Článek

Chůze na vysoké noze, aneb i na podpatcích můžete kráčet pohodlně!

 
Podpatky k nám ženám neodmyslitelně patří. Botky na vysokých jehlách zvyšují naše sebevědomí, nižším ženám přidávají pár vytoužených centimetrů k dobru a naší chůzi dodávají onu houpavost, za kterou se nejeden muž otočí.
01.07.2019 12:08 |

podobné články

Podobné články

Chůze naboso – kdy s ní začít a proč to nepřehánět

 
I když je známo, že lidstvo se obouvá už asi 40 000 let, ještě před sto lety byla bosá chůze zcela běžná. Dnes se řada lidí k “bosování” vrací a věří v jeho prospěšnost. Zatímco po staletí byla chůze na boso záležitostí ekonomickou, protože ne každý si mohl boty dovolit, dnes jde o trend, který má být zaměřený na zdraví člověka a návrat k přirozenému způsobu života. Zdravotní přínos bosé chůze Zastánci bosování tvrdí a většina lékařů to potvrzuje, že chůze naboso je do jisté míry zdraví skutečně prospěšná. Určitě vám zlepší postoj a celkové držení těla, koordinaci nohou, působí preventivně proti plochým nohám. Časem zjistíte, že už vás nebolí záda ani v kyčlích, že je pro vás chůze příjemnou relaxací nikoli nutným zlem. Je všeobecně známo, že na chodidlech jsou reflexní body, jejichž stimulací posilujete funkci jednotlivých orgánů v těle. Právě chůzí naboso se všechna tato nervová zakončení dráždí a tím pozvbuzuje organizmus. Dobrý terén a všeho s mírou Obecně je lepší měkký terén,tedy chození po trávě, na louce, na zahrádce, po polní či lesní cestě. Dlouhodobé chození po tvrdém podkladu může mít špatný vliv na klouby, klenbu nohou i na páteř. Vždycky je lepší povrchy alespoň střídat, nicméně všeho moc škodí, tedy i chůze. Především když s bosováním začínáte, měli byste na to jít postupně. Nejdříve se budete muset naučit nové technice chůze, především netlumit nášlap patou, nebo vám to paty brzy vrátí. Nechoďte bosi, když se na to necítíte, když je zima, případně jestliže předpokládáte špatné hygienické podmínky. Co vám hrozí při chůzi naboso Asi si na to každý logicky přijde sám, je to hlavně možnost zranění nechráněné nohy. Ukopnutý palec, poranění o střepy či trny a další různá rizika samozřejmě jsou. Když se ale vyzujete z bot, začnete si chůzi uvědomovat, našlapujete opatrně a jdete zpočátku... Čtěte více Příspěvek Chůze naboso – kdy s ní začít a proč to nepřehánět pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
16.06.2018 04:05 |

podobné články

Jak chůze prospívá lidskému zdraví?

 
Chůze je pro člověka nejpřirozenějším způsobem pohybu, a proto se není čemu divit, že má na naše zdraví pozitivní vliv. Odborníci se shodují na tom, že dospělému člověku stačí 30 minut svižné chůze denně. Navíc tato fyzická aktivita vůbec nic nestojí a nenutí vás investovat peníze do výbavy či speciálního oblečení. Nepatříte-li mezi sportovní nadšence, ale i přesto byste rádi pro své zdraví něco udělali, pak si přečtěte náš dnešní článek zaměřený na to, jak chůze prospívá našemu zdraví. Společně se podíváme, jaký vliv má tento jednoduchý, leč efektivní pohyb na vaší fyzickou i psychickou stránku. 3 důkazy, že chůze prospívá vašemu zdraví I chozením se dá zhubnout Jen málokdo je upřímně spokojen se svou postavou. Toho trápí faldíky na břiše, toho zase silnější stehna a ten se pro změnu stydí za celulitidu na zadečku. Možná ani vy neberete svou postavu takovou, jaká je a chtěli byste přebytečná kila uložená na vašem těle navíc shodit. Nejste-li zrovna nadšenci pro několikahodinové cvičení v posilovně a sahání si až na dno svých sil, pak sami sobě naordinujte půl hodinky rychlejší chůze denně. Svižným tempem se projděte uličkami města, vydejte se na procházku parkem nebo vyrazte do lesa. Pravidelným pohybem dojde ke zlepšení vašeho metabolismu a zároveň i lepší reakci vašeho těla na inzulin, díky kterému se zlepší spalování tuků. Chůze jako zdravotní prevence Ačkoli si možná říkáte, že chození je tak obyčejný pohyb, kterým svému zdraví rozhodně přilepšit nemůžete, není to pravda. I v tomto případě mají odborníci jasno a shodují se na tom, že procházka ve svižnějším tempu výrazně napomáhá ke snižování cholesterolu a krevního tlaku, což má za následek snížení rizika vzniku mozkové příhody. Mimo jiné při tomto pohybu dochází k přirozenému posílení kosti, což je účinná prevence proti rozvinutí osteoporózy. Jako třešničku na dortu zmíníme posílení kloubů. Lepší myšlení i pocit ze... Čtěte více Příspěvek Jak chůze prospívá lidskému zdraví? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
13.10.2016 06:30 |

podobné články

Sexy nohy a ladná chůze? Je čas obout si vysoké podpatky!

 
Vysoké podpatky byly, jsou a budou neřestí žen. Boty na vysoké jehle hravě vykouzlí dokonalé, sexy nohy, ladnou a pro ženy houpavou chůzi, která muže tolik přitahuje a snadno zvýrazní štíhlou linii, za kterou se rozhodně není třeba stydět. Vysoké podpatky sice vypadají elegantně a přitažlivě, ovšem jejich nošení není zrovna dvakrát pohodlné a své o tom ví každá žena, která do nich alespoň jedenkrát za život obula své nožky. V tomto případě asi jako nikde jinde platí známé rčení: Parádo, trp! Chcete-li mít nohy jako laňka a dát na obdiv pevné linie vaší postavy, budete pro to muset něco udělat – a možná i zatnout zuby! Vysoké podpatky, které muži nikdy nepochopí Nejeden muž se za ženou na vysokých jehlách obdivně otočí, mnohdy si ani neodpustí pověstné zahvízdnutí, kterým dá ženě najevo, že vypadá skvěle. Ovšem jen co otočí hlavu zpátky, zamyslí se nad tím, proč to ty ženy vlastně dělají. Proč nosí nepohodlné boty, ve kterých trpí? Vysoké podpatky jsou slabostí žen a nepochopitelnou skutečností mužů – a tak to prostě zůstane. Zatněte zuby – stojí to za to! Nové boty jsou pokaždé nepohodlné a o těch na podpatku to platí dvojnásob. Při výběru proto pamatujte, že vám botka musí dokonale sedět. Překontrolujte si, že jste sáhla po správné šířce, velikosti i výšce a počítejte s tím, že i kdyby vám bota sebevíce sedla na nohu, první krůčky budou bolet. Ovšem překonáte-li počáteční bolestné chvilky, odměnou pro vás budou krásně vysoké nohy – a to stojí za to, nemyslíte? Tajné triky, na které vám okolí nepřijde V drogerii či lékárně seženete gelové nebo i pěnové vložky do špičky i na patu. S tímto tajným fíglem si nošení bot na vysokém podpatku o něco více zpříjemníte a vaše okolí nic nepozná. Vy se tak budete cítit pohodlněji a okolí vás bude obdivovat za... Čtěte více Příspěvek Sexy nohy a ladná chůze? Je čas obout si vysoké podpatky! pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
19.06.2015 09:06 |

podobné články

Těžký život tanečnice: Jak se zvládá Kuchařová vrtět v botách na vysokých podpatcích?

 
Díky povolání modelky byla Táňa Kuchařová  (25) vždy zvyklá pohybovat se na vysoké noze, a to nejen řečeno obrazně, ale i zcela konkrétně. Chůze na vysokých podpatcích je jí sice vlastní, ale ve skutečnosti se nejlépe cítí v jednodušší obuvi. „Na vysokých podpatcích chodím ráda, ale většinou pouze do společnosti. V soukromí dávám přednost pohodlné módě, a to platí i pro moji obuv," říká Miss World 2006.
04.10.2013 21:05 |

podobné články

Pohodlné trendy oblečení na každodenní nošení: Existuje?

 
Nalézt pohodlné oblečení, ve kterém vám bude dobře po celý den, není vůbec nic jednoduchého. Důležité je, abyste se v něm cítili příjemně, aby vás oblečení zbytečně neškrtilo či netahalo. My vám dáme pár zaručených rad na nákup nejlepších kousků, ve kterých se budete cítit jedinečná, ale hlavně i v pohodlí! Co na vršek? Trička, topy, košile… ano je velký výběr toho, co si můžeme obléci na horní polovinu těla. Ale co je to nejlepší? Za nás každopádně vedou dámské halenky či košile, protože mohou být volnější a tím pádem i velmi pohodlné. Navíc pokud si vyberete halenku či košili z kvalitních materiálů bude na vašem těle i velmi příjemná a nijak nepodráždí pokožku. Halenka s košilí se hodí i do práce, neboť na okolí působí velmi elegantně. Buďte šarmantní! Tip: Letošním hitem je džínová bunda! Zkuste ji a slaďte ji s půvabnou halenkou. Kalhoty Kalhoty by měly být co nejvíce přizpůsobivé vašim nohám, tak aby vás nikde netlačili (zejména v pase) a vy se tak mohli cítit co nejvíce pohodlně. Záleží na vás, co více preferujete, ale správnou volbou mohou být volnější dámské džíny či legíny. Tip: Novinkou jsou i tzv. džegíny, které vypadají jako džíny, ale jsou vyrobené z elastických materiálů. Kráčení s lehkostí Abychom se cítili co nejvíce příjemně, je důležité nezapomínat ani na výběr správně obuvi. Ta je vůbec nejdůležitější, protože koupíme-li si špatné boty, které nás tlačí či dřou – může nám to zkazit celý den, a i následující dny poté, než se puchýře dostatečně zahojí. Za nás nejvíce vedou v pohodlnosti polobotky či správně zvolené baleríny. Navíc tyto boty se hodí jak do práce k elegantnímu oblečení, tak i ven na procházku ke sportovnějšímu oblečení. A co byste poradili vy? Příspěvek Pohodlné trendy oblečení na každodenní nošení: Existuje? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
20.04.2017 17:30 |

podobné články

Když píšeme textové zprávy za chůze, pohybujeme se jako roboti

 
O tom, že psaní SMS zpráv za chůze skýtá jistá rizika, není sporu – kdekdo z nás už takto nejspíš někdy na ulici vrazil do jiného chodce nebo objektu. Tím však, zdá se, rizika zdaleka nekončí. Podle australských vědců může psaní zpráv za chůze přivodit krátkodobé i dlouhodobé zdravotní potíže, a dokonce změnit náš vztah k prostoru. V článku The Art of Texting While Walking (Umění psát zprávy za chůze) se problému věnuje dnešní vydání The New York Times Magazine.
23.02.2014 20:40 |

podobné články

Brnem prošli vyznavači švihlé chůze

 
Vzpomínka na skeč „Švihlá chůze“ (Silly Walk) britské humoristické skupiny Monty Python´s Flying Circus dala už před osmi lety podnět k založení studentské recesistické skupiny, která se nazývá Ministerstvo švihlé chůze a vždy sedmého ledna, na kdy Den švihlé chůze celosvětově připadá, pořádá pochod Brnem.
07.01.2019 17:25 |

podobné články

Osobnosti: Monty Monty (164 článků)

Znáte trendy ve volnočasovém oblečení?

 
Volnočasové oblečení je takové, které můžete nosit nejenom doma, ale můžete s ním vyrazit třeba i ven při venčení psa, nebo na procházku. Jaké jsou v této oblasti trendy a s čím chybu neuděláte? Pamatujte, že takové oblečení by mělo být primárně pohodlné. A jaké jsou naše konkrétní tipy? Tepláky jako osvědčená volba První možnost je celkem klasická a osvědčená. I když z nich má mnoho žen obavy a doslova se jich bojí, není k tomu žádný důvod. Levné dámské tepláky dnes vypadají mnohem zajímavěji, než před pár desítkami let. Musíme říci, že vás zaujmou hlavně tím, nakolik jsou moderní. Co tím chceme říci? Že mají hned několik předností, kam můžeme zařadit: Kvalitu materiálu Zajímavý stylový střih Barvu a také potisk Body mohou existovat i pro dospělé Když se řekne body, tak si mnoho lidí spojí tento kus oblečení s dětmi. Je ale nutné dodat, že existuje i verze pro dospělé. A je to moderní dámské body. I to můžeme zařadit do skupiny oblečení, které lze označit jako volnočasové. Jsou události, kam si ho samozřejmě nevezmete, ale jinak ho užijete více než dost. Nejenom, že se v něm budete cítit celkem pohodlně, ale nelze opomenout ani na fakt, že může vypadat celkem elegantně a vám tak zcela logicky bude i výrazně slušet. I to je důvod, proč jít touto cestou. Co takhle sportovní šaty? Ano, jedná se o náš další tip, který lze označit za volnočasové oblečení. Nebudete v nich sice vypadat tak elegantně jako v těch večerních, ale pokud jde o možnosti použití, rozhodně jsou osvědčenou volbou jak na nošení na doma, tak ve chvíli, kdy vyrazíte na procházku ven, třeba do přírody. Jejich střih je spíše větší, což k dané pohodlnosti výrazně přispívá. I toto je dobrá varianta outfitu, pokud při jeho výběru dáváte větší důraz hlavně na to, abyste se cítila dobře a pohodlně, a to... Čtěte více Příspěvek Znáte trendy ve volnočasovém oblečení? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
21.12.2017 21:35 |

podobné články

Chůze: Pro naprosté začátečníky

 
Že vlastně chodit neumíte, že vám rychlá chůze nic neříká a že máte odpor ke cvičení vůbec? Pak začněte chůzí řekněme rehabilitační, abyste tělo na tento druh pohybu zvykli a zároveň mu uvykli i vy sami. Mějte na paměti, že u chůze, podobně jako u jiných druhů pohybu, platí, že byste se nejdříve měli rozcvičit. V tomto případě tedy rozchodit. Doporučuje se zvolit následující postup.
14.06.2012 09:55 |

podobné články

Chůze 5: Choďte proti stresu

 
Neberte pohyb včetně chůze jen jako cestu k tomu, abyste byli štíhlejší a v lepší kondici. Chůze, stejně jako jakýkoliv jiný pohyb totiž pomáhá spalovat chemické látky, které se v těle vytvářejí například v důsledku stresu, a navozuje pocit uvolnění.
14.06.2012 13:05 |

podobné články

Jakou máte náladu? Pozná se to z vaší chůze!

 
Na metaforickou otázku, zda bylo první vejce nebo slepice, se v psychologii odpovídá mnohdy dost těžce. Vědci totiž dávno znají zajímavý fenomén, že nejen nálada může ovlivnit chování, mimiku a gesta, ale také gesta, mimika a postoj mohou ovlivnit pocity uvnitř. Změnit je. Obousměrně. Od pozitivních k negativním a naopak. Kanadští psychologové dokázali, že nejen nálada ovlivňuje postoj a styl chůze, ale styl chůze a postoj mohou změnit náladu člověka.
19.10.2014 14:00 |

podobné články

Chytré telefony dělají z mladých lidí klopýtající důchodce

 
Koukat do mobilu za chůze je nepříjemné nejen pro uživatele telefonu samotného, ale také pro kolemjdoucí. S divně se potácejícím a pozor nedávajícím jedincem je totiž srážka na snadě. Vědci ale teď potvrdili, že zírání do chytrého telefonu za chůze skutečně negativně ovlivňuje pohyb a dotyčný připomíná klopýtajícího důchodce. Navíc je taková chůze škodlivá pro krční páteř a záda.
12.07.2017 13:30 |

podobné články

Hubnutí do plavek – není již pozdě?

 
Jestli chcete zhubnout do plavek pro letošní hlavní sezónu, tak ještě vůbec není pozdě. Přečtěte si pár následujících rad, jak toho dosáhnout zdravě, bez diet, hladu a hlavně bez jojo efektu. Pokud se do července chcete zdravě několika kilogramů nebo centimetrů v pase, zkuste dodržet několik doporučených zásad. Hubnutí začíná už při nakupování Zásada číslo jedna: nikdy nechoďte nakupovat potraviny hladoví. Instinktivně totiž nakoupíte nejen mnohem víc jídla, ale i o hodně kaloričtějšího, protože mozek automaticky vyhledává rychlou energii. Druhou zásadou zdravého hubnutí je, že to, co doma nemáte, to nesníte. Předejděte mlsání výběrem kvalitních a nutričně bohatých potravin a ty nevhodné nechte v supermarketu. Dopřejte si hodně sezónní zeleniny a přiměřeně také ovoce, to ovšem nejlépe v dopoledních hodinách. Jídlo si rozdělte do více menších porcí. Místo tří hlavních jídel si dejte šest polovičních, )žasně rozhýbete vaše spalování. Snídani rozhodně nevynechávejte, pokud nedáte tělu ráno dostatek energie na první polovinu dne, bude mít tendenci ji doplnit večer. Zvyšte výdej energie Bez toho to nepůjde. Zvlášť, pokud jste přesvědčení, že vaším problémem je pomalý metabolismus. Pohyb je totiž nejlepší stimulant pro látkovou přeměnu. A vůbec kvůli tomu nemusíte začít běhat nebo cvičit v posilovně. Bohatě stačí svižná chůze, tanec či další aktivity, které vám dělají radost, a to včetně sexu.V nejhorším stačí chůze do schodů místo výtahu, případně pravidelné domácí nebo zahradní práce. Každodenní dvacetiminutová  rychlá chůze na vzduchu je pro hubnutí lepší než dlouhé jednorázové aktivity. Když se spojí motivace s oblíbenými aktivitami, výsledek na sebe nedá dlouho čekat. Pro pár centimetrů v pase si z hubnutí klidně udělejte skutečnou zábavu, nikoli nepříjemnou povinnost. Rozhodně to půjde lépe.   Příspěvek Hubnutí do plavek – není již pozdě? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
01.06.2018 03:25 |

podobné články

Musíte vidět: Božská Kim Kardashian měla nehodu na vysokých podpatcích

 
Chůze na vysokých podpatcích není žádný med. Své o tom ví americká televizní hvězda Kim Kardashian  (30) .
09.07.2011 15:55 |

podobné články

Osobnosti: Kim Kardashian (1263 článků)

Lekce ladné chůze na podpatcích

 
Snad každá žena má ve svém botníku boty na vysokých podpatcích. Ne však zdaleka každá umí v takové obuvi chodit.
13.02.2014 13:40 |

podobné články

Lekce ladné chůze na podpatcích

 
Snad každá žena má ve svém botníku boty na vysokých podpatcích. Ne však zdaleka každá umí v takové obuvi chodit.
25.02.2014 11:25 |

podobné články

Sexy padesátnice Blanarovičová vypadá stále skvěle: Nebudete věřit, čím si udržuje dokonalou figuru!

 
O Yvettě Blanarovičové  (55) si už pár let řada lidí myslí, že musí mít tajný elixír mládí. Herečka se takřka vůbec nemění a její postavu by jí stále mohly závidět i o generaci mladší kolegyně. Zatímco dřív chodila Yvetta pravidelně cvičit, v poslední době na to nemá čas, tip na to, jak mít dokonalé nohy a pozadí ale přeci jenom má. „Tanec a sport teď moc nestíhám. Mám předpremiérová představení, jsem tam v hlavní roli a premiéra bude v lednu, takže zkouším. Jsem stále na nohách, pořád v pohybu a neustále chodím na podpatcích, a to je teď to, co mě udržuje v kondici,“ svěřila se Yvetta s tím, že nejen divadlo, ale i chůze na podpatcích ji dopomáhá k sexy křivkám.
17.11.2018 17:25 |

podobné články

Osobnosti: Yvetta Blanarovičová (296 článků)

Jak na hubnutí běháním

 
Běh patří spolu s chůzí a manuální prací k nejpřirozenějším lidským pohybům, navíc je tak energeticky náročný, že se při něm dobře hubne. Když to děláte správně. Jestliže chcete zhubnout, potřebujete přimět vaše tělo, aby pálilo tuky. Což není zase až tak jednoduché, protože ono si bere energii primárně ze zásoby sacharidů (glykogen, glukóza). Teprve potom jsou na řadě tuky. Jak začít pálit tuky při běhu Tuky jsou jako zdroj energie pro tělo mnohem pomaleji přístupné, proto si z počátku sahá po „rychlých sacharidech“. Průměrný jedinec začne spalovat tuky až tak po 15 – 20 minutách běhu a až zhruba  po půl hodině tělo zapojí tento zdroj energie systematicky. U netrénovaného běžce je navíc důležité udržovat menší intenzitu běhu. Ideální je řídit se tepovou frekvencí a udržovat tep na 55 – 60 % maxima. Jednoduchá pomůcka pro zjištění tepové frekvence: Ženy: 230 – věk = maximální tepová frekvence Muži: 220 – věk = maximální tepová frekvence Čím budete trénovanější, tím intenzivněji si můžete dovolit běhat a stále přitom spalovat tuky. Při výrazné nadváze, kdy jste úplně bez formy, je bezpečnější rychlá chůze nebo indiánský běh, kdy běh střídají fáze odpočinku v podobě chůze. I tak budete spalovat tuky. Běhání má své výhody Nejen, že běh patří k nejpřirozenějším lidským aktivitám, zároveň je to způsob sportování s minimálními náklady, postačí investovat do pohodlných bot. Další výhodou je fakt, že běhat můžete za každého počasí, ani deštík nám v úsilí zhubnout nezabrání. Běháním se vám navíc zlepší fyzická i psychická kondice, posílíte si imunitní systém a srdce, budete lépe překonávat stres a taky budete nádherně spát. Jestliže si najdete na běhání něco pozitivního a budete s chutí běhat zpočátku tak 3x týdně 30 minut, později 4 – 5 krát týdně nejméně 40 minut, vaše tělo se neuvěřitelně promění. Příspěvek Jak na hubnutí běháním pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
01.08.2018 05:26 |

podobné články

Zdravotní potíže z bot na podpatcích: Život na vysoké noze není bez rizika!

 
Léto je v plném proudu a krátké sukně rafinovaně odhalují vaše nožky. K mini velmi dobře vypadají vysoké podpatky, které postavu prodlouží a vyformují lýtko. V tohle obutí se žena cítí přitažlivě a sexy. Ovšem jen do doby, kdy ji nesnesitelně začnou bolet nohy.
31.07.2014 05:05 |

podobné články