Máme-li nastoupit do nového zaměstnání, hemží se naší hlavou miliony otázek. Bude se nám v nové práci dařit? Budeme vycházet s nadřízeným? Jak se začlenit v práci a zapadnout mezi kolegy? Jak udělat dobrý dojem? Tohle je jen chabý výčet otázek, na které s blížícím se dnem nástupu hledáme odpověď. Pokud nastupujete na pozici, kde budete muset vycházet se svými kolegy, pak určitě přemýšlíte nad tím, jak se začlenit. Udělat dobrý dojem na samotném začátku je nutnost, to ví přece každý. Jenže jak na to? Co udělat, abyste nic nepokazili a noví kolegové si na vás za vašimi zády nemuseli ukazovat prstem? 3 tipy jak se začlenit v práci Přijít jako nováček do nové práce je situace, ze které je většina lidí nervózní. A logicky. Pokud opouštíte zaměstnání, ve kterém jste již nějaký čas působili, měli jste zde známé či kamarády a možná i nějaké slovo, pak je pro vás pozice nováčka obrovskou změnou. A je potřeba se s ní vypořádat tak, abyste nezapůsobili jako plachá myška ani jako nafrněná ženská s nosem pořádně nahoru. Takže jak na to?! Tip první: tady žádné slovo nemáte Na samotném začátku je důležité uvědomit si jeden fakt: tady nejste ve své bývalé práci, jste na novém místě, s novými lidmi, nadřízenými i pravidly, které musíte respektovat. Co tím chceme říci? Pokud jste na bývalé pozici měli nějaké slovo a mohli jste o něčem rozhodovat, aniž byste se museli ohlížet na názory druhých, tady taková práva nemáte. Jste noví, tzv. bažanti, kteří musí – jak se říká – držet jazyk za zuby a krok. Žádné vyskakování. Tip druhý: vychloubání se dobrý dojem nedělá S naším prvním tipem souvisí i druhý: vychloubání, vytahování nebo natřásání se před novými kolegy, co všechno jste dokázali, čeho jste dosáhli a jak moc jste byli ceněni na bývalé pozici, nemá v...
Čtěte více
Příspěvek Jak se začlenit v nové práci? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení