Zoufalý školák neudělal reparát! A kvůli matematice vyskočil z 2. patra!

Kvůli matematice se odhodlal k zoufalému činu Vláďa B. (14) z Blšan na Lounsku. Když neuspěl u reparátu, skočil z okna školy.
29.08.2015 05:10 |

Chlapec na Lounsku vyskočil z okna školy: Neudělal reparát

Učitelka mu oznámila, že bude muset opakovat ročník, a zoufalý chlapec (14) z Blšan na Lounsku kvůli tomu vyskočil z okna. S vážnými zraněními byl okamžitě převezen do nemocnice.
28.08.2015 14:00 |

Školák (†10) vyskočil na pokyn učitelky z okna v 30. patře vstříc smrti!

Čínský školák Jun Jun (†10) mluvil ve třídě, za což byl svou vyučující, slečnou Chen (30), tvrdě pokárán. Dostal za úkol napsat písemnou omluvu o tisíci znacích. Jenže chlapec to neudělal, což učitelku vytočilo natolik, že mu řekla, ať vyskočí z okna. Chlapec to k překvapení všech skutečně udělal. Pád z 30. Patra neměl šanci přežít.
03.11.2013 15:55 |

Švédy čeká po loňském vyřazení s Českem reparát s Kanadou

Hokejisty Švédska čeká po loňském čtvrtfinálovém vyražení s Českou republikou na mistrovství světa znovu v domácím prostředí ve Stockholmu reparát proti Kanadě. Loni tým Tří korunek nabitý hvězdami z NHL poprvé po 11 letech chyběl mezi nejlepšími čtyřmi, teď musí zklamání zabránit výhrou nad silným výběrem Kanady.
15.05.2013 19:15 |

České děti se zlepšují v angličtině, zhoršují v matematice a češtině

31.01.2012 15:50 |

Deváťáci se zhoršili v matematice a v češtině. Maturitu jich chce ale víc

České děti nehloupnou, za posledních šest let se ale zhoršily jejich výsledky v matematice a češtině. S těmito závěry přišla firma Scio, která na 273 školách testovala jejich vědomosti v letech 2005 a 2011. Každé testování absolvovalo na 25 tisíc žáků devátých tříd.
31.01.2012 20:35 |

Při jednotných přijímačkách zvládli žáci lépe češtinu než matematiku

Zkušební testování jednotných přijímaček na střední školy s maturitními obory ukázalo, že lépe si žáci vedli v češtině než matematice. Úspěšnost v češtině byla 57,85 procenta, v matematice 45,5 procenta. Plyne to ze souhrnných výsledků zveřejněných ministerstvem školství.
22.04.2015 12:17 |

České děti jsou nadprůměrné v matematice. V testech jim to ale nandali Asiaté

Čeští žáci čtvrtého ročníku základních škol jsou v mezinárodním srovnání nadprůměrní v matematice i přírodovědě, zjistilo testování TIMSS 2015. Od propadu v roce 2007 se znalosti dětí v tomto věku postupně zlepšují, vracejí se na úroveň roku 1995.
29.11.2016 12:00 |

Patnáctiletí žáci jsou horší ve čtení, matematice i přírodovědě, ukázala studie

Patnáctiletí žáci byli v testech gramotnosti horší než jejich předchůdci před čtyřmi lety. Největší propad českých žáků byl v přírodovědě. V matematice byli žáci průměrní a ve čtenářské gramotnosti mírně podprůměrní. Zjistilo to srovnání PISA.
06.12.2016 14:20 |

Jací jsou Češi matematici? Porazili náš i Korejci

Vědci na konci listopadu opět zveřejnili výroční Mezinárodní studii trendů v matematice a vědě. Jinými slovy testovali dovednosti v matematice, fyzice, chemii a biologii u dětí ve věku deset až čtrnáct let. Tradičně zvítězil Singapur a na dalších místech skončili školáci z Hong Kongu, Koreje, Japonska či Tchaj-wanu (Čínské Tchaj-peje). Česko je na jednadvacáté příčce v matematických a na sedmnácté příčce ve vědeckých schopnostech žáků základní školy.
13.12.2016 17:00 |

Školák (12) ve Zlíně našel kabelku s mobilem, kreditkou a penězi! Neuvěříte, co s ní udělal!

Mladý školák našel ve Zlíně kabelku s osobními věcmi, kreditní kartou, mobilem a také s penězi. Uvnitř bylo přes tři tisíce korun. Školák si ale nic nenechal a celý nález odnesl na služebnu zlínské městské policie.
30.05.2014 19:20 |

Pacient nemocnice ve Znojmě VYSKOČIL Z OKNA! Pád z pátého patra NEPŘEŽIL

Policisté vyšetřují okolnosti úmrtí sedmapadesátiletého muže, který vyskočil v úterý z pátého patra nemocnice ve Znojmě. Agentuře Mediafax to ve čtvrtek řekl policejní mluvčí Jan Křepela.
29.09.2011 12:20 |

Zloděj vyskočil z pátého patra: Lekl se majitele bytu?

Bál se, že skončí v klepetech, tak radši vyskočil z okna. To je jedna z vyšetřovacích verzí případu muže (25), který se v pátek vážně zranil pádem z pátého patra bytu v pražské Libni.
09.10.2015 13:50 |

Učitelka zamkla prvňáčka ve třídě. Vyskočil oknem

Učitelka školy ve Vrchlabí na Trutnovsku omylem zamkla ve třídě prvňáka. Školák, který se nemohl dostat ven, vyskočil z okna a pád bez vážnější úhony přežil. Přesto zůstává v nemocnici.
17.10.2012 18:50 |

František (†19) neudělal maturitu: Vyskočil z okna školy! Zemřel po převozu do nemocnice!

Zoufalství, zbytečná smrt a smutek poznamenaly maturity na gymnáziu v Uherském Hradišti. Z okna ve třetím patře tu ve čtvrtek odpoledne vyskočil nešťastný student (†19) oktávy B. Na život si sáhl hodinu poté, co neuspěl u zkoušky z dospělosti.
02.06.2012 12:10 |

Erik (26) si kvůli nešťastné lásce podřezal hrdlo i žíly a vyskočil z okna: Pád z 18 metrů přežil!

Byl nesmírně zamilovaný a k tomu stejně tak zoufalý. Erikovi (26) ze slovenských Bánoviec to s přítelkyní neklapalo a když přišel rozchod, neunesl to. Podřezal si hrdlo, žíly a vyskočil z okna v šestém patře. Nešťastně zamilovaného však hlídali všichni andělé strážní, brutální pokus o sebevraždu totiž přežil.
09.10.2013 22:25 |

Stará láska nerezaví: Ivan Vyskočil se vrátil k o 41 let mladší milence. Randí s touhle luxusní dvacítkou

Ivan Vyskočil opět randí se svojí expřítelkyní Romanou. Pár spolu chodil skoro tři roky a rozešli se před rokem. Vyskočil si našel v červnu novou přítelkyni Kristýnu, ale tahle láska je již minulostí. "Nejsou spolu tři měsíce," řekla Super.cz Romana, která s hercem vyrazila na tradiční vánoční večírek divadla Broadway do creperie U Slepiček.
23.12.2013 09:47 |

Osobnosti: Ivan Vyskočil (152 článků) , Ivan Vyskočil (151 článků)

Vyskočil se pořád vrací k o 41 let mladší milence! Rozchody žehlí řízky a vířivkou

Herec Ivan Vyskočil (69) má slabost pro ženy o dvě generace mladší. Momentálně žije v „italském manželství“ s Romanou Fenclovou (28), s níž se už několikrát rozešel. Páreček si léto užívá v letním domku, který si Vyskočil před 14 lety pořídil s exmanželkou Anife.
12.08.2015 12:06 |

Osobnosti: Ivan Vyskočil (152 článků) , Ivan Vyskočil (151 článků)

Ambiciózní trenér Uhrin: Odkopl Slavii?

Zoufalý fotbal, zoufalé 4 body ze šesti ligových kol, zoufalý kádr a zoufalý kouč Michal Petrouš. To je Slavia.
14.09.2011 12:15 |

Důvod odvolání neznám, řekl advokát Zoufalý poprvé na magistrátu

Odvolaný advokát Vladimír Zoufalý dnes poprvé promluvil na půdě magistrátu o svém odvolání z kauzy Škodova paláce. Vedení města mu prý dosud nesdělilo žádný důvod, proč jeho kanceláři byla vypovězena smlouva a dosud jej ani nikdo nepřizval k žádnému jednání, řekl Zoufalý na jednání magistrátního kontrolního výboru.
15.04.2015 20:16 |