Zeman vytáhl na kritika jeho porno. Janda: Trojského koně Ruska potvrdil

Miloše Zemana označili ve své nejnovější studii za trojského koně Ruska. A prezident se do Think-tanku Evropské hodnoty pustil zostra. Tedy aspoň do jejich čelního představitele Jakuba Jandy, na kterého v pořadu S prezidentem v Lánech připomněl účinkování v gay pornu. „Potvrzuje, že se nemýlíme,“ vrací úder Janda, který se vyjádřil i k ataku mluvčího Jiřího Ovčáčka. Janda mu pogratuloval za „investigativní výkon“. Prý lepší než u Ferdinanda Peroutky.
01.08.2016 05:05 |

Osobnosti: Jakub Janda (362 článků) , Miloš Zeman (17776 článků)

Porno pro ženy: odsuzovat nebo vyhledávat?

Porno pro ženy – existuje vůbec něco takového? Možná i vy paříte mezi lidi zastávající názor, že porno je jen mužská záležitost, která se žen absolutně netýká. Není to pravda. Ačkoli se drtivá většina z vás drží mylného předsudku, že se na porno dívají jen muži, nespočet něžného pohlaví tu a tam na nějakou podobně zaměřenou stránku zavítá a nalezne v ní stejné zalíbení. Pravdou je, že porno pro ženy není tak laciné a přehnané. V čem je tedy zakopaný pes? Je to velice jednoduché – muži se na porno dívají a nemají problém to otevřeně přiznat, zatímco ženy si čas od času nějaké video pustí, ale nepřiznají to. Jaké je tedy porno pro ženy a je třeba jej odsuzovat? Něžné, romantické i drsné – porno pro ženy má mnoho podob Erotická videa mohou mít mnoho podob. Zpravidla je to tak, že videa určená mužskému publiku, jsou drsnějšího rázu, obvykle taky nereálná a hodně přehnaná. Mužům se to zkrátka takhle líbí, tudíž není důvod, proč takové snímky netočit s železnou pravidelností a nezasypávat jimi web. I porno pro ženy může mít mnoho podob – od romantických scén plných něžnosti až po oblíbené sado-maso a drsnější okamžiky, které dokážou ženské smysl vzrušit na maximum. Inu jak se říká – proti gustu žádný dišputát.  Přirozená krása lidského těla V pornu nemusí jít vždycky jen o sex. Porno pro ženy je velice často soustředěno na přirozenou krásu lidského těla, kterou – co si budeme nalhávat – ženy umí ocenit mnohem více, nežli opačné pohlaví. Na internetu je volně ke shlédnutí nespočet snímků, které jsou založeny jen na erotickém požitku – nikoli na sexu – a to je právě to, co ženy často vyhledávají. I porno může být něžné a romantické.  Jen žena ví… Znáte pořekadlo „jen žena ví, jak ženě udělat dobře“ ? Pak věřte, že... Čtěte více Příspěvek Porno pro ženy: odsuzovat nebo vyhledávat? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
28.10.2015 07:40 |

Sedmdesátník Petr Janda je opět otcem, čtvrtá dcera se jmenuje Rozárka

Frontman kapely Olympic Petr Janda se stal popáté otcem. Třicetiletá manželka Alice mu v neděli porodila dceru Rozálii. "Obě jsou v pořádku," řekl iDNES.cz zpěvák. Další články k tématu: Po koncertech jsme spořádaně jezdili k rodičům, vzpomíná Petr Janda Bez písniček o lásce to nejde, říká Petr Janda. Připomene čtvrté album Byl jsem si jist, že je s Olympikem konec, vzpomíná Petr Janda Ano, cítím se být šizen piráty. A nejsem sám, říká Petr Janda Petr Janda o odchodech nejbližších: Do krematoria už prý nemám chodit
28.05.2012 12:30 |

Osobnosti: Petr Janda (671 článků) , Petr Janda (671 článků)

Dalibor Janda po šedesátce: 30 kliků denně, sex střeží manželka

Zpěvák Dalibor Janda oslavil šedesátiny. Sám říká, že už jde do tuhého, i když si věk nechce tolik připouštět. Na kameru iDNES.cz uvedl, že ho v kondici drží ranní cvičení. Ve věci intimity pak odkazuje na manželku. Další články k tématu: Hurikán přifičí v prosinci. Dalibor Janda oslaví šedesátiny v hale RECENZE: Džínový hurikán Dalibor Janda dělá vše špatně. Hudbu i texty Dalibor Janda: má rád chlapy a Csákovou Dalibor Janda obnovil kapelu Prototyp a vyráží na turné
18.06.2013 09:50 |

Osobnosti: Dalibor Janda (164 článků)

Miloš Zeman je trojský kůň Kremlu, žaluje v zahraničí Jakub Janda

Jakub Janda z think-tanku Evropské hodnoty sepsal v angličtině text o českém prezidentovi Miloši Zemanovi. Na serveru EUobserver.com označuje českou hlavu státu za trojského koně Ruska. Pro své tvrzení našel opravdu hodně podpůrných argumentů. Nakonec varoval před spojenectvím Miloše Zemana s Andrejem Babišem (ANO). Tito dva pánové by mohli utvořit nejvýraznější pruský tandem v EU a NATO.
11.06.2016 05:20 |

Osobnosti: Andrej Babiš (9955 článků) , Jakub Janda (362 článků) , Miloš Zeman (17776 článků)

Petr Janda o odchodech nejbližších: Do krematoria už prý nemám chodit

Zpěvák Petr Janda vydal koncem minulého roku autobiografii Dávno, v níž vzpomíná na hezké i smutné chvilky. K těm nejtěžším patří odchody nejbližších, kterých bylo v 90. letech hned několik. "Paní z krematoria mi řekla, ať už sem nechodím," zavzpomínal lídr skupiny Olympic před kamerou iDNES.cz v den autogramiády. Další články k tématu: Začalo mě to znovu bavit, říká Petr Janda o albu Marathón Bez písniček o lásce to nejde, říká Petr Janda. Připomene čtvrté album Sedmdesátník Janda bude mít další dítě, Jan Šťastný už otcem je
14.02.2012 00:25 |

RODINA POD LUPOU: Dalibor Janda zakázal dceři Jiřině muzikanty

Dalibor Janda letos oslavil šedesátku velkým koncertem v pražské O2 areně. Bere to jako pomyslný konec kariéry. Ještě ale plánuje natočit duet s šestadvacetiletou dcerou Jiřinou Annou, která má na kontě dvě desky. Otec jí pomáhá autorsky i radami zkušeného muzikanta. Kvůli hudbě se ale občas pohádají. Další články k tématu: OBRAZEM: Dalibor Janda slavil šedesát s motorkou na pódiu. Hrát už nechce Rodiče mají dětem pomáhat, říká zpěvačka a dcera Dalibora Jandy Jiřina Dalibor Janda po šedesátce: 30 kliků denně, sex střeží manželka RECENZE: Džínový hurikán Dalibor Janda dělá vše špatně. Hudbu i texty LÁSKA POD LUPOU: Přály bychom si rodinu, říkají lesbičky Mirka a Pavlína
27.12.2013 12:42 |

Osobnosti: Dalibor Janda (164 článků)

Ta je ale rozkošná: Petr Janda se pochlubil svou roční dcerkou Rozárkou

Petr Janda  (71) i ve svých sedmdesáti letech předvádí, že mu jeho věk rozhodně nebrání perfektně plnit rodičovské povinnosti. Janda měl v neděli tenisový turnaj celebrit a jeho žena Alice mu dala na hlídání nejmladší dceru Rozárku. Sama se starší Anežkou vyrazila na dětské odpoledne s Dádou Patrasovou. A Janda si vedl skvěle.
05.06.2013 17:00 |

Osobnosti: Petr Janda (671 článků) , Dáda Patrasová (871 článků) , Petr Janda (671 článků)

Petr Janda otevřeně promluvil o těhotenství své ženy a pohlaví očekávaného děťátka

Lídr Olympiku Petr Janda  (69) se už na svého pátého potomka neskonale těší. A to přesto, že má prakticky jistotu, že se opět nedočká syna. Prý se přesto bude snažit, aby dítě odvedl k maturitě. "Snad tam dojdu po svých," věří Janda. Podívejte se ve videu na náš rozhovor, ve kterém Janda prozradil i to, jaké potíže jeho manželku, o jejímž těhotenství Super.cz informoval jako první, nyní trápí.
23.11.2011 06:20 |

Kterak Miloš Zeman (ne)klikl na porno

Počítač Miloše Zemana se stal terčem útoku hackerů z Alabamy, kteří mu do něj nahráli dětské porno. Původní informace prošla postupem času mnoha proměnami a ve výsledku se smrskla na otázku, zda Zeman na porno klikl či neklikl a zda porno sám stáhl či nestáhl.
04.04.2017 14:40 |

Osobnosti: Miloš Zeman (17776 článků)

Telička tepal OSN kvůli uprchlíkům: Selhává! Pár slov přidali Janda a Pospíšil

Europoslanec za TOP 09 Jiří Pospíšil, jeho kolega z europarlamentu Pavel Telička (ANO) a analytik think-tanku Evropské hodnoty Jakub Janda v pátečních Událostech, komentářích České televize debatovali o uprchlické krizi. Zazněla kritika Itálie, Řecka a především ostrá slova na adresu OSN. Janda přidal jedno varování.
07.08.2015 22:56 |

Osobnosti: Jakub Janda (362 článků) , Jiří Pospíšil (1721 článků) , Jiří Pospíšil (1721 článků)

Karel Roden: Mám koně, vyrábím koňak, prodávám víno...

Karel Roden (48) na svém zámku Skrýšov poblíž Sedlčan už nebude chovat jen kladrubské koně. Herec si na svém »panství« v těchto dnech buduje i vinné sklepy, které budou plné vín z jeho vlastní edice a lahve ozdobí etiketa s Karlovým zámkem a symbolem koně. „Uvědomil jsem si, že miluju koně, ale také víno. Tak mě před rokem napadlo, že by nebylo vůbec špatné vyrábět vlastní víno,“ svěřil Blesku Roden
25.05.2010 22:40 |

Osobnosti: Karel Roden (377 článků) , Karel Roden (377 článků)

Podezření z podvodu! Stavbu Trojského mostu prověřuje policie

Protikorupční policie prověřuje okolnosti stavby nového Trojského mostu pro podezření ze spáchání trestných činů podvodu a porušování povinnosti při správě cizího majetku. Bez dalších podrobností to řekl mluvčí policejního prezidia Jaroslav Ibehej.
28.11.2011 18:10 |

Za stavbu Trojského mostu dostala Praha pokutu 11 miliónů

Praha dostala pokutu ve výši 11 miliónů od Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) za stavbu Trojského mostu, který je součástí tunelového komplexu Blanka. Praha se chce proti pokutě, která zatím není pravomocná, odvolat. O pokutě informovala středu Milena Marešová z tiskového odboru antimonopolního úřadu.
07.01.2015 13:22 |

Osobnosti: Blanka Marešová (3 články)

Návštěvníci zoo zaparkují pohodlněji: U Trojského mostu vznikne dalších 260 míst

Zoologická zahrada v pražské Troji má nové parkoviště u Trojského mostu. Lidé tam budou moci zaparkovat za 50 korun a dojet zbytek cesty k zahradě městskou hromadnou dopravou zdarma. Důvodem zřízení parkovací plochy pro 260 automobilů je vysoký počet aut mířících k zahradě. Úprava plochy vyšla na asi 2,2 milionu korun bez DPH a fungovat začne od 1. července. V budoucnu se změní na záchytné parkoviště P+R.
22.06.2017 15:10 |

Nejoblíbenější dárky Dalibora Jandy: pyžamo a trenýrky

Osmapadesátiletý zpěvák Dalibor Janda má jasno v tom, co mu udělá největší radost. Když každý rok pod stromečkem najde pyžamo a spodní prádlo. Letos ho navíc čekalo jedno překvapení. Další články k tématu: Dalibor Janda přežívá díky víře Dalibor Janda pěstuje magnolie u pyramidy Dalibor Janda: má rád chlapy a Csákovou
04.01.2012 16:35 |

Osobnosti: Dalibor Janda (164 článků)

Opilý dřevorubec neuřídil náklaďák ani koně

Polský dřevorubec Leszek Stepien (55) nejdříve opilý naboural nákladní vůz, v němž vezl dva koně, a poté neuřídil ani koně, který měl havarovaný vůz vyprostit. Policie dorazila na místo nehody právě v okamžiku, kdy se Stepien snažil přinutit koně, aby mu pomohl zvednout náklaďák, který se převrátil na bok. Teď mu hrozí ztráta řidičského průkazu a pokuta.
24.02.2010 14:50 |

V šumavských lesích se více využívá koňská síla

Chladnokrevní koně plemene slezský norik, které Správa NP a CHKO Šumava pořídila loni v létě, nacházejí stále větší uplatnění v šumavských lesích. Množství dřeva, které ze šumavských lesů vytáhnou koně, je vzhledem k celkovému ročnímu objemu těžeb nejvyšší za posledních pět let. Koně navíc výrazně pomáhají i k vylepšení nabídky turistického vyžití. Správa šumavského parku přidala pro turisty další atrakce – koně vozí turisty na více místech na území Národního parku Šumava.
04.03.2014 16:40 |

Koně umějí lidem říct, jestli je jim zima a chtějí přikrýt

Norský veterinární institut dokázal, že koně umějí vyjádřit lidem vlastní názor na to, jestli je jim zima nebo teplo. Týmu vědců se podařilo během pár týdnů naučit koně komunikovat pomocí desky zavěšené na plotě. Koně nejen pochopili rozdíl mezi polohou desky jako různé významy, ale navíc ji využívali k tomu, aby lidem sdělili, zda jim mají dát přes záda deku, nebo ji naopak sundat. Podle toho, zda jim byla zima, či naopak horko.
27.09.2016 08:40 |

Známý lobbista Jakub Janda: Natočil porno pro gaye

Jakub Janda, lobbista a zástupce ředitele nevládní organizace Evropské hodnoty, která si vytyčila za úkol zvyšování kultury v politice, natočil porno pro gaye. Na videu s pornografickým obsahem vystupuje pod uměleckým jménem Patrik Jakl. Shodou okolností se údajně o pár let později ucházel o práci u muže stejného příjmení, tajemníka exprezidenta Václava Klause Ladislava Jakla.
17.09.2015 13:00 |

Osobnosti: Václav Klaus (8707 článků) , Jakub Janda (362 článků)