Komiksová bitka na jedno brdo. Recenze Marvel’s Avengers

Superhrdinský tým Avengers se rozpadl po tragické události, která stála životy mnoha lidí. Je jen na odvážné Kamale Khan, aby opět svedla jeho cesty dohromady a zároveň se naučila ovládat své nově získané nadpřirozené schopnosti. Marvel’s Avengers je hodně ambiciózní komiksově-herní projekt. Jde o akční RPG, které má silnou kampaň, je založeno na lootování, ale jeho multiplayer a endgame silně pokulhává.
16.09.2020 19:50 |

Komiksová pecka pro PlayStation 5! Recenze Spider-Man: Miles Morales

Spider-Man, Spider-Man, každý fanda ví, že je víc než jeden Spider-Man. Teď je tu Miles Morales, který se vyhupuje do nebes. New York na starosti má, když Peter Parker odpočívá. Hráči si jeho dobrodružství užijí, když si PlayStation 5 pořídí. Spider-Man: Miles Morales je komiksová pecka, zahrajte si ji už ideálně dneska!
16.11.2020 20:20 |

Osobnosti: Peter Miles (1 článek) , Peter Miles (1 článek) , Man Man (212 článků) , Peter Peter (107 článků) , Peter New (2 články) , Peter Morales (1 článek)

Když se i superhrdinové rozloží: Recenze LEGO Marvel’s Avengers

Superhrdiny nic jen tak nesloží a už vůbec ne rozloží. O nejsilnějším týmu Avengers to platí dvojnásob. Jenže v téhle hře lze rozložit a složit úplně všechny. Iron Man, Hulk, Thor, Kapitán Amerika a další z party se totiž vrátili na konzole a počítače v dalším stavebnicovém dobrodružství. A jak platí u všech LEGO her a zpracovávané tematiky, i Marvel’s Avengers si užijí nejvíce milovníci Avengerů a komiksových hrdinů vůbec.
06.02.2016 22:05 |

Marvel’s Spider-Man je hodně dobrý, takhle má vypadat komiksová videohra

Peter Parker alias Spider-Man se vrátil do herního světa. Tentokrát jde o dobrodružství určené exkluzivně pro konzoli PlayStation 4. A je to na něm vidět podle úrovně propracovanosti i kvalit grafiky. Marvel’s Spider-Man je totiž vypilovanou komiksovou videohrou se spoustou obsahu, která je tak zábavná, že jí odpustíte i to, že nenabízí vůbec nic nového ani neokoukaného.
08.09.2018 13:20 |

Osobnosti: Man Man (212 článků)

Podívejte, tohle jsou ty nejdivnější domy na světě!

Pokud v současné době sháníte dům ke koupi a zdá se vám, že všechny jsou postavené na jedno brdo, mrkněte na tyhle stavby. Pravda, ani jedna se nenachází na našem území, ale i tak. Co si něco podobného postavit na vašem pozemku?
29.04.2013 23:15 |

Bramborový salát na 3 různé způsoby

Bramborový salát na váš stůl rozhodně nepatří jen o Vánocích. Ačkoli se jedná o neodmyslitelnou součást Štědrovečerní večeře, mnoho z vás si na něm s oblibou pochutná i během roku. Jistě i vy máte svůj osvědčený recept, na který můžete bez rozmyslu vsadit horkou kartu, neboť nejen vám, ale i vaší rodině, blízkým či přátelům pokaždé zachutná. Proč to ale jednou nezkusit jinak? Bramborový salát může mít mnoho podob, my vám prostřednictvím dnešního článku přinášíme 3 zajímavé recepty, jak si bramborový salát připravit, aby pokaždé nebyl na jedno brdo. Záleží jen na vás, zda se pro jednou vzdáte osvědčené klasiky a troufnete si na něco nového! 1. Pikantní bramborový salát s cibulí a chilli Připravte si tyto ingredience: 850 g brambor 2 větší cibule nasekanou zelenou petrželku 3 lžíce slunečnicového oleje Na zálivku potřebujete: 100 ml octu 2 lžičky soli (dle chuti) 3 lžíce krupicového cukru (dle chuti) 1 chilli papričku nasekanou na drobno mletý pepř (dle chuti) Jak postupovat s přípravou: Brambory uvařte ve slupce, oloupejte, nakrájejte na plátky a naskládejte do mísy. Na oleji osmahněte na kolečka nakrájenou cibulku. Smíchejte ingredience na zálivku s 1 l vody a tu přidejte k cibulce – přiveďte k varu. Vzniklým nálevem zalijte brambory v míse a nechte cca 2 hodinky uležet. Před podáváním sceďte a posypte nasekanou petrželkou. 2. Bramborový salát s majonézou Připravte si tyto ingredience: 650 g brambor 1 menší cibuli 1 větší mrkev 200 g šunkového salámu půl jablka 2-3 sterilizované okurky 4-6 lžic majonézy (dle chuti) sůl a pepř (dle chuti) citronovou šťávu (na dochucení) 2-3 vejce Jak postupovat s přípravou: Brambory uvařte ve slupce, oloupejte a nechte vychladnout. Mrkev uvařte do měkka a nechte vychladnout. Brambory, mrkev a na tvrdo uvařená vajíčka nakrájejte na drobné kostičky. Smíchejte s majonézou. Osolte a opepřete dle chuti, případně okyselte citronovou... Čtěte více Příspěvek Bramborový salát na 3 různé způsoby pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
05.11.2015 07:25 |

TOP 5 nejvíc sexy superpadoušek

Snad se na nás nebudete zlobit, když řekneme, že jsou kladné postavy často jaksi „na jedno brdo“.
23.03.2020 07:50 |

Hejtmanka Stráská: Jsem hrdá, že se jihočeské nemocnice stále drží na špici

Jedno absolutní vítězství a k tomu dvě první, tři druhá, jedno třetí, jedno čtvrté, jedno páté, jedno šesté a jedno sedmé místo. S tímto úspěchem se může pochlubit hned šest z osmi jihočeských nemocnic, jejichž jediným akcionářem je kraj. Vyplývá to z letošních výsledků prestižní celorepublikové soutěže Nemocnice roku pořádané neziskovou organizací HealthCare Institute.
01.12.2017 15:25 |

S komiksovým králem Stanem Lee (†95) se ještě uvidíme: Před smrtí natočil scénu v Avengers 4!

Ačkoli odešel na věčnost, jeho věrní fanoušci ho ještě jednou uvidí živého. Komiksová legenda Stan Lee (†95) si ještě před svou smrtí stihl zahrát epizodní roli ve snímku Avengers 4.
18.11.2018 12:10 |

Osobnosti: Stan Lee (50 článků)

Trailer: Skupina komiksových superhrdinů bojuje proti zlu

Marvel Studio uvádí „Marvelovské mstitele Avengers“ – super hrdinský tým všech dob, který přestaví ikonické super hrdiny – Iron Mana, Neuvěřitelného Hulka, Thora, Captaina America, Hawkeye a Black Widow. Když se objeví nečekaný nepřítel, který ohrožuje světovou bezpečnost a bezpečí, Nick Fury, ředitel mezinárodní mírové agentury známé také jako S.H.I.E.L.D., zjistí, že potřebuje tým, aby odvrátil světovou katastrofu. Začíná provádět nábor po celém světě. Avengers, které představují Robert Downey Jr., Chris Evans, Mark Ruffalo, Chris Hemsworth, Scarlett Johansson, Jeremy Renner a Samuel L. Jackson, a které režíruje Joss Whedon, jsou založeni na stále populární knižní sérii marvelovských komiksů „Avengers“, která byla poprvé vydána v roce 1963 a od té doby se stala kultovní záležitostí. Připravte se na vzrušující film, nabitý akcí a zvláštními efekty, až se 3. května 2012 shromáždí Avengers.
12.10.2011 15:50 |

Osobnosti: Samuel L. Jackson (8 článků) , Mark Ruffalo (10 článků) , Robert Downey Jr. (39 článků) , Scarlett Johansson (311 článků) , Chris Evans (91 článků) , Jeremy Renner (20 článků) , Joss Whedon (9 článků) , Chris Evans (91 článků) , Chris Evans (91 článků) , Black Widow (13 článků) , Robert Evans (6 článků) , Evans Evans (172 článků) , Jeremy Jackson (16 článků) , Mark Downey (1 článek) , Robert Evans (6 článků)

Ty brďo, žena je na prášky. Andrej Babiš trochu jinak...

Novost a nabídka až provokativně otevřeného byznys přístupu Andreje Babiše pomohly získat podle psychologa Petra Berouška hnutí ANO spoustu voličů. Těm nevadilo jeho vyjadřování, naopak je fascinovala lídrova přímočarost. Přes zemitost mluvy zůstává Andrej Babiš uměřenější než kupříkladu Miloš Zeman či jadrností slov nešetřící Karel Schwarzenberg.
05.11.2013 07:00 |

Osobnosti: Andrej Babiš (21009 článků) , Karel Schwarzenberg (3981 článků) , Miloš Zeman (24966 článků)

Andrej Babiš a dotěrná studentka. Ty brďo, bordel a nakonec ministr mluvil o kandidatuře na Hrad

REPORTÁŽ Studenti Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava „grilovali“ vicepremiéra a ministra financí Andreje Babiše (ANO). Ten musel reagovat na nařčení, že své vize nedokáže dotáhnout do konce, či na dotaz, zda mu nevadí sedět ve vládě s Bohuslavem Sobotkou (ČSSD) kvůli privatizaci OKD. Babiš zde také vyloučil svou kandidaturu na prezidenta.
17.03.2015 18:15 |

Osobnosti: Andrej Babiš (21009 článků) , Bohuslav Sobotka (9553 článků)

REPORTÁŽ Studenti Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava "grilovali" vicepremiéra a ministra financí Andreje Babiše (ANO). Ten musel reagovat na nařčení, že své vize nedokáže dotáhnout do konce, či na dotaz, zda mu nevadí sedět ve vládě s Bohuslavem Sobotkou (ČSSD) kvůli privatizaci OKD. Babiš zde také vyloučil svou kandidaturu na prezidenta.
17.03.2015 18:20 |

Skála (KSČM): Export zkázy už nedá ani na vlastní rozvědky

Se „změnami režimu“, režírovanými z Washingtonu, je to na stejné brdo. Tím spíš s „humanitárním bombardováním“. Když se pak vymlouvá, že se to „vymklo z ruky“, věž jako lež je i to. Co nadělí Libyi, věděl i od kanadské rozvědky.
19.03.2015 21:01 |

Bývalý vojenský újezd Brdy láká k návštěvě: Přijdou si tu na své milovníci přírody i tajemna!

Týý brďo! Bývalý vojenský újezd Brdy je od loňska volně přístupný všem. Na své si tam přijdou nejen milovníci přírody, ale taky tajemna.
04.05.2017 07:55 |

Školní lyžák se změnil v horor: Děti zvracely, dívka skončila v bezvědomí!

Účastníci na školním lyžařském kurzu ve slovenském středisku Malinô Brdo zažili dramatickou noc. V pátek 18. 1. okolo 2:30 hodin se většině dětí ve věku 12-13 let udělalo nevolno a zvracely. Jedna z žaček dokonce na krátkou dobu upadla do bezvědomí. Přivolaní záchranáři je dopravili do nemocnice. Příčina potíží zatím zůstává neznámá.
18.01.2019 18:45 |

Armáda obnoví minometné střelby v Brdech

Armáda bude v bývalém vojenském prostoru v Brdech znovu cvičně střílet z minometů. V chráněné krajinné oblasti (CHKO) to pomůže zachovat unikátní vřesoviště v prostoru cílové plochy Brdo. Kdy přesně budou střelby probíhat, zatím není jasné. Armáda bude o přesných datech informovat úřady, obce i veřejnost, řekl Marek Vala z tiskového oddělení ministerstva obrany.
14.01.2020 12:30 |

Avengers i Strážci Galaxie se vrátí: Komiksový gigant Marvel představil 9 filmových novinek!

Komiksové filmy jsou čím dál tím populárnější, vydělávají stamiliony až miliardy dolarů a do kina na ně chodí stále více Čechů. Komiksový gigant Marvel, který má vlastní filmové studio, představil své plány až do roku 2019, a odhalil tak devět novinek, mezi kterými nechybí ani novinky s těmi nejznámějšími superhrdiny jako Thor, Kapitán Amerika a Avengers.
29.10.2014 20:00 |

Borderlands 2 - recenze

Komiksová RPG střílečka Borderlands si mezi hráči zaslouženě vydobyla status rozhodně ne dokonalé, ale nesmírně zábavné záležitosti a na druhý díl se čekalo s nemalým očekáváním. Čekání už je však u konce, veškerá reklamní masírka může jít stranou a vy se už v pátek budete moci vrhnout zpátky do (zprvu mrazivého) objetí Pandory. Co vás čeká? Znovu budete...
18.09.2012 18:25 |

RECENZE: Komiksová erotika Káji Saudka má šmrnc

Expozici děl zaměřených na erotiku a pornografii, která vytvořil komiksový kreslíř Kája Saudek, připravila pražská galerie Art Salon S v pražském Tančícím domě. Prosklený postmoderní interiér stavby je ideálním prostorem pro prezentaci takto zaměřených děl.
19.06.2015 11:26 |

Osobnosti: Karel Saudek (94 článků)