Britský dýdžej je alergický na Wi-Fi záření

Alergii může dnes člověk získat kdykoli a na cokoli. Bohužel některé bizarní mohou život pěkně ztrpčit. Své o tom ví dýdžej Steve Miller, jenž získal alergii na WiFi záření. To přitom dnes zahlcuje lidské prostory ve stále větší míře. Vlny šířící bezdrátový internet pokrývají nejen bary, ale už i ulice, nádraží, letiště, hotely a celá města. A hudebníkovi z hrabství Cornwall působí vážné zdravotní potíže.
24.07.2009 16:05 |

Honsová o zákeřném UV záření: V kolik chytnete bronz a kdy je to o puchýře?

Zkratku UV záření slyšel v souvislosti s opalování nebo nákupem slunečních brýlí zřejmě každý. Jedná o elektromagnetické záření s určitou vlnovou délkou, které slunce přirozeně vyzařuje. Jeho vliv na lidský organismus přitom není nezanedbatelný. Více vám UV záření přiblíží meteoroložka Dagmar Honsová.
28.05.2017 06:00 |

Osobnosti: Dagmar Honsová (849 článků)

Blesky produkují radioaktivní záření! Hrozí nám nebezpečí?

Japonští vědci jako první popsali při bouřce vznik radioaktivního záření a déšť antihmoty. Ačkoli to může znít děsivě, protože gama záření je při určité intenzitě smrtící, lidé se blesků bát nemusejí. Tedy ne více než dosud. Krom toho, že jsou nebezpečné vysokým napětím, ostatní záření produkované tímto výbojem je pro zdraví člověka neškodné.
29.11.2017 17:30 |

Pozor na slunění! Lékaři varují: Sluneční záření může ovlivnit účinek léků

Sluneční záření může ovlivnit účinek některých léků, varují lékaři. V kombinaci s těmito léky nebo chemikáliemi vytváří UV záření v kůži látky, které ji poškodí nebo vyvolají nežádoucí imunitní reakci. Takové reakce se nazývají fototoxické nebo fotoalergické. Při některých chorobách si tělo tyto látky dokonce vytváří samo, například při porfyrii, vzácné poruše metabolismu červených krvinek.
31.08.2010 06:33 |

Vyzula (ANO): Protonová hysterie

Zhoubné rakovinné bujení je prevít a platí na něj jen velmi tvrdý přístup. Pořádná facka. Na hrubý pytel hrubá záplata. A záření je silnou fackou. Nicméně, jak na to. Dříve se používalo ozáření z přirozeného zdroje - radioaktivní kobalt. Pak rtg záření, pak, a v současné době nejčastější, elektronové neboli fotonové záření.
14.09.2014 21:01 |

Mírné UV záření může snížit riziko vzniku melanomu, shodují se odborníci

Mírné vystavení UV záření může snižovat riziko vzniku rakoviny kůže. Potvrzují to výsledky nejnovější vědecké studie, podle které může mít pravidelná expozice slunečního záření ochranný efekt a přiměřená návštěva solárií může dokonce zmenšit riziko vzniku melanomu. Tím podle odborníků z Masarykova onkologického ústavu přitom jen v Česku onemocní přes 1 300 lidí ročně.
01.12.2014 14:53 |

Spodní prádlo ochrání spermie před 99,9 procenty veškerého záření

Nejen kvůli nezdravému životnímu stylu klesá prudce počet zdravých spermií v ejakulátu mladých mužů žijících na Západě. Podle vědců za to mohou také vlivy z vnějšího prostředí a mezi nimi nejvíce záření. Joseph Perkins ze Spojeného království se tak pokusil vyvinout spodní prádlo, které by mužům pomohlo varlata držet v bezpečí bez jakéhokoli záření. Jeho Wireless Armour je prý spodním prádlem skutečných hřebců a hrdinů.
14.08.2015 16:00 |

Zrádné opalování – rozeznáte mýtus od pravdy?

Horké slunce, osvěžující drinky a opalování někde u vody k létu neodmyslitelně patří. Možná se již nemůžete dočkat, kdy se počasí konečně umoudří a vy budete moci vytáhnout zaprášené bikiny a vyrazit k vodě nasát do sebe špetku barvičky. O opalování koluje nespočet povídaček, o kterých jste jistě slyšeli i vy. Otázkou zůstává, která z nich je pravdivá a která ne? Tomu jsme se snažili přijít na kloub a výsledkem našeho bádání je dnešní článek, který by si neměl nechat ujít nikdo, kdo opalování s oblibou podléhá. Jste-li to i vy, pak rozhodně čtěte dál! Pobyt na sluníčku škodí Nejvíce rozšířeným mýtem je tvrzení, že pobyt na sluníčku je pro člověka nezdravý. Hodně se mluví o rakovině kůže, a není se proto čemu divit, že se této povídačky spousta z vás drží zuby nehty. Pravdou ale je, že ze sluníčka vaše tělo získává 90% vitaminu D a ten je pro vaše zdraví nezbytně nutný. O důvod navíc, proč se opalování nevyhýbat jako čert kříži, ba naopak si trochu toho sluníčka přeci jen dopřát. Opalování v soláriu je škodlivější nežli opalování na sluníčku Škodlivost solárií je stále ožehavějším tématem a to především mezi ženami. Kolují fámy, že údajně vašemu zdraví škodí více, nežli tolik zavrhované sluneční záření. Chcete znát tajemství? Mezi UV zářením ze sluníčka a UV zářením ze solária není vůbec žádný rozdíl! Pokud se budete 10 minut opalovat venku na slunci, nebo se na 10 minut zavřete do krabice zvané „solárko“ vystavíte tak svou kůži úplně stejné dávce UV záření – to je překvápko, co? Něco jako zdravé opalování neexistuje Také jste již někdy zaslechli výrok, že zdravé opalování neexistuje? Pak pozor milé dámy – uvědomte si, že již tolikrát zmiňované UV záření je pro život nejen nezbytně nutné, ale zároveň se jedná o naprosto přirozený proces. Co možná nevíte je... Čtěte více Příspěvek Zrádné opalování – rozeznáte mýtus od pravdy? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
28.08.2015 08:15 |

Náš vesmír prý není jediný. Vědcům to řeklo záření staré 13 miliard let

Náš vesmír není jediný. Ve snímcích reliktního záření z počátků vesmíru vědci údajně našli důkaz interakce našeho vesmíru s jinými vesmíry. Podle studie, uveřejněné v novém vydání časopisu Astrophysical Journal, jsou anomálie v reliktním záření důkazem existence alternativních vesmírů.
30.10.2015 21:50 |

Kvalitní spermie za 800 korun. Studenti vymysleli boxerky, které chrání genitálie proti záření

Němečtí studenti přišli na trh s inovativním spodním prádlem, které má částečně vyřešit problém s mužskou impotencí. Reagují tak na závěry izraelského výzkumu, který určil jako jedno z rizik pro kvalitní spermie nebezpečné záření z mobilních telefonů. Pánské spodní prádlo je obohacené o vlákna stříbra, které mají záření odrážet. Odborníci i tak varují, že není dobré nosit mobilní telefony po kapsách v blízkosti genitálií.
08.03.2016 10:00 |

Další záhada vyřešena: Vědci odhalili původ vesmírného záření

Skupině vědců spojených s Observatoří Pierra Augera v Argentině, s nimiž spolupracují i čeští badatelé, se podařilo najít odpověď na otázku o původu kosmického záření. Nad tímto problémem si odborníci lámali hlavu od 60. let 20. století, kdy byla potvrzena existence částic kosmického záření. Díky výpočtům a experimentům na observatoři se ukázalo, že částice mají původ mimo naši galaxii.
22.09.2017 10:40 |

Kamil Střihavka dostal alergický šok po bodnutí hmyzem

AKTUALIZUJEME: Kamil Střihavka (44) zkolaboval. Sanitka ho odvezla s podezřením na infarkt do motolské nemocnice. Stěžoval si na potíže se srdcem. Vyšetření pak ukázalo, že zpěvák dostal alergický šok po bodnutí hmyzem.
30.07.2009 14:00 |

Osobnosti: Kamil Střihavka (137 článků) , Eva Jurinová (83 článků)

Pes, který je alergický na kočky i na maso

Pro většinu psů je prohánění kočky na dvorku a žvýkání kostí tou nejlepší náplní dne. Ne však pro pětiletého Joeyho, křížence kolie s německým ovčákem. Tenhle hafan je totiž alergický prakticky na všechno, co hraje v plnohodnotném psím životě důležitou roli. A může jíst jen brambory…
14.02.2010 07:20 |

Chudáček malý: Chlapeček (2) je alergický na VÁNOCE!

Teprve dvouletý chlapeček si nemůže užít Vánoce jako ostatní děti. Je totiž těžce alergický na čokoládu, cukroví a další vánoční dobroty, dokonce i když je nesní sám.
20.12.2014 18:54 |

Exorcismus mladé Romky: Nejspíš šlo o zápal plic nebo alergický záchvat

Na zemi se svíjí v bolestech, kašle a chraptí. Video, které se šíří po Facebooku, má mapovat exorcismus teprve jedenáctileté Romky z Bulharska. I když jsou záběry děsivé, podle odborníků může jít o podvrh. Mladá dívenka totiž může mít ošklivý zápal plic nebo vážný alergický záchvat.
03.03.2016 22:00 |

Na tohle jsem alergický. Prohlašuji na svou čest a zdraví mých dětí. Andrej Babiš vysvětloval udavačský web a velmi se přitom rozčílil

Na tohle jsem alergický! Já nelžu! Andrej Babiš (ANO) se velmi rozčílil, když mu server bulvárního deníku Blesk připomněl, jak to bylo s „udavačským webem“ k EET. Když ve středu dostal hodinu času v České televizi, tvrdil mimo jiné, že o anonymním webu na udávání k EET absolutně nic nevěděl, jenže server vytáhl jednu SMS zprávu starou pár týdnů.
07.01.2017 15:00 |

Osobnosti: Andrej Babiš (17993 článků)

Nejlepší český dýdžej natočil v Los Angeles nejdražší český klip. Málem ho zatkla policie

O tom si můžou komerční čeští umělci nechat jen zdát. Nejúspěšnější český dýdžej Michael Burian natáčel svůj klip k novému singlu Beautiful Love přímo na nejznámější nákupní ulici Rodeo Drive v Los Angeles.
14.04.2012 18:20 |

Osobnosti: Michael Burian (15 článků)

Nejznámější český dýdžej měl drsnou autonehodu: Má škodu na autě za 200 tisíc!

Kuriózní autonedu s pořádnou škodou má za sebou nejznámější český dýdžej Uwa. Žádná bouračka na nebezpečné pražské silnici, Uwa boural v garážích nákupního centra na Nových Butovicích.
28.10.2012 18:05 |

Nejznámější český dýdžej randí s topmodelkou Karolínou Kurkovou? Víme, jak to doopravdy je

Známý český dýdžej Uwa údajně randí s topmodelkou Karolínou Kurkovou. Alespoň o tom informavala bulvární média. Super.cz se zeptal samotného dýdžeje, aby přiznal, zda je jeho novou známostí opravdu jedna z nejbohatších světových topmodelek.
19.05.2013 06:00 |

Osobnosti: Karolína Kurková (390 článků)

Konečně! Takhle příšerně má nejslavnější český dýdžej čtyřikrát zlomený nos. K narozeninám dostal plastiku

Nikdo v českém šoubyznysu nemá takhle příšerný křivý nos. Dýdžej Uwa si ho od dětství několikrát zlomil a narazil a skončil s neuvěřitelnou skobou. Nyní se mu blýská na lepší časy. K narozeninám, které před pár dny oslavil, dostal od známé české kliniky, kterou s hojností navštěvují vip osobnosti, plastiku nosu.
27.07.2013 10:00 |