Jaký otec, taková dcera. Recenze Layton's Mystery Journey: Katrielle and the Millionaires' Conspiracy

Krev není voda. A geny nadějná detektivka Katrielle Layton rozhodně nezapře. Jejím otcem totiž není nikdo jiný než legendární profesor Hershel Layton. Bohužel právě on zmizel neznámo kam a je jenom na jeho dceři a jejích parťácích, aby ho našli. Další díl nekonečné detektivní série Professor Layton je tu. Nažhavte proto mozkové závity, u této hry je potřeba přemýšlet.
20.10.2017 16:50 |

Hvězda seriálu Spartacus Andy Whitfield umřel na rakovinu

Hvězda populárního televizního seriálu Spartacus: Blood and Sand Spartacus: Blood and Sand Spartacus: Blood and Sand Spartacus: Blood and Sand Spartacus: Blood and Sand Spartacus: Blood and Sand Spartacus: Blood and Sand Spartacus: Blood and Sand Andy Whitfield po 18 měsících bitvy prohrál svůj souboj s rakovinou. Zemřel ve svých 39 letech. Tento, původem Waleský, herec a otec dvou dětí v neděli umřel v náručí své manželky.
12.09.2011 21:40 |

Osobnosti: Andy Whitfield (5 článků)

Prague Conspiracy: Naše zpěvačka byla v SuperStar

Určitě nebývá běžné, aby hudební skupina změnila styl, který ji vynesl do povědomí fanoušků i kritiky. A rozhodně není obvyklé, aby se vzdala svého názvu, překopala sestavu a nakonec ji ještě opustila výrazná vokalistka. Pražská kapela Prague Conspiracy (dříve Prague Ska Conspiracy) všechny tyto rošády uskutečnila a nová deska ukázala, že udělala dobře. Deska se jmenuje Renegades, a nejen o ní hovoří kytarista Jakub Siňor.
14.05.2013 12:05 |

Vášnivé riffy a příběhy skupiny Prague Conspiracy

Kapela Prague Conspiracy vznikla v roce 2010 jako představitelka stylu ska. Jmenovala se tehdy Prague Ska Conspiracy a na scéně si získala slušné renomé. Jelikož je však zmíněný styl přece jenom poněkud monotónní, před čtyřmi lety se rozhodla změnit přístup. Její současný projev je už rockový, strhující, trochu punkový a zásadně melodický. A minulý týden vyšlo její druhé album Inner Game.
25.03.2016 11:55 |

Chystá se krásná kniha o výtvarném umění v Journey a tvorbě hry

Doufám, že hráčská veřejnost ještě nezapomněla na brilantní počin a unikátní zážitek, jakým byla Journey, úžasné spojení audiovizuálních vjemů, které se snoubily s hráčskou interaktivitou v opravdu výjimečném výsledku. Pokud jste hře propadli, určitě vás bude zajímat nádherně vyhlížející kniha, která vyjde v září a jmenuje se The Art of Journey. Stojí...
19.12.2010 19:55 |

Chystá se další díl ze série The Longest Journey

Vzkřikněme třikrát hurá! Funcom vydal zprávu, že do fáze pre-produkce vstoupila příprava Dreamfall Chapters, což je následovník Dreamfall: The Longest Journey. O vývoj se postará studio Red Thread Games v čele s Ragnarem Tørnquistem, který u zrodu série Longest Journey stál. Tørnquist totiž odstoupil z klíčové funkce u Secret Worldu (zůstane zde jen jako poradce) a zakoupil...
25.12.2010 10:15 |

Cavalera Conspiracy se vracejí. Zahrají v Praze a Ostravě

Po čtyřech letech se do Česka vracejí metaloví Cavalera Conspiracy. Představí se 16. června 2015 v pražském klubu MeetFactory a 17. června v ostravském Klubu Garage.
22.05.2015 16:11 |

Cavalera Conspiracy udeří hned dvakrát! Zakladatelé legendární Sepultury v ČR

Dlouhé čtyři roky si domácí fanoušci museli počkat, než v České republice znovu spatří zakladatele legendární Sepultury, bratry Maxe a Igora Cavalerovy. Ti se u nás objeví v rámci turné k loňskému albu společného projektu Cavalera Conspiracy, nazvaném Pandemonium.
09.06.2015 13:20 |

Osobnosti: Igor Cavalera (1 článek) , Max Cavalera (2 články)

Fable: The Journey - recenze

Když studio Lionhead, v té době ještě s vizionářským Peterem Molyneuxem v čele, oznámilo pokračování série Fable pro Kinect, jímala většinu fanoušků hrůza. Ne že by byl Peter neschopný, naopak. Bohužel však proslul také tím, že má smysl pro nápady, které v běžném světě moc nefungují. A hra Fable: The Journey je toho jasným důkazem. Mělo jít o naprosto autentický...
23.12.2010 13:40 |

Planeta dinosaurů na vlastní oči - Recenze Robinson: The Journey

Kdo by nemiloval Jurský park a nechtěl by si prohlédnout vyhynulé dinosaury hezky z blízka. Teď k tomu mají hráči konečně příležitost. Videohra Robinson: The Journey pro virtuální realitu PlayStation VR nabízí dobrodružství na vzdálené planetě, kterou obývají tvorové na Zemi známí jako prehistoričtí.
18.11.2016 17:10 |

Libé tóny k Journey zní z Makedonie

Jestli nás něčím upoutal snad každý trailer na velmi, velmi, velmi očekávanou a tak trochu jinou adventuru Journey, byla to hudba. Lahodná, opojná, meditativní, vtahující, prostě úžasná hudba... která byla nahrána v Makedonii místním orchestrem. Ukázku jedné skladby a také dalšího kusu hry vám předvede toto příjemně nemluvné, melodické video.
10.01.2012 17:30 |

Video, jež se vás snaží přesvědčit o kvalitách Fable: The Journey

Lionhead pokračuje v žehlení průšvihu, jímž byla prezentace Fable: The Journey na loňské E3. Dodnes si pamatuji onen otřesně nudně vyhlížející simulátor kouzlení z vozu. Hra se doteď z téhle mizerné prezentace nevzpamatovala a nese sebou stigma hříčky, která definitivně pohřbí jméno značky. !-- video embed start -- !-- video embed end -- Dokazuje to i toto video, v...
25.09.2012 12:55 |

Vyzkoušejte ideální party drink pro ženy MYSTERY!

Mystery je nový míchaný alkoholický nápoj koktejlového typu, který na český trh uvádí značka Zlatopramen. Sycené nápoje jsou inspirované tradičními koktejlovými příchutěmi a obsahují 4 % alkoholu. Spotřebitelé si mohou vybrat ze tří variant: Mango Mojito, Piňa Colada a High Society.
26.04.2013 14:45 |

II. bankovní reality test – neúčelové úvěry 4. čtvrtletí, prosinec 2013

Cílem II. bankovního reality testu je reálné porovnání neúčelových úvěrů na českém trhu. Testování reálného porovnání neúčelových úvěrů je zajištěno metodou mystery shopping, která imituje chování člověka, který na trhu hledá nejlepší nabídku banky na osobní úvěr. Výše úvěru pro účely II. bankovního reality testu je 50 000 Kč na 5 let (60 měsíců). Profily mystery shopperů se v jednotlivých kolech testu liší.
28.01.2014 14:50 |

II. bankovní reality test – neúčelové úvěry, 7. kolo testování - 2. čtvrtletí 2014

Cílem II. bankovního reality testu je reálné porovnání neúčelových úvěrů na českém trhu. Testování reálného porovnání neúčelových úvěrů je zajištěno metodou mystery shopping, který imituje chování člověka, který hledá nejlepší nabídku banky na osobní úvěr na trhu. Výše úvěru pro účely II. bankovního reality testu je 50 000 Kč na 5 let (60 měsíců). Profily mystery shopperů se v jednotlivých kolech testu liší.
15.07.2014 11:45 |

15.07.2014 12:30 |

Napětí, tajemství a záhady! Přinášíme vám mystery filmy podobné Dívce ve vlaku!

Mystery, filmový podžánr kriminálních filmů a filmových thrillerů. Děj tohoto žánru vyvolává v divákovi pocit strachu a touhu rozřešit tajemství či záhadu, která je součástí zápletky. V tomto týdnu se do českých kin dostal mysteriózní thriller Dívka ve vlaku, natočený podle stejnojmenného románu Pauly Hawkins. Dnes se podíváme na snímky podobného ražení, které určitě stojí za to vidět.
07.10.2016 10:05 |

Harry Potter: Hogwarts Mystery bude na App Store i Google Play

Studio Jam City chystá v roce 2018 nové RPG pro mobily Harry Potter: Hogwarts Mystery. Fanoušci se mohou již od 1. března předběžně zaregistrovat a spuštění hry jim tak neunikne. Co nás ve hře čeká a jak bude vypadat?
08.03.2018 12:40 |

Osobnosti: Harry Potter (1250 článků)

09.03.2018 05:35 |

Osobnosti: Harry Potter (1250 článků)

Vyšla hra Harry Potter: Hogwarts Mystery. Prožijte si školu čar a kouzel v Bradavicích

Očekávaná hra na motivy Harryho Pottera je ode dnešního dne k dispozici k bezplatnému stažení pro Android a iOS. Hra nese název Harry Potter: Hogwarts Mystery a hráčům nabízí možnost prožít si všech sedm školních let ve známé škole čar a kouzel v Bradavicích. Na platformě Android má hra již přes milion stažení a drží se jako číslo jedna mezi bezplatnými hrami.
04.05.2018 14:10 |

Osobnosti: Harry Potter (1250 článků)