Američtí vědci zkoumali "fyziku močení", aby zlepšili hygienu

Tým amerických fyziků přišel s vědecky ověřenými tipy, které se týkají techniky močení, a vydal dokonce sérii doporučení, jež mají pomoci lépe udržovat hygienu. Vědci z laboratoře v Utahu, kteří zkoumali dynamiku kapalin, se pokusili své poznatky aplikovat v oblasti, kterou zná z běžného života každý muž, napsal server BBC. Díky nesčetným experimentům popsali, jakou reakci vyvolá proud tekutiny v toaletní míse a přišli na to, jaký způsob močení nadělá nejméně škody.
10.11.2013 11:11 |

S létem přichází i sezóna vaginálních mykóz

Kvasinkový zánět pochvy neboli vaginální mykóza přivede ke gynekologovi tři čtvrtiny ženské populace nejméně jednou za život. Mnohé tato zánětlivá onemocnění trápí opakovaně. Teplé letní počasí jejich výskytu napomáhají stejně jako vysoká koncentrace žen na plovárnách a jiných veřejných akcích, kde nebývá tak úplně stoprocentní hygiena. Hygiena je důležitá Asi nikdo nepochybuje o tom, že pokud nebudete dodržovat základní hygienu, riziko poševní mykózy se o dost zvýší. Jedná se i o hygienu partnera před pohlavním stykem, i on může být tím, kdo vám zánět do vagíny vnese. Na druhou stranu přehnaná hygiena může být stejně tak příčinou narušení poševní rovnováhy a urychlit tak nákazu. Nejrůznější výplachy, deodoranty, parfémované toaletní pomůcky, to všechno může být příčinou vašich opakovaných potíží s vaginální mykózou. V intimní oblasti ženy převládá kyselé pH. Její přirozená obranyschopnost může být ovšem snadno narušena přípravky, které působí zásaditě. Vybírejte proto ty s pH kolem 5, často bývají označené jako přípravky pro intimní hygienu. Při léčbě mykózy se celkově nedoporučuje používání tamponů, jsou ovšem i takové, které obsahují probiotika a jsou právě pro toto období nejvhodnější. Co může ovlivnit zánět v pochvě Přirozené prostředí poševní mikroflóry může narušit i přehnaná konzumace sladkostí, cukr totiž dokáže zánět urychlit. Například ženy, které používají léky blokující vstřebávání cukru do krve, jsou mnohem častěji ohrožené vaginální mykózou. Přestože sex sám o sobě není příčinou této nemoci, drobná poranění poševní stěny, jež mohou vznikat například při nedostatečném zvlhčení, jsou živnou půdou pro kvasinky. Dalšími rizikovými faktory může být dlouhé cestování, neprodyšné oblečení nebo například  jízda na kole. Může se také objevit jako průvodní jev při zánětu močových cest. Příspěvek S létem přichází i sezóna vaginálních mykóz pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
08.06.2018 15:35 |

Čeští žáci se v mezinárodním srovnání PISA zlepšili

Čeští školáci se oproti roku 2009 zlepšili v matematických, čtenářských i přírodovědných dovednostech, ukázalo dnes zveřejněné mezinárodní srovnání PISA 2012 (Programme for International Student Assessment).
03.12.2013 12:50 |

Tak ale lidi! Přestaňte jíst ty rostliny. Bolí je to, tvrdí vědci

Tohle je vážná věc! A tvrdí to i američtí vědci. A "američtí vědci mají vždycky pravdu":http://www.extra.cz/konecne-potvrzeno-vedci-prokazali-ze-majitele-kocek-jsou-mnohem-inteligentnejsi-nez-majitele-psu, víme?
18.11.2014 12:56 |

Vědci zkoumali pohlavní život gekonů ve vesmíru. Všechna zvířata uhynula

Ruští vědci zkoumali pohlavní život gekonů ve stavu beztíže. Jejich výzkum však zcela ztroskotal, neboť všechna zvířata při návratu z vesmíru uhynula. Cestu do vesmíru přežily pouze octomilky, které se ještě před návratem stihly rozmnožit.
01.09.2014 19:40 |

Příspěvek na dentální hygienu je hit, další peníze budou začátkem března

Obrovský zájem o nový příspěvek na dentální hygienu zaznamenává Všeobecná zdravotní pojišťovna. Od začátku roku o něj požádalo 23 340 klientů a pojišťovna jim vyplatila více než 19,3 milionu korun. Aby nemusela vyplácení příspěvku zastavit, navýšila VZP už jednou na konci ledna rozpočet na tento benefit. Z plánovaných šesti milionů se tak stalo 20 milionů korun. I tato částka však už byla téměř komplet vyčerpána. VZP proto nyní – ve snaze maximálně vyjít vstříc svým pojištěncům – plánuje další navýšení rozpočtu tak, aby mohl být oblíbený benefit proplácen co nejdéle.
11.02.2016 16:50 |

Američtí vědci našli zlato. Je v kanalizaci! Každý rok 2,3 milionu dolarů!

Kanalizace. Právě tady by asi poklady nikdo nehledal. Američtí vědci ano! V kanalizacích měst je prý spousta zlata. Mohlo by se „těžit" každý rok. Vědci dokonce spočítali i jeho hodnotu!
24.01.2015 09:06 |

Nevěru může prozradit váš hlas, tvrdí vědci

Vaše chování ve společnosti partnerky je jiné a zdá se, že i váš hlas odráží vaše city. Rozhodně to tvrdí američtí vědci, kteří zkoumali chování zamilovaných. Toto zjištění ovšem také může prozradit vaši nevěru, píše francouzský server Gentside.
02.02.2014 18:25 |

Víte, co má společného pusinkování s pejskem a probiotický jogurt? No my jsme to také nevěděli!

Američtí vědci zkoumali, jak dlouhodobé soužití se psem ovlivňuje život člověka. A nemohli vynechat polibky na čenich. Tvrzení našich babiček, že pusinkování se zvířaty je nehygienické, je vyvráceno. Vědci přišli na to, že psí čenich je něco jako probiotický jogurt.
23.03.2015 18:46 |

VIP špína: Kdo nejvíce zanedbává osobní hygienu?

Čisté oblečení, vyfoukané vlasy, perfektní make-up, to je v případě některých celebrit jen pouhá přetvářka! Začíná vyházet najevo, že slavní osobní hygienu neberou moc vážně a do sprchy je člověk musí nutit.
22.10.2012 05:10 |

Pharma Future uvádí na trh novou řadu pro intimní hygienu

Společnost Pharma Future představila v červnu svou novou řadu kosmetických přípravků pro intimní hygienu. Vedle mycího gelu a krémů pro regenerační péči určených mužům i ženám nezapomínají ani na lubrikační gely.
07.07.2014 09:40 |

VZP: Na dentální hygienu jde dalších 30 milionů, příspěvek se bude vyplácet do vyčerpání limitu

Správní rada VZP ČR na svém jednání 29. 2. 2016 už podruhé od začátku roku navýšila rozpočet, z něhož jsou klientům VZP vypláceny příspěvky na dentální hygienu.
01.03.2016 20:40 |

Američtí vědci prý našli řešení plešatosti

Američtí vědci tvrdí, že našli řešení plešatosti. Podle televizní stanice CBS totiž vyvinuli metodu, která poprvé umožní, aby lidem rostly nové vlasy. Pomoci by to mohlo ženám, obětem popálení a dalším lidem se ztrátou vlasů, jimž nelze pomoci tradičními metodami. Klinické testy objevu mohou podle vědců začít v brzké době.
22.10.2013 15:35 |

Američtí vědci udajně rozluštili celou genetickou výbavu viru HIV

Milionům lidem nakaženým virem HIV a nemocných AIDS vysvitla další jiskřička naděje, že se podaří vyvinout ještě dokonalejší léky proti této zabijácké nemoci. Američtí vědci totiž údajně rozluštili strukturu RNA viru HIV.
06.08.2009 17:40 |

Američtí vědci hledají vakcínu proti závislosti na cigaretách a drogách

Američtí vědci experimentují s vakcínou, která by mohla lidi odnaučit závislosti na cigaretách nebo na drogách.
05.10.2011 13:45 |

Američtí vědci zřejmě objevili Kolumbovu slavnou loď Santa Maria

Američtí vědci tvrdí, že ve vodách u severního Haiti nalezli vrak, který odpovídá svou stavbou lodi Santa Maria, na níž se plavil slavný italský mořeplavec Kryštof Kolumbus. Ten s ní hledal cestu do Asie, přičemž právě Santa Maria v Karibiku ztroskotala a on se vrátil do Evropy s loděmi La Nina a La Pinta.
19.05.2014 08:35 |

Osobnosti: Kryštof Kolumbus (20 článků)

Pivo je zázračný lék: Neuvěříte, na co teď přišli američtí vědci!

Milujeme "americké vědce":http://www.extra.cz/tema/americti-vedci-zjistili. Vždycky přijdou na nějakou boží věc, třeba jako teď.
23.06.2014 15:15 |

Američtí vědci chtějí sestavit stupnici odolnosti hokejových helem

Každý model každé značky hokejových helem by měl být opatřen hodnotícím systémem, který kupujícímu řekne, jak dovede daná helma čelit nárazům a chránit před otřesem mozku. Američtí vědci začnou helmy v brzké době s cílem vytvořit speciální stupnici odolnosti podrobně analyzovat.
23.07.2014 19:50 |

Američtí vědci představili test, jenž má předpovědět homosexualitu. Analýzou DNA

Američtí vědci prý našli způsob, jak předpovědět homosexualitu na základě analýzy DNA. "Sexuální orientace je zásadní součástí života, není to ale mnoho, co bychom o ní věděli na genetické a molekulární úrovni. Doufám, že tento výzkum nám pomůže k tomu, abychom pochopili, proč jsme takoví, jací jsme," přiblížil jeden z vědců.
11.10.2015 07:00 |

Zika skutečně způsobuje mikrocefalii a nejspíš i další vady, potvrdili američtí vědci

Dosud se mluvilo pouze o pravděpodobném spojení viru zika a mikrocefalie, která děsí matky nejen v Latinské Americe, ale po celém světě. Američtí vědci ale mají konečně jasno a považují spojitost ziky a těžké vývojové poruchy za potvrzenou. Tím to ale nekončí.
14.04.2016 12:15 |