Článek

dTest: Jak postupovat při reklamaci u mobilního operátora

 
Vypadává vám často internet, nemůžete se dovolat nebo vám nesedí vyúčtování telekomunikačních služeb? To všechno můžete u svého operátora reklamovat. Postupy pro reklamaci se ve světě telekomunikací v mnoha ohledech liší od těch, co znáte v případě běžného spotřebního zboží. Jak má tedy reklamace služeb či vyúčtování u operátora vypadat? A na co si dát pozor?
14.10.2020 22:20 |

podobné články

Podobné články

dTest: Jak postupovat při výběru nového tarifu či operátora

 
Blíží se ke konci váš závazek u mobilního operátora, jste nespokojení s cenou či kvalitou služeb? Nebo máte jen chuť vyzkoušet, jak to chodí u jiného poskytovatele telekomunikačních služeb? Připravili jsme pro vás podrobný návod, jak nejlépe postupovat při změně operátora, aby se váš nový závazek neproměnil v nechtěnou telekomunikační noční můru.
20.11.2017 07:35 |

podobné články

Vláda vábí na český trh nového mobilního operátora

 
Česká vláda by na tuzemský trh ráda přilákala dalšího, už čtvrtého, mobilního operátora. Po jednání kabinetu to oznámil ministr průmyslu a obchodu Martin Kuba. Zadání k vypracování podmínek vstupu nového operátora na trh už obdržel šéf Českého telekomunikačního úřadu Pavel Dvořák.
04.07.2012 20:35 |

podobné články

Osobnosti: Pavel Dvořák (130 článků) , Pavel Dvořák (130 článků) , Martin Kuba (419 článků)

dTest: Jak na výběr mobilního tarifu pro děti

 
O tom, zda žáky vybavit do školních lavic mobilním telefonem či nikoliv, vedou řadu let vášnivé diskuze učitelé, psychologové i samotní rodiče. Správná odpověď v tomto případě neexistuje a pořízení mobilního kamaráda závisí čistě na uvážení rodičů. Na co je potřeba se zaměřit při výběru nejvhodnější nabídky mobilního operátora?
05.09.2020 18:00 |

podobné články

dTest: Jak správně reklamovat telekomunikační služby a jejich vyúčtování

 
Vypadává vám často internet, nefunguje telefon nebo vám nesedí vyúčtování telekomunikačních služeb? To všechno můžete u svého operátora reklamovat. Postupy pro reklamaci se ve světě telekomunikací v mnoha ohledech liší od těch, co známe v případě běžného spotřebního zboží. Jak má tedy reklamace služeb či vyúčtování u operátora vypadat?
09.11.2017 14:35 |

podobné články

dTest: Jak na výběr mobilního operátora

 
Mobilní telefon a s ním spojené volání, smskování či využívání mobilních dat se stalo běžnou součástí našich životů. Čas od času každý z nás zvažuje, zda je rozsah využívaných služeb dostatečný, kvalitní a za férovou cenu. Výsledkem může být rozhodnutí o změně operátora. Jak na to?
25.08.2020 13:35 |

podobné články

Sazka spouští mobilního operátora, spojí ho s novou loterií

 
Loterijní společnost Sazka sázková kancelář spustí od 18. února vlastního virtuálního mobilního operátora SAZKAmobil. Na tiskové konferenci podrobnosti představil generální ředitel společnost Robert Chvátal s tím, že firma má ambici získat statisíce zákazníků. SAZKAmobil firma spojí s novou loterií SAZKAmobil šance.
13.02.2014 13:10 |

podobné články

Verizon dokončil převzetí největšího mobilního operátora v USA

 
Americká společnost Verizon Communications dokončila odkup podílu 45 procent v mobilním operátorovi Verizon Wireless od svého partnera Vodafone. Pro Verizon to znamená, že ovládl největšího mobilního operátora v USA a Vodafone naopak dokončil úplný odchod z amerického trhu. Dohoda v hodnotě zhruba 130 miliard USD (2,6 bilionu Kč) je třetí největší podnikovou akvizicí v historii.
21.02.2014 20:25 |

podobné články

Počet reklamací zájezdů letos stoupl o polovinu. Češi si stěžují zejména na jídlo

 
O 45 procent stoupl v letošním roce počet reklamací na zájezdy poskytované cestovními kancelářemi. Nejčastějším terčem stížností je kvalita jídla, výplývá z výzkumu cestovní agentury Invia a Asociace českých cestovních kanceláří a agentur (AČCKA). Podle cestovních kanceláří stojí za stoupajícím počtem reklamací skutečnost, že Češi stále častěji zneužívají nový občanský zákoník, který od ledna zavedl odškodnění za újmu při narušení dovolené.
17.09.2014 17:25 |

podobné články

Nechce vám obchod uznat reklamaci? Zkuste inspekci, vyřešila už stovku sporů

 
Koupili jste si vadné boty, ale s prodejcem se nedá dohodnout na reklamaci? Už čtyři měsíce můžete požádat Českou obchodní inspekci o pomoc při mimosoudním řešení vašeho sporu. Tento nový způsob reklamací a dalších problémů už využilo přes tisíc spotřebitelů. Poměrně vysoký zájem už má také první výsledky: asi stovku spokojených spotřebitelů.
29.06.2016 06:20 |

podobné články

Podíl reklamovaných zájezdů klesá a činí 0,5 %. AČCKA přináší kuriózní reklamace z letošní sezóny

 
Z výsledků naší ankety mezi členskými cestovními kancelářemi vyplývá, že letošní trend reklamací je při meziročním srovnání opět klesající. Od r. 2014, ve kterém jsme zaznamenali vysoký nárůst počtu reklamací ve výši 60 %, v souvislosti s medializací nového občanského zákoníku, podíly reklamovaných zájezdů klesají (2013: 0,5 %; 2014: 0,8 %; 2015: 0,6 %). Letos činí podíl reklamací z celkového počtu předpokládaných prodaných zájezdů 0,5 %.
06.08.2016 13:05 |

podobné články

Hříšná pošta: Počet zásilek padá, stížností a reklamací je ale čím dál víc

 
Zatímco počet zásilek, které Česká pošta každý rok doručí, dramaticky klesá, počet stížností a reklamací ze strany lidí neustále roste. Například jen v roce 2015 řešila pošta 119 tisíc reklamací, z toho více než 19 tisíc bylo oprávněných. Lidé se také častěji obracejí na poštovního ombudsmana a stěžují si kvůli frontám na pobočkách. Jde o stovky stížností ročně.
25.11.2016 06:00 |

podobné články

Sdružení žaluje O2. Operátor půjde k soudu kvůli změně datových tarifů

 
Spotřebitelská organizace dTest, známá svými testy kvality výrobků, podala žalobu na mobilního operátora O2 kvůli změnám podmínek u datových tarifů. Operátor totiž bude od července klienty, kteří vyčerpají datový limit, místo zpomalení připojení rovnou od internetu odpojovat. dTest uvádí, že zákazníci o tom nebyli dostatečně informováni, což organizace považuje za protiprávní jednání. V úterý to sdělil mluvčí dTestu Vojtěch Dřevíkovský. O2 obvinění odmítá, žalobu zatím neobdržel.
12.07.2016 12:40 |

podobné články

APMS: Přenos mobilního čísla za čtyři dny, jak postupovat, aby to „klaplo“.

 
Už za tři dny začne platit nařízení Českého telekomunikačního úřadu, které mobilním operátorům ukládá, aby zajistili přenos mobilního čísla mezi jednotlivými konkurenty během čtyř dnů. Asociace provozovatelů mobilních sítí (APMS) přichází s jednoduchým návodem pro zákazníka, jak nejlépe postupovat.
29.08.2013 14:00 |

podobné články

Jak nenaletět při volbě operátora? Expert popsal, jak si zařídit výhodnou smlouvu

 
Končí váš závazek u operátora a z vyúčtování se vám protáčí panenky? Nebo chcete jen vyzkoušet, jaké je to jinde? Ve spolupráci s Lukášem Zeleným, členem rady ČTÚ, jsme připravili návod, jak změnit operátora, aby se pro vás z nové smlouvy nestala noční můra.
28.01.2020 09:55 |

podobné články

Poplatek za neuznanou reklamaci? Nesmysl! Přepravu ani testování neplaťte

 
Prodejci, kteří svým zákazníkům účtují poplatek za zamítnutou reklamaci, porušují právní předpisy. Ve čtvrtek na to upozornil spotřebitelský časopis dTest a vyzval kupující, aby tento neoprávněný poplatek neplatili.
12.04.2012 10:00 |

podobné články

dTest: Jak správně postupovat při reklamaci zájezdu

 
Vrátili jste se z dovolené rozčarovaní ze služeb, které vám poskytla cestovní kancelář? Ubytování bylo horší, vzdálenost od moře neodpovídala informaci v katalogu a slibovaný bazén úplně chyběl? Braňte se a vady zájezdu reklamujte.
19.07.2018 12:45 |

podobné články

dTest: Jak postupovat při reklamaci mobilních služeb, pevné linky, internetu či kabelové televize

 
Zavřené školy, omezená veřejné doprava, uzavřené hranice, izolovaní senioři, zásadní omezení shromažďování, masové rozšíření home office mezi zaměstnanci. Tím vším si lidé prošli v poslední době. Potřeba využívat služby elektronických komunikací podstatně vzrostla a s tím i možnost snížení kvality služeb či častější výskyt chyb v jejich vyúčtování. Jakým způsobem lze tyto zásadní služby pro práci i život nás všech reklamovat?
20.05.2020 11:15 |

podobné články

Jiránek (Piráti): V aukci na čtvrtého mobilního operátora se hraje o miliardy i pověst nezávislého úřadu

 
Kmitočty, megahertzy, gigahertzy, ZoEK, národní roaming, aukce frekvencí a tak dále. Jo, svět mobilních operátorů je už tak dost “složitý”. Navíc nyní zažívá turbulentní dobu včetně odvolání předsedy Českého telekomunikačního úřadu a pozastavení aukce, která měla přivést čtvrtého operátora a tím snížit ceny dat a volání. Jak to popsat jednoduše, čtivě a co nejvíc pochopitelně?
07.02.2020 23:01 |

podobné články

Ministerstvo práce mění operátora, ušetří 15 milionů

 
Téměř tři čtvrtiny ročních nákladů na provoz služebních telefonů nově ušetří Ministerstvo práce a sociálních věcí (MPSV) kvůli změně mobilního operátora.
07.11.2012 22:10 |

podobné články