Zombie začaly ohlodávat lidské maso! Exkluzivní recenze 1. dílu seriálu Živí mrtví: Počátek konce

Začátek konce lidské civilizace, nefunkční rodina, která se snaží držet pohromadě, a stupňující se strach z neznámého zla. To jsou hlavní ingredience nového seriálu Živí mrtví: Počátek konce, jehož první díl zhlédl Blesk.cz exkluzivně s dvoutýdenním předstihem oproti světové premiéře.
08.08.2015 20:55 |

Exkluzivní rozhovor s producentem seriálu Živí mrtví: Počátek konce: Zombie budou úplně jiné!

Svět, jak ho známe, skončil. Vládnou mu nemrtví, kteří hodují na přeživších. Koho kousnou, ten se promění v zombie. Všude panuje atmosféra strachu, zmaru a rozkladu. Reálie nejpopulárnějšího televizního zombie seriálu Živí mrtví (v originále The Walking Dead) fanoušci moc dobře znají. Teď se ale na ně chystá seriálová odbočka, která ukáže naši planetu v době, kdy se začala řítit ke svému prohnilému konci.
18.05.2015 11:40 |

Tomu neuvěříte! Malého Carla ze zombie seriálu Živí mrtví občas zaskakuje třicetiletá žena!

Pokud sledujete seriál "Živí mrtví (The Walking Dead)":http://www.extra.cz/tema/zivi-mrtvi, určitě znáte postavu Carla. Jde o syna hlavního hrdiny, který je většinu času neskutečně protivný, a to do takové míry, že si člověk přeje, aby ho konečně kousla nějaká "zombie":http://www.extra.cz/tema/zombie a on už konečně umřel. Což se klidně může stát, protože tvůrci zase tak na svých hlavních postavách nelpí, což dokázali už mnohokrát v seriálu (i komiksu, který je předlohou).
11.04.2014 16:00 |

Seriál Živí mrtví: Počátek konce oživuje televizní zábavu, v nové řadě hrdinové utíkají na moře

Americká kabelová televize AMC naučila rekordní množství diváků sledovat zombie. Její seriál Živí mrtví, vysílaný od roku 2010, si získal proslulost nejen drsnými výjevy, ale především nemilosrdností, s níž nakládá s hrdiny. Nyní televize zahajuje druhou řadu "vedlejšího produktu" Živých mrtvých pod názvem Počátek konce.
11.04.2016 14:25 |

Už je to tu! První video z páté série Živí mrtví (The Walking Dead) přichází, co vy na to?

Nemůžete se dočkat nové řady "zombie seriálu The Walking Dead":http://www.extra.cz/tomu-neuverite-maleho-carla-ze-zombie-serialu-zivi-mrtvi-obcas-zaskakuje-tricetileta-zena, který je u nás známý jako Živí mrtví? Tak už se můžete podívat na první krátkou ukázku, která nám ukazuje… Carol a Tyreese v lesích.
09.07.2014 09:50 |

Cliff Curtis o nové řadě seriálu Živí mrtví: Začínáme se vyzbrojovat a náš mód přežití posiluje!

Hlavní hrdina kultovního seriálu Živí mrtví o nové, druhé řadě Počátek konce říká: „Je to úplně jiný seriál. V předchozí, první řadě se toho až tolik nedělo.“ Co vlastně diváky v nové řadě seriálu Fear the Walking Dead: Počátek konce, který od 11. dubna běží na televizní stanici AMC, čeká? Jak na celou novou řadu nahlíží hlavní hrdina, přeživší první řady apokalypsy, Cliff Curtis? To všechno se dozvíte v následujícím rozhovoru.
20.04.2016 13:15 |

Osobnosti: Cliff Curtis (2 články)

Noví Živí mrtví budou rodinný seriál se zombíky

Do premiéry seriálu Živí mrtví: Počátek konce (Fear the Walking Dead), který navazuje na kultovní sérii Živí mrtví, zbývá pár dní. Celosvětová premiéra je naplánována na 24. srpna.
20.08.2015 10:56 |

Víme, kdy se vrátí zombie! Datum premiéry 2. řady Fear the Walking Dead odhaleno

Když byl pilotní díl tohoto seriálu odvysílán, vidělo ho rekordních 10 milionů diváků. Tak moc byl seriál Fear the Walking Dead (Živí mrtví: Počátek konce) očekáván. Po takovém úspěchu bylo jasné, že se zombie vrátí. Druhá řada se už pomalu šourá zpátky na TV obrazovky jako nemrtví mířící za živým masem.
21.01.2016 10:20 |

Trailer na State of Decay přináší další zombie

Zombie sem, zombie tam, zombie, kam se podívám. I tak by se dalo s notnou dávkou poezie vyjádřit, jak se současný herní průmysl zakoukal do zombie tématiky. Jenže mnoho povolaných a málo vyvolených. State of Decay se pokouší o přístup, který předvedlo DayZ, tedy vytvoření světa s hráči, kteří spolupracují (či ne) a brání se mozkožravým potvorám. !-- video embed start...
22.08.2012 10:20 |

Nejvíc zombie v historii seriálu! Začala šestá sezona The Walking Dead

(Recenze obsahuje spoilery) Desítky, stovky, ne, dokonce tisíce pohodujících nemrtvých, z nichž odpadává prohnilé maso. Seriál The Walking Dead (Živí mrtví) pokračuje už šestou sezonou, na niž všichni fanoušci čekali. A čekání se vyplatilo, protože hned v prvním díle uvidí víc zombie než kdykoliv předtím.
13.10.2015 13:55 |

Svíčková na smetaně – tradice, která chutná

Svíčková na smetaně je tradiční a zároveň i jedno z nejtěžších českých jídel, do jehož přípravy se bojí pustit nejedna hospodyňka. Omáčka se připravuje z kořenové zeleniny a smetany. Pro většinu z nás je svíčková na smetaně slavnostní pokrm, který si připravujeme při speciálních příležitostech – v České republice je svíčková klasika především na svatebních hostinách. V každé rodině se z generace na generaci traduje jiný recept. Zatímco někdo svíčkovou vaří, jiný ji naopak peče. Tato tradiční omáčka podávaná s houskovými knedlíky, přelitá brusinkami, doplněná plátkem citronu a zasypaná kopečkem šlehačky, tak získává jiné chutě. V tradičním receptu se pracuje s pravou svíčkovou, což je cenné a na pořízení i finančně náročné maso, přesto ale chuťově výrazné a delikátní. Kromě pravé svíčkové se častěji používá levnější alternativa v podobě falešné svíčkové podávané s hovězím zadním. Svíčková na smetaně – recept Na přípravu budete potřebovat: 1 kg hovězí svíčkové 50 g špeku nebo slaniny 300 g kořenové zeleniny 3 dl vývaru 1 cibuli 3 dl smetany 3 lžíce oleje lžíci cukru 3 lžíce hladké mouky citronovou šťávu koření: sůl, celý pepř, nové koření, bobkový list Postup přípravy: Slaninu nebo špek nakrájejte na klínky, s nimiž poté protkněte hovězí maso. To ještě dostatečně osolte a následně nechte na rozpáleném oleji prudce opéct a zatáhnout. Poté maso sejměte z ohně a na tuku s puštěnou masovou šťávou osmahněte nakrájenou cibulku a nakrájenou a očištěnou zeleninu do světlehnědé barvy. Následně opět vložte maso, přidejte veškeré koření a mírně podlijte. Maso poté nechte společně se zeleninou dusit v troubě. Během pečení maso polévejte jeho šťávou a dle potřeby podlévejte vývarem. Až maso změkne, vyjměte jej z trouby, šťávu vyduste na tuk, zaprašte moukou a poté osmahněte. Vzniklou směs nařeďte zbylým množstvím vývaru a smetanou. Ve finále omáčku ochuťte cukrem a citronovou šťávou. Nechte dobře provařit,... Čtěte více Příspěvek Svíčková na smetaně – tradice, která chutná pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
26.06.2016 16:20 |

Noví Živí mrtví mají potenciál. Horší totiž už být nemůžou

Nový seriál z dílny americké stanice AMC s názvem Živí mrtví: Počátek konce (Fear the Walking Dead) se snaží navázat na úspěch The Walking Dead. První díl zatím místo nadšení budí jen rozpaky.
26.08.2015 10:00 |

Bratříček The Walking Dead se vrací: Apokalypsa se přesouvá na hladinu

Celosvětový hit Živí mrtví (The Walking Dead) počítá své fanoušky na statisíce. Jeho mladší bráška, seriál Živí mrtví: Počátek konce, mu začne šlapat na paty druhou řadou už v pondělí 11. dubna.
11.04.2016 16:50 |

Hvězda Fear the Walking Dead exkluzivně pro Blesk: Rád bych seriál točil v Praze!

Patří mezi hollywoodské herce, kteří se každou chvíli objevují na stříbrném plátně. Zazářil ve filmech jako Sunshine, Training Day nebo 10 000 př. n. l. Teď hraje Cliff Curtis (47) hlavní roli v nadcházejícím seriálu Živí mrtví: Počátek konce (Fear the Walking Dead) a Blesk.cz o něm novozélandský herec prozradil mnohé. I to, že by v točení zombie tematiky rád pokračoval v Česku!
20.08.2015 13:55 |

Osobnosti: Cliff Curtis (2 články)

GLOSA Živí mrtví odhalují vyhřezlá střeva quality TV

Zombie apokalypsa se vrací v páté sérii úspěšného seriálu Živí mrtví, který rozhodně nehodlá končit. Sledovanost se totiž každým rokem zvyšuje.
25.10.2014 09:30 |

Jak udělat kuře na paprice se smetanou

Kuře na paprice se smetanou patří ke gastronomickým stálicím české kuchyně. Cílem tohoto receptu je měkké kuřecí maso, které se rozplývá na jazýčku, zalité smetanovou omáčkou, která jde lehce cítit po paprice. Výhodou tohoto receptu je, že lze použít buď celé kuře nebo pouze stehna či kuřecí prsa. Záleží na vás, co máte raději či zrovna k dispozici. Příprava tohoto vynikajícího pokrmu není složitá, ale zabere chvíli času, což si ve finále vynahradíte chuťovým prožitkem. Potřebné ingredience Kuřecí stehna, prsa nebo celé kuře Máslo Mletá paprika sladká (může být i pálivá) Cibule Sůl Smetana Hladká mouka Postup přípravy Vydatnější omáčku budeme mít, když použijeme celé kuře, ale vycházíme z toho, co máme k dispozici. V případě celého kuřete jej umyjeme, naporcujeme na menší části a stáhneme kůži. Poté si přichystáme cibuli, kterou na másle osmažíme do zlatova. Vložíme porce kuřete, osolíme a restujeme z každé strany chvíli, aby se hezky zatáhlo. Mezi tím si v kastrůlku rozpustíme opět trochu másla a přidáme vrchovatou lžíci papriky. Kdo má rád ostrá jídla – přidá pálivou, ale většina používá sladkou papriku. Vlijeme do kastrůlku k masu a zamícháme, aby se maso obarvilo z obou stran. Maso dusíme pod pokličkou a hlídáme, aby se nepřipálilo. Cílem je, aby kuře pustilo vlastní šťávu. Kůži z kuřete vložíme do kastrůlku s vodou a solí – povaříme. Tímto vývarem pak podle potřeby podléváme maso a dusíme pod pokličkou. Jakmile je cca po 40 minutách maso měkké tak, že odpadá od kosti, vyjmeme jej ven a z obsahu v hrnci uděláme omáčku. V hrníčku si rozmícháme smetanu a dvě polévkové lžíce hladké mouky. Vlijeme do hrnce a promícháme. Pokud je směs řídká, přidáme mouku, v opačném případě zředíme vývarem nebo mlékem. Uvaříme omáčku a dáme stranou. Maso obereme od kosti a vložíme do omáčky nebo jej necháme stranou, ohřejeme na vhodnou teplotu v mikrovlnce a vložíme přímo na talíř. Jako přílohu podáváme houskové... Čtěte více Příspěvek Jak udělat kuře na paprice se smetanou pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
22.02.2016 12:40 |

Přemýšlíte, jestli se vydat cestou vegetariána? Tady máte 4 důvody, proč dál jíst maso

Lidé jedli maso odjakživa a nikoho by nikdy nenapadlo, že by ho snad jíst neměl. Člověk je totiž všežravec a na náš jídelníček maso prostě patří. Nejíst ho je vlastně proti přírodě. I přes to je mezi námi hodně vegetariánů, kteří maso do pusy prostě nevezmou. Ať už je to kvůli tomu, že je to právě v módě, nebo soucítí se zvířaty a jsou přesvědčení, že maso nepotřebují. Člověk ale maso potřebuje. Podívejte se na 4 důvody, proč ho jíst.
16.06.2016 22:00 |

Fanoušek zombie seriálu spočítal přeživší od vypuknutí apokalypsy. Naživu by bylo 0,0002 % populace

Populární americký seriál Živí mrtví by ve skutečnosti stál život většiny populace na planetě. Dokládá to jisté video, ve kterém jeho autor spočítal přesný čas vypuknutí zombie epidemie, počet přeživších lidí na planetě i herců v seriálu. Neblahá prognóza tak v případě chodících mrtvých zmenšila populaci z necelých sedmi miliard lidí na pouhý jeden milion.
08.03.2016 08:00 |

Zombie v moři: Druhá série Fear The Walking Dead začala temně

Seriál Fear The Walking Dead (Živí mrtví: Počátek konce) se vrátil na televizní obrazovky a ani tentokrát nejde o nic veselého. Hlavní hrdinové vypluli na moře poté, co byla pevnina infikována nemrtvými. Po úprku na vodu ale zombiím neunikli. Nemrtví se po nich začali sápat i z moře.
13.04.2016 10:15 |

Droga zvaná Krokodil a žeroucí lidské maso se objevila už i v Česku: Pozor na drsné záběry nejen v galerii, ale i ve videu!

Uhnilé maso odpadávající od kostí, pohled na obnažené kosti, zčernalé končetiny a mokvavé díry do těla. To není popis nejnovějšího hororu Sama Raimiho, ale tvrdá realita, které bude čelit každý, kdo si do žíly píchne "ruskou drogu zvanou Krokodil":http://www.extra.cz/levna-ruska-droga-krokodil-dela-z-lidi-chodici-zombie-maso-jim-odpadava-od-kosti-presto-je-ve-svete-zadana.
01.10.2013 09:05 |

Osobnosti: Sam Raimi (10 článků)