Článek

Zlý Putin, zlé Rusko... Dokument v německé veřejnoprávní televizi se nelíbil Kremlu a toto se prý strhlo

 
Německá televizní stanice nedávno odvysílala dokument „Diktátor Putin“. Ten se však Kremlu znelíbil a pořad se tak stal terčem ruské propagandy, jejímž cílem je jeho autory zdiskreditovat. ZDF podle Ruska pouští do oběhu dezinformace a úmyslné manipulace. Proti tomu se však ohradil novinář Boris Reitschuster, který se nyní snaží osvětlit postupy ruské propagandy. Informuje Svobodné fórum.
29.12.2015 16:36 |

podobné články

Podobné články

Zastánce Kremlu teď naštveme: Svědectví o Vladimiru Putinovi a Ukrajině. Ve velmi širokém rozsahu

 
Opoziční politik Ilja Jašin (RPR-Parnas) a asistentka Borise Němcova Olga Šorina (také RPR-Parnas) spolu s kolektivem dokončili práci na dokumentu zavražděného ruského politika Borise Němcova „Putin. Válka“, který chce detailně analyzovat ruskou účast v ukrajinském konfliktu a který se zmiňoval v souvislosti se smrtí Němcova letos v únoru. Myšlenku na napsání zprávy, která bude „vyprávět, jak začal Putin tuto válku“ měla patřit právě Němcovovi. Předložený dokument tak má v Němcovových intencích „říci pravdu o vměšování Kremlu do ukrajinské politiky, které vedlo k válce mezi našimi národy“, uvádějí dokument Jašin a Šorina. Výtah pro ParlamentníListy.cz pořídila Veronika Sušová-Salminen.
26.05.2015 15:11 |

podobné články

Osobnosti: Vladimir Putin (2839 článků)

Putin byl ožrala a líný špion, který osahával ženy, tvrdí dokument! Chtěl střílet i do demonstrantů

 
Líný špion, který vysedával za kancelářským stolem. Ožrala, který se neštítil osahávat ženy, ať se jim to líbilo, nebo ne. Takový byl ruský prezident Vladimir Putin v dobách své výzvědné služby ve východním Německu. Alespoň podle německé televize ZDF, která o něm odvysílala dokument Chlapák Putin.
19.02.2015 05:20 |

podobné články

Osobnosti: Vladimir Putin (2839 článků)

Putin odmítl, že by Rusko ovlivňovalo volby v USA. Vinu svedl na hackery

 
Ruský prezident Vladimir Putin popřel, že by Moskva jakkoli zasahovala do kampaně před loňským prezidentskými volbami ve Spojených státech. Putin rovněž řekl, že za takovými informacemi mohou být hackeři, možná i američtí, kteří svalili vinu na Rusko. Podle ruského prezidenta zprávy o zasahování do voleb ve světě existují i v případě USA. Putin to uvedl v rozhovoru s americkou televizí NBC, který se vysílal v neděli.
05.06.2017 08:35 |

podobné články

Osobnosti: Vladimir Putin (2839 článků)

Nečekané změny v Kremlu: Putin dal sbohem šéfovi prezidentské kanceláře

 
Ruský prezident Vladimir Putin (63) v pátek propustil Sergeje Ivanova (63) z postu šéfa prezidentské kanceláře. Jeho místo převezme Anton Vajno (44). Informovala o tom ruská média s odvoláním na oznámení tiskové služby Kremlu. Putin přitom naznačil, že Ivanova propouští na jeho vlastní žádost.
12.08.2016 13:25 |

podobné články

Osobnosti: Vladimir Putin (2839 článků)

Nohavica a jeho píseň slovenskému hokeji ve druhém odborném posudku eXtra: Výsledek? VLASTIZRADA! Jarek není vůbec zlý!!!

 
Jaromír Nohavica je celý jurodivý, že v milované Ostravě bude mistrovství světa, a tak neváhal a dopustil se něčeho, za co by šel v Severní Koreji nebo na území ovládaném Islámským státem rovnou na popraviště - složil Slovákům píseň pro MS! A je v ní málo zlý, což je krajně podezřelé. Náš sobotní text, ve kterém jsme Jarka chválili, se nelíbil některým čtenářům eXtra ze Slovenska, a tak se k němu vracíme. A Slováci měli pravdu, je to hodně trapný song!
23.03.2015 11:46 |

podobné články

Osobnosti: Jaromír Nohavica (105 článků)

Putin je lhář, v Kremlu sedí potomci fašismu. V Brně se demonstrovalo proti ruskému teroru

 
REPORTÁŽ Zastavme ruský teror! Putin je lhář! Rusko fašismus nezničilo, ale adoptovalo! Potomci fašismu sedí v Kremlu! Zastavme ruskou cenzuru!!! Těmito a dalšími hesly byli vybaveni účastníci demonstrace před Generálním konzulátem Ruské federace v Brně. Sestřelení letadla označila mluvčí Euromaidanu Brno Marija Nobilisová za teroristický čin.
19.07.2014 12:40 |

podobné články

10 lží o srpnu 1968. Rozebrali jsme skandální dokument ruské televize

 
Dokument ruské televize „Varšavská smlouva – odtajněné dokumenty“ způsobil mezinárodní poprask. Prezident republiky Miloš Zeman (70) tvůrce pořadu obvinil ze lži. Ministr zahraničí Lubomír Zaorálek (ČSSD, 58) reagoval též rázně. Kvůli tvrzením, že NATO chystalo invazi a Češi připravovali ozbrojené povstání, si dokonce pozval na „kobereček“ ruského velvyslance Sergeje Kiseljova. Tvůrci pořadu ale trvají na tom, že dokument naopak odhaluje do té doby neznámá fakta. „Pořad je v souladu se všemi principy novinářské etiky. Vznikl na základě třístránkového dokumentu, který byl nedávno odtajněn. Jiná věc je, že některá fakta, která zazní ve filmu, se nelíbí současným elitám ve střední Evropě. Jsou to ale fakta, byť i nepohodlná,“ tvrdí Petr Fjodorov, šéf mezinárodních vztahů ve státním mediálním koncernu VGTRK, kde film vznikl. Blesk proto požádal renomovanou historičku Muriel Blaive z Ústavu pro studium totalitních režimů, aby se k dokumentu vyjádřila. Ta si dokonce myslí, že tvůrci pořadu nakonec chtějí svalit vinu za invazi v roce 1968 na občany tehdejšího Československa. Dokument měla letos vysílat Česká televize, ale Rusové nakonec práva na vysílání bez udání důvodu neprodali. Blesk ale pro vás dokument zhlédl a vybral 10 kontroverzních výroků, které v něm zazněly. Jsou to lži, nebo fakta, jak tvrdí tvůrci pořadu?
21.08.2015 06:15 |

podobné články

Osobnosti: Lubomír Zaorálek (2264 článků) , Miloš Zeman (17761 článků) , Sergej Fjodorov (6 článků)

Na východě Ukrajiny by měl vzniknout nový stát, tvrdí Putin

 
Na jihovýchodě Ukrajiny by měl vzniknout nový stát - útočiště pro ruskymluvíci Ukrajince. Tuto myšlenku pronesl ruský prezident Vladimir Putin v rozhovoru s novináři. Dále šéf Kremlu varoval Evropu, jelikož prý zapomněla na své hodnoty a ideály a Rusko je EU bude muset připomenout. Unie prý podporovala ozbrojený převrat na Ukrajině a Rusko tak nemůže zůstat nečině stranou. Nyní záleží na Kyjevu, kdy krize skončí.
31.08.2014 15:25 |

podobné články

Osobnosti: Vladimir Putin (2839 článků)

Skandální důkazy: Putin má nepovedený facelift a mlátil bývalou manželku!

 
Ruský prezident Vladimir Putin patří k těm obětem posedlosti mladistvou vizáží, která se rozhodne pro chirurgický facelift, a ten nedopadne dobře. Důkazem toho, že hlava Kremlu má vyhlazený obličej a vypadá teď trochu jako mumie, je srovnání fotografií pořízených před osmi roky a dnes. O plastických operacích na Putinově obličeji i o tom, že tloukl svou bývalou manželku Ljudmilu, vypráví nový dokument německé televize ZDF.
20.02.2015 13:05 |

podobné články

Osobnosti: Vladimir Putin (2839 článků)

Skandální důkazy: Putin má plastiku obličeje a mlátil bývalou manželku!

 
Ruský prezident Vladimir Putin patří k těm obětem posedlosti mladistvou vizáží, která se rozhodne pro chirurgický facelift, a ten nedopadne dobře. Důkazem toho, že hlava Kremlu má vyhlazený obličej a vypadá teď trochu jako mumie, je srovnání fotografií pořízených před osmi roky a dnes. O plastických operacích na Putinově obličeji i o tom, že tloukl svou bývalou manželku Ljudmilu, vypráví nový dokument německé televize ZDF.
20.02.2015 23:15 |

podobné články

Osobnosti: Vladimir Putin (2839 článků)

Ruský opoziční novinář odevzdaně: Car Putin dělá přesně to, co lidé chtějí. Včetně té války

 
Server Tapolitika.cz přinesl český překlad komentáře ruského novináře Arkadije Babčenka k situaci v Rusku. Popisuje, že Putin není žádný diktátor. Putin je car, kterému jiní předali do rukou moc, aby Rusko opět pozvedl. Putin toto přání vyslyšel a po mnoha letech rozšířil ruské území o ukrajinský poloostrov Krym. A lid mu tleská. Lid se totiž chce vymezovat proti Spojeným státům, lid chce vidět pokořenou Ukrajinu. Válka ruskému lidu nevadí.
04.09.2016 22:00 |

podobné články

"V roce 1968 jsme překazili invazi NATO do Československa." ČT shání kontroverzní ruský dokument

 
Česká televize se snaží získat práva k ruskému dokumentu Varšavská smlouva, odtajněné stránky, který po odvysílání v ruské státní televizi vyvolal diskusi o interpretaci událostí z roku 1968. Programový ředitel ČT Milan Fridrich to potvrdil německým médiím a serveru Hlídacípes.org. Veřejnoprávní televize plánuje dokument zařadit v rámci srpnového komponovaného pásma. Podle odborníků dokument zkresluje historii.
17.06.2015 16:41 |

podobné články

Osobnosti: Milan Fridrich (37 článků) , Milan Fridrich (37 článků)

Miloš Zeman v těch nejtemnějších barvách. Na Ukrajině odvysílali tento dokument mladé filmařky

 
Televize Ukraine Today v pátek vpodvečer odvysílala investigativní dokument s názvem Čeští přátelé Kremlu. Mladá filmařka Olga Malčevská se v něm pokusila vysvětlit, proč prezident Zeman sdílí více názor Kremlu na ukrajinskou krizi, než aby zaujal stanovisko stejné jako všichni ostatní představitelé EU.
09.01.2016 07:45 |

podobné články

Osobnosti: Miloš Zeman (17761 článků)

Vladimír Putin se vyjádřil k "povstání extremistů" na Ukrajině. Rusko se z něj prý poučí

 
Rusko musí za každou cenu bojovat s extremismem a zabránit revoluci podobné převratům v některých okolních postsovětských zemích. Na zasedání Bezpečnostní rady to dnes v Moskvě prohlásil ruský prezident Vladimir Putin. „Musíme zajistit, aby se nic podobného v Rusku nikdy nestalo," řekl šéf Kremlu.
20.11.2014 17:26 |

podobné články

Osobnosti: Vladimir Putin (2839 článků)

Další Zemanovo moudro: Rusko na Pobaltí nezaútočí, protože Putin není sebevrah

 
Vojenský útok Ruska na některý z pobaltských států není pravděpodobný, protože prezident Vladimir Putin „není sebevrah“. Řekl to dnes v rozhovoru s agenturou AP český prezident Miloš Zeman. Rusko by podle něj nezaútočilo na žádný členský stát NATO, protože pak by musela přijít i vojenská odpověď, čehož si prý je šéf Kremlu vědom.
21.04.2015 23:05 |

podobné články

Osobnosti: Vladimir Putin (2839 článků) , Miloš Zeman (17761 článků)

Regionální televize chtějí druhou veřejnoprávní síť a na ni 35 Kč z poplatku pro ČT

 
Asociace regionálních a lokálních televizí (ARLT) prosazuje vznik takzvané Druhé veřejnoprávní televize. Z velké části by ji tvořila síť již fungujících regionálních televizí. Podle ARLT by také měla získat část koncesionářských poplatků, protože na mnoha místech prakticky plní veřejnoprávní úlohu.
30.05.2012 13:40 |

podobné články

Jan Campbell: Putin, protesty a volby

 
Před 17 roky, 26. března 2000 se uskutečnily prezidentské volby v Ruské federaci. Přesvědčivě je vyhrál Vladimír Putin před Gennadijem Zjuganovem. Ten obdržel 29% hlasů. Čtyři roky později, 2004, prezident Putin vyhrál opět, s výsledkem 71,31%. Pak byla čtyřletá pauza, než se vrátil do Kremlu. Připomínám Putina proto, že stojí za to si představit, co udělal za pouhých 17 let u moci pro Rusko, pro světový mír, a v neposlední řadě i pro srovnávací analýzy týkající se nejenom vývoje EU, ale i voleb v EU. Jen málokdo z veřejnosti opravdu zná skutečné poměry v Rusku roku 2000 a dnes.
30.03.2017 12:30 |

podobné články

Putin zveřejnil své obrázky. A toto se strhlo

 
Kreml zveřejnil krátké video, na kterém „potí krev“ ruský prezident Vladimir Putin společně s premiérem Dmitrijem Medveděvem v posilovně. Následně si také oba dva politici grilují maso a společné snídají. Video převzala prakticky všechna klíčová média ve světě a jako obvykle si ve svých komentářích neberou servítky.
31.08.2015 10:32 |

podobné články

Osobnosti: Vladimir Putin (2839 článků) , Dmitrij Medveděv (313 článků)

Ukrajinci kritizovali v televizi českého prezidenta. Zeman prý slouží Kremlu

 
Prezident Miloš Zeman a jeho proruské postoje byly hlavním tématem dokumentu Čeští přátelé Kremlu. Ukrajinský dokument natočila novinářka Olga Malčevská, protože podle svých slov „nedokázala pochopit, proč to dělá“. Snímek v pátek večer odvysílala televizní stanice Ukraine Today. Sám Zeman ani jeho mluvčí Jiří Ovčáček šanci na reakci v dokumentu nedostali.
08.01.2016 22:05 |

podobné články

Osobnosti: Miloš Zeman (17761 článků)