ŽEBŘÍČEK: Na Marsu jde pořád o život

Na předních příčkách žebříčku návštěvnosti kin se opět nic nezměnilo. Marťan vede následován Hotelem Transylvánie 2 a Everestem.
19.10.2015 17:05 |

Potvrzeno! Na Marsu je tekoucí voda!

Vědci z NASA potvrdili, že na Marsu se vyskytuje tekoucí voda. Jde o extrémně slaný roztok, který se vyskytuje pod povrchem a je ho tolik, že prosakuje na povrch. Tato »solanka« pak vytváří potůčky, proudící stovky metrů dlouhými koryty.Díky vysokému obsahu soli má voda snížený bod mrazu, a v teplejších obdobích tak vydrží i na nehostinném Marsu (teploty dosahují až –60 °C).
07.10.2015 12:10 |

Američan objevil záhadnou strukturu na Marsu. Může to být vesmírná stanice?

Američan David Martines objevil neobvyklou strukturu na povrchu Marsu tím, že si prohlížel planetu pomocí aplikace Google earth. Jeho video záhadné „stanice“ na Marsu přilákalo na internetu stovky diváků.
10.06.2011 15:10 |

Misi k Marsu už se nepovede zachránit, ruská astronautika zažívá další neúspěch

Navázat spojení s ruskou meziplanetární sondou Fobos-Grunt, která po úterním startu do vesmíru nedokázala nabrat kurz k Marsu, se nepovedlo. Oznámila to dnes agentura Interfax s odvoláním na nejmenovaný zdroj z kosmodromu Bajkonur. "Šance, že se sondu podaří oživit a přimět letět k Marsu, je podle odborníků krajně nízká," dodal.
10.11.2011 09:50 |

Průzkumné vozítko vytvořilo na Marsu neslušný obrazec

Vozítka Spirit a Opportunity amerického Národního úřadu pro letectví a vesmír (NASA) se dostala po devíti letech od přistání na Marsu opět do popředí zájmu. Není to ovšem díky převratnému objevu, ale kvůli obrazci, který jedno z vozítek na povrchu Marsu vytvořilo. Připomíná totiž mužské přirození.
26.04.2013 13:35 |

Šokující foto z rudé planety: Žijí na Marsu mimozemské ještěrky?

Marťani z Marsu mají podle všeho být zelená stvoření s tykadly. Pokud je ale objev bloggera z Japonska pravdivý, mají obyvatelé Marsu stejnou písčitou barvu jako povrch planety. Muž tvrdí, že na fotce od NASA nalezl mimozemskou ještěrku. Věříte tomu?
30.05.2013 23:40 |

Sonda Maven je u Marsu. Bude pátrat proč zmizela atmosféra

Americká vesmírná agentura NASA po desetiměsíčním letu brzy ráno SELČ navedla sondu MAVEN na oběžnou dráhu kolem Marsu. Aparát, který cestou k rudé planetě urazil 711 milionů kilometrů, bude získávat informace, jež by vědcům mohly pomoci pochopit, proč a jak zmizela většina atmosféry Marsu.
22.09.2014 14:55 |

Osobnosti: Matt Damon (166 článků) , Ridley Scott (77 článků)

Až najdeme na Marsu život, začnou se politici rvát o moc

Šance, že je na Marsu život, je podle astrobiologů poměrně velká. Co by se stalo, kdyby sonda Curiosity, která právě na rudou planetu letí, život...
01.08.2012 00:05 |

Jirko, dobrá zpráva: Život na Marsu potvrzen!

Jiří Paroubek se může radovat. Vědci z NASA zveřejnili výsledky svého dlouholetého bádání. Na Marsu byl život. Jeho paktování s Marťany, kterým před časem vyhrožoval, by nebylo daleko od reality.
01.12.2009 12:10 |

Osobnosti: Jiří Paroubek (3274 článků)

Život na Zemi možná pochází z Marsu

Odvážnou hypotézu chtějí v příštích letech potvrdit odborníci kosmické agentury NASA. Podle jejich předpokladů byly mezi Zemí a Marsem v minulosti vyměněny miliardy tun materiálu. Život na naši planetu tak mohl být zavlečen právě z Marsu.
08.11.2010 05:55 |

Vědci: Na Marsu by se měl hledat život

První a dosud jediný pokus najít na Marsu život učinil program Viking americké vesmírné agentury NASA, která v roce 1975 k rudé planetě vypustila dvě sondy.
20.11.2010 00:25 |

Život mohl na Zemi přijít z Marsu

Podle nového vědeckého výzkumu je možné, že život na Zemi pochází z Marsu. Vědci si myslí, že se na naši planetu mohl dostat spolu s meteority. O novince informoval server dr.dk.
30.08.2013 09:45 |

Šokující tvrzení vědce o Marsu:Civilizaci zničili bombou!

Na Marsu byl život a vzkvétající civilizace, pak ale přišla katastrofa. Neznámí vetřelci vyhladili život na rudé planetě atomovou bombou! Aspoň tedy dle bizarní teorie Dr. Johna Brandenburga.
23.11.2014 05:05 |

NASA: Na Marsu teče slaná voda, možná je tam i život

Rudá planeta je pro NASA zajímavější než kdy jindy. Vědci totiž odhalili, že v určitou dobu se na Marsu objevují solné potůčky vody. Není tedy vyloučeno, že je tam také život.
28.09.2015 18:00 |