7 zajímavostí z natáčení Ospalé díry

Dnes můžete Johnnyho Deppa (55) vidět v roli kouzelníka Grindelwalda, jak bojuje s Eddiem Redmaynem (36) a Judem Law (45) ve druhém díle spin-offu Harryho Pottera ...
03.12.2018 11:30 |

Osobnosti: Johnny Depp (771 článků) , Eddie Redmayne (54 článků) , Harry Potter (1356 článků)

Astronomové zpozorovali dvojí říhnutí černé díry

Černé díry nemají zrovna nejlepší pověst, byť jim jako "motorům vesmíru" vděčíme za rozpohybování pěkné řádky kosmologických procesů. Nejnovější zpráva ze setkání Americké astronomické společnosti k tomu všemu přidává další důkaz, že černé díry disponují značně bipolární náladou. Důkazem k tomu je dvojí říhnutí černé díry v jádru cizí galaxie.
19.01.2018 08:15 |

Dobrou noc, pokud právě obědváte, píše falešný Schwarzenberg

Na sociální síti Twitter vznikl nový profil, který se tváří jako předsedy TOP 09 Karla Schwarzenberga. Dělá si legraci jak z něj samotného, například výrokem „Zítra nás prý čeká ospalé počasí. Pro mě je každé počasí ospalé.“ Tak ale i například z europoslance ODS Jana Zahradila.
21.10.2011 07:45 |

Osobnosti: Karel Schwarzenberg (3798 článků) , Jan Zahradil (524 článků)

Viewegh: Proč jsou Češi ospalé pandy, když na Slovensku zuří Gorila

Česká republika se nachází ve vrcholném stadiu mafiánského kapitalismu, píše ve svém komentáři pro MF DNES spisovatel Michal Viewegh. Východisko nevidí. Na Slovensku vyšly proti zkorumpovaným politikům do ulic desetitisíce lidí. Víme toho snad na politiky o tolik méně než Slováci? hledá spisovatel důvody, proč u nás lidé místo rozhněvaných goril připomínají spíše ospalé pandy.
11.02.2012 11:50 |

Osobnosti: Michal Viewegh (192 článků)

Takhle vypadá ospalé ráno topmodelky Emily Ratajkowski

Topmodelka Emily Ratajkowski (25) ukázala, jak vypadá její ospalé ráno...
04.05.2017 14:25 |

Osobnosti: Emily Ratajkowski (102 článků)

Vědci objevili nový typ černé díry o hmotnosti 500 Sluncí

Objev černé díry HLX-1 a okraji galaxie ESO 243-49 vzdálené 290 miliónů světelných let od Země, potvrdil vědcům jejich teorii. Astronomové předpokládali, že kromě malých černých děr vzniklých kolapsem jediné hvězdy a obřích černých děl v centrech galaxií, existují i černé díry přechodové, nedařilo se jim je však najít. HLX-1 ale přesně zapadá do jejich teorie.
08.07.2009 08:50 |

Probuzení ZOMBIE HVĚZDY: Tohle tajemství skrývají černé díry!

Černá díra je objekt, jehož gravitační pole je v určité oblasti časoprostoru tak silné, že z něj nemůže uniknout ani světlo. Astronomickým vědcům se podařilo vypátrat černé díry střední velikosti. Nové výzkumy poskytly dosud nejlepší důkazy, že tyto černé díry středních hmotností existují, a to na základě náhodného zachycení jedné z nich přímo při činu, kdy roztrhala blízkou hvězdu.
03.01.2019 11:30 |

VIDEO Danny Elfman zahraje v Praze Timu Burtonovi

Připomeňte si Elfmanovu hudbu z filmů Tima Burtona. V Obecním domě zazní melodie z Batmana, Karlíka a továrny na čokoládu, Velké ryby, Střihorukého Edwarda, Mrtvé nevěsty, Ospalé díry a dalších.
23.03.2014 16:45 |

Osobnosti: Tim Burton (141 článků) , Danny Elfman (10 článků)

VIDEO Danny Elfman zahraje v Praze Timu Burtonovi

23.03.2014 16:45 |

Osobnosti: Tim Burton (141 článků) , Danny Elfman (10 článků)

Legendární Návštěvníci na návštěvě Česka: Co se dělo při natáčení? Jaké zajímavosti se v Praze děly?

V kultovní komedii Návštěvníci se v roce 1993 vydal Jean Reno jako středověký rytíř se svým sluhou s tváří Christiana Claviera na cestu časem do současnosti. V naší době auťáků se odehrávalo i druhé pokračování. V novém dobrodružství se dva potrhlí cestovatelé časem objeví v době Velké francouzské revoluce, kde jejich vztah pán a kmán je nebezpečně nemoderní. A my vám přinášíme zajímavosti z natáčení téhle komedie, která měla premiéru 19. května.
27.05.2016 17:10 |

Osobnosti: Jean Reno (39 článků) , Christian Clavier (5 článků)

Ze zákulisí natáčení Hříšného tance: 5 zajímavostí, které jste nevěděli o této nestárnoucí klasice

Jsou filmy, které můžete vidět tisíckrát, a přesto neomrzí. K takovým klasikám patří i Hříšný tanec, kde v hlavní roli exceloval idol dívčích srdcí Patrick Swayze s Jennifer Grey. Podívejte se s námi na několik zajímavostí z natáčení.
16.02.2018 19:00 |

Osobnosti: Patrick Swayze (213 článků) , Jennifer Grey (48 článků)

Chlapec (3) spadl do díry po vánočním stromku

Lajdáctví v Jirkově málem přivodilo neštěstí. Do díry plné vody po vánočním stromku před supermarketem Tesco spadl chlapec (3) a uvízl v ní po pás.
10.02.2010 21:40 |

Takhle v Praze látají díry: Asfalt lijí přímo na odpadky a sníh

No, takhle se to dělá v Praze… Škody na silnicích a cestách po zimě už vystoupaly na 120 milionů, a některé firmy látají díry tímhle způsobem?!
26.02.2010 05:15 |

Blesk lepil výtluky na silnici

Zatímco ještě před několika dny seděli za volanty silničních pluhů, teď už látají v asfaltu díry po zimě. Blesk zařídil, aby silničáři vyrazili látat jihlavské vozovky. Byl včera také u toho, když spočítali, že oprava jediné menší díry přijde na několik stovek korun.
03.03.2010 05:05 |

VIDEO: Obří díry ničí řidičům u Jablunkova auta ve velkém

Desítky nehod, z nichž některé si vyžádaly i zranění, mají na svědomí obrovské díry na silnici poblíž Mostů u Jablunkova. Hlavní tah na Slovensko tam lemují hromady zničených disků z kol.
05.10.2010 10:25 |

Boeing vlétl do vzdušné díry. 30 zraněných v TURBULENCÍCH!

Letadlo vietnamských aerolinií, které ve středu letělo z Hanoje do Paříže, postihly turbulence. Boeing 777 se propadl do vzdušné díry, zraněno bylo třicet pasažérů.
20.10.2010 15:55 |

Havárie na R10: námraza vyhloubila do silnice DÍRY!

Havarované kamiony i osobní auto blokovaly od čtvrtečního rána provoz na silnici R10 u Brandýsa nad Labem, důvodem byly hluboké díry ve vozovce. Silničáři vozovku začali vyspravovat, zjistil Mediafax na místě, řidiči by ale měli projíždět s opatrností.
23.12.2010 15:00 |

Sněžný pluh se zřítil do díry v parkovišti

Nešťastný den měl minulý měsíc řidič sněžného pluhu, kterému nikdo neřekl, že je na horním patře parkoviště v americkém městě Calhoun v Georgii díra. Muž tam přitom měl za úkol odrhnout napadaný sníh a na svém pluhu vezl také korbu naloženou dvěma tunami štěrku. Do díry, která přes sníh nebyla vůbec vidět, se převrhl do strany a náklad vysypal do spodního patra parkoviště.
17.01.2011 14:10 |

Sheen díry v puse ucpal zlatem

Herec Charlie Sheen ve svých pětačtyřiceti letech přišel o několik zubů. Díky svému bouřlivému životu plnému alkoholu a drog se není čemu divit. Prázdné díry si nechal vyplnit zlatými náhradami.
18.04.2011 16:55 |

Osobnosti: Charlie Sheen (467 článků)

Astronomové objevili zatím největší černé díry

AKTUALIZOVÁNO. Astronomové objevili největší dosud zaznamenané černé díry. Vesmírné objekty se nacházejí v centru dvou galaxií vzdálených asi 330 milionů světelných let od Země a každá černá díra má hmotnost odpovídající deseti miliardám hmotnosti Slunce, uvedl dnes server Space.com.
06.12.2011 08:00 |