AV ČR: Eva Zažímalová jednala o vědecké spolupráci v Albánii

Z návštěvy Albánie se vrátila delegace Senátu ČR vedená jeho předsedou Milanem Štěchem.
26.02.2018 22:30 |

Osobnosti: Milan Štěch (761 článků)

Paroubek: Konečně důrazný postup vlády na ochranu českého investora

Vítám důrazný postup vlády ve věci ochrany investice ČEZu v Albánii, když ČR vyjádřila zájem zablokovat přístupová jednání s Albánií v důsledku nekorektního jednání albánské strany, pokud jde o investici ČEZu v této zemi (protiprávní odebrání licence ČEZu v Albánii).
09.06.2014 22:20 |

Eva Zažímalová: Hodnocení výzkumu není drahé, ale velmi náročné

Do posledního hodnocení výzkumu v rámci Akademie věd se zapojilo více než tisíc hodnotitelů. „Většina z nich byla ze zahraničí,“ říká v exkluzivním rozhovoru nová předsedkyně Akademie věd Eva Zažímalová.
12.04.2017 16:05 |

Akademie věd: Eva Zažímalová mezi TOP ženami Česka

Předsedkyně Akademie věd ČR Eva Zažímalová se v anketě Hospodářských novin umístila mezi nejvýznamnějšími ženami Česka. Získala třetí místo v kategorii veřejná sféra.
23.01.2018 19:15 |

Akademie věd: Eva Zažímalová opět uspěla mezi TOP ženami Česka

Předsedkyně Akademie věd ČR Eva Zažímalová se podruhé prosadila v anketě Hospodářských novin o nejvýznamnější ženy Česka. Získala třetí místo v kategorii veřejná sféra.
22.01.2019 14:15 |

Spolupráce mezi Akademií věd ČR a tchajwanským ITRI podepsána

Předsedkyně Akademie věd ČR prof. Eva Zažímalová podepsala ve středu 4. 10. Memorandum o vědecké spolupráci mezi Akademií věd ČR a tchajwanským Industrial Technology Research Institute (ITRI) s Dr. Pei-Zen Changem, místopředsedou ITRI.
05.10.2017 18:05 |

Eva Longoria o bratrovi Cruzové: Měla jsem štěstí, že jsem ho našla

Šestatřicetiletá herečka Eva Longoria je po uši zamilovaná do mladšího bratra herečky Penelope Cruzové Eduarda. Díky němu prý znovu věří v lásku. Další články k tématu: Nejlépe placenou televizní herečkou je Zoufalka Eva Longoria Eva Longoria natočila žhavou erotickou scénu se ženou Eva Longoria vydala kuchařku, sama se ale některým pokrmům z ní vyhýbá Eva Longoria nese rozvod těžce, i když má nového přítele Zoufalá manželka Eva Longoria se rozvedla a už má novou lásku Zoufalá manželka Eva Longoria požádala o rozvod
05.12.2011 16:35 |

Eva Longoria chce zapomenout na exmanžela, odstraňuje tetování

Šestatřicetiletá herečka Eva Longoria chce úplně vymazat exmanžela ze svého života. A to doslova. Už si nechala odstranit tetování z pravé ruky, kde měla datum jejich svatby. Teď přišlo na řadu tetování na zadní straně krku. Další články k tématu: Eva Longoria o bratrovi Cruzové: Měla jsem štěstí, že jsem ho našla Nejlépe placenou televizní herečkou je Zoufalka Eva Longoria Eva Longoria natočila žhavou erotickou scénu se ženou Eva Longoria nese rozvod těžce, i když má nového přítele Zoufalá manželka Eva Longoria se rozvedla a už má novou lásku Zoufalá manželka Eva Longoria požádala o rozvod
20.01.2012 10:05 |

Eva Longoria je zase sama, láska ze seznamky nevyšla

Herečka Eva Longoria má od rozvodu s Tonym Parkerem s láskou trable. Za tři roky vystřídala několik o hodně mladších mužů, ale nikdy to nevydrželo dlouho. Když se dala dohromady s o čtyři roky mladším Ernestem Arguellem, vypadalo to nadějně. Vydrželo to ale jen čtyři měsíce. Další články k tématu: Eva Longoria si našla přítele v seznamce, kterou produkuje Slavní bojují proti homofobii: Eva Longoria se nechala nafotit se ženou Longoria, Affleck a další slavní promovali, někteří i bez studia Eva Longoria je opět sama, vztah s mladíkem vydržel jen 2 měsíce Eva Longoria si našla dalšího zajíčka, její přítel je o 12 let mladší Eva Longoria je po roce opět volná, rozešla se s bratrem Cruzové Eva Longoria chce zapomenout na exmanžela, odstraňuje tetování
24.08.2013 15:20 |

Osobnosti: Tony Parker (36 článků)

Vedení Akademie věd jednalo s Andrejem Babišem v Dolních Břežanech

Premiér Andrej Babiš navštívil 20. srpna světově unikátní laserové pracoviště ELI Beamlines v Dolních Břežanech, které je výzkumným centrem Fyzikálního ústavu AV ČR. Provázelo ho tam kompletní vedení Akademie věd: předsedkyně Eva Zažímalová i místopředsedové Jan Řídký, Zdeněk Havlas a Pavel Baran. Premiér s nimi diskutoval o dalším provozu infrastruktury. Zajímal se především o dlouhodobou udržitelnost a přínos ELI Beamlines v rámci mezinárodní vědecké komunity.
21.08.2018 16:15 |

Osobnosti: Andrej Babiš (17964 článků)

Cenu AV ČR 2018 obdrželi biolog, historik či matematik

V úterý 16. října 2018 v Lannově vile v Praze udělila předsedkyně AV ČR prof. Eva Zažímalová významným vědcům Cenu Akademie věd ČR za mimořádné výsledky výzkumu, experimentálního vývoje a inovací a rovněž Cenu AV ČR pro mladé vědecké pracovníky za vynikající výsledky výzkumu, experimentálního vývoje a inovací, určenou badatelům do 35 let.
19.10.2018 14:20 |

Akademie věd: Dětské skupiny umožňují vědcům rychlejší návrat k vědecké práci

Podpořit mladé vědce a vědkyně, aby udrželi kontakt s vývojem v dané profesi a urychlili svůj návrat na domovské pracoviště. Právě s tímto záměrem vznikají v Akademii věd ČR dětské skupiny. Jejich slavnostního představení v pražském Ústavu informatiky AV ČR se 15. ledna 2020 zúčastnily také předsedkyně Akademie věd ČR Eva Zažímalová a ministryně práce a sociálních věcí Jana Maláčová.
18.01.2020 11:46 |

Nové členy vědecké rady ÚSTR ředitelka představí asi 15. května

Kandidáty na nové členy vědecké rady Ústavu pro studium totalitních režimů (ÚSTR) plánuje nová ředitelka Pavla Foglová představit 15. května. Foglová to dnes řekla novinářům. Dosavadní členové vědecké rady, která je poradním orgánem ÚSTR, odstoupili v polovině dubna na protest proti odvolání bývalého ředitele Daniela Hermana.
03.05.2013 13:55 |

Podle Nečase jsou v nové vědecké radě ÚSTR bývalí komunisté

Premiér Petr Nečas (ODS) kritizuje složení nové vědecké rady Ústavu pro studium totalitních režimů (ÚSTR). Nečas tvrdí, že v radě jsou bývalí komunisté a odpůrci vzniku ústavu. Hlavní rada ústavu zvolila tento týden nových 12 členů vědecké rady, která je poradním orgánem instituce. Předchozí vědecká rada odešla na protest proti tomu, že byl odvolán ředitel Daniel Herman. Úkolem ÚSTR je nestranně zkoumat dobu nesvobody. O činnost instituce se nyní přou hlavně mezi vládní ODS a opoziční ČSSD.
18.05.2013 15:45 |

Osobnosti: Petr Nečas (9309 článků) , Daniel Herman (1097 článků)

Cena Prima ZOOM Neuron za vědecké video a Ceny Neuron pro mladé vědce byly uděleny

Ve středu 14. května byly v Národní technické knihovně v Praze v rámci slavnostního večera Neuron Science Future – české příběhy vědecké budoucnosti - uděleny granty pěti mladým českým vědcům do 40 let. Uděleny byly ceny v oborech fyzika, chemie, matematika, medicína a společenské vědy v hodnotě 250 tisíc korun a Cena Prima ZOOM Neuron v hodnotě 100 tisíc korun pro nejlepší vědecké video.
15.05.2014 12:00 |

Doktor nabádal k zabití postižených dětí, za to dostane vyhazov z vědecké rady

Ministryně práce a sociálních věcí Michaela Marksová je pobouřená výrokem Miroslava Mitlöhnera, člena své vědecké rady. Ten v článku do odborného časopisu napsal, že pokud je zřejmé, že se matce narodilo postižené dítě, zákon by měl umožnit lékařům, aby bez svolení rodičů rozhodli o ukončení života takového novorozence. O místo ve vědecké radě přijde.
20.06.2014 18:00 |

Osobnosti: Michaela Marksová (459 článků)

Spolupráce Senátu s Akademií věd se rozšíří, dohodli se šéfové obou institucí

Předseda Senátu Milan Štěch přijal nové vedení Akademie věd ČR a dohodli se na pokračování spolupráce obou institucí. V roce 2011 podepsaly obě instituce Memorandum o spolupráci, na jehož základě dochází k pořádání společných akcí nebo konzultacím. Předsedkyně Akademie věd Eva Zažímalová chce teď rozšířit spolupráci a po vzoru britského parlamentu připravovat zákonodárcům nezávislá stanoviska vědců k vybraným legislativním změnám.
06.04.2017 09:55 |

Osobnosti: Milan Štěch (761 článků)

Dohoda o spolupráci: Akademie věd a Česká zemědělská univerzita

Akademie věd ČR intenzivně pokračuje ve spolupráci s českými univerzitami. Dva dny po uzavření smlouvy s Karlovou univerzitou dojde na dohodu s Českou zemědělskou univerzitou v Praze. Předsedkyně Akademie věd Eva Zažímalová ji podepsala 30. května 2018 v prostorách Zemědělské univerzity v Praze v Suchdole.
31.05.2018 20:45 |

Ministerstvo financí uzavřelo memorandum o spolupráci s Akademií věd

Ministryně financí Alena Schillerová a předsedkyně Akademie věd Eva Zažímalová minulý týden podepsaly memorandum o spolupráci obou institucí.
17.12.2018 15:30 |

Klause dohnala Lisabonská smlouva i v Albánii

Prezidenta Václava Klause pronásleduje problém s ratifikací Lisabonské smlouvy i v Albánii, kde je na oficiální státní návštěvě. Na pondělní tiskové konferenci po jednání s albánským prezidentem Bamirem Topim Klaus popíral, že Lisabon otevře dveře zemím jako Albánie, které mají zájem o vstup do Unie.
05.10.2009 15:20 |