Článek

Zdravé klouby bez bolesti? Jen kolagen je nezachrání

 
Kondice našich kloubů významně souvisí s jejich opotřebením daným věkem, ale ovlivňují ji i další faktory. Kromě genetických dispozic jsou jimi také životní styl či návyky. Jejich formu lze podpořit dodržováním několika důležitých zásad a také užíváním vhodných potravinových doplňků. Jak je vybírat a které jsou opravdu účinné?
16.10.2015 18:05 |

podobné články

Podobné články

Klokan - nejlepší kolagen na klouby. Budete ho chtít?

 
Napadá mne hezký slogan: „Užijte si skoků bez obavy z roků“. Ale teď trochu vážně. České lékárny rozhodně nemají nouzi o kolagenové přípravky na klouby. Podívali jsme se jim však na složení a došli jsme k závěru, že tohle se dá opravdu hodně zlepšit, protože náš zákazník nám za to stojí. A navíc spokojený zákazník se vrací a to je to nejdůležitější. Povedlo se to, protože je tady Klokan, jak říkáme my - ten nejlepší kolagen pro klouby v českých lékárnách. Nevěříte? Máme k tomu mnoho důvodů.
13.04.2015 10:56 |

podobné články

Klokan™ - nejlepší kolagen na klouby. Budete ho chtít?

 
Napadá mne hezký slogan „Užijte si skoků bez obavy z roků“. Ale teď trochu vážně. České lékárny nemají nouzi o kolagenové přípravky na klouby. Podívali jsme se však na složení a došli jsme k závěru, že tohle se dá hodně zlepšit. Náš zákazník nám za to stojí. Povedlo se! Je tady Klokan™, jak říkáme my - ten nejlepší kolagen pro klouby v českých lékárnách. Nevěříte? Máme k tomu mnoho důvodů.
21.04.2015 09:05 |

podobné články

Čistý kolagen přijde kloubům na kloub!

 
Ať už patříte mezi vrcholové sportovce, rekreační nadšence nebo milovníky pohybu všeho druhu, jistě jste se již setkali s tím, že při zvýšené námaze klouby, vazy a úpony trpí. S narůstajícím věkem se nám dokonce může oprávněně zdát, že tento pocit máme stále častěji. Důvodem je nedostatek kolagenu v těle, protože právě ten účinně vyživuje a regeneruje kloubní chrupavky, šlachy, vazy a kosti. Bohužel potřebná hladina kolagenu v těle často kolísá, protože všechen kolagen, který by naše tělo mohlo získat ze živočišné stravy, se znehodnotí při tepelné úpravě. V rostlinné říši se tato bílkovina nevyskytuje vůbec. Naštěstí je kolagen základní složkou několika osvědčených doplňků stravy.
03.05.2014 08:05 |

podobné články

Jak se vypořádat s bolestí v křížové oblasti?

 
Bolesti v křížové oblasti spadají mezi nejčastější civilizační onemocnění. Zkušenosti s nimi má drtivá většina populace, bez ohledu na věk či věkovou kategorii. Ačkoli v drtivé většině případů po čase odezní, rozhodně bychom je neměli brát na lehkou váhu. Pokud vás trápí bolesti v křížové oblasti, měli byste zpozornět. Vaše tělo se vám snaží prostřednictvím těchto nepříjemných pocitů dát najevo, že něco není tak úplně v pořádku. Příčiny vzniku bolesti v křížové oblasti Bolesti právě v této části zad jednou potkají snad úplně každého. Velmi často vznikají při nadměrné zátěži, například když něco těžkého nesete nebo přenášíte. Zvláště pokud vaše záda nejsou na takovou zátěž zvyklá a připravená. Bolest se nutně nemusí objevit v ten okamžik, zpravidla přijdou až následující den, kdy začnete pociťovat nepříjemné tupé bolesti v oblasti  bederní páteře. Další příčinou vzniku bolesti v křížové oblasti je dlouhé stání v předklonu. Jak se dá bolestem v křížové oblasti předejít? To nejlepší, co pro své zdraví můžete udělat, je předcházet bolestem. Prevence se tedy v tomto případě jeví jako dobrý nápad. Doporučit vám můžeme pravidelný pohyb, záda si tak snáze zvyknou na fyzickou aktivitu a občasná vyšší zátěž je tak nepřekvapí. Věnovat se můžete i kompenzačnímu cvičení, kdy je ale dobré navštívit odborníka a nechat si cvičení navrhnout na míru. Jako prevence v tomto případě může posloužit i zdravý životní styl. Když se bolest objeví Když vás náhle překvapí bolesti v křížové oblasti, logicky začnete přemýšlet nad tím, jak se těchto nepříjemných obtíží zbavit. Jako první pomoc může zafungovat klidový režim léky na uvolnění svalového spazmu. Někomu pomáhá i suché teplo nebo úlevové polohy. Jakmile akutní bolest odezní, zaměřte se na cviky, které fungují na uvolnění a obnovu vadných pohybových stereotypů. Příspěvek Jak se vypořádat s bolestí v křížové oblasti? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
20.05.2017 18:10 |

podobné články

4 tipy jak připravit zdravé snídaně

 
Máte rádi zdravé snídaně? V tom případě jste tady správně! My totiž víme, že snídaně je nejdůležitějším jídlem dne a že jej rozhodně není radno podceňovat. A když už snídat, tak nejen chutně, ale vydatně a zdravě. Jenže jak na to?! Připravit si zdravou snídani, která vás nejen zasytí, ale zároveň vám zachutná a především vás nastartuje do nového dne, není tak složité, jak si možná myslíte. V dnešním článku vám poradíme, jak na to. Připravte si zdravé snídaně snadno a rychle Co si představíte pod pojmem zdravé snídaně? Podle nás je to chutné jídlo, které prospívá našemu zdraví, dodá našemu tělu potřebné živiny a přitom jej zbytečně nezatíží. Tip první: ovoce po ránu v neomezeném množství Ovoce je známé tím, že obsahuje cukr. Proto se nedoporučuje ke konzumaci v odpoledních hodinách, kdežto po ránu si jej můžete dopřát prakticky neomezené množství. Právě proto je ovoce ideální volbou právě na snídani, protože vám dodá cukr potřebný pro nastartování organismu a dodání energie. Ovoce si můžete dát samotné, skvělé je jako přísada do vloček, kaší nebo müssli. Tip druhý: zelenina je trefa do černého Největší výhodou zeleniny je skutečnost, že neobsahuje žádné kalorie. Co to pro vás znamená? Že jí můžete jíst neomezené množství kdykoli během dne. Na snídani je zelenina ideální volbou, opět jí můžete jíst syrovou zkrátka jen tak, můžete si ji dát jako přílohu k pečivu. Tip třetí: ovesné kaše všeho druhu Zkusili jste někdy ovesnou kaši? Ne? V tom případě nevíte, o co se připravujte!I ovesnou kaši zařazujeme mezi zdravé snídaně, proto se jich určitě nemusíte bát. Ovesnou kaši si můžete dochutit a oživit čímkoli dle vlastní chuti. Nabízí se například ovoce, lžička medu nebo třeba rozinky. Tip čtvrtý: a co třeba smoothie? Mezi naše tipy na zdravé snídaně rozhodně musíme zařadit i smoothie, která jsou na... Čtěte více Příspěvek 4 tipy jak připravit zdravé snídaně pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
27.09.2017 08:45 |

podobné články

Užitečné tipy pro zdravé spaní

 
Zdravé spaní je pro každého z nás velice důležité. Uvědomte si, že spánkem strávíte třetinu vašeho života a jen kvalitní spaní vám dokáže zajistit dostatek energie a psychické i fyzické pohody. Pokud se dobře nevyspíte, probudíte se do nového dne bez nálady, budete rozmrzelí a protivní, což se negativně projeví jak v osobním, tak i kariérním životě. Chcete-li si dopřát skutečně zdravé spaní, pak byste měli vědět, jak tohoto stavu docílit. Důležitost spánku rozhodně není radno podcenit. Mnoho lidí svůj spánek šidí, nespí tolik hodin, kolik jejich tělo potřebuje nebo naopak spí v prostředí, které na jejich spánek negativně působí nebo jej dokonce ruší. V dnešním článku vám přinášíme několik tipů pro zdravé spaní, které byste si určitě neměli nechat ujít! Užitečné tipy pro zdravé spaní, aneb jak se vyspat dorůžova? Možná patříte k lidem, kteří se rádi vyspí a rádi si dopřejí dostatek hodin klidného a ničím nerušeného spánku. Jenže i přes veškerou snahu se vám ne vždy podaří spát celou noc, často se budíte, ráno se probouzíte vyšťavení a bez elánu do jakýchkoli aktivit. A to je špatně! Proto jsme pro vás připravili několik tipů pro zdravé spaní, po kterém nehrozí, že byste se ráno probudili bez úsměvu od ucha k uchu! Tip první: opravdu kvalitní matrace Možná vám to bude znít jako klišé, ale kvalitní matrace je pro zdravý spánek naprostý základ. V současné době můžete vybírat ze skutečně pestrého množství výrobků, mezi nimiž si každý dokáže najít to pravé ořechové. Velice oblíbené jsou matrace z paměťové pěny, které jsou známé pro svou schopnost dokonale se přizpůsobit lidskému tělu. Další alternativou jsou matrace z líné pěny vyrobené ze směsi PUR a HR pěny, které disponují perfektní tepelnou roztažností, která působí proti vzniku proleženin. Jistotou, u které nemůžete sáhnout vedle, jsou zdravotní matrace, které jsou sice drahé, ale... Čtěte více Příspěvek Užitečné tipy pro zdravé spaní pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
04.08.2016 05:00 |

podobné články

V péči o klouby vsaďte na výsledky. Účinnost přípravku Gelmodel potvrzují klinické studie

 
Zapomeňte na barevné plakáty, libozvučné reklamy a cenové podbízení. Myslete na své klouby a zaměřte se na fakta. Je tady Gelmodel, tekutý doplněk stravy obsahující hydrolyzovaný kolagen, jehož vysokou účinnost potvrdila detailní klinická studie. Vynikající výsledky mají své důvody. Na straně Gelmodelu stojí celá řada argumentů, které stojí za to číst, ověřit a přijmout. Pomůžete tím totiž sobě a především svým kloubům. Za vynikajícími výsledky Gelmodelu dosaženými v rámci klinického testování stojí specifická účinná látka COLATECH®, která tvoří hlavní složku Gelmodelu Premium.
01.05.2014 17:05 |

podobné články

V péči o klouby vsaďte na výsledky. Účinnost přípravku Gelmodel potvrzují klinické studie

 
Zapomeňte na barevné plakáty, libozvučné reklamy a cenové podbízení. Myslete na své klouby a zaměřte se na fakta. Je tady Gelmodel, tekutý doplněk stravy obsahující hydrolyzovaný kolagen, jehož vysokou účinnost potvrdila detailní klinická studie. Vynikající výsledky mají své důvody. Na straně Gelmodelu stojí celá řada argumentů, které stojí za to číst, ověřit a přijmout. Pomůžete tím totiž sobě a především svým kloubům. Za vynikajícími výsledky Gelmodelu dosaženými v rámci klinického testování stojí specifická účinná látka COLATECH®, která tvoří hlavní složku Gelmodelu Premium.
13.07.2014 22:05 |

podobné články

V péči o klouby vsaďte na výsledky. Účinnost přípravku Gelmodel potvrzují klinické studie

 
Zapomeňte na barevné plakáty, libozvučné reklamy a cenové podbízení. Myslete na své klouby a zaměřte se na fakta. Je tady Gelmodel, tekutý doplněk stravy obsahující hydrolyzovaný kolagen, jehož vysokou účinnost potvrdila detailní klinická studie. Vynikající výsledky mají své důvody. Na straně Gelmodelu stojí celá řada argumentů, které stojí za to číst, ověřit a přijmout. Pomůžete tím totiž sobě a především svým kloubům. Za vynikajícími výsledky Gelmodelu dosaženými v rámci klinického testování stojí specifická účinná látka COLATECH®, která tvoří hlavní složku Gelmodelu Premium.
01.08.2014 12:05 |

podobné články

V péči o klouby vsaďte na výsledky. Účinnost přípravku Gelmodel potvrzují klinické studie

 
Zapomeňte na barevné plakáty, libozvučné reklamy a cenové podbízení. Myslete na své klouby a zaměřte se na fakta. Je tady Gelmodel, tekutý doplněk stravy obsahující hydrolyzovaný kolagen, jehož vysokou účinnost potvrdila detailní klinická studie. Vynikající výsledky mají své důvody. Na straně Gelmodelu stojí celá řada argumentů, které stojí za to číst, ověřit a přijmout. Pomůžete tím totiž sobě a především svým kloubům. Za vynikajícími výsledky Gelmodelu dosaženými v rámci klinického testování stojí specifická účinná látka COLATECH®, která tvoří hlavní složku Gelmodelu Premium.
13.02.2015 15:00 |

podobné články

Kolik toho ještě vydrží vaše klouby?

 
Většina z nás bere zdravé klouby jako samozřejmost, dokud se neozvou. Osteopat Torben Hersborg sestavil test, který ukáže, jak staré jsou vaše klouby, zda odpovídá jejich opotřebení jejich věku. Sečtěte body v závorkách za každou odpověď ANO.
16.03.2016 10:15 |

podobné články

Skvělé recepty na zdravé snídaně

 
Zdravé snídaně jsou nejlepším začátkem nového dne. Odborníci se shodují na tom, že snídaně je nejdůležitějším jídlem a rozhodně není na místě ji vědomě vynechávat nebo se na tomto jídle šidit. Ba naopak byste si měli dát záležet, aby vaše snídaně byla nejen zdravá, ale i vydatná a chuťově vynikající. Pod pojmem zdravá snídaně si každý z nás představí něco jiného. Někdo si vybaví spoustu ovoce, jiný zase ovesnou kaši se lžičkou medu, jiný cereální pečivo a k tomu třeba cottage. Možností a variací na zdravé snídaně je přitom mnohem, mnohem, mnohem více. I my vám v dnešním článku přinášíme zajímavou inspiraci! Tipy na zdravé snídaně Nebudeme vám zde vypisovat důvody, proč je snídaně tak důležitá a proč byste na ni neměli zapomínat. Pakliže patříte k lidem, kteří první jídlo dne vynechávají nebo mu nepřikládají takovou váhu, jakou by si zasloužilo, pak pro vás může být dnešní článek nejen inspirací, ale i motivací k tomu, proč svůj postoj ke snídani změnit. Podívejte se na následující videa, ve kterých najdete tipy na zdravé snídaně, které nejen dobře vypadají, ale dodají vám potřebnou energii a ke všemu skvěle chutnají. Tak se pojďte inspirovat!   Příspěvek Skvělé recepty na zdravé snídaně pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
04.09.2017 20:30 |

podobné články

Tlačenkou a gumovými medvídky na zdravé klouby aneb Nejhloupější babské rady

 
Když se budete šlehat kopřivami, nebudete mít revma, a pokud budete jíst hodně tlačenky či gumových medvídků, budete mít zdravé klouby. To jsou tzv. babské rady. Rozdíl mezi těmito a opravdovými přírodními recepty a vychytávkami našich babiček je, že tyto nefungují a jsou to jen roky kolující pověry.
10.06.2015 12:16 |

podobné články

Kolagen FORTE + kyselina hyaluronová = elixír mládí !

 
Teď už se nemusíte bát přibývajících let a vrásek. Kolagen společně s kyselinou hyaluronovou dokážou vaší pleti pěkných pár let ubrat! A nejen to: zlepší kvalitu vlasů, nehtů a samozřejmě i kloubů.
17.09.2012 00:15 |

podobné články

Kolagen: Bílkovina mládí, motor pohybu

 
V souvislosti se zdravím i nejrůznějšími onemocněními kloubů se skloňuje ve všech pádech slovo kolagen. Víte ale vůbec, co to vlastně je? Proč je tak důležitý? Kde ho načerpat? A jak tělo hlásí, že ho má nedostatek?
09.05.2016 12:10 |

podobné články

Nová klinika v Praze nabízí pacientům intervenční léčbu bolesti

 
V těchto dnech byla v Praze na Chodově otevřena nová klinika ze sítě EuroPainClinics specializující se na komplexní intervenční léčbu komplikovaných a chronických bolestí. Tým předních odborníků poskytuje pacientům moderní diagnostické a terapeutické výkony, které přináší úlevu od bolesti hlavy a zad, viscerální bolesti, neuropatické bolesti či bolesti způsobené rakovinou.
30.01.2014 15:00 |

podobné články

Cviky na krční páteř

 
S bolestí v oblasti krční páteře se minimálně jedenkrát za život setkal snad úplně každý z nás. Ačkoli se ve většině případů nejedná o nic závažného, bolesti právě v této oblasti mohou být hodně nepříjemné a dokážou nám pokazit celý den či dokonce znemožnit vykonávání běžných denních činností. Bolesti krční páteře se nejčastěji objeví ve chvílích, kdy například dlouho sedíme před počítačem nebo nesprávně držíme tělo. Jestliže i vás trápí bolesti krční páteře, pak se vám jistě budou hodit cviky na krční páteř, kterým se můžete věnovat i v práci. Bolavá krční páteř není nic, po čem bychom toužili. Proto je důležité věnovat se pravidelnému cvičení, s jehož pomocí lze těmto nepříjemnostem předejít nebo si díky správným cvikům ulevit ve chvíli, kdy nás již bolesti postihnou. A jaké cviky na krční páteř jsou vhodné? Cviky na krční páteř Většina cviků se provádí v sedě na židli, díky čemuž se jim můžete věnovat prakticky kdykoli a kdekoli – v práci, během polední pauzy, na lavičce v parku nebo na nádraží, až budete čekat na spoj. Necháte-li svou krční páteř zlenivět, sami sebe tak odsoudíte ke zvýšenému riziku vzniku nechtěných bolestí. Věděli jste, že váš od krční páteře mohou brnět ruce, bolet hlava nebo dokonce pálit oči? O důvod navíc, proč se věnovat pravidelnému cvičení! Ruce si dejte za hlavu a vzpřímeně se posaďte, přičemž se snažte držet trup v rovině. Následně hlavu co nejvíce předkloňte a otáčejte jí kolem osy páteře střídavě na jednu a druhou stranu. Ruce si dlaněmi položte na ramena tak, aby vaše prsty směřovaly k lopatkám a lokty jste měly vytočené směrem ven. Pak velmi opatrně vysunujte hlavu vodorovně dopředu a dozadu, přičemž myslete na to, že jí nesmíte předklánět. Jakmile hlavu vysunete, vydechněte a cestou zpátky se zase nadechněte. Rovně se postavte a s nádechem se předkloňte... Čtěte více Příspěvek Cviky na krční páteř pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
17.04.2016 02:45 |

podobné články

Tipy na zdravé mlsání

 
Ačkoli se snažíte žít zdravě, stravujete se podle přísných návyků a pečlivě sledujete každý přibraný gram, určitě i vás tu a tam přepadne neovladatelná chuť na něco sladkého. Snažíte se touze zahřešit si na sladkém odolat, ale potřeba je natolik silná, že zpravidla tento váš vnitřní souboj prohráváte, dopřejte si nějakou kalorickou bombu a poté s výčitkami svědomí lezete na váhu plní obav, kolik následků to na vás zanechalo. Sladké ke svému životu potřebujeme všichni. Zatímco někdo více, jiný méně. Proč si tedy čas od času nezamlsat bez výčitek? Připravili jsme pro vás několik tipů na zdravé mlsání, díky kterému zaženete chutě na sladké dobroty a své podlehnutí si následně nebudete muset vyčítat! Zdravé mlsání, aneb dobroty bez výčitek! 1. Jablečný pudinkový dort Potřebujete: 750 g jablek 2 hrníčky vody 100-150 g cukru 2 vanilkové pudinky 1 vanilkový cukr piškoty šlehačku citronovou šťávu Postup: Jablka oloupejte a nastrouhejte. Poté je s cukrem a hrníčkem vody rozvařte na kaši. Ve druhém hrníčku vody rozmíchejte vanilkové pudinky, vlijte je do jablečné kaše a nechte projít varem. Podle chuti přidejte citronovou šťávu. Část jablečné kaše nalijte do dortové formy, naskládejte na ní piškoty, zalijte další částí jablečné kaše – tento proces opakujte 2x. Jablečný dezert poté uložte do lednice, kde jej nechte ztuhnout nejlépe do druhého dne. Následně jej vyklopte dnem vzhůru a ozdobte šlehačkou. 2. Minisušenky s mrkví Potřebujete: 40 g ovesných vloček 50 g mrkve 40 g hladké mouky 20 g tuku 1 lžičku nízkokalorického sladidla Postup: Mrkev oloupejte a nastrouhejte najemno. Ovesné vločky pomocí mixéru rozmixujte do jemna. Poté ze všech ingrediencí vypracujte těsto, které rozdělte na cca 20-25 kousků. Z těch poté udělejte kuličky a z nich následně placky. Plech vyložte pečicím papírem, naskládejte na něj připravené mrkvové placky a pečte při 200°C cca 8 minut. 3. Citronové želé... Čtěte více Příspěvek Tipy na zdravé mlsání pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
12.07.2016 04:40 |

podobné články

Myslíte na své klouby?

 
Mnoho lidí si stále myslí, že problémy s pohybem, resp. s klouby, mají jen senioři a vrcholoví sportovci. Chyba lávky! Potíže s pohybovým aparátem potká až 70 % celé populace. Jak je to možné? Na klouby má vliv nejen to, jak se hýbeme, ale především to, jak žijeme.
24.02.2014 00:10 |

podobné články