Článek

Jihočeský kraj: Hejtmanka předala národní ceny českých spotřebitelů - Spokojený zákazník

 
Dne 26. listopadu 2019 byly na Krajském úřadě Jihočeského kraje slavnostně vyhlášeny výsledky 18. ročníku ceny „Spokojený zákazník Jihočeského kraje“; Národní cena českých spotřebitelů spokojený zákazník na roky 2019–2021 byla předána celkem 14 podnikatelům.
29.11.2019 02:55 |

podobné články

Podobné články

Jihočeský kraj: Hejtmanka předala národní ceny českých spotřebitelů - Spokojený zákazník

 
Dne 26. listopadu 2019 byly na Krajském úřadě Jihočeského kraje slavnostně vyhlášeny výsledky 18. ročníku ceny „Spokojený zákazník Jihočeského kraje“; Národní cena českých spotřebitelů spokojený zákazník na roky 2019–2021 byla předána celkem 14 podnikatelům.
28.11.2019 21:55 |

podobné články

SČS: Vyhlášení výsledků ceny Spokojený zákazník Ústeckého kraje 2021

 
V letošním roce byl Sdružením českých spotřebitelů, z. ú., (SČS) vyhlášen v pořadí již 21. ročník Národní ceny českých spotřebitelů „Spokojený zákazník Ústeckého kraje“. Záštitu nad cenou převzal hejtman Ústeckého kraje Ing. Jan Schiller.
06.10.2021 12:45 |

podobné články

Jihočeský kraj: Předání národních cen českých spotřebitelů Spokojený zákazník

 
Vyhlašujeme výsledky jubilejního 20. ročníku ceny „Spokojený zákazník Jihočeského kraje“ a informujeme vás, že naši Národní cenu zde nově v pěti oborech (Zakázková výroba, odborný prodej a opravy výrobků; Stravování, pohostinství, ubytovací služby a cestovní ruch; Výroba a prodej potravin a nápojů; Sportovní činnost, hobby a volný čas a Autodoprava a související služby) získalo celkem 15 podnikatelů.
06.05.2022 18:50 |

podobné články

Jihočeský kraj předal ceny Spokojený zákazník 2015

 
Cena Spokojený zákazník Jihočeského kraje 2015, kterou vyhlašuje Sdružení českých spotřebitelů, byla udělena v Českých Budějovicích 9. prosince 2015 na Krajském úřadu Jihočeského kraje.
11.12.2015 12:05 |

podobné články

SČS: Výsledky Národní ceny českých spotřebitelů Spokojený zákazník – 2020

 
Sdružení českých spotřebitelů, z. ú. (SČS) již od roku 2001 vyhlašuje na krajské a regionální úrovni ceny Spokojeného zákazníka, a to pod patronací příslušných hejtmanů, abychom ocenili podnikatele, kteří berou potřeby a očekávání spotřebitelů skutečně vážně a kteří jim poskytují i něco navíc, než je jen jejich povinnost.
13.11.2020 14:26 |

podobné články

Jihočeský kraj: Cenu Spokojený zákazník Jihočeského kraje letos převzalo 16 podnikatelů

 
Celkem 16 nejférovějších podnikatelů regionu ve středu 5. prosince získalo titul Spokojený zákazník Jihočeského kraje 2018. Ocenění od Sdružení českých spotřebitelů převzali z rukou hejtmanky Ivany Stráské, která je zároveň předsedkyní odborné komise pro ochranu spotřebitele v Jihočeském kraji.
05.12.2018 21:45 |

podobné články

V Jihomoravském kraji mohou navrhovat na cenu Spokojený zákazník

 
Již po čtrnácté v Jihomoravském kraji vyhlašuje představenstvo Sdružení českých spotřebitelů (SČS) Cenu sdružení českých spotřebitelů pro rok 2015 Spokojený zákazník Jihomoravského kraje. Cílem je dále rozvíjet platformu pro propagaci firem uspokojujících spotřebitele.
15.06.2015 16:11 |

podobné články

SČS: První ceny „Spokojený zákazník v krajích“ předány

 
Sdružení českých spotřebitelů tradičně vyhlašuje a organizuje předání ceny Spokojený zákazník kraje. Tradice vyhlašování ceny je v některých regionech již více než desetiletá. Na rok 2012 bylo udělování cen vyhlášeno (opět) v šesti regionech.
10.10.2012 16:25 |

podobné články

Jihomoravský kraj: Předání národních cen českých spotřebitelů Spokojený zákazník

 
Dne 25. října 2021 byly na Krajském úřadě Jihomoravského kraje slavnostně vyhlášeny výsledky 20. ročníku ceny „Spokojený zákazník Jihomoravského kraje“. Národní cenu zde nově v pěti oborech (Výroba a prodej potravin a nápojů; Výroba a prodej obuvi, oděvů a textilií; Zakázková výroba, odborný prodej a opravy výrobků; Stavební činnost, architektura a související služby a Stravování, pohostinství, ubytovací služby a cestovní ruch) získalo celkem 13 podnikatelů. Velká většina těchto podnikatelů se řadí do kategorie drobných živnostníků nebo malých či rodinných firem, 53 % z nich zaměstnává méně než 10 lidí.
27.10.2021 12:35 |

podobné články

Cenu Spokojený zákazník Jihočeského kraje letos převzalo jednadvacet podnikatelů

 
Celkem 21 nejférovějších podnikatelů regionu v pondělí obdrželo z rukou hejtmana Jihočeského kraje Jiřího Zimoly titul Spokojený zákazník Jihočeského kraje 2016. Tuto cenu uděluje Sdružení českých spotřebitelů podnikatelům, které vybrala odborná porota nejen na základě vzorného plnění všech závazných předpisů, ale i s přihlédnutím k pověsti firmy mezi zákazníky z řad běžných spotřebitelů i místní a podnikatelské samosprávy. Nejlepší podnikatelé se stávají držiteli ocenění s chráněnou značkou po dobu dvou let, tj. do konce roku 2018. Osvědčení potvrzuje, že firma trvale poskytuje služby v oboru svého podnikání v souladu s očekáváním spotřebitele.
27.09.2016 14:15 |

podobné články

SČS: Cena „SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK“ nachází dostatek příkladů férových služeb

 
Sdružení českých spotřebitelů (SČS) tradičně vyhlašuje a organizuje předání ceny Spokojený zákazník kraje. Tradice vyhlašování ceny je ve většině regionů již více než desetiletá. Na rok 2013 bylo udělování cen vyhlášeno (opět) v šesti regionech.
17.01.2014 12:35 |

podobné články

SČS: Přihlaste svého favorita do soutěže Spokojený zákazník

 
Cenu Spokojený zákazník Moravskoslezského kraje vyhlásilo už popatnácté Předsednictvo Sdružení českých spotřebitelů (SČS).
02.04.2016 16:05 |

podobné články

Sdružení českých spotřebitelů: Spokojený zákazník Královéhradeckého kraje

 
Dne 9. listopadu 2017 byly v 10:00 hod. slavnostně vyhlášeny výsledky a deseti podnikatelům předáno ocenění Spokojený zákazník Královéhradeckého kraje 2017. Ocenění firmy převzaly z rukou hejtmana Královéhradeckého kraje pana PhDr. Jiřího Štěpána, PhD. Jejich seznam je uveden v příloze této tiskové zprávy.
13.11.2017 15:30 |

podobné články

Kraj mého srdce 2015 - polovina hlavních cen pro Jihomoravský kraj

 
Polovina z osmi hlavních cen každoročně vyhlašované ankety Kraj mého srdce za rok 2015 putovala do Jihomoravského kraje. Na letošním 25. veletrhu cestovního ruchu Holiday World v Praze ceny převzala ředitelka Centrály cestovního ruchu – Jižní Morava Zuzana Vojtová. Po jednom prvenství pak získal Jihočeský kraj, Liberecký kraj, Karlovarský kraj a Praha. Jihomoravský kraj získal ocenění ve všech kategoriích kromě kategorie Zimní dovolená. Anketu Kraj mého srdce vyhlašuje každoročně vydavatelství KAM po Česku a veletržní společnost Incheba Expo Praha. Pro svůj oblíbený turistický kraj letos v osmi kategoriích hlasovalo celkem 10 745 osob.
22.02.2016 16:55 |

podobné články

Moravskoslezský kraj: Ocenění Spokojený zákazník si letos odneslo třináct podnikatelů

 
Prestižní ceny Spokojený zákazník Moravskoslezského kraje byly uděleny už popatnácté. Celkem třinácti vítězům předal ohodnocení Svatomír Recman, náměstek hejtmana pro sociální záležitosti a kulturu. Realizaci projektu pod záštitou hejtmana Miroslava Nováka finančně podpořil Moravskoslezský kraj.
19.09.2016 22:05 |

podobné články

Sdružení českých spotřebitelů: Koncepce zapojení spotřebitelů do technické normalizace

 
V sídle Sdružení českých spotřebitelů (SČS) proběhl při příležitosti Světového dne norem den otevřených dveří a kulatý stůl Sdružení českých spotřebitelů a Kabinetu pro standardizaci k popularizaci technických norem v České republice.
16.10.2017 15:50 |

podobné články

Sdružení českých spotřebitelů: Označování potravin po česku

 
Sdružení českých spotřebitelů, z. ú. (SČS) si klade za cíl hájit oprávněné zájmy a práva spotřebitelů na vnitřním trhu EU a ČR, přičemž zdůrazňuje preventivní stránku ochrany zájmů spotřebitelů: „Jen poučený spotřebitel se dokáže účinně hájit“.
31.07.2017 10:05 |

podobné články

Sdružení českých spotřebitelů: Jak poznáme kvalitu?

 
Sdružení českých spotřebitelů, z.ú. (SČS) si klade za cíl hájit oprávněné zájmy a práva spotřebitelů na vnitřním trhu EU a ČR, přičemž zdůrazňuje preventivní stránku ochrany zájmů spotřebitelů: „Jen poučený spotřebitel se dokáže účinně hájit“.
03.08.2017 12:45 |

podobné články

Sdružení českých spotřebitelů: Značka ŽIVOTNOST PLUS přijata do Programu Česká kvalita

 
Sdružení českých spotřebitelů (SČS) dlouhodobě podporuje nástroje, které přispívají ke zlepšení důvěry spotřebitelů v korektní trh a férové obchodní podmínky, které zohledňují oprávněné zájmy spotřebitelů. To se týká i problému, který spotřebitelé vnímají velmi citlivě, a to konkrétně životnosti výrobku.
14.08.2017 22:00 |

podobné články