše taková lehké protažení a zahřátí po dobu asi 23 – 3 minut. Teprve až  potom je vaše tělo a svaly řádně připravené k vlastnímu posilování. Příspěvek Jak provádět strečink před posilováním pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
08.07.2018 17:10 |

podobné články

Je mu 11 let a váží 170 kilo. Trpí záhadnou nemocí

 
Jedenáctiletý Kolumbijec tloustne a nikdo neví proč, už váží 170 kilogramů a tloustne dál.
09.06.2009 06:40 |

podobné články

Václav Neckář stále tloustne, jeho žena bojuje o život!

 
Takový osud si Vašek Neckář (66) rozhodně nezaslouží! Zpěvák, který celý život rozdával lidem radost, se nyní dennodenně stará o svou velmi nemocnou manželku a navíc stále tloustne. Obezita ale může i jemu pořádně zkomplikovat zdraví, už tak nahlodané prodělanou mrtvicí!
31.08.2010 01:40 |

podobné články

Osobnosti: Václav Neckář (400 článků)

Václav Neckář stále tloustne, jeho žena bojuje o život!

 
Takový osud si Vašek Neckář (66) rozhodně nezaslouží! Zpěvák, který celý život rozdával lidem radost, se nyní dennodenně stará o svou velmi nemocnou manželku a navíc stále tloustne. Obezita ale může i jemu pořádně zkomplikovat zdraví, už tak nahlodané prodělanou mrtvicí!
08.09.2010 00:40 |

podobné články

Osobnosti: Václav Neckář (400 článků)

Skutečně se po pivu tloustne?

 
Pivo milujeme, vychutnáváme si ho téměř denně a při jeho popíjení cítíme velké uspokojení. Ale víme o něm všechno? Skutečně se po něm tloustne? Je pro naše zdraví přítelem, anebo nepřítelem? O některých tajemstvích půllitru s tímto zlatavým mokem píše francouzský server Gentside.
22.02.2014 12:05 |

podobné články

Skutečně se po pivu tloustne? Odbornící mají jasno

 
Pivo milujeme, vychutnáváme si ho téměř denně a při jeho popíjení cítíme velké uspokojení. Ale víme o něm všechno? Skutečně se po něm tloustne? Je pro naše zdraví přítelem, anebo nepřítelem? O některých tajemstvích půllitru s tímto zlatavým mokem píše francouzský server Gentside. 
23.02.2014 12:40 |

podobné články