John D. Barrow: Sto důležitých věcí o umění a matematice, které nevíte (a ani nevíte, že je nevíte)

Proč se diamanty třpytí? Proč jsou vejce vejčitá? Proč se nejlépe zpívá ve sprše? V již třetí knize z oblíbené řady "Sto věcí, které nevíte (a ani nevíte, že je nevíte)" nám britský fyzik a matematik John D. Barrow nabízí ve stovce kapitol sto originálních pohledů na každodenní svět okem matematika.
27.01.2017 14:25 |

Elton John si připadal ve 40 na děti starý, teď toho lituje

Sir Elton John se v otcovství našel. S přítelem Davidem Furnishem vychovávají dva malé syny a jsou šťastní. Jediné, čeho slavný muzikant lituje, je, že je neměl dřív. Po čtyřicítce si prý na ně připadal starý. Po šedesátce si to ale rozmyslel. Další články k tématu: Elton John kvůli zdraví odložil část turné, pražský koncert však bude Elton John za druhého syna zaplatil o sto tisíc víc než za první dítě Elton John stěhuje rodinu do nového domu. Podívejte se, kde budou žít Elton John a David Furnish jsou první gayové nominovaní na otce roku Elton John s dítětem je pro Arkansas příliš kontroverzní, jeho fotku zakryli Nebudu ho rozmazlovat, říká o výchově syna Elton John Elton John se konečně dočkal dítěte, porodila mu ho náhradní matka
04.09.2013 11:35 |

Elton John chce, aby ho ve filmu hrál Justin Timberlake

Čtyřiašedesátiletý Elton John pracuje na svém životopisném filmu a rád by v hlavní roli viděl zpěváka Justina Timberlakea. Ten si hudebníka zahrál už v roce 2001 ve videoklipu This Train Don't Stop There Anymore, kde vystupuje coby mladý Elton John. Další články k tématu: Elton John a David Furnish jsou první gayové nominovaní na otce roku Elton John pošle syna na testy, chce vědět, kdo je jeho otcem Elton John s dítětem je pro Arkansas příliš kontroverzní, jeho fotku zakryli Nebudu ho rozmazlovat, říká o výchově syna Elton John Elton John se konečně dočkal dítěte, porodila mu ho náhradní matka Elton John chystá muzikál o gayovi, který onemocní AIDS
03.01.2012 09:30 |

Osobnosti: Justin Timberlake (268 článků) , Elton John (543 článků) , David Furnish (92 článků)

Elton John za druhého syna zaplatil o sto tisíc víc než za první dítě

Hudebníka Eltona Johna vyšlo narození druhého syna Elijaha v přepočtu na 624 tisíc korun. S manželem Davidem Furnishem přitom za prvorozeného Zacharyho zaplatili o sto tisíc méně. Kdyby chtěli ještě třetí dítě, bylo by zase dražší. Další články k tématu: Druhý syn Eltona Johna a Davida Furnishe se jmenuje Elijah Elton John si prý nechal porodit druhé dítě, O’Donnellová adoptovala dceru Elton John stěhuje rodinu do nového domu. Podívejte se, kde budou žít Elton John a David Furnish jsou první gayové nominovaní na otce roku Nebudu ho rozmazlovat, říká o výchově syna Elton John
25.01.2013 11:16 |

Osobnosti: Elton John (543 článků) , David Furnish (92 článků)

Elton John chce další dítě, s partnerem na tom začnou dělat v létě

Pětašedesátiletý Elton John a jeho o čtrnáct let mladší partner David Furnish jsou rodiči syna Zacharyho. Toho jim v roce 2010 porodila náhradní matka. Pár se netají tím, že pokud to bude možné, ještě letos by chtěli synovi pořídit sourozence. Další články k tématu: Elton John stěhuje rodinu do nového domu. Podívejte se, kde budou žít Elton John a David Furnish jsou první gayové nominovaní na otce roku Elton John s dítětem je pro Arkansas příliš kontroverzní, jeho fotku zakryli Nebudu ho rozmazlovat, říká o výchově syna Elton John Elton John se konečně dočkal dítěte, porodila mu ho náhradní matka
16.07.2012 11:15 |

Osobnosti: Elton John (543 článků) , David Furnish (92 článků)

České děti se zlepšují v angličtině, zhoršují v matematice a češtině

31.01.2012 15:50 |

Deváťáci se zhoršili v matematice a v češtině. Maturitu jich chce ale víc

České děti nehloupnou, za posledních šest let se ale zhoršily jejich výsledky v matematice a češtině. S těmito závěry přišla firma Scio, která na 273 školách testovala jejich vědomosti v letech 2005 a 2011. Každé testování absolvovalo na 25 tisíc žáků devátých tříd.
31.01.2012 20:35 |

Při jednotných přijímačkách zvládli žáci lépe češtinu než matematiku

Zkušební testování jednotných přijímaček na střední školy s maturitními obory ukázalo, že lépe si žáci vedli v češtině než matematice. Úspěšnost v češtině byla 57,85 procenta, v matematice 45,5 procenta. Plyne to ze souhrnných výsledků zveřejněných ministerstvem školství.
22.04.2015 12:17 |

Zoufalý školák neudělal reparát! A kvůli matematice vyskočil z 2. patra!

Kvůli matematice se odhodlal k zoufalému činu Vláďa B. (14) z Blšan na Lounsku. Když neuspěl u reparátu, skočil z okna školy.
29.08.2015 05:10 |

České děti jsou nadprůměrné v matematice. V testech jim to ale nandali Asiaté

Čeští žáci čtvrtého ročníku základních škol jsou v mezinárodním srovnání nadprůměrní v matematice i přírodovědě, zjistilo testování TIMSS 2015. Od propadu v roce 2007 se znalosti dětí v tomto věku postupně zlepšují, vracejí se na úroveň roku 1995.
29.11.2016 12:00 |

Patnáctiletí žáci jsou horší ve čtení, matematice i přírodovědě, ukázala studie

Patnáctiletí žáci byli v testech gramotnosti horší než jejich předchůdci před čtyřmi lety. Největší propad českých žáků byl v přírodovědě. V matematice byli žáci průměrní a ve čtenářské gramotnosti mírně podprůměrní. Zjistilo to srovnání PISA.
06.12.2016 14:20 |

Jací jsou Češi matematici? Porazili náš i Korejci

Vědci na konci listopadu opět zveřejnili výroční Mezinárodní studii trendů v matematice a vědě. Jinými slovy testovali dovednosti v matematice, fyzice, chemii a biologii u dětí ve věku deset až čtrnáct let. Tradičně zvítězil Singapur a na dalších místech skončili školáci z Hong Kongu, Koreje, Japonska či Tchaj-wanu (Čínské Tchaj-peje). Česko je na jednadvacáté příčce v matematických a na sedmnácté příčce ve vědeckých schopnostech žáků základní školy.
13.12.2016 17:00 |

Čeští maturanti hoří v matematice. Letos dokonce více než loni

Více než varující jsou výsledky letošních maturantů. V matematice jich téměř polovina neprokázala schopnost zvládat matematiku, když 22,3 procenta z nich u didaktického testu propadlo a dalších 24,5 procenta maturantů dostalo známku čtyři. I v případě dalších známek jsou výsledky horší než v loňském roce. Podobně to mu bylo i v případě češtiny, z níž letos propadla více než desetina studentů. Informoval o tom  organizátor maturit Cermat.
22.05.2018 13:40 |

Zpitého hráče ostříhaly a do zadku mu vrazily nůžky: Tři znásilnily fotbalistu!

Tři »čarodějnice« sbalily v anglickém městě Barrow-in-Furness mladého fotbalistu (20, jeho identitu úřady tají) a prováděly s ním věci nevídané.
17.12.2016 05:05 |

Elton John s partnerem budou mít druhé dítě

Pětašedesátiletý Elton John se svým padesátiletým partnerem Davidem Furnishem rozšíří příští rok svou rodinu o dalšího potomka. Náhradní matka, která jim porodila syna Zacharyho, je opět těhotná. Její identitu ale pořád tají. Další články k tématu: Elton John chce další dítě, s partnerem na tom začnou dělat v létě Elton John stěhuje rodinu do nového domu. Podívejte se, kde budou žít Elton John a David Furnish jsou první gayové nominovaní na otce roku
13.11.2012 09:35 |

Osobnosti: Elton John (543 článků) , David Furnish (92 článků)

Pouštíte svou kočku do postele? Tak si dávejte VELKÝ pozor, aby se vám nestala tahle nechutnost!

Michelle Barrow trpěla nesnesitelnými bolestmi v podbřišku, a to ani neměla menstruaci. Vydala se proto za gynekologem, aby odhalil důvod jejích neustálých křečí. Doktor se hluboce zahleděl do její vaginy a něco se mu nezdálo. To, co z ní nakonec vytáhl, překvapilo oba!
21.07.2016 08:45 |

John prý ani nevěděl, kde jsou na vnitru toalety, útočil Kalousek

Do ostrého sporu se při dnešním jednání Sněmovny ministr financí Miroslav Kalousek (TOP 09) a předseda Věcí veřejných Radek John. Při rozhodování o spotřebních daních na tabákové výrobky Kalousek mimo jiné řekl, že John coby ministr vnitra sotva trefil v úřadu na toaletu. John označil jeho výroky za sprosťárnu.
26.09.2012 19:10 |

Osobnosti: Radek John (2466 článků) , Miroslav Kalousek (7027 článků)

Premiér Sobotka: 15 důležitých věcí, které se nám podařilo změnit v letošním roce

Přečtěte si seznam 15 důležitých věcí, které se nám podařilo změnit v roce 2015.
29.12.2015 19:01 |

Okolo Aljašky pluje 15 kilometrů dlouhý sliz neznámého původu

Něco velkého a podivného pluje Čukotským mořem mezi vesnicí Wainwright a městečkem Barrow. Lovci z Wainwrightu zaregistrovali něco nezvyklého již v minulém týdnu, ale teprve nyní zjišťují rozsah podivné hmoty. Je to tenké, tmavé, působí to jako určitá forma slizu a plaví se to napříč studenými vodami Arktidy. A nikdo neví, co to přesně je.
17.07.2009 14:40 |

Bonnie a Clyde vydražili bouchačky: Vynesly 10 milionů Kč!

Bonnie Parkerová (†23) a Clyde Barrow (†25) patří k nejznámější zločineckým párům. Podle historiků v letech 1932-34 zavraždili 13 lidí, vyloupili několik bank a unášeli lidi. Zbraně, se kterými zabili některé své oběti, se teď prodaly za neuvěřitelných téměř 10 milionů korun.
02.10.2012 12:15 |