Článek

I bez svalů býval neodolatelný, ale teď? Filmový hezoun maká na postavě a je to znát

 
Osmatřicetiletý rodák z Dublinu Colin Farrell sice už nepatří mezi hollywoodskou TOP 10 největších svůdníků, ale i tak nezahálí. Loni zažil comeback i díky veleúspěšnému seriálu Temný případ, kde hraje po boku Matthewa McConaugheyho a Woodyho Harrelsona a momentálně natáčí druhou sérii. Aby byl před kamerou fit, chodí na hodiny jógy, kde ho evidentně nikdo nešetří. Takhle zničený v pondělí odcházel z hollywoodského fitka.
19.02.2015 05:45 |

podobné články

Osobnosti: Colin Farrell (107 článků) , Woody Harrelson (27 článků) , Colin Farrell (106 článků)
Podobné články

Co může být příčinou povislých břišních svalů?

 
S estetickým problémem v podobě povislých břišních svalů se potýká nejedna žena. Nejčastěji tohle téma řešíme po porodu, kdy se bříško odmítá vrátit do své původní podoby, což zpravidla trvá cca 2 měsíce. Především maminky, které byly před těhotenstvím hubené a měly ploché bříško, dokáže jeho povislá a vypouklá podoba znepokojit. Nejenže to nevypadá pěkně, ale nejedna žena by nám potvrdila, že se jí někdo v okolí dokonce ptal, zda-li není znovu v očekávání?! Nemluvě o tom, že povislé břišní svaly žádné ženě na sebevědomí zrovna dvakrát nepřidají… Příčiny povislých břišních svalů Důvodu pro vznik povislých břišních svalů je hned několik. V první řadě je to určitě těhotenství, které pro ženské tělo představuje ohromnou zátěž a je spojováno s velkými změnami, které se zkrátka musí někde projevit. Miminko uvnitř maminčina bříška vyvíjí velký tlak, což způsobuje rozestup svalů, to samé platí v případě, kdy maminka čeká miminek více. Další příčinou je nesprávné namáhání svalů po porodu. Mnoho maminek se chce co možná nejdříve vrátit do takového stavu, v jakém byly před otěhotněním: chtějí vážit méně, chtějí mít menší bříško, chtějí zhubnout boky atd. Z tohoto důvodu hodně cvičí, ale bohužel si k tomu vybírají cviky v podobě sklapovaček nebo sedů-lehů, které nesprávným způsobem namáhají a zatěžují svaly, jež na to nedokážou vhodně reagovat. Diastáza přímých břišních svalů Diastáza neboli rozestup přímých břišních svalů zná mnoho žen. Jen někdy jí trpí i muži, ale stává se to zřídka. Jestli jí máte i vy můžete zjistit doma samy a to tak, že se položíte na záda, pokrčíte nohy a povolíte břicho. Potom začnete zvedat hlavu, díky čemuž se svaly začnou stahovat a v tu chvíli si mezi svaly položte prsty, jimiž se snažte nahmatat otvor mezi svaly. Pokud bude rozestup na 2-3 prsty, je to v pořádku, protože po porodu je rozestup... Čtěte více Příspěvek Co může být příčinou povislých břišních svalů? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
28.11.2017 08:55 |

podobné články

Dara vystavila luxusní pozadí u moře: Na tomhle zadečku denně tvrdě maká!

 
O Daře Rolins (41) je dobře známo, že je posedlá svým tělem. Na postavě maká denně a vedle samých svalů bychom na ní gram tuku hledali jen marně. A většina žen na téhle planetě jí může závidět. Minimálně tedy to luxusní pozadí, které teď vystavuje na dovolené u moře.
15.07.2014 19:25 |

podobné články

Osobnosti: Dara Rolins (2493 článků)

FOTOGALERIE: Dcera jednoho z nejmocnějších Čechů ukázala prso! Kdo to takhle dráždí pány?

 
Tady někdo na sobě opravdu maká. Krásná Sabina Kaderková (dcera šéfa tenisového svazu Kaderky) je zdárným příkladem toho, že když se chce, všechno jde. Pravidelně maká na své postavě a výsledky jsou znát. Tentokrát ale všem ukázala víc, než by chtěla.
07.04.2017 11:05 |

podobné články

Jak cvičit Kegelovy cviky

 
Kegelovy cviky  dokážou u žen docílit zvýšení vzrušivosti, vaginální lubrikace a snadnějšího dosažení orgasmu. Také umí zabránit inkontinenci, stačí jen pravidelné cvičení. Arnold Kegel tyto cviky vyvinul už v roce 1948, přesto dodnes nebyly překonány nějakou účinnější metodou.  Také je cvičíte? Pokud ne, přečtěte si, proč byste měli začít. Proč procvičovat pánevní dno Důležitost pánevního dna v našem těle si málokdy uvědomujeme, takže důsledné cvičení provádí hlavně ti, kdo už nějaký ten problém mají. Přitom i v tomto případě je prevence mnohem efektivnější než odstranění konkrétních potíží. Posílené svalstvo pánevní  napomáhá správnému držení těla a ovlivňuje vzhled bříška. Bohužel řada žen má tyto svaly ochablé, hlavně v důsledku těhotenství a porodu, po němž nenastalo zdravotní cvičení ke stažení dělohy a zpevnění pánve. Ochabnutí způsobuje také sedavé zaměstnání a hormonální změny v přechodu. Tomu všemu se ale dokážete vyvarovat, stačí jen začít s Kegelovými cviky. Kegelovy cviky – co a jak cvičit Cviky jsou založeny na  aktivním napínání poševního svalu. Americký gynekolog Kegel toto cvičení ze začátku doporučoval zejména ženám trpícím inkontinencí a sexuálními problémy. Dnes už víme, že cvičení má mnohem větší přínos. Pro správné zapojování svalů je nezbytné uvědomit si, kde se svaly nacházejí a naučit se je vnímat.  Pokuste se o stah konečníku a pochvy, nebo zkuste vnímat poševní svaly při zastavování proudu moči. Toto jednoduché cvičení je ideální provádět po ránu, ale cvičit můžete kdykoliv během dne. Pokaždé, když si vzpomenete, zkuste opakovaně zatínat a povolovat svaly pánevního dna v průběhu močení. Nacvičujte stahy konečníku a pochvy izolovaně od stahů hýžďových či břišních.Ty se zpočátku při cvičení mohou „nechtěně“ zapojit, pro výsledný efekt je to ale nežádoucí. Tento problém vyřeší opakování cvičení a uvědomování si jednotlivých svalů. Příspěvek Jak cvičit Kegelovy cviky pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
08.07.2018 17:10 |

podobné články

Osobnosti: Tom Arnold (4 články)

Jak provádět strečink před posilováním

 
Pojem strečink v sobě kombinuje zahřátí svalů pro pozdější výkon, cílené protažení celého těla a po tréninku pak uvolnění svalů pro lepší regeneraci. Jestliže ho provádíte pečlivě, udržíte své svalstvo pružné a odolné při jakékoliv zátěži. Díky strečinku minimalizujete případné natažení svalu či poranění úponů. Věnujte proto strečinku před každým cvičením (a před posilováním obzvlášť) dostatek času a nepodceňujte ho. Buďte ovšem opatrní a seznamte se nejprve se základními pravidly strečinku, abyste si z nevědomosti nezpůsobili spíš škodu než užitek. To, že strečink provádíte špatně, signalizuje bolest při provedení. Statický strečink Při posilování se obvykle dává přednost statickém strečinku, to znamená, že se tělo na posilování zahřívá pomalými plynulými pohyby. Organismus je třeba nejdříve připravit na přicházející zátěž, svaly je nutné pořádně prokrvit a citlivé šlachy zahřát a protáhnout. Samotný strečink, kdy se snažíme protáhnout  svaly, je na začátku tréninku nevhodný, před tréninkem je neprotahujeme, ale rozhýbáváme, aktivujeme. Pokud ho opravdu protáhnete, sval se uvolní, protože se cítí být po výkonu a očekává pasivitu. Snižuje se rychlost a síla jeho kontrakce, tělo tak není připravené na zátěž a jeho výkony se naopak zhoršují. Bezpečný strečink Držte se důležitých zásad, které se řídí principem, že se  začíná tím nejjjednodušším cvičením a postupně se přidává na složitosti. Naprosto zásadní podmínkou a ukazatelem správně provedeného strečinku je skutečnost, že vás nebolí. V případě pociťovaného odporu v určité pozici setrvejte několik vteřin a poté se vraťte do původní polohy. Po celou dobu si hlídejte své dýchání, dýchejte pravidelně a nezadržujte dech ani při vypětí. Strečink před posilováním je spíše taková lehké protažení a zahřátí po dobu asi 23 – 3 minut. Teprve až  potom je vaše tělo a svaly řádně připravené k vlastnímu posilování. Příspěvek Jak provádět strečink před posilováním pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
08.07.2018 17:10 |

podobné články

Jak cvičit pilates

 
Pilates je metoda cvičení, které zlepšuje svalovou kontrolu, flexibilitu těla, sílu a dýchání. Je zaměřené na posílení svalů celého těla, zejména hlubokých břišních a zádových, včetně svalů pánevního dna. Za tímto cvičením stojí Joseph Hubertus Pilates, který sám dětství trpěl astmatem, křivicí a revmatickou horečkou. Rozhodl se tyto potíže překonat, proto díky studiu různých forem cvičení dospěl k efektivnímu programu spojujícímu prvky klasického rehabilitačního cvičení a východních metod, jako je jóga, tai-chi nebo chi-kung. Proč Pilates? Pilates je mimořádně efektivní cvičení, pokud se soustředíte na detaily a procítění pohybu. Tělo se postupně zpevní a získá novou stabilitu, záda se narovnají, nový způsob dýchání zajistí více kyslíku v plicích. Aktivizují se hluboké břišní svaly, které se běžnými technikami téměř nedají cvičit, výsledkem je pevné a ploché břicho. Mění se množství a rozložení podkožního tuku, klesá nadváha. Okolí na vás velmi brzy zaregistruje změnu, a to díky držení těla, ladné chůzi a celkové estetice vašich pohybů. Je to především proto, že při Pilates je kladen velký důraz na postupné uvědomování si pohybu vlastního těla. Začátky mohou být těžší, ale vyplatí se Metoda klade důraz na zpevnění hlubokých břišních svalů jako opory pro páteř, takže páteř je méně namáhána. Veškerý pohyb vychází ze stabilního středu – tzv. Powerhouse (centrum síly).  Charakteristická je přesnost provedení jednotlivých pohybů každého cviku, proto mohou mít mnohdy i nepatrné pohyby výrazně prospěšný účinek. Je velmi nutné se na provedení cviku soustředit a cvičit ho správně, klidně na úkor kvantity. Uvědomujte si práci svého těla v každé fázi pohybu, tělo a mysl spolu úzce spolupracují. Dalším úskalím pilates může být správné dýchání. Soulad dechu a pohybu zlepšuje krevní oběh a odstraňuje nadbytečné svalové napětí, je hodně důležité si správné dýchání osvojit. Příspěvek Jak cvičit pilates pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
01.08.2018 05:25 |

podobné články

Jak se zbavit podbradku

 
Ať patříte k lidem, jimž je dán podbradek genetickou dispozicí, protože ho prostě máte v rodině, nebo vám druhá brada narostla v důsledku nadváhy, jde o záležitost poměrně nepříjemnou hlavně z estetického hlediska. Svoji roli v tomto případě hraje i čas – s přibývajícím věkem dochází k ochabnutí kůže, a povolení svalů na krku, které drží bradu napjatou. Dvojitá brada je problémem stále většího počtu žen, bez ohledu na to, jak jsou na tom s celkovou hmotností. Co s tím? Prevence problém oddálí Čím dřív se začnete svému krku věnovat, tím větší máte šanci, že podbradek hned tak nenaroste. Jedním z dobrých triků je poštipování kůže pod bradou: uchopte ji do dvou prstů, mírně potáhněte a lehce se štípněte. Pokožka se tím lépe prokrvuje a aktivuje vnitřní vrstvy. Druhou variantou, jak prokrvit kůži na krku je vklepávání krému hřbetem ruky. Naneste si krém na obličej a dekolt, narovnejte se a vystrčte bradu. Místo pod bradou pak hřbete ruky poklepávejte, tak se v podkoží lépe rozproudí krev. Pomáhají cviky na krční svaly Existuje řada cviků, která pomůže s menším podbradkem, je ale nutná trpělivost, výsledky nejsou znát okamžitě. Většina cviků vychází ze zpevnění svalů v přední části krku a pod bradou, čím se, mimo jiné,  postupně zbavujete podkožní vrstvy tuku. Vhodné cvičení: Protažení krku – s nádechem hlavu pomalu zakloníme dozadu, s výdechem uvolníme. Opakujeme 10x. Protažení do stran – s výdechem otočíme hlavu bradou nad jedno rameno, s nádechem spustíme hlavu dolů na střed, bradou se dotkneme jamky na krku mezi klíčními kostmi. S dalším výdechem dokončíme pohyb hlavou nad druhé rameno. Opakujeme 10x. Zvedání hlavy – lehněte si na pohovku nebo na postel tak, aby vám hlava visela přes okraj. Zvedejte bradu k hrudníku a zase ji uvolněte. Měli byste cítit tlak na krku a v dolní čelisti. Vysunujte... Čtěte více Příspěvek Jak se zbavit podbradku pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
30.01.2018 10:50 |

podobné články

Kuchařová propadla novému druhu pohybu, který u nás nefrčí. Takhle parádně kulaté pozadí má díky němu?

 
V životní formě byla v době působení ve StarDance, ale ani v současnosti Taťána Kuchařová  (28) nezahálí a maká na své postavě. Kromě pravidelného trénování argentinského tanga, se kterým co nevidět vystoupí před diváky, stále maká v posilovně a pravidelně běhá. Předloni se držitelka titulu Miss World 2006 úspěšně připravovala na pětikilometrový závod žen a od té doby běhá pravidelně.
24.02.2016 06:00 |

podobné články

Osobnosti: Taťána Kuchařová (924 článků)

James Franco se vystavil na sociálních sítích polonahý. Prý na sobě tvrdě maká

 
Herec James Franco bojuje s faldíky a rozhodl se proměnit v nabušenou horu svalů. Denně tak prý na své postavě dře v posilovně a fanouškům se chtěl pochlubit s prvními výsledky svého snažení. Na sociálních sítích Facebook, Instagram a Twitter vyvěsil fotku z koupelny, na níž je jen lehce ovinut ručníkem.
14.12.2013 22:00 |

podobné články

Osobnosti: James Franco (99 článků)

Nejlepší cviky na břicho

 
Krásné ploché bříško je snem snad každé ženy, bohužel ne všechny se pevným pupíkem můžeme chlubit. Zatímco někomu bylo vyrýsované břicho přírodou naděleno do vínku, jiný se pro něho musel dřít. A pak jsme tu i my – ženy a dívky, které mají kolem bříška nepěknou pneumatiku a chtějí se jí zbavit. Jenže jak? Pokud chcete krásné bříško, měli byste znát nejlepší cviky na břicho. Jejich důsledné dodržování vás možná bude stát nepříjemné chvilky spojené s bolestí, namožením svalů a mnohdy si i řeknete, že se na to můžete vykašlat. Pokud ale vydržíte a nevzdáte se, uvidíte po čase příjemné změny. A za ty všechna bolest, námaha a odhodlání určitě stojí! Vyzkoušejte nejlepší cviky na břicho a dosáhněte vysněné představy Krásného bříška nedosáhnete přes noc. Máte-li takové představy, rychle si je vyžeňte z hlavy. Pokud máte místo břicha pneumatiku a uložený tuk, pak určitě víte, že jste k němu taky nepřišli ze dne na den. Proto je logické, že se jen nemůžete zbavit jako mávnutím kouzelného proutku. Chce to vytrvalost, důslednost, pravidelnost a odhodlání. Vyzkoušejte nejlepší cviky na břicho, které jsme pro vás našli a ukryli do následujících řádků! Prkno Tento cvik slouží ke zpevnění hlubokých břišních svalů a nebudeme lhát, že může být na začátku hodně nepříjemný a značně bolestivý. Provádí se tak, že si lehnete na břicho, zvednete tělo na loktech a špičkách nohou a v této poloze budete tělem pohybovat směrem dopředu a dozadu. Pohyb nemusí být dlouhý, ale musíte dbát na pevná a rovná záda a vzpřímenou hlavu. Kolo Nene, určitě nemusíte jít ven, sednout na svůj bicykl a vyrazit do přírody na několika kilometrovou projížďku vražedným tempem. My máme na mysli cvik, který jízdu na kole imituje a provádí se v pohodlí domova. Jak na něj? Lehněte si na záda, ruce si položte na hrudník... Čtěte více Příspěvek Nejlepší cviky na břicho pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
08.02.2017 09:25 |

podobné články

Něžný obr Vladimir Kličko: Boxerský šampión s dcerkou v náručí roztál jako ledovec v Arktidě

 
Pohled na muže s miminkem v ruce je neodolatelný pro většinu dam. A zvlášť tehdy, pokud jde o takovou horu svalů a světového šampióna v boxu...  Americká herečka Hayden Panettiere by se možná měla mít na pozoru. Podívejte, jak to devětatřicetiletému Vladimiru Kličkovi slušelo s mrňavou dcerkou Kayou v náručí.
24.09.2015 06:00 |

podobné články

Osobnosti: Hayden Panettiere (45 článků) , Vladimir Kličko (166 článků)

Sexbomba Mašlíková nezahálí ani na dovolené! Dře na své postavě

 
Ani na dovolené nezahálí! Z mrazivého Česka za sluníčkem odletěla Hana Mašlíková (33). Česká sexbomba utekla z vymrzlé domoviny do sluncem zalité Dominikánské republiky, ale místo toho, aby chytala bronz na pláži, maká na své postavě!
05.01.2016 18:30 |

podobné články

Osobnosti: Hana Mašlíková (426 článků)

Jan Kříž maká jako Stallone: Musí přibrat kvůli muzikálu

 
Pot, dřina, absolutní vyčerpání... To v poslední době zažívá Jan Kříž (31), který se poctivě připravuje na muzikál Rocky. Zpěvák maká stejně jako filmový hrdina Sylvester Stallone (70).
07.12.2016 10:25 |

podobné články

Osobnosti: Sylvester Stallone (287 článků) , Jan Kříž (92 článků)

Tenhle padesátník na to má! Maroš Kramár odhodil košili a předvedl svá namakaná ramena

 
Slovenský herec Maroš Kramár se navzdory svým téměř čtyřiapadesáti letům, které koncem dubna oslaví, udržuje v záviděníhodné kondici. Je znát, že na své postavě maká a sklízí ovoce. Není to ale jen pro dobrý pocit, ale také proto, že tričko občas odhodí a svá ramena ukáže na divadelních prknech. A kdo by se chtěl koukat na rosolovité paže postaršího pána…
12.04.2013 11:55 |

podobné články

Osobnosti: Maroš Kramár (100 článků)

Foto před a po: Statný přítel Andrey Pomeje se svlékl a ukázal, jak ještě nedávno vypadal

 
Přítel Andrey Pomeje  (30) Petr Plaček je ve fitku jako doma a na jeho namakané postavě je pravidelná dřina hodně znát. Petr je obrovská hora svalů, ale makačka na dokonalém těle ho stojí hodně času. Rozhodl se proto zvolnit a tolik nelpět na mocné muskulatuře.
22.01.2019 08:45 |

podobné články

Olga Lounová sexy jako nikdy předtím: Tyhle fotografie vás pořádně nažhaví!

 
Zpěvačka Olga Lounová nafotila před blížícím se turné pořádně sexy fotografie. Svlékla se jen do rajcovního topu a předvedla své dokonalé tělo. Olga se věnuje akrobacii a sport doslova miluje. Na její postavě je to znát. Má štíhlé, vymakané tělo plné svalů.
02.11.2012 18:20 |

podobné články

Osobnosti: Olga Lounová (347 článků)

Marta Ondráčková uváděla Snídani s Novou v bikinách: Brzy si sundá horní díl

 
Moderátorka Marta Ondráčková v poslední době zaujala zejména tím, že spolu s kolegou Pavlem Svobodou uváděla Snídani s Novou z aquaparku a oba byli v plavkách. Její křivky byly nepřehlédnuté a to, že maká na své postavě, bylo také znát.
27.06.2013 06:00 |

podobné články

Osobnosti: Marta Ondráčková (105 článků) , Pavel Svoboda (421 článků) , Pavel Svoboda (420 článků) , Pavel Svoboda (421 článků) , Pavel Svoboda (421 článků)

Ukázal svaly a ještě něco navíc: Známý seriálový záporák v plavkách

 
V seriálu Vyprávěj předvedl v roli Jardy France vymakanou postavu v plavkách při vodních radovánkách po boku sličné Andrey Kerestešové. I po letech je znát, že Ondřej Veselý neusnul na vavřínech a na své postavě svědomitě maká.
27.08.2015 11:55 |

podobné články

Osobnosti: Andrea Růžičková (360 článků) , Ondřej Veselý (102 článků) , Ondřej Veselý (102 článků)

To je pohled! Prostořeká česká modelka vystrčila božský zadek v krátkých šortkách

 
Modelka Tereza Zimová dře na své postavě a je to znát. Na nedávnou párty ve Žlutých lázních vyrazila v krátkých šortečkách, předvedla své dokonalé nožky a jako bonus na nás vystrčila své božské pozadí. Tereza je díky své vysoké postavě a dokonalému tělu vyhledávanou modelkou především na módních přehlídkách. Miluje ji například Beata Rajská, jejíž módní show se bez Terezy nikdy neobejdou a nafotila pro ni také billboardovou kampaň.
10.06.2013 11:00 |

podobné články

Osobnosti: Beata Rajská (177 článků) , Tereza Zimová (62 článků)