Článek

Barrandovu zrušili pokutu od televizní Rady. Soukupovy Kauzy prý neobjektivní nebyly

 
Podnikatel Jaromír Soukup se raduje – jeho televize Barrandov uspěla u soudu se správní žalobou, kterou podala proti pokutě od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV). Ta stanici uložila sankci 400 000 korun kvůli neobjektivitě v pořadu Kauzy Jaromíra Soukupa. Verdikt je pravomocný, RRTV bude zvažovat podání kasační stížnosti, píše server Novinky.cz.
14.02.2020 15:05 |

podobné články

Osobnosti: Jaromír Soukup (27 článků)
Podobné články

Silničáři uzavřeli levý jízdný pruh na ulici k Barrandovu: Řidiči se musí obrnit trpělivostí

 
Od dnešního rána do 24. dubna probíhá oprava povrchu na ulici k Barrandovu. Silničáři uzavřeli levý jízdní pruh ve směru do centra. Ten zůstane uzavřený do 13. dubna. Poté se vrhnou na opravu pravého jízdního pruhu. Na místě řidiči postojí.
05.04.2016 09:05 |

podobné články

Dopravní nehoda blokovala ulici K Barrandovu. Jedno z aut začalo hořet

 
V sobotu kolem půl čtvrté odpoledne zablokovala dopravní nehoda ulici K Barrandovu v pražském Slivenci. Na silnici se srazila dvě osobní auta a jedno z nich začalo hořet. Dva lidé se zranili a museli být převezeni do nemocnice.
12.05.2018 16:00 |

podobné články

Na silnici při nehodě vytekla kyselina! Ulici K Barrandovu čistili přes sedm hodin

 
S pořádným zdržením museli počítat řidiči v ulici k Barrandovu v Praze 5. Při nehodě se na korbě náklaďáku převrátily kanystry s kyselinou solnou, silnice byla zhruba od 12:30 do osmi večer zavřená. Hasiči uniklé látky zředili vodou a pak odstranili z vozovky.
31.10.2019 13:15 |

podobné články

Dopravní peklo v Praze: Nehody na magistrále i v ulici K Barrandovu, tvořily se kolony

 
S komplikacemi musejí v úterní ranní špičce počítat řidiči, kteří se chtějí po D1 dopravit do Prahy. V ulici 5. května v oblasti Opatova je kvůli nehodě neprůjezdný levý pruh, tvoří se kolony. Potíže byly i v ulici K Barrandovu v oblasti Slivence ve směru na Radotín.
17.12.2019 08:20 |

podobné články

Ruská diplomacie označila zprávu OSN o Ukrajině za neobjektivní a pokryteckou

 
Ruská diplomacie dnes kritizovala pondělní zprávu vysoké komisařky OSN pro lidská práva o situaci na Ukrajině jako příliš kritickou ke vzbouřencům a smířlivou ke Kyjevu. „Zpráva je neobjektivní a dokonce pokrytecká," prohlásil dnes mluvčí ruské diplomacie Alexandr Lukaševič.
29.07.2014 13:10 |

podobné články

Poslanci zrušili vyšší zdanění benefitů. Fischer tlačí na odbory

 
Poslanci v úterý ve stavu legislativní nouze zrušili vyšší zdanění zaměstnaneckých výhod DPH. Odboráři kvůli zdanění na čtvrtek vyhlásili stávku v dopravě, Jan Fischer je ale po hlasování vyzval, aby stávku zrušili.
02.03.2010 18:00 |

podobné články

Osobnosti: Jan Fischer (1754 článků)

Už během vysílání show, kde Soukup drtil ČT, na Kavčích horách žhavili dráty. Je to velmi zajímavé

 
Generální ředitel TV Barrandov Jaromír Soukup ve svém pořadu Kauzy Jaromíra Soukupa zaútočil na veřejnoprávní Českou televizi. Tepal údajné nepravosti v hospodaření této instituce. A tady to začíná být zajímavé. V České televizi totiž na Soukupovy výroky reagovali už během pořadu. Nahlédněte.
01.03.2018 09:45 |

podobné články

RRTV pálí do Soukupovy televize. Prý před volbami zvýhodnila Zemana

 
Televize Barrandov Jaromíra Soukupa před volbami ve svých pořadech zřejmě opakovaně zvýhodnila prezidentského kandidáta Miloše Zemana. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) proto s provozovatelem televize zahájila správní řízení pro možné porušení zákona. Uvedla to dnes v tiskové zprávě. Soukup ve vyjádření pro server iDNES.cz odmítl porušení jakékoliv povinnosti.
08.02.2018 20:40 |

podobné články

Osobnosti: Miloš Zeman (23494 článků)

„Co si to dovolují. Nátlak!“ Kauza neobjektivity ČT má vážné pokračování. Štěpán Kotrba posílá stížnost na Lutonského a Kubala

 
Analytik Štěpán Kotrba posílá stížnost Radě ČT na dva zástupce šéfredaktora zpravodajství České televize. A to kvůli jejich otevřenému dopisu, ve kterém se vzepřeli kritice Rady pro rozhlasové a televizní vysílání. Ta v týdnu ve své zprávě konstatovala, že zpravodajství v rámci pořadu Americká volební noc bylo nevyvážené a neobjektivní. „Očekávám reakci generálního ředitele ČT Dvořáka a očekávám i výrok Rady České televize. Pokud k nim nedojde, očekávám tvrdou odpověď poslanců v parlamentu,“ dodává zároveň k odeslání stížnosti Kotrba.
14.01.2017 16:25 |

podobné články

Očkovat ano, nebo ne?! Česká televize prý odvysílala předpojatou reportáž

 
Část pořadu Nedej se plus s názvem Utajená data, který odvysílala Česká televize, byla prý neobjektivní a předpojatá. Podle Rady pro rozhlasové a televizní vysílání nebyl obsah této reportáže dostatečně vyvážený, a tak nahrával spíše odpůrcům vakcinace. Podle serveru Lidovky.cz jí za to hrozí pokuta.
12.07.2015 18:40 |

podobné články

Český lev nově ocení televizní seriály. Večer bude opět moderovat Lucie Výborná

 
České filmové a televizní akademie (ČFTA) na 23. ročníku výročních cen Český lev 5. března příštího roku poprvé ocení tři soutěžní kategorie v oblasti televizní tvorby. Tvůrci mají nově možnost získat ocenění za nejlepší televizní film nebo minisérii, nejlepší dramatický televizní seriál a nejlepší dokumentární televizní film nebo seriál. "Úroveň české televizní tvorby je na velmi vysoká. Rozhodně si zaslouží být oceněná nejen diváckými cenami, ale také odborníky z řad filmových a televizních profesionálů," uvedla Tereza Rychnovská, výkonná ředitelka ČFTA. Vyhlášení výsledků 23. ročník Českého lva se uskuteční 5. března opět v pražském Rudolfinu. Galavečer bude moderovat Lucie Výborná.
01.12.2015 16:25 |

podobné články

Osobnosti: Lucie Výborná (65 článků)

Nova dostala pokutu, podle televizní rady traumatizovala děti

 
Pokutu 100 tisíc korun dostala televize Nova od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) za krimi Unesený. Pořad se vysílal v srpnu roku 2009 od 12:35 hodin.
04.08.2011 10:25 |

podobné články

Rada pro vysílání musí znovu řešit pokutu za reklamu na Fernet s lízáním chilli papriček

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) neuspěla u Nejvyššího správního soudu (NSS) ve sporu o pokutu za reklamu na alkoholický nápoj Fernet 8000. Soudci zamítli kasační stížnost radních. Potvrdili tak loňský verdikt, jímž Městský soud v Praze zrušil pokutu 500 tisíc Kč uloženou reklamní společnosti LineArt. Televizní spot znázorňoval skupinu mladíků lízajících drcené chilli papričky, zjistila ČTK z rozsudku na webu soudu.
09.10.2012 14:35 |

podobné články

Soukupovo tažení proti ČT bude mít dohru

 
Ostrou kritiku České televize ve středečním vydání pořadu Kauzy Jaromíra Soukupa na TV Barrandov bude řešit Rada pro rozhlasové a televizní vysílání. Obdržela totiž stížnost od jedné z divaček, které vadilo neobjektivní zpracování tématu.
02.03.2018 12:25 |

podobné články

Česká BBC dostala pokutu 200 tisíc korun za porušení licenčních podmínek

 
Společnost BBC Radiocom dostala od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) pokutu ve výši 200 tisíc korun. Společnost, která provozuje vysílání české BBC, měla podle RRTV vkládat do rádiového vysílání hudbu v rozporu s licenčními podmínkami. Jedná se již o druhou pokutu, kterou společnost BBC Radiocom za porušení licenčních podmínek dostala.
02.09.2014 18:20 |

podobné články

Eliška Hašková-Coolidge u Soukupa srovnala „lepší“ Čechy, kteří chtěli Drahoše. A řekla, co se jí líbí na Zemanovi

 
V posledních vánočních Instinktech Jaromíra Soukupa se objevila dáma, která pracovala po boku hned několika amerických prezidentů - Eliška Hašková Coolidge. V Čechách jednou kandidovala na senátorku a proslula také svou podporou Miloše Zemana v jeho volební kampani proti Jiřímu Drahošovi. Varovala, že člověk bez zázemí se snadněji stane obětí nějaké zájmové skupiny. Pochválila Soukupovy pořady, díky kterým se prý lidé méně bojí vyjadřovat své názory. A o volbě Zemana s Babišem si myslí: „Moudrost promluvila a myslím si, že zdravý rozum se ozval“.
25.12.2018 16:15 |

podobné články

Osobnosti: Miloš Zeman (23494 článků) , Jiří Drahoš (1136 článků)

Petr Štěpánek dostal prostor před kamerami ČT, aby se prý mohl bránit. Jenže to dopadlo zcela jinak. Divák totiž viděl tohle

 
Hudebník a spisovatel Petr Štěpánek, zakládající člen Alternativy pro Česko i ODS, je podle představ hnutí ANO ideálním kandidátem do Rady pro rozhlasové a televizní vysílání. Netají se tím, že by rád zrušil veřejnoprávní Českou televizi. Považuje ji za neobjektivní. Vzorem neobjektivnosti podle něj může být pořad Newsroom ČT24. Raději se podívejte sami, proč si ho Štěpánek vzal na paškál.
24.09.2018 16:00 |

podobné články

Osobnosti: Petr Štěpánek (747 článků) , Petr Štěpánek (747 článků)

Babiš by měl jít za Čapí hnízdo na kobereček, audity nebyly v pořádku

 
Úřady v minulosti udělily farmě Čapí hnízdo několikamilionovou pokutu za neoprávněný způsob čerpání dotací, napsal dnes server Neovlivni.cz. Za dvou auditů podle něj vyplývá, že část z dotace na stavbu luxusního konferenčního centra byla vyplacena neoprávněně úřady za to vyměřily pokutu šest milionů korun i s penále. Vicepremiér Andrej Babiš (ANO), jehož Agrofert farmu vlastní, dosud tvrdil, že audity žádné pochybení nenašly a dnes ČTK řekl, že o pokutě nemá informace. Pravicová opozice chce, aby z kauzy vyvodil zodpovědnost.
09.03.2016 13:51 |

podobné články

Osobnosti: Andrej Babiš (17497 článků)

Weby Soukupovy Empresa Media obchodně zastupuje Impression Media

 
S účinností od 1. ledna prodává inzertní prostor na portálech Týden.cz, PC Tuning.cz, Profit.cz, Instinkt-online.cz a Zprávy z naší ulice.cz mediální zastupitelství Impression Media. Zastoupení je exkluzivní.
01.01.2012 06:15 |

podobné články